Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości wraz z...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości wraz z przyległym terenem zewnętrznym

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo
ul. Powstańców Śląskich 70
01-381 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: +48224437611
bemowo.wzp@um.warszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 23 000,00 zł
Nr telefonu: Telefon: +4822443761
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy Ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługę kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy Ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy Ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
Opis: 14. Zakres i częstotliwość sprzątania -: 14.1 Do codziennych oraz w miarę potrzeb zgłaszanych przez nadzorującego pracownika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego czynności sprzątania należy: 14.1.1 Odkurzanie wykładziny końcówką przeznaczoną do danego rodzaju powierzchni (np.: do wykładziny dywanowej) 14.1.2 Odkurzanie i umycie podłogi, w tym również podłogi w przedsionkach, przy wejściach do budynku. 14.1.3 Na bieżąco utrzymywanie w czystości podłogi w godz.ch pracy Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem holu głównego na parterze i I piętrze oraz wiatrołapów, a także w czasie opadów atmosferycznych (na czas schnięcia podłóg obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie znaków zabezpieczających ,,Śliska podłoga"). 14.1.4 Czyszczenie maszynowo podłogi na wszystkich 5 poziomach budynku Zamawiającego. 14.1.5 Wycieranie kurzy z mebli, biurek, parapetów, gablot, stojaków, lampek oświetleniowych, półek, grzejników, szafek, żaluzji, listew ściennych i przypodłogowych, listew technicznych, osłon instalacji elektrycznych. 14.1.6 Opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków foliowych każdorazowo na nowe. Opróżnienie pojemników umieszczonych w niszczarkach, poprzez wymianę każdorazowo umieszczonych tam worków na nowe. Opróżnianie pojemników na odpady surowcowe i uzupełnianie w nich worków każdorazowo na nowe. Opróżnianie koszy w garażach wraz z wymianą worków foliowych każdorazowo na nowe oraz ich umyciem jeżeli zachodzi taka potrzeba. 14.1.7 Wynoszenie worków z odpadami do kontenera na zewnątrz budynku, z zachowaniem zasad segregacji odpadów. 14.1.8 Czyszczenie luster, ram, umieszczonych na ścianach reprodukcji, tablic informacyjnych panelowych i tabliczek imiennych przy pokojach. 14.1.9 Mycie drzwi wejściowych do budynku i utrzymywanie ich na bieżąco w czystości. 14.1.10 Sprzątanie sali sesji wraz z odkurzeniem, umyciem podłogi wyłożonej panelami podłogowymi- preparatem stosowanym do tego rodzaju podłogi. 14.1.11 Sprzątanie sal posiedzeń Zarządu i innych sal konferencyjnych niezwłocznie po zakończeniu spotkań. Na czas trwania sesji Rady wyznaczona zostanie osoba monitorująca stan czystości toalet i ilości środków higienicznych na poziomie 0 ( korytarz prowadzący do Sali sesji). 14.1.12 Utrzymywanie w czystości windy, ze szczególnym uwzględnieniem elementów szklanych i ze stali. 14.1.13 Utrzymywanie w czystości klatek schodowych (3 klatki) , poręcze przy schodach, balustrad oraz cokołów. 14.1.14 Dezynfekowanie klamek w drzwiach prowadzących do pokoi biurowych, toalet i bezpośrednio do kabin WC. 14.1.15 Uzupełnianie mydła, ręczników, papieru toaletowego w pojemnikach, czyszczenie muszli klozetowych i pisuarów. Czyszczenie podajników na mydło, papier toaletowy i ręczniki. Bieżące zapewnianie odświeżacza powietrza w WC. 14.1.16 Utrzymywanie w czystości armatury łazienkowej oraz glazury i terakoty podłogowej. Przegląd łazienek ogólnodostępnych na parterze i na I piętrze minimum co 30 min, pozostałe łazienki co 120 min. 14.1.17 Mycie i dezynfekowanie poręczy dla niepełnosprawnych w toaletach oraz przewijaków dla dzieci w toalecie na parterze i I piętrze. 14.1.18 Sprzątanie pomieszczeń socjalnych wraz z bateriami, zlewozmywakami, suszarkami na naczynia. 14.1.19 Mycie i zalewanie wodą z dodatkiem środka biologicznego kratek ściekowych (odpływowych) w toaletach. 14.1.20 Usuwanie w razie konieczności śladów plasteliny, gumy do żucia itp. ze wszystkich rodzajów powierzchni. 14.1.21 Sprzątanie maszynowo, odkurzaczem ze stosowną końcówką przeznaczoną do wykładzin dywanowych i porządkowanie kącika zabaw dla najmłodszych. 14.2 1 raz w tygodniu (tj. w każdy poniedziałek bądź pierwszy roboczy dzień tygodnia) lub dodatkowo w miarę potrzeb zgłaszanych przez nadzorującego pracownika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, nie częściej niż 2 razy w tygodniu. 14.2.1 Umycie drzwi i ścianek działowych . 14.2.2 Umycie drzwi pożarowych i drzwi prowadzących na klatki schodowe. 14.2.3 Utrzymywanie w czystości okładziny marmurowej na parterze. 14.2.4 Dezynfekowanie klamek we wszystkich drzwiach znajdujących się w obiekcie. 14.2.5 Wycieranie gaśnic. 14.2.6 Odkurzanie mebli tapicerowanych i doczyszczanie obić skórzanych z użyciem preparatów stosowanych do tego rodzaju mebli. 14.2.7 Wyczyszczenie maszynowo podłogi w garażach. 14.3 1 raz w miesiącu (tj. w każdy pierwszy piątek miesiąca) lub dodatkowo w miarę potrzeb zgłaszanych przez nadzorującego pracownika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, nie częściej niż 2 razy w miesiącu: 14.3.1 Umycie glazury w toaletach i pomieszczeniach socjalnych. 14.3.2 Wyczyszczenie i doczyszczenie fugi na podłogach w toaletach i pomieszczeniach socjalnych. 14.3.3 Umycie kloszy oświetleniowych nad lustrami w toaletach. 14.3.4 Wyczyszczenie obustronnie wszystkich drzwi, szyldów, wizytówek oraz napisów. 14.3.5 Umycie koszy na śmieci płynami z dodatkiem środka dezynfekującego. 14.3.6 Wytarcie kurzu z mebli wysokich, tj.: szaf, regałów wysokich. 14.3.7 Sprzątnięcie odkurzaczem archiwum zakładowego Zamawiającego, dostępnego tylko w godz.ch pracy Zamawiającego. 14.4 Czynności wykonywane w trakcie obowiązywania umowy, na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, w terminach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. 14.4 Czynności wykonywane w trakcie obowiązywania umowy, na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, w terminach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. 14.4.1a Umycie obustronne ( wykonywane równocześnie tzn. jedno okno całkowicie umyte ) okien wraz z ościeżnicami i żaluzjami - w miesiącu kwietniu i listopadzie. W sytuacji gdy wystąpią zdarzenia zewnętrzne /np. niesprzyjające warunki atmosferyczne /niskie temperatury poniżej 5 st. C, silne wiatry itp. / niewywołane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy i Zamawiającego, za zgodą obu stron, termin wykonania usługi może zostać zmieniony (...) c.d. w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: UD-I-WZP.271.8.2024.AKA
Główna klasyfikacja (cpv): 90911200 Usługi sprzątania budynków

CPV: 90911200, 90911300, 90620000, 90914000

Dokument nr: 144530-2024, UD-I-WZP.271.8.2024.AKA

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 10/04/2024 10:30:00 (UTC+2)
Miejsce: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://zamowienia.um.warszawa.pl/react/my-procedure/1/150482
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: platforma zakupowa Marketplanet
Adres URL: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 10/04/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Powstańców Śląskich 70
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 01-381
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Dzielnica Bemowo m.st. Warszawy

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Powstańców Śląskich 70
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 01-381
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: budynek Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wraz z terenem przyległym

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 24 Miesiąc

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Bemowo
Numer rejestracyjny: 5252248481
Departament: Wydział Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Powstańców Śląskich 70
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 01-381
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
E-mail: bemowo.wzp@um.warszawa.pl
Telefon: +48224437611
Faks: +48224437611
Adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://zamowienia.um.warszawa.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.