Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Radomnie
Radomno 76
13-304 Radomno
powiat: nowomiejski
tel. 607 201 627
zamowienia@gminanml.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Radomno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 607 201 627
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Inwestycja pn. Prace konserwatorskie/restauratorskie/roboty budowlane w kościele parafialnym p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Radomnie uzyskała dotację Gminy Nowe Miasto Lubawskie dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
2. Postępowanie zostało podzielone na dwie części:
Część I. Remont posadzki prezbiterium wraz z montażem ołtarza i ambony do wnętrza kościoła w Radomnie.
Część II. Prace konserwatorskie przy malowidłach z balustrady chóru zachodniego z kościoła w Radomnie.
Opis przedmiotu zamówienia dla części I
1 .Przedmiotem zamówienia jest remont posadzki prezbiterium wraz z montażem ołtarza i ambony do wnętrza kościoła w Radomnie., Kościół wpisany jest do rejestru decyzją z dnia 25.10.1995 r. pod nr rejestru A-3848.
2. Zakres prac dla części I obejmuje w szczególności:
- rozbiórkę istniejącego odeskowania podestu prezbiterium, ołtarzy bocznych oraz stopnic przy Tabernakulum,
- demontaż, skucie stopnicy betonowej w prezbiterium,
- murowanie podestu z bloczka betonowego na zaprawie cementowej,
- obłożenie posadzki oraz stopnic okładziną granitową
- demontaż istniejącej drewnianej ambony,
- montaż ambony granitowej,
- demontaż istniejącego drewnianego ołtarza,
- wykonanie oraz montaż ołtarza granitowego,
- wyszlifowanie posadzki kościoła z wykorzystaniem szczotek diamentowych,
- nałożenie impregnacji hydrofobowej w celu uzyskania wysokiego połysku oraz zabezpieczenia przed nadmiernym brudzeniem.
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać warunków określonych w pozwoleniach Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 10064/2023(załacznik nr 61. 10061/2023 (załącznik nr 7) z dnia 29.11.2023 r. oraz programu prac konserwatorskich (załącznik nr 9).
3. Gwarancja na wykonane roboty budowlane, konserwatorskie i restauracyjne: 60 miesięcy od daty
odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag.
4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przewidzianego do wykonania zadania inwestycyjnego. Wykonawca szacuje wartości przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty w prowadzonym postępowaniu..
Opis przedmiotu zamówienia dla części II
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac konserwatorskich przy malowidłach z balustrady chóru zachodniego z kościoła pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Radomnie. Balustrada wpisana jest do rejestru zabytków ruchomych decyzją z dnia 5.09.2016 r. pod nr rejestru B-373.
2. Zakres prac dla części II obejmuje w szczególności:
- wykonania dokumentacji fotograficznej i merytorycznej przed konserwacją,
- wykonanie badań technologicznych w celu ustalenia techniki wykonania (badania mikrochemiczne i stratygraficzne),
- wykonanie badań mikrobiologicznych i klimatycznych,
- dezynfekcja zagrzybionych ścian w okolicy chóru,
- konsolidacja warstw technologicznych (likwidacja odspojeń warstw polichromii),
- wykonanie odkrywek sondażowych (mechanicznie, chemicznie, termicznie),
- usuwanie wtórnych nawarstwień (przemalowań polichromii),
- usuwanie wtórnych lakierów chemicznie i mechanicznie,
- dezynsekcja zaatakowanego przez owady drewna,
- impregnacja drewnianego podłoża,
- wzmocnienie konstrukcji podłoża (wymiana zaatakowanych listew, wstawienie fleków, uzupełnienie ubytków w drewnie),
- uzupełnienie ubytków w warstwie zaprawy,
- retusz i rekonstrukcja polichromii chóru,
- zabezpieczenie warstw polichromii werniksem półmatowym,
- montaż elementów wcześniej zakonserwowanych,
- wykonanie dokumentacji konserwatorskiej - fotograficznej i merytorycznej
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać warunków określonych w pozwoleniu Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 10056/2023 (załącznik nr 51 z dnia 29.11.2023 r.
3. Gwarancja na wykonane roboty budowlane, konserwatorskie i restauracyjne: 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag.
4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przewidzianego do wykonania zadania inwestycyjnego. Wykonawca szacuje wartości przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty w prowadzonym postępowaniu.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 9 kwietnia 2024 r. o godz. 13:30

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 kwietnia 2024 r. do godz. 13:00
Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
a) osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 607 201 627) w siedzibie Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Sreca Pana Jezusa w Radomnie, Radomno 76,
13-304 Radomno albo
b) listownie na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Radomnie Radomno 76, 13-304 Radomno
Na kopercie należy umieścić:
- nazwę i adres Wykonawcy,
- nazwę inwestycji: .PRĄCI: KONSERWATORSKIE/RESTAURATORSKIE/ROBOTY BUDOWLANE W KOŚCIELE PARAFIALNYM P.W. NAJŚWIĘTSZEGO SERCA PANA JEZUSA W RADOMNIE"

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Część I: od dnia podpisania umowy do 30.09.2024 r.
Część II: od dnia podpisania umowy do 30.09.2024 r.

Wymagania:
3. Postępowanie nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
5. Zamawiający przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego postępowania zakupowego
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części.
8. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
8. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji (zwłaszcza w przypadku, gdy kwota zaoferowana przez Wykonawców jest wyższa od tej którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania). Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych. Wykonawca będzie mógł złożyć ofertę dodatkową, która zawierać będzie nowe propozycje w zakresie ceny. Zamawiający wyśle zaproszenie do składania ofert dodatkowych do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli swoje oferty w odpowiedzi na postępowanie zakupowe.
9. Wykonawca winien dysponować pracownia dostosowana do prowadzenia prac konserwatorskich. Wykonawca winien posiadać zabezpieczone pomieszczenie do wykonywania przedmiotu zamówienia ti. zabezpieczenie antywłamaniowej i przeciwpożarowe.- ( doty czy części II)
Kry teria oceny ofert:
Cena - 100 %
Wykonawca w formularzu ofertowym musi wskazać cenę, zawierającą wszystkie koszty (pośrednie i bezpośrednie) wykonania inwestycji, z podziałem na kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto.
Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najniższa cena, spełniająca wymagania zawarte w postępowaniu zakupowym.
Ocena punktowa = (najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena brutto badanej oferty) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Warunki udziału w postępowaniu dla Cześć I. Remont posadzki prezbiterium wraz z montażem ołtarza i ambony do wnętrz kościoła w Radomnie.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1) posiadanie odpowiedniego doświadczenia: tj. przeprowadzanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednego zadania o wartości minimum 70.000.00 zł brutto, polegającej na prowadzeniu prac konserwatorskich, restauracyjnych bądź budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków,
2) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia/kwalifikacje wymagane zgodnie z pozwoleniem WKZ nr 10064/2023 oraz nr 10061/2023 z dnia 29.11.2023 r.
3) posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 60 000,00 zł.
Warunki udziału w postępowaniu dla Części II. Prace konserwatorskie przy malowidłach z balustrady chóru zachodniego z kościoła w Radomnie.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1) posiadanie odpowiedniego doświadczenia: tj. przeprowadzanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednego zadania o wartości minimum 100.000.00 zł brutto, polegającej na prowadzeniu prac konserwatorskich, restauracyjnych bądź budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków,
2) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia/kwalifikacje wymagane zgodnie z pozwoleniem WKZ nr 10056/2023 z dnia 29.11.2023 r.
3) posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 60 000,00 zł.
Celem udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wypełnia formularz ofertowy wraz z załącznikami i przedkłada razem z ofertą następujące dokumenty:
a. potwierdzające posiadanie odpowiedniego doświadczenia, referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
b. potwierdzające dysponowanie osobami - oświadczenie potwierdzające kwalifikacje, uprawnieni osób skierowanych do realizacji inwestycji,
c. potwierdzające posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 60 000,00 zł.
W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Zakres wykluczenia:
1) Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom, który/które:
a) nie złożyły kompletnej oferty wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami i nie spełniają wymagań wymienionych w pkt IV,
b) złożyły ofertę podpisaną przez nieupoważnioną osobę,
c) podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
d) złożyły więcej niż jedną ofertę w postępowaniu, bądź złożyły ofertę po wskazanym terminie składania.
2) Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).
4) Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS), oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa, zostanie odrzucona ze względów formalnych.
5) W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
a) formularz oferty (zał. nr 1),
b) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań z Zamawiającym ( zał. nr 2)
c) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające kwalifikacje/uprawnienie osób skierowanych do realizacji inwestycji, (zał. nr 3)
d) dokumenty potwierdzające doświadczenie (referencje),
e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
f) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
XI. Termin związania z oferta: - 60 dni

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest jest: Ks. Zygmunt Leyk tel. 607 201 627 lub email :zamowienia@gminanml.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.