Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odtworzenie dachu i pokrycia wieży kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odtworzenie dachu i pokrycia wieży kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela
ul. 3 Maja 3
66-218 Lubrza
powiat: świebodziński
tel. +48 68 381 30 95, tel. +48 889 071 673, +48 571 067 359, tel. +48 605 737 820
lubrza@diecezjazg.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Lubrza
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 68 381 30 9
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Odtworzenie dachu i pokrycia wieży kościoła w Nowej Wiosce
(Naprawa pokrycia dachu z łupka w układzie prostokątnym i naprawa pokrycia
wieży w stylu niemieckim kościoła filialnego p.w. św. Anny w Nowej Wiosce
gm. Lubrza)
Rozdział IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Nazwa przedmiotu zamówienia: Odtworzenie dachu i pokrycia wieży kościoła w
Nowej Wiosce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Planowane do wykonania są poniższe prace renowacyjne:
1.Naprawa ubytków w pokryciu z łupka ułożonego w stylu angielskim z naprawą i wymianą
obróbek blacharskich z blachy cynkowej na dachu kościoła.
2. Zdjęcie gontu papowego założonego współcześnie na zachodniej stronie wieży kościoła
i założenie naturalnego łupka w stylu angielskim, jak na pozostałych ścianach wieży,
z naprawą i uzupełnieniem deskowania, warstwy papy i obróbek blacharskich.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty w projekcie architektonicznobudowlanym,
projekcie zagospodarowania terenu, specyfikacji technicznej, na podstawie
pozwolenia Lubuskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy
zabytku z dnia 09.02.2024r. oraz pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego
w Świebodzinie z dnia 05.03.2024 r. - załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 45000000-7, 45453100-8

Dokument nr: 2/2024-NOWAWIOSKA

Składanie ofert:
Rozdział XII. Miejsce oraz termin składania ofert.
Miejsce składania ofert - oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - 66-218 Lubrza;
ul. 3 Maja 3, na Plebanii, po wcześniejszej informacji telefonicznej na nr telefonu
+48 889 071 673 o godz. przybycia.
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 10 kwietnia 2024 r. o godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
4
Rozdział V. Termin realizacji umowy.
1. Od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2024 r.

Wymagania:
w ramach postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności
w celu udzielenia zamówienia na roboty budowlane
Dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków/ Polski Ład na podstawie wniosku
o dofinansowanie złożonego przez Gminę Lubrza
Rozdział II. Oznaczenie postępowania.
Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest
znakiem 2/2024-NOWAWIOSKA. W kontaktach z Zamawiającym dotyczących tego
postępowania Wykonawcy powinni powoływać się na to oznaczenie.
Rozdział III. Tryb udzielenia zamówienia.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Ochrony Zabytków.
2. Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą
przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str.1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje
w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 4
do niniejszego zapytania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące
przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
i Prawo budowlane.
5. Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie
internetowej Wnioskodawcy - Gminy Lubrza: www.bip.lubrza.pl oraz Beneficjenta -
Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Jana Chrzciciela w Lubrzy:
http://salezjanie.lubrza.pl/
Dołączony do niniejszego zapytania ofertowego kosztorys ofertowy stanowi jedynie
dokument pomocniczy do przygotowania oferty. Wypełniony kosztorys ofertowy należy
dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
4. Dokumentacja projektowa lub kosztorys ofertowy mogą wskazywać dla niektórych
materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza
oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji
projektowej lub kosztorysie ofertowym pod warunkiem, że zagwarantują one realizację
przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi decyzjami pozwolenia na budowę,
zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w w/w
dokumentach oraz będą nie gorsze pod względem:
1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość),
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad
bezpieczeństwa i higieny pracy.
6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie,
w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu
zapewnienia w tym okresie odpowiednich warunków osobom w nim przebywającym.
7. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady
na wykonane roboty objęte niniejszym zapytaniem ofertowym.
8. Odbiór robót będzie dokonywany przez przedstawicieli Zamawiającego , Wnioskodawcy -
Gminy Lubrza, Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przy udziale
Wykonawcy.
9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych przypadkach.
Rozdział VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zapewniającej wykonanie
zamówienia we wskazanym terminie,
3) Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie należycie, co najmniej dwie
roboty budowlane w obiekcie kubaturowym zabytkowym, wpisanym do rejestru
zabytków, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 80.000,00 złotych brutto
w ramach jednego kontraktu (umowy),
4) Dysponują lub będą dysponowali w takcie realizacji zamówienia osobami skierowanymi
do realizacji zamówienia, tj.:
? kierownikiem robót budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych
samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają
uprawnienia budowlane tej specjalności, który przez co najmniej 18 miesięcy brał
udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych
wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie
z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, dysponującym
doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi w co najmniej dwóch
obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, których wartość była nie
mniejsza niż 80.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez
wykonawców, o których mowa w Rozdziale VIII niniejszego zapytania ofertowego.
3. W odniesieniu do obywateli innych państw uprawnienia budowlane/konserwatorskie
oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania
działalności w budownictwie i ochronie zabytków równoznacznej wykonywaniu
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ochronie zabytków na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom
budowlanym/konserwatorskim, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz ustawie
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
5
4. W przypadku konieczności przeliczenia wartości robót lub usług z innej waluty niż PLN
wykonawca przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego w bazie
konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/).
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zapisy zawarte
w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do
wykonawców występujących wspólnie.
Rozdział VII. Podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców:
1) którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykażą braku
podstaw wykluczenia,
2) którzy będą powiązani z zamawiającym osobowo lub kapitałowo; przez powiązania
kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między zamawiającym
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub
osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane
z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
3) którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634)
złożą odrębne oferty.
Rozdział VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdziale VI
niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących
dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych w obiekcie kubaturowym zabytkowym, wpisanym do
rejestru zabytków, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty i
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane
(zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
6
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego),
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszego
zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
1) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy zawarte we
wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
Rozdział IX. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy
przekazują w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym,
przesyłką kurierską lub drogą elektroniczną. Przekazanie oferty i umowy może nastąpić
wyłącznie w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym,
lub przesyłką kurierską. W przypadku przekazania dokumentu drogą elektroniczną, adresat
powinien niezwłocznie potwierdzić fakt jego otrzymania na żądanie jednej ze stron, przy
czym za termin doręczenia wiadomości przesłanej drogą elektroniczną uważa się termin
wysłania drugiej stronie potwierdzenia odebrania. W przypadku przekazania osobistego, za
pośrednictwem posłańca, listem poleconym lub przesyłką kurierską, za termin doręczenia
uważa się termin odbioru przez adresata, dotyczy to zwłaszcza doręczenia oferty lub
umowy.
3. Adres poczty elektronicznej do porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
lubrza@diecezjazg.pl
Rozdział X. Termin związania ofertą.
1. 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział XI. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu
wymienione w Rozdziale VIII niniejszego zapytania ofertowego,
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez
wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do
pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące
pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego
wykonawcy.
2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający zaleca wykorzystanie przy opracowaniu oferty formularza załączonego do
niniejszego zapytania ofertowego.
3. Ofertę należy przygotować w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub
inną trwałą i czytelną techniką, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz
z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
4. Ofertę składa się w formie pisemnej.
5. Formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby
upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie
powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.
6. Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, za wyjątkiem dołączonych do oferty
pełnomocnictw (upoważnień), które muszą być przedstawione w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii.
7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie
przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
8. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca.
10. Opis sposobu złożenia oferty:
1) kompletną ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować:
Parafia Rzymskokatolicka
pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela w Lubrzy
Oferta
,,Odtworzenie dachu i pokrycia wieży kościoła w Nowej Wiosce"
2) koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.
Rozdział XIII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto i winna uwzględniać wynagrodzenie obejmujące
wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu

zamówienia, którego zakres ujęty jest w dokumentacji projektowej oraz decyzjach
Lubuskiego Konserwatora Zabytków i Starostwa Powiatowego w Świebodzinie.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w nich nie ujęte,
a niezbędne do wykonania zadania, w tym między innymi:
1) opracowanie projektu zagospodarowania placu budowy i projektu organizacji ruchu na
czas budowy,
2) urządzenie i utrzymanie terenu budowy,
3) zabezpieczenia energii elektrycznej, wody i innych mediów niezbędnych przy realizacji
przedmiotu umowy,
4) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy ze szczególnym
uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem sprzętu
budowlanego i zaopatrzeniem budowy w niezbędne materiały,
5) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz
usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
6) naprawa uszkodzonych w toku prac urządzeń w obrębie placu budowy,
7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
8) niezbędne dokumentacje wykonawcze służące uszczegółowieniu rozwiązań
technologicznych,
9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz
ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu prac objętych umową,
jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru prac
ulegających zakryciu lub zanikających,
10) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania
przedmiotu zamówienia,
11) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac i przekazania zamawiającemu
najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
12) wykonanie tablicy informacyjnej budowy,
13) koszty transportu, ubezpieczenie, wszelkie prace przygotowawcze, koszty utrzymania
zaplecza prac oraz wszelkie inne koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu
zamówienia.
3. Wszystkie koszty, które będą opłacane przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu
zamówienia, muszą być ujęte w cenie złożonej oferty. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1
Kodeksu cywilnego nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby
w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
4. Zaleca się, aby każdy z wykonawców odwiedził miejsce realizacji zadania celem
sprawdzenia warunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz uzyskania dodatkowych
informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość
roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów
niezbędnych do wykonania umowy, wszystkie utrudnienia wynikające z warunków
realizacji wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty.
5. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenie oferty.
7. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty -
załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Rozdział XIV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty i sposobu oceny ofert.
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna
z przedmiotem zamówienia lub taka, która zostanie przedstawiona w formie
uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna
z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w zakresie oferty.
3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
Cena - 100%:
1) oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez
wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) informacje dotyczące ceny wykonawca poda w formularzu oferty - załączniku nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego,
4) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = __________________________________________________ x 100%
cena brutto badanej oferty
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania tj. końcówki poniżej 0,005 pomija się
a końcówki 0,005 i wyżej zaokrągla się do 0,01.
6. W przypadku, kiedy Wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką
samą najniższą cenę. Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie
ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie
internetowej Wnioskodawcy - Gmina Lubrza: www.bip.lubrza.pl oraz Beneficjenta - Parafii
Rzymskokatolickiej pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela w Lubrzy:
www.salezjanie.lubrza.pl.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
Rozdział XV. Badanie i ocena ofert.
1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia
w terminie 3 dni roboczych od daty doręczenia im pisma, wyjaśnień dotyczących treści
złożonych przez nich ofert.
2. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) treść oferty nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania ofertowego,
2) wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że
oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3) złożona zostanie po terminie składania ofert.
Rozdział XVI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po
wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający poinformuje
wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.
Rozdział XVII. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia robót budowlanych - skutkujące uprawnieniem Stron umowy do zmiany
terminu wykonania przedmiotu umowy,
2) wystąpienia robót budowlanych zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany
terminu wykonania przedmiotu umowy, zakresu przedmiotu umowy,
3) rezygnacji z części robót budowlanych - skutkujące możliwością zmiany przez strony
umowy zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania
przedmiotu umowy,
4) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy - skutkujące
uprawnieniem stron umowy do zmiany wysokości tego wynagrodzenia,
5) konieczności zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej
w dokumentacji projektowej- skutkujące możliwością zmiany przez strony umowy
zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu
umowy,
6) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych,
możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową - skutkujące
uprawnieniem stron umowy do zmiany zakresu przedmiotu umowy, terminu wykonania
przedmiotu umowy,
7) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające strony umowy do zmiany
umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
8) zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót przed umownym
terminem ich wykonania - skutkujące możliwością skrócenia przez strony umowy
terminu wykonania przedmiotu umowy,
9) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót w zgodzie z uzyskanymi decyzjami
zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych oraz zapewniających uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej -
uprawniające strony umowy do zmiany zakresu przedmiotu umowy,
10) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie
z pierwotnym terminem - uprawniających strony umowy do zmiany terminu wykonania
umowy,
11) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających
dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla
zamawiającego - w takiej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze stron
umowy wniosku i jego akceptacja przez stronę drugą umowy.
3. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia,
istotne dla zamawiającego postanowienia, w tym wysokość kar umownych z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz zakres możliwych zmian
postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, określa projekt umowy -
załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
Rozdział XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Rozdział XIX. Informacja o przewidywanych do udzielenia wykonawcy zamówieniach
polegających na powtórzeniu podobnych do przedmiotu zamówienia usług lub robót
budowlanych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych do przedmiotu zamówienia usług lub robót budowlanych.
Rozdział XX. Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne
warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami
oceny.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Rozdział XXI. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone
rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Rozdział XXII. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
ks. Andrzej Finc, tel. +48 889 071 673 lub +48 571 067 359 (proceduralnie)
Pani Ewa Burnos, tel. +48 605 737 820 (merytorycznie)
Pan Tomasz Kochański, tel. +48 503 185 456 (merytorycznie).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.