Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
ul. Plac Śreniawitów 3
35-959 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Telefon: 17 87 56 200
prezes@rzeszow.so.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 17 87 56 20
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości na rzecz Sądu Okręgowego w Rzeszowie i Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku, Sądu Rejonowego w Łańcucie, Sądu Rejonowego w Ropczycach i Sądu Rejonowego w Strzyżowie - na okres 12-stu miesięcy
Zamówienie pn. ,,Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości na rzecz Sądu Okręgowego w Rzeszowie i Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie oraz Sądu Rejonowego w Leżajsku, Sądu Rejonowego w Łańcucie, Sądu Rejonowego w Ropczycach i Sądu Rejonowego w Strzyżowie - na okres 12-stu miesięcy" podzielone jest na 5 części: Część 1 - ,,Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie"; Część 2 - ,,Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku"; Część 3 - ,,Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie". Część 4 - ,,Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach"; Część 5 - ,,Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Strzyżowie"; Przedmiot zamówienia obejmuje mi. in.: utrzymanie w czystości i porządku - takich pomieszczeń jak: sale rozpraw, sale konferencyjne, korytarze, hole, klatki schodowe (główna i boczne) oraz sanitariaty, jak również znajdujące się w nich wyposażenie. Zakres czynności wykonywanych codziennie obejmuje m. in.: - sprzątanie pomieszczeń i powierzchni w budynku Sądu wymienionych w pkt. a) wraz ze znajdującym się w nich lub na nich wyposażeniem ( w szczególności meble biurowe, tak jak np. biurka, stoliki, krzesła itp.), - wietrzenie pomieszczeń, zamykanie okien, - zamiatanie, odkurzanie, mycie i czyszczenie podłóg i posadzek, - odkurzanie dywanów i chodników - sprzątanie, czyszczenie i mycie sanitariatów wraz z dezynfekcją (płytki podłogowe, umywalki, muszle, pisuary, lustra), mycie i czyszczenie armatury łazienkowej (sanitariatów), - bieżące uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach tj. papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych, - sprzątanie ciągów komunikacyjnych, schodów, korytarzy, holi, - opróżnianie koszy na śmieci (w razie konieczności łącznie z ich czyszczeniem) na korytarzach i ciągach komunikacyjnych, pokojach urzędniczych oraz w sanitariatach. (Zamawiający zaznacza, iż w budynkach sądów odpady gromadzone są w sposób selektywny dlatego wymaga, aby worki z odpadami umieszczane były w przeznaczonych i odpowiednio opisanych do tego kontenerach), - usuwanie innych miejscowych zabrudzeń, - opróżnianie niszczarek, - czyszczenie osłon poliwęglanowych przy użyciu odpowiedniego środka, - usuwanie pajęczyn Zakres czynności wykonywanych nie rzadziej niż raz na tydzień obejmuje m. in.: - mycie powierzchni drzwi wewnętrznych, futryn, framug, listew odbojowych, parapetów wewnętrznych, kaloryferów, klamek, szyldów drzwiowych, poręczy i balustrad, tabliczek drzwiowych, w przypadku widocznych zabrudzeń czynności te należy wykonywać w miarę potrzeby, - czyszczenie tablic informacyjnych, napisów, znaków i oznaczeń informacyjnych w budynku Sądu, wycieranie gaśnic i innej infrastruktury p.poż., - czyszczenie z kurzu górnych powierzchni mebli, w okresie wiosenno-zimowym w zależności od potrzeb, pielęgnowanie terenów zielonych na dziedzińcu wewnętrznym i zewnętrznym sądu (o ile dotyczy), - zamiataniu parkingu wewnętrznego przy budynku sądu (o ile dotyczy) - mycie powierzchni glazury, ścianek, płytek, stolarki drzwiowej w sanitariatach, - mycie oraz konserwacja środkami do konserwacji mebli sądowych znajdujących się na salach rozpraw i korytarzach, - czyszczenie komputerów, sprzętu biurowego i telefonów na salach rozpraw, - czyszczenie monitorów oraz wyświetlaczy LCD zainstalowanych przed salami rozpraw, - przetarcie kontaktów, wyłączników elektrycznych, - mycie kaloryferów lub grzejników c.o., - odkurzanie i czyszczenie boazerii w salach rozpraw, - utrzymywaniu i monitorowaniu na bieżąco odpowiedniego stanu suchości posadzek w sanitariatach oraz na korytarzach i klatkach schodowych, ze szczególnym uwzględnieniem pory jesienno-zimowej, - sprzątanie pomieszczeń dla zatrzymanych , - sprzątanie pomieszczeń konserwatorów, - sprzątanie pomieszczenia palarni. - sprzątanie kabiny windy (o ile występuje w budynku danego sądu) Zakres czynności (okazjonalnych) wykonywanych 1 lub 2 razy w okresie trwania umowy obejmuje m. in.: - pranie tapicerek - krzesła, fotele - pranie dywanów, wykładzin, chodników, - pranie firan, zasłon, - odkurzanie i czyszczenie opraw oświetleniowych lub żyrandoli - odkurzanie ścian, sufitów, gzymsów, balustrad oraz kratek wentylacyjnych - sprzątaniu pomieszczeń w przypadku prac remontowych i doprowadzaniu ich do właściwego stanu użytkowania, - sprzątanie po spotkaniach organizowanych na salach konferencyjnych,

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie
Opis: Przedmiotem zamówienia dla niniejszej części jest usługa codziennego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów
Wewnętrzny identyfikator: Część 1
Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku
Opis: Przedmiotem zamówienia dla niniejszej części jest usługa codziennego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku
Wewnętrzny identyfikator: Część 2
Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania

Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie
Opis: Przedmiotem zamówienia dla niniejszej części jest usługa codziennego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie
Wewnętrzny identyfikator: Część 3
Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania

Część zamówienia: LOT-0006
Tytuł: Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach
Opis: Przedmiotem zamówienia dla niniejszej części jest usługa codziennego sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Ropczycach
Wewnętrzny identyfikator: Część 4
Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania

Część zamówienia: LOT-0007
Tytuł: Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Strzyżowie
Opis: Przedmiotem zamówienia dla niniejszej części jest usługa codziennego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Strzyżowie
Wewnętrzny identyfikator: Część 5
Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania

CPV: 90910000, 90919200

Dokument nr: 144726-2024, G.261.1.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 08/04/2024 12:00:00 (UTC+2)

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3dff3f1c-dc7b-11ee-8305-7e4937eb936d
Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy Pzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postepowania, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1). 7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 4 i 5 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne. 8. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 9. Pisma w formie pisemnej wnosi się za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, a pisma w postaci elektronicznej wnosi się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 10. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub są udostępniane dokumenty zamówienia, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. 11. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. 12. W postępowaniu odwoławczym terminy oblicza się według przepisów prawa cywilnego. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 13. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 14. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 15. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. 16. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. 17. Od wyroku sądu zamówień publicznych lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie przysługuje skarga kasacyjna do Sądu Najwyższego. Skargę kasacyjną może wnieść strona oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 08/04/2024 11:30:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 12 Miesiąc

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
Numer rejestracyjny: REGON 000324257
Adres pocztowy: ul. Plac Śreniawitów 3
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-959
Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
E-mail: prezes@rzeszow.so.gov.pl
Telefon: 17 87 56 200
Faks: 17 86 27 265
Adres strony internetowej: https://rzeszow.so.gov.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Role tej organizacji:
Nabywca

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.