pomorskie (Rumia)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont cmentarza wojennego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Burmistrz Gminy i Miasta Nisko Plac Wolności 14 37-400 Nisko powiat: niżański tel.(15)8415724, tel.(15)8415661 przetargi@nisko.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nisko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.(15)8415724, tel |
Termin składania ofert: | 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia: Remont cmentarza wojennego z I wojny światowej w miejscowości Zarzecze Podborek. Zamawiający informuje, że zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 1) Zakres robót remontowych wg. projektu technicznego a) Płyta pomnika Istniejącą płytę betonową pomnika oczyścić z mchów, porostów i zanieczyszczeń. Projektowane jest obłożenie płyty pomnika płytami granitowymi gr. 3cm w kolorze szarym i 5cm w kolorze szarym na podsypce piaskowo-cementowej gr. 3cm. Obrzeża płyty z płyt granitowych gr. 5cm w kolorze szarym na ławie z betonu C12/15. Płyty i obrzeża od strony widocznej płomieniowane. b) Głaz narzutowy pomnika Istniejący głaz narzutowy oczyścić z zanieczyszczeń poprzez mycie środkami chemicznymi i płomieniowanie. Od strony drogi krajowej przymocować tablicę inskrypcyjną. Powierzchnię głazu pod mocowanie płyty wyrównać przez szlifowanie. Płyta inskrypcyjna granitowa w kolorze szarym o wymiarach 70x50cm i gr. 3,0cm mocowana do głazu kotwami chemicznymi M10 (5szt.). Napis na płycie w kolorze czarnym c) Tablica informacyjna Tablica informacyjna o konstrukcji spawanej z rur stalowych RK80x4. Wypełnienie napisowe tablicy z blachy grubości 1,5mm mocowane do obramowania z kątownika L30x4. Tablica zabezpieczona od góry daszkiem z blachy powlekanej gr.0,7mm. Fundament tablicy o wymiarach w rzucie 25x150cm zagłębiony min. 70cm z betonu C16/20 zbrojony przeciwskurczowo siatką zgrzewaną z prętów ?4mm, oczko 15cm. Mocowanie tablicy do fundamentu kotwami chemicznymi M16. Stal S235JR. Elektrody EB150. Malować farbami olejnymi ogólnego stosowania, przeznaczonymi na zewnątrz w kolorze czarnym matowym. Grubość powłoki malarskiej gr. min. 200?m. Kolor konstrukcji stalowej - czarny mat. Kolor tablicy napisowej - biały mat. Kolor napisów - czarny mat d) Plantowanie terenu Teren cmentarza wymaga wyrównania i plantowania. Należy dokonać wymiany gruntu o gł. 15cm na całym obszarze cmentarza i zasiać trawę raz zasadzić sosny (4szt.) lub inny rodzimy gatunek iglasty lub liściasty. Dokument nr: ZP.271.1.20.2024 Otwarcie ofert: 3) Oferty zostaną otwarte w dniu 10.04.2024r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko, Specyfikacja: Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, www.nisko.pl. Składanie ofert: ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: ,,Remont cmentarza wojennego z I wojny światowej w miejscowości Zarzecze Podborek" NIE OTWIERAĆ przed: 10.04.2024r. godz. 12:00". 2) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia: 10.04.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko, pokój nr: 12 (Biuro Obsługi Klienta). Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od daty zawarcia umowy do dnia 31.07.2024r. Wymagania: W związku z art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). 3. Kryteria oceny ofert: cena 100%, Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. 4. Sposób przygotowania oferty: 1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1 Formularz oferty, 2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, 3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, 4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert, 5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, 6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa 7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia, 8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane) - nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. 9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, 11) inne istotne warunki zamówienia: w projekcie umowy - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 9. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta w Nisku nr 2/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. Uwagi: 10. Obowiązek informacyjny z ART.13 RODO Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) - RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl lub listownie na adres Urzędu Gminy i Miasta w Nisku. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO - obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, 4) Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa i podmiotom, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą: a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy) b) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia; c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu; Strona 4 z 4 6) Posiada Pani/Pan prawo: ? dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO, ? prawo do ich sprostowania zgodnie z art.16 RODO, ? prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, ? prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 7) Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art.17 ust.3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO, ? na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO. 8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp lub wewnętrznych zarządzeń obowiązujących w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko 9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej. Kontakt: 6. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 1) pod względem merytorycznym - Władysław Pracoń, tel.(15)8415724 2) pod względem formalno-prawnym - Anna Wołoszyn, Michał Farion tel.(15)8415661przetargi@nisko.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024