Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Barbary w Gniewkowie
Gniewków 6
58-173 Roztoka
powiat: świdnicki
tel. 661112903,
otylia-sieczka@wp.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Roztoka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 661112903,
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zapraszamy do składania ofert na
przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych
w ramach zadania pn. ,,Kościół pw. św. Barbary w Gniewkowie, prace konserwatorskie"
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz
budżetu Gminy Dobromierz, wniosek o dofinansowanie nr RPOZ/2022/3087/PolskiLad.
6. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie w kościele parafialnym p.w. św.
Barbary w Gniewkowie polegające na renowacji istniejących witraży, wykonaniu dwóch
nowych witraży w miejscu istniejących okien oraz wymiana szklenia okien. Wszelkie
prace należy wykonać zgodnie z zakresem i w sposób wskazany w Programie Prac
Konserwatorskich.
Zakres prac:
a) Witraże-renowacja istniejących (roboty przygotowawcze, renowacja witraży w
pracowni, montaż, roboty uzupełniające)
b) Witraże- nowe w miejscu istniejących okien (roboty przygotowawcze, wykonanie
witraży w pracowni, montaż, roboty uzupełniające)
c) Wymiana szklenia okien (roboty przygotowawcze, szklenie)
2. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 5 lat gwarancji na wykonaną
usługę, licząc od daty odbioru końcowego.
3. Odbiór prac dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale
Wykonawcy oraz konserwatora zabytków.

Składanie ofert:
12. Termin, sposób i miejsce składania ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert mija w dniu 08.04.2024 r., godz. 16.00. Liczy się dzień i godz.
wpływu oferty do Zamawiającego, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
2. Dopuszcza się złożenie oferty: 1) w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub
osobiście, miejsce składania ofert: Kancelaria Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Barbary w
Gniewkowie, Gniewków 6, 58-173 Roztoka. Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.13. Zakres wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z
Zamawiającym. Tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które
złożą w tym zakresie stosowne oświadczenie, zawarte w treści formularza.

Miejsce i termin realizacji:
7. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia: do 31.12.2024 r. Termin związania ofertą
60 dni od terminu składania ofert. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w
uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów
w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Szczegółowe informacje w tym zakresie
zostały opisane w warunkach zmiany umowy.
8. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Kościół parafialny p.w. św. Barbary w Gniewkowie,
Gniewków, 58-173 Gniewków, działka nr 65, obręb 006 Gniewków, gm. Dobromierz

Wymagania:
4. Podmioty zainteresowane udziałem w postępowaniu zobowiązane są do
przeprowadzenia wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. Zamawiający umożliwi
przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania
specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej, należy wcześniej
skontaktować się z Zamawiającym, aby ustalić jej termin.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom.
8. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej w
obecności osoby wyznaczonej do kontaktu wymienionej w pkt. 1.
2. Cel zamówienia:
Celem prac jest renowacja witraży oraz szklenie witrażowe, renowacja pozostałych okien,
renowacja obejmuje powierzchnię ok. 4,12 m2, szklenie ok. 5,892 m2, witraże ok. 3,45 m2, w
kościele parafialnym p.w. św. Barbary w Gniewkowie wpisanym do rejestru zabytków pod
numerem A/1738/1384 (decyzja z dnia 04.09.1965 r.). Nowe okna mają chronić zabytek przed
szkodliwymi warunkami czynników zewnętrznych.
3. Lokalizacja obiektu:
Gniewków, 58-173 Gniewków, działka nr 65, obręb 006 Gniewków, gm. Dobromierz
4. Sposób i miejsce publikacji zamówienia:
Upublicznienie zapytania ofertowego nastąpi poprzez umieszczenie go w dniu 06.03.2024 r. na
https://www.bip.dobromierz.pl5. Tryb udzielania zamówienia
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w
szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą
przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie
znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy
prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz.
1610 z późn. zm.)
9. Warunki udziału w postepowaniu:
1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia: Wykonawca przedłoży
oświadczenie, że posiada minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prac przy
konserwacji zabytków wpisanych do rejestru zabytków.
b) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji
zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie realizacji zamówienia
będzie dysponował osobami posiadającymi uprawienia i kwalifikacje w celu wykonania
zamówienia: tj: - co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania lub
samodzielnego wykonywania prac -zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w
postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej Wykonawca winien wykazać, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 60 000 zł.
d) należytego zapoznania się ze stanem technicznym obiektu. Wykonawca winien dokonać
wizji lokalnej w obecności przedstawiciela zamawiającego tj. osoby wymienionej w pkt. 1. po
uprzednim skontaktowaniu się i ustaleniu terminu.
10. Minimalny zakres oferty:
Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr
1 do zapytania ofertowego.11. Kryteria oceny oferty i opis sposobu przyznawania punktów:
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która
nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka, która zostanie przedstawiona w formie
uniemożliwiającej weryfikację tych informacji, zostanie odrzucona jako niezgodna z
przedmiotem zamówienia lub Zamawiający wezwie Oferenta do uzupełnienia oferty.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
d) są zgodne z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty.
4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
5. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą
najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie
ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający
wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie
internetowej BIP Gminy Dobromierz.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany
na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego
postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z
Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy
negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i
będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
14. Warunki zmiany umowy
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z
wyjątkiem przypadków opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do
niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować zwiększenia wartości
umowy.
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. l wymagają zgody obydwu stron umowy i formy
pisemnej pod rygorem nieważności.
15. Dodatkowe warunki
1. Termin związania ofertą: 60 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku
obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Oferenta.
3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je
składających
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub
uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy,
którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania
ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania
ofertowego bez podania przyczyny -- na każdym jego etapie -- bez ponoszenia jakichkolwiek
skutków prawnych i finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania
ofertowego bez podania przyczyny.
7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień,
dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia
braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku
nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do
odrzucenia oferty.8. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do
Zamawiającego.
9. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do
należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna
przez cały okres obowiązywania umowy.
10. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo
oraz słownie.
11. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem
zamówienia, warunkami wykonania i wszystkim czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę
zamówienia.
12. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a
terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez
Zamawiającego.
16. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od wykonawcy
1. Formularz ofertowy -- zgodny z załącznikiem nr 1
2. Dokumenty potwierdzające zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie doświadczenia,
zgodnie z pkt. 9 1.a
3. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia,
zgodnie z pkt. 9.1.b
4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z pkt 9.
1.c

Uwagi:
3. Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny jednego kryterium: cena -- 100%.
Ocenie podlega cena brutto danej oferty. Maksymalna punktacja dla danej oferty z najniższą
ceną brutto to 100 pkt. Kolejne oferty oceniane są proporcjonalnie do podanej ceny brutto
zgodnie ze wzorem: (cena brutto najniższa / cena brutto danej oferty) * 100 pkt.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
Otylia Sieczka, tel. 661112903, e-mail: otylia-sieczka@wp.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.