Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej oraz bitumicznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej oraz bitumicznej

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jodłowa
39-225 Jodłowa
powiat: dębicki
przetargi.gmina@jodlowa.eu
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jodłowa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej oraz bitumicznej na terenie gminy Jodłowa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia - Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej oraz bitumicznej na terenie Gminy Jodłowa
a) Zadanie nr 1.
1. Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni żwirowych i gruntowych, na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Jodłowa polegające na dostarczeniu kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm oraz 4-31,5 na wskazane odcinki dróg, rozścielenie, zagęszczenie i wyprofilowanie. Zamawiający każdorazowo w zależności od potrzeb będzie uzgadniać z wykonawcą odcinki dróg objęte wykonaniem zamówienia, oraz termin wykonania zlecenia.
2. Szacowany zakres robót w okresie realizacji zamówienia to około 500 ton dostarczonego, wyprofilowanego i zagęszczonego materiału. Jednostką obmiaru wykonanych robót będzie 1 tona dostarczonego i wbudowanego kruszywa, bez względu na odległość transportu na terenie gminy Jodłowa.
3. Dostarczone i wbudowane kruszywo powinno być odpowiedniej jakości i spełniać wymagania dla kruszyw do wykonywania remontów nawierzchni żwirowych.
4. Cenę jednostkowa za 1 tonę kruszywa mieszanki kamiennej 0-31,5mm, 4-31,5mm, 4-63, 16-63, klińca sortowanego 4-31,5, kamienia kruszonego 0-31,5, pospółki oraz piasku płukanego 0-2mm zostanie uzgodniona w protokole z negocjacji. Cena jednostkowa zawiera koszt przejazdów do miejsca realizacji robót. Ponadto przyjmuje się iż 1m3 kruszywa w przeliczeniu na tony wynosi średnio 1,6 tony.
5. Dopuszcza się zamienne wykorzystanie pozostałych rodzajów kruszyw zawartych w protokole negocjacji w przypadku pojawienia się takiej potrzeby. Cena za dany rodzaj kruszywa będzie rozliczana zgodnie z ceną jednostkową zawartą w protokole negocjacji.
b) Zadanie nr 2.
1. Wykonanie robót polegających na równaniu z profilowaniem dróg zlokalizowanych na terenie gminy Jodłowa. Ze względu na różny stopień zniszczenia nawierzchni, rodzaj gruntu i sposób profilowania, liczbę przejazdów równiarką należy dostosować do uzyskania należytego profilu drogi. W czasie profilowania równiarka powinna wyrównywać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wysadzin, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni z jezdni wyciągniętych w wyniku profilowania i złożenia na poboczu drogi.
2. Przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia - ok.0,3 km dróg (parametry dróg gminnych: dł. ok. 0,3 km, średnia szerokość ok. 2,5 m). Istnieje możliwość wystąpienia innych prac ziemnych rozliczanych wg. godzin pracy sprzętu.
3. Cena jednostkowa za 1mb profilowania zostanie uzgodniona w protokole z negocjacji. Cena jednostkowa będzie zawierać koszt przejazdów do miejsca realizacji robót.
W protokole negocjacji wyszczególniona zostanie godzinowa stawka pracy sprzętu: samochód ciężarowy pow. 6,5t. samochód do 3,5t, samochód 6,5t, ciągnik typu MTZ, typu ZETOR, typu BELARUS, koparka JCB, koparka TUR oraz godz. pracy pracownika fizycznego.
4. W przypadku pojawienia konieczności wykonania innych niż profilowanie prac ziemnych, dopuszcza się zamienne godzinowe wykorzystanie pracy sprzętu i pracownika według cen zawartych w protokole negocjacji. W takim przypadku czas pracy musi zostać potwierdzony przez Sołtysa sołectwa w którym prace te będą wykonywane. Szacowana ilość to ok. 80godzin.
c) Zadanie nr 3.
1. Wykonanie prac polegających na wydobyciu i usunięciu namułu z odrzuceniem na przyległy teren wraz z rozplantowaniem oraz wyprofilowanie dna i skarp rowu z odrzuceniem nadmiaru gruntu. Wykonanie zabezpieczenia poboczy drogowych po przez wymianę gruntu oraz wbicie pali drewnianych fi15-30cm L=3m. Ułożenie prefabrykatów betonowych w rowach.
2. Przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia -ok 2000 mb rowów i skarp, wbicie ok. 30szt Pali drewnianych oraz ułożenie ok. 30mb prefabrykatów betonowych tj. korytek betonowych fi600x1/2 obwodu, dostawa 2szt płyt betonowych 1,5m x 3m. Ułożenie korytek ściekowych i typu trapezowego w sumie ok. 220szt.
3. Cena za 1mb konserwacji rowu na odkład, 1mb konserwacji z wywozem na wskazane miejsce na terenie gminy oraz za 1szt pali drewnianej, 1mb obsadzenia korytka betonowego na dnie rowu oraz cena za 1szt płyty drogowej 1,5m x 3m wraz z dostawą zostanie uzgodniona w protokole z negocjacji.
d) Zadanie nr 4.
1. Wykonanie prac ziemnych mających na celu wyprofilowanie dna rowu pod wykonanie ławy pod przepust, wbudowanie nowego przepustu oraz ewentualny wywóz uszkodzonych elementów kręgów betonowych.
2. Wykonawca określi cenę jednostkową za wbudowanie 1szt. przepustu z rur PP L=6m bądź z kręgów betonowych w ilości 5-6szt oraz cenę za demontaż i wywóz demontowanego przepustu. Cena jednostkowa musi zawierać koszt przejazdów do miejsca realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywanych robót i do utrzymania ruchu publicznego w ich obrębie.
3. Przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia to ok. 90mb rur PP oraz ok. 20szt. kręgów betonowych z czego minimum 70% stanowić będą średnice rur fi400mm oraz kręgi fi400mm.
4. Do ceny za nowo wbudowany przepust doliczony będzie koszt wbudowanego materiału zgodny z przedstawionym przez wykonawcę cennikiem materiałów tj. rury PP L=6m fi 200 do fi800 z kielichem oraz bez kielicha. Kręgi betonowe fi 40cm do fi80cm zbrojone oraz zwykłe, krąg studzienny fi80cm oraz pokrywa fi80.
5. Dopuszcza się zamienne wykorzystanie pozostałych rodzajów rur i przepustów i prefabrykatów betonowych zawartych w protokole negocjacji w przypadku pojawienia się takiej potrzeby. Cena za dany materiału będzie rozliczany zgodnie z ceną jednostkową zawartą w protokole negocjacji.
e) Zadanie nr 5.
1. Wykonanie bieżącej konserwacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Przewidywany zakres robót w okresie realizacji zamówienia to montaż około 2 luster drogowych, regulacja istniejących znaków drogowych, montaż znaków ostrzegawczych zakazu i nakazu ok. 10szt.
3. Dostarczone i zamontowane lustro powinno być odpowiedniej jakości i spełniać wymagania dla montażu przy drogach publicznych.
4. Wykonawca określi cenę jednostkową za 1szt konserwacji pionowej znaków oraz montażu 1szt lustra wraz z jego zakupem typu U18a fi700 fi 800 oraz lustra prostokątne 600x800 oraz 800x1000, montaż znaków ostrzegawczych, zakazu, nakazu typu a-7, b-36, c-18- cena usługi z materiałem - cena za 1szt znaku, cenę za 1mb bariery ochronnej drogowej, cenę za 1szt zakończenia bariery drogowej, cenę za sam montaż tablic i znaków przekazanych przez zamawiającego.
OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI PRAC
1. Wykonawca będzie zobowiązany do rozpoczęcia robót w terminie 1 dnia od zgłoszenia telefonicznego, pisemnego przez zamawiającego potrzeby wykonania remontu.
2. Wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić cenę jednostkową pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego robót.
3. Podstawę do wypłaty wynagrodzenia będzie stanowić protokół odbioru robót spisany w obecności przedstawiciela wykonawcy oraz komisję odbiorową Urzędu Gminy Jodłowa. W przypadku rozliczenia za godz. pracy sprzętu protokół odbioru robót będzie sporządzony w obecności oraz z podpisem Sołtysa danego sołectwa w którym prace były wykonywane.
4. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć zamówienie o 30% ilość dostarczonych i wbudowanych materiałów poniżej lub powyżej ilości, które zostały określone szacunkowo przy czym w przypadku zmniejszenia zleconych prac Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe i prawne z tego tytułu.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywanych robót i do utrzymania ruchu publicznego w ich obrębie.
6. Wykonawca zobowiązuje się do należytego i terminowego wykonania Prac, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami prawa, przedmiotem zamówienia.
7. Prace należy wykonywać zgodnie z postanowieniami i w cenach zawartych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia organizacji i utrzymania zaplecza niezbędnego dla realizowanych Prac.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obniżenia lub zwiększenia wielkości i ilości zamawianych u Wykonawcy usług ze względu na szacunkowy, prognozowany sposób określenia przedmiotu zamówienia jeśli nastąpią okoliczności, których nie można przewidzieć na dzień podpisania umowy, zakres zmian nie będzie modyfikował ogólnego charakteru umowy a będzie niezbędny w realizacji zleconych usług. W przypadku konieczności dokonania zmian w zaplanowanych usługach, Strony protokolarnie ustalą zakres zmian, które zgodne będą z jego założeniami

CPV: 45233142-6

Dokument nr: 2024/BZP 00237828, ZP.271.2.2024

Uwagi:
SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Jodłowa jest jednostką sektora finansów publicznych, posiada 100% udziałów w spółce pn. Zakład Gospodarki Komunalnej w Jodłowej Sp. z o.o. nie posiadającą bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Gmina Jodłowa sprawuje kontrolę nad w/w spółką, odgrywa decydującą rolę w zakresie określania celów strategicznych, obszarów działalności i zarządzania sprawami spółki (Akt not. z dn. 23.12.2020) Spółka została powołana w celu wykonywania zadań własnych gm. Jodłowa i wspólnych z gminami sąsiednimi. Spółka powstała 31.12.2020 stąd jej dane dot. średniego przychodu za 3 lata są niedostępne. Procent działalności ustalony został na podstawie wiarygodnych prognoz handlowych z których wynika że spółka będzie prowadziła ponad 90% działalności na rzecz Gm. Jodłowa
SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY
5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę:
5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Gospodarki Komunalnej wJodłowej Sp. z o.o.
5.1.3.) Miejscowość: Jodłowa
5.1.4.) Kod pocztowy: 39-225
5.1.5.) Województwo: podkarpackie
5.1.6.) Kraj: Polska

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.