Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana opraw oświetleniowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana opraw oświetleniowych

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Łęczyce
ul. Długa 53
84-218 Łęczyce
powiat: wejherowski
58 678 92 14, 58 678 91 35, Fax: 58 678 91 25, tel. 58 674 46 59
sekretariat@leczyce.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Łęczyce
Wadium: ---
Nr telefonu: 58 678 92 14, 58 678
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie gminy Łęczyce

6. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie obejmuje wymianę 25 istniejących opraw sodowych na oprawy typu LED zgodnie z poniższym uszczegółowieniem:
- 12 sztuk opraw - wzdłuż starego przebiegu dk 6 do Ul. Paraszyńskiej w m-ci Bożepole Małe (moc min. 75 W)
- 2 szt. opraw - w ciągu ulicy Szkolnej w m-ci Łęczyce w kierunku ulicy Nowej (moc min. 65 W)
- 1 szt. oprawy - w ciągu ulicy Pogodnej w m-ci Łęczyce (moc min. 65 W)
- 5 szt. opraw - w ciągu ulicy Szkolnej i Długiej w m-ci Rozłazino (moc 65 W)
- 3 szt. opraw - w ciągu drogi w kierunku kościoła od drogi powiatowej (moc 50 W)
- 2 szt. opraw - Uwaga 1 słup z dwoma oprawami) - w ciągu drogi przy boisku sportowym
w m-ci Dzięcielec (moc 50 W).

Wymagania w zakresie opraw:
- skuteczność świetlna - min. 130 lm/W
- Strumień oprawy LED - dla 50W - min. 6900 lmn, dla 65W - min. 8700 lmn, dla 75W - min. 9900 lmn
- szczelność komory - IP66
- odporność oprawy na przepięcia - min. 10kV
- zakres temperatury pracy - min. od -40 do +50
- certyfikat ENEC lub równoważny
- układ kompensacji mocy biernej
- trwałość min. 100 000 h
- system ograniczenia prądu rozruchowego
- minimum 4-stopniowa redukcja mocy
- możliwość sterowania np. DALI lub 1-10
Materiał:
- dla korpusu - odlew aluminium, malowany proszkowo
- dla klosza - szkło hartowane płaskie
- oprawa dwukomorowa - umożliwiająca wymianę osprzętu, modułów bez rozszczelnienia komory optycznej
- elementy mocujące - stal nierdzewna

Układ optyczny:
- Każda dioda na panelu LED powinna posiadać indywidualny element optyczny o takiej samej charakterystyce, żeby w przypadku przepalenia się którejś z diod zmienił się jedynie strumień świetlny emitowany przez oprawę a nie jej rozsył światła (powinna być zachowana równomierność oświetlenia na całej powierzchni oświetlanej drogi).
- Temperatura barwowa LED -. 4000K - 5000 K

CPV: 45000000-7, 31520000-7

Dokument nr: IZP.7013.11.2024.DB

Otwarcie ofert: 14. TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie złożonych ofert nastąpi po terminie składania ofert najpóźniej w tym samym dniu.

Specyfikacja:
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://bip.leczyce.pl
Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia

Godziny pracy: od 730 do 1700 w poniedziałek; od wtorku do czwartku od 730 do 1530; od 730 do 1400 w piątek.
Zamawiający przeprowadza postępowanie samodzielnie

Składanie ofert:
13. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Łęczyce, Ul. Długa 59, 84-218 Łęczyce do dnia 08.04.2024r. do godz. 08.00
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej jako: Oferta na Wymiana opraw oświetleniowych na terenie gminy Łęczyce. Nie otwierać przed 08.04.2024r. przed godziną 08:00.

Miejsce i termin realizacji:
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia (łącznie z odbiorem końcowym bez uwag) w terminie 90 dni od podpisania umowy

Wymagania:
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
na podstawie Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
2. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: IZP.7013.11.2024.DB
3. TRYB POSTĘPOWANIA

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych poza ustawą Prawo zamówień publicznych

4. INFORMACJA CZY ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA NEGOCJACJI
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.

5. INFORMACJE OGÓLNE

1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie dopuszcza walut obcych w rozliczeniach z Wykonawcą. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN).
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy/om. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcy/om, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy/om oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwa/y (firmy) tego Podwykonawcy/ów.
10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
12. Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
13. W zakresie nieuregulowanym Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej ,,SWZ", zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) i Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 z późn. zm.).
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie.
2. DODATKOWE USTALENIA:
OBOWIĄZKOWA WIZJA LOKALNA NA PLACU BUDOWY
- Wykonawca ze względu na charakter obiektu oraz zamówienia zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy i zapoznanie się z przedmiotem zamówienia oraz zobowiązuje się do zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą.
Potwierdzeniem dokonania obowiązkowej wizji terenowej będzie wydanie potwierdzenia przez Zamawiającego.
Celem ustalenia terminu wizji lokalnej należy umówić się telefonicznie na minimum 3 dni przed planowanym terminem wizji pod nr tel. 58 674 46 59.
Wizji można dokonywać najpóźniej do 7 dni przed upływem terminu na składanie ofert.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót w sposób zapewniający zachowanie terminów określonych w umowie.
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas wykonywania robót czynny udział osób posiadających wymagane przepisami uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, które będą zobowiązane do objęcia funkcji kierownika budowy - jeżeli konieczność udziału takich osób wynika z obowiązujących przepisów prawa.
- Wymóg zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. związane z wykonawstwem wszelkich robót budowlanych:
a) prac remontowych
b) innych robót towarzyszących (m.in. porządkowych).
- Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla osób postronnych. Ob
- Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
- Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej. Wykonawca musi przewidzieć zaopatrzenie się w niezbędne media we własnym zakresie.
- Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 10.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie, modernizacji oświetlenia ulicznego za kwotę minimum 20 000 zł brutto.

8. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 2 do SWZ.
9. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem e-mail: damian.banasiak@leczyce.pl
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na wskazany e-mail.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem e-mail do połowy terminy na składanie ofert.
2.1. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 5 dni przed upływem terminu składania ofert.
2.2. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa wyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
2.3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa wyżej, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
2.4. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom poprzez zamieszczenie na stronie prowadzonego postępowania.
4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

10. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, Wykonawców:
wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt. 2.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza się Wykonawcę:
1) Wykonawcę, który nie odbył obowiązkowej wizji lokalnej
2) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie oskarżono za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremnienia lub utrudnienia stwierdzenia przestępczego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa wart.296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
3) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. 2.1;
4) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
6) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
7) jeżeli w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
11. INFORMACJE O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH

Brak wymogów.

12. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SWZ
1. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej/papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.

3. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę posiadającą odpowiednie umocowanie do reprezentowania Wykonawcy

4. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ pod rygorem odrzucenia oferty.

5. Zastrzeżenie dotyczące informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia.

6.
7.
6. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY:

a) Formularz oferty dedykowany do przedmiotowego postępowania stanowiący załącznik nr 1 SWZ - złożenie poprzez załączenie podpisanego formularza oferty (zał. 1 do SWZ) Brak jego złożenia bądź niewłaściwa forma będą skutkować odrzuceniem oferty.
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
c) Zaświadczenie o obowiązkowej wizji lokalnej (wzór stanowi zał. nr 3 do SWZ)
d) Wykaz wykonanych robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ

7.1.1. W przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
7.1.2. W przypadku ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
7.1.3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale.
7.1.4. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1913 ze zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
7.1.5. Zamawiający dopuszcza jednokrotne wezwanie do uzupełnienia i wyjaśnień w zakresie złożonych dokumentów.
Informacja z otwarcia ofert opublikowana zostanie na stronie postępowania najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po terminie składania ofert.

15. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni, tj. od dnia upływu terminu składania ofert.

16. SPOSÓB OBLICZENIA CENY

1. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego.
Wynagrodzenie ryczałtowe będzie stanowiło podstawę do rozliczeń w całym okresie trwania umowy. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. W związku z powyższym Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia - wynikające z warunków i obowiązków określonych w niniejszej specyfikacji, projekcie umowy, jak i własnej wiedzy i doświadczenia, a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy dla kompletności wyceny (m. in. będą to następujące koszty: podatki i opłaty, przeglądy gwarancyjne, koszty związane z odbiorem przedmiotu umowy oraz koszty innych czynności wynikających z umowy, jak również wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia oraz ewentualne upusty i rabaty).
3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) niezależnie od wchodzących w jej skład elementów z dokładnością do 1 grosza, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
6. Cena przedmiotu zamówienia winna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy określonym w niniejszej SWZ.
7. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej sytuacji wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
9. Informację w powyższym zakresie wykonawca składa w formularzu oferty. Brak złożenia ww. informacji będzie postrzegany jako brak powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego.
17. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
A. Kryterium ,,Cena" w PLN:
a) znaczenie kryterium - 100%
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,Ceny":
Lcena = (Cmin / C) x 100 pkt
gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Cena" ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
Przy ocenie ofert porównuje się wartości ofert - brutto.

Punkty będą liczone z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, z zaokrągleniem liczb z zastosowaniem reguł matematycznych. Zamawiający zaokrąglając liczbę z wartościami dziesiętnymi, odrzuci pewną liczbę cyfr końcowych i zastosuje poniższe zasady:
Zasada 1 Jeżeli pierwszą odrzuconą cyfrą jest któraś z cyfr od 0 do 4, to zaokrągli niedomiarem (czyli wartości dziesiętne pozostają bez zmian);
Zasada 2 Natomiast jeśli pierwszą odrzuconą cyfrą jest któraś z cyfr od 5 do 9, to zaokrągli z nadmiarem.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta spośród ofert, która nie podlega odrzuceniu oraz otrzyma największą ilość punktów.

18. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia w terminie uzgodnionym z Wykonawcą po uprzednim zamieszczeniu informacji o wyborze Wykonawcy na stronie prowadzonego postępowania.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
3. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
6. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne informacje celem wypełnienia treści umowy (np. dane osób upoważnionych, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy).
19. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ
Wykonawcom w przedmiotowym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej.

Kontakt:
3. Osobą uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- Damian Banasiak - Referat Inwestycji, Infrastruktury i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Łęczyce, ul Długa 53, 84-218 Łęczyce - tel 58 674 46 39
- Jędrzej Remelski, Referat Inwestycji, Infrastruktury i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Łęczyce, ul Długa 53, 84-218 Łęczyce - tel 58 674 46 59

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.