Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont Kościoła parafialnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont Kościoła parafialnego

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Idziego w Podlesiu Podlesie
ul. Kościelna 62
42-235 Lelów
powiat: częstochowski
tel. 600 784 505
teter.robert47@gmail.com
Województwo: śląskie
Miasto: Lelów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 600 784 505
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE
Zwracamy się z zapytaniem na wykonanie inwestycji pn. ,,Remont Kościoła parafialnego pw. św. Idziego w Podlesiu". Projekt jest realizowany w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont Kościoła parafialnego p.w. św. Idziego w Podlesiu. To jednokondygnacyjny budynek, niepodpiwniczony o drewnianej konstrukcji zrębowej, posiada prostokątną nawę główną zakończoną węższym prezbiterium. Dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej klasyfikowany jako budynek niski - N. Zakres prac remontowych będzie obejmował: Opracowanie dokumentacji projektowej i uzgodnienie jej z konserwatorem zabytków oraz zainstalowanie w obiekcie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru; dostosowanie instalacji elektrycznej do warunków zabudowy w obiektach drewnianych wraz z prawidłową zabudową głównego wyłącznika przeciwpożarowego prądu; wyposażenie w system wykrywania włamania i napadu. W celu dostosowania istniejącej instalacji elektrycznej do obowiązujących norm i przepisów należy: wymienić główną rozdzielnicę elektryczną na rozdzielnicę modułową w metalowej obudowie z metalowymi drzwiami, która w znaczący sposób ograniczy przedostanie się wysokiej temperatury, iskier na materiał palny jakim jest drewno. Zastosować przewody w uniniepalnej izolacji, dodatkowo zabezpieczyć ich trasy rurkami PCV w wykonaniu uniepalnionym nie rozprzestrzeniającym płomienia. Zastosować gniazda i łączniki
0 wzmocnionej konstrukcji oraz zastosować w miejscu ich montażu metalowe podkłady zapobiegające przedostaniu się temperatury i iskier bezpośrednio na drewniane podłoże. Poprawić sposób montażu promienników ciepła na drewnianym podłożu. Wydzielić obwody ogrzewania (promienniki) w taki sposób, aby każde urządzenie było pojedynczym obwodem, dostosować wartość zabezpieczenia
1 doposażyć obwód w wyłącznik różnicowo-prądowy. Wszystkie przepusty przez stropy, ściany uszczelnić masą zapobiegającą przedostanie wysokiej temperatury. Dostosować przeciwpożarowy wyłącznik prądu.
Z uwagi na fakt, iż obiekt wpisany jest do rejestru zabytków, należy zachować szczególne środki ostrożności podczas wykonywania robót remontowych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tablicy pamiątkowej zgodnej z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych
podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45311200-2, 45312100-8, 45312200-9

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
1. Proszę o podanie ceny (złożenie dokumentów) dla wykonania w/w zadań w terminie do dnia 8 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00 na adres e-mail: teter.robert47@gmail.com lub pisemnie na adres:
Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Idziego w Podlesiu, Podlesie Ul. Kościelna 62, 42-235 Lelów, po przeanalizowaniu ofert Zamawiający skontaktuje się z wybraną osobą w celu podpisania umowy.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: do dnia 24.05.2024 r.

Wymagania:
II. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą drogą elektroniczną. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał poczty elektronicznej musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji porozumiewanie będzie następowało pisemnie. Zamawiający żąda każdorazowo potwierdzenia otrzymania, dokumentów lub informacji, pocztą elektroniczną lub pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego do niezwłocznego potwierdzenia faktu otrzymania dokumentów lub informacji. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym Wykonawca otrzymał informację za pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie. Adresy poczty elektronicznej zamawiającego zostały podane w nagłówku i poniżej.

3. Wyjaśnienie treści postępowania zakupowego:
3.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazał zapytanie nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem zdania następnego.
3.2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści postępowania zakupowego wpłynie do Zamawiającego później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3.3. Ewentualna zmiana terminu składania ofert nie powoduje przesunięcia terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, po upłynięciu, którego Zamawiający może pozostawić wniosek o wyjaśnienie treści postępowania zakupowego bez rozpoznania.
3.4. Treść pytań oraz udzielone wyjaśnienia zostaną jednocześnie przekazane wszystkim Wykonawcom, którym przekazano postępowanie zakupowe, bez ujawniania źródła postępowania zakupowego.
4. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
5. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
6. Modyfikacja treści postępowania zakupowego:
6.1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść postępowania zakupowego.
6.2. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia lub zmiany, w tym zmiany terminów, przekazane zostaną wszystkim Wykonawcom, którym przekazano postępowanie zakupowe oraz zamieszczone zostaną na stronie internetowej http://www.biplelow.pl.
6.3. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią postępowania zakupowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.
III. Termin związania ofertą i realizacji zamówienia.
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
IV. Warunki udziału w postępowaniu zakupowym oraz opis sposobu dokonania oceny do spełnienia tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące udziału w postępowaniu:
1.1. posiadania wiedzy i doświadczenia,
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej: - jedną robotę polegającą na wykonaniu lub modernizacji instalacji elektrycznej.
dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej) jest:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
5. Przedstawione zapytania wymagania należy traktować jako minimalne. Wykonawca sam określa na podstawie opisu przedmiotu zamówienia czy osoby będą zdolne do wykonania zamówienia czy w przypadku gdyby okazały się, że zasoby są niewystarczające to wykonawca powinien wspomóc zespół odpowiednimi osobami.
V. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony druk oferta załącznik nr 1 do postępowania zakupowego;
b) wypełniony wykaz wykonanych robót budowlanych załącznik nr 2 do postępowania zakupowego;
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i podać tylko jedną cenę.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Wykonawcy nie służą żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niedoszacowania, przeszacowania, pominięcia lub innych błędów powstałych w wycenie przedmiotu zamówienia,
6. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może ofertę wycofać lub zmienić jej treść.
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
IX. Formalności związane z zawarciem umowy
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty z Wykonawcą, zostanie podpisana umowa. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania.
2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o planowanym terminie podpisania i miejscu podpisania umowy.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzjelenia zamówienia, unieważnienia postępowania bez podania przyczyn do momentu podpisania umowy.

Uwagi:
VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Kryteria oceny ofert:
1.1. Cena ryczałtowa - któremu to kryterium Zamawiający przypisuje wagę o wartości punktowej wyrażonej w % - 100 (100%)
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn/Cbx 100 x 100% = Pe gdzie:
Pe - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę;
Cn - najniższa cena spośród ofert badanych;
Cb - cena oferty rozpatrywanej;
100 - punktowe znaczenie kryterium ceny;
100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
2. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli oferta, spełnia wymagania określone postępowaniem zakupowym.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.

Kontakt:
2. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
Ks. Robert Teter, tel. 600 784 505, e-mail: teter.robert47@gmail.com - w zakresie procedury zakupowej i przedmiotu zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.