pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie |
Data zamieszczenia: | 2024-03-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Barbary w Gniewkowie Gniewków 6 58-173 Roztoka powiat: świdnicki tel. 661112903, otylia-sieczka@wp.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Roztoka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 661112903, |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE zapraszamy do składania ofert na przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Kościół pw. św. Barbary w Gniewkowie, prace konserwatorskie" Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz budżetu Gminy Dobromierz, wniosek o dofinansowanie nr RPOZ/2022/3087/PolskiLad. 6. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie w kościele parafialnym p.w. św. Barbary w Gniewkowie polegające na renowacji istniejących witraży, wykonaniu dwóch nowych witraży w miejscu istniejących okien oraz wymiana szklenia okien. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z zakresem i w sposób wskazany w Programie Prac Konserwatorskich. Zakres prac: a) Witraże-renowacja istniejących (roboty przygotowawcze, renowacja witraży w pracowni, montaż, roboty uzupełniające) b) Witraże- nowe w miejscu istniejących okien (roboty przygotowawcze, wykonanie witraży w pracowni, montaż, roboty uzupełniające) c) Wymiana szklenia okien (roboty przygotowawcze, szklenie) 2. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 5 lat gwarancji na wykonaną usługę, licząc od daty odbioru końcowego. 3. Odbiór prac dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale Wykonawcy oraz konserwatora zabytków. Składanie ofert: 12. Termin, sposób i miejsce składania ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert mija w dniu 08.04.2024 r., godz. 16.00. Liczy się dzień i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia. 2. Dopuszcza się złożenie oferty: 1) w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, miejsce składania ofert: Kancelaria Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Barbary w Gniewkowie, Gniewków 6, 58-173 Roztoka. Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.13. Zakres wykluczenia Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą w tym zakresie stosowne oświadczenie, zawarte w treści formularza. Miejsce i termin realizacji: 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia: do 31.12.2024 r. Termin związania ofertą 60 dni od terminu składania ofert. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały opisane w warunkach zmiany umowy. 8. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kościół parafialny p.w. św. Barbary w Gniewkowie, Gniewków, 58-173 Gniewków, działka nr 65, obręb 006 Gniewków, gm. Dobromierz Wymagania: 4. Podmioty zainteresowane udziałem w postępowaniu zobowiązane są do przeprowadzenia wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej, należy wcześniej skontaktować się z Zamawiającym, aby ustalić jej termin. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. 8. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej w obecności osoby wyznaczonej do kontaktu wymienionej w pkt. 1. 2. Cel zamówienia: Celem prac jest renowacja witraży oraz szklenie witrażowe, renowacja pozostałych okien, renowacja obejmuje powierzchnię ok. 4,12 m2, szklenie ok. 5,892 m2, witraże ok. 3,45 m2, w kościele parafialnym p.w. św. Barbary w Gniewkowie wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A/1738/1384 (decyzja z dnia 04.09.1965 r.). Nowe okna mają chronić zabytek przed szkodliwymi warunkami czynników zewnętrznych. 3. Lokalizacja obiektu: Gniewków, 58-173 Gniewków, działka nr 65, obręb 006 Gniewków, gm. Dobromierz 4. Sposób i miejsce publikacji zamówienia: Upublicznienie zapytania ofertowego nastąpi poprzez umieszczenie go w dniu 06.03.2024 r. na https://www.bip.dobromierz.pl5. Tryb udzielania zamówienia 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków 2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). 3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) 9. Warunki udziału w postepowaniu: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia: Wykonawca przedłoży oświadczenie, że posiada minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prac przy konserwacji zabytków wpisanych do rejestru zabytków. b) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia: tj: - co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania lub samodzielnego wykonywania prac -zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 60 000 zł. d) należytego zapoznania się ze stanem technicznym obiektu. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w obecności przedstawiciela zamawiającego tj. osoby wymienionej w pkt. 1. po uprzednim skontaktowaniu się i ustaleniu terminu. 10. Minimalny zakres oferty: Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.11. Kryteria oceny oferty i opis sposobu przyznawania punktów: 1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka, która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji, zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia lub Zamawiający wezwie Oferenta do uzupełnienia oferty. 2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które: a) zostały złożone w terminie, b) są zgodne z przedmiotem zamówienia, c) spełniają warunki udziału w postępowaniu, d) są zgodne z wymaganiami wskazanymi w minimalnym zakresie oferty. 4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna. 5. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert. 6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej BIP Gminy Dobromierz. 7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej. 14. Warunki zmiany umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem przypadków opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. l wymagają zgody obydwu stron umowy i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 15. Dodatkowe warunki 1. Termin związania ofertą: 60 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert. 2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta. 3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających 4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny -- na każdym jego etapie -- bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.8. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 9. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy. 10. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie. 11. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkim czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. 12. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego. 16. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od wykonawcy 1. Formularz ofertowy -- zgodny z załącznikiem nr 1 2. Dokumenty potwierdzające zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie doświadczenia, zgodnie z pkt. 9 1.a 3. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 9.1.b 4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z pkt 9. 1.c Uwagi: 3. Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny jednego kryterium: cena -- 100%. Ocenie podlega cena brutto danej oferty. Maksymalna punktacja dla danej oferty z najniższą ceną brutto to 100 pkt. Kolejne oferty oceniane są proporcjonalnie do podanej ceny brutto zgodnie ze wzorem: (cena brutto najniższa / cena brutto danej oferty) * 100 pkt. Kontakt: Osoba do kontaktu: Otylia Sieczka, tel. 661112903, e-mail: otylia-sieczka@wp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024