Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa maszyn przemysłowych do produkcji mieszalników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa maszyn przemysłowych do produkcji mieszalników

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kusza Sp. z o.o
Starzyńskiego 35B
39-200 Dębica
powiat: dębicki
794-020-000, 0082023
kusza0082023@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186176
Województwo: podkarpackie
Miasto: Dębica
Wadium: ---
Nr telefonu: 794-020-000, 0082023
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II DOSTAWA maszyn przemysłowych do produkcji mieszalników - zestaw z zapytania nr Kusza DST 08/03/2024
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.03-0059/23 - Wdrożenie technologii produkcji mieszalników do instalacji przemysłu spożywczego nr wniosku

Część 1
II DOSTAWA maszyn przemysłowych do produkcji mieszalników

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
II DOSTAWA maszyn przemysłowych do produkcji mieszalników - zestaw z zapytania nr Kusza DST 08/03/2024

Nazwa: DOSTAWA maszyn i urządzeń - 12 szt. (1/Wycinarka laserowa - główny generator 1szt.; 2/ Wycinarka laserowa - stół roboczy z podajnikiem 1 szt.; 3/ Wiertarka promieniowa 1 szt.; 4/ Przecinarka taśmowa 1 szt.; 5/ Walcarka 4 wałowa 1 szt.; 6/ Gratownica taśmowa 1 szt.; 7/ Stół warsztatowo-montażowy 2 szt.; 8/ Suwnica stanowiskowa 2 szt.; 9/ Urządzenie wentylacji mechanicznej odciągowej 1 zestaw; 10/ Spawarka laserowa 1 szt.)
1. Wycinarka laserowa - główny generator - 1 szt. - maszyna do laserowego wycinania elementów z arkuszy blachy metalowej. Maszyna nowa, rok produkcji 2024. Parametry: grubość cięcia: stal konstrukcyjna do 25mm, stal nierdzewna do 30mm; Maksymalna jednoczesna prędkość pozycjonowania osi X-Y: min. 140 [m/min]; Dokładność wykrywania krawędzi: 0,5 mm +- 0,1mm, Wymiar ciętego arkusza X: >= 4000 [mm] i <= 4050mm; Wymiar ciętego arkusza Y: >= 2000 [mm] i <= 2050mm, Doprowadzenie wiązki laserowej od rezonatora do głowicy: światłowód; Adaptacyjna głowica tnąca: automatyczne ustawienie punktu skupienia; automatyczna regulacja średnicy punktu skupienia; kontrola mocy wiązki w stosunku do prędkości cięcia; zabezpieczenie antykolizyjne; czujnik pojemnościowy wysokości głowicy; automatyczne wykrywanie pozycji arkusza materiału i dopasowanie ścieżki narzędzia do jego położenia; Automatyczne czyszczenie dyszy, Automatyczny system stołów wymiennych (składający się z minimum 2 stołów), Czas wymiany stołu =< 40 sekund.
2. Wycinarka laserowa - stół roboczy z podajnikiem - 1 szt. - maszyna posiadająca stół roboczy i podajnik do automatyzacji załadunku i rozładunku arkuszy blach do cięcia laserowego. Maszyna nowa, rok produkcji 2024. Parametry: maszyna winna w pełni automatycznie współpracować z wykrawarką laserową; stół roboczy min. 4000x2000mm, system odpylający ze zbiornikiem, automatyczny system załadunkowo-rozładunkowy, ustawienie wzdłuż maszyny, >=2 kasety - podajniki na arkusze Nominalny wymiar arkusza 4 000 × 2 000 mm; Grubość arkusza blachy (ładowanie i rozładowywanie) 0,8-20 mm; Maksymalna masa arkusza blachy > 1.300 kg.
3. Wiertarka promieniowa - 1 szt. - maszyna do wykonywania otworów i gwintowania w profilach prostych. Maszyna nowa. Parametry: średnica wiercenia <= 50mm, odległość wrzeciono - kolumna <= 2000mm i >= 350mm, wymiary stołu >= 630x500x500; Mocowanie wiertła minimum MK5; Skok wrzeciona <=350 mm; Ilość prędkości obrotowych <=16; Zakres prędkości obrotowych (obr/min) 25 - 2000; Ilość prędkości posuwów - <= 16; Prędkości posuwów wrzeciona mm/obr 0,04 -3,20; Średnica kolumny minimum 300mm; Oświetlenie przestrzeni roboczej; Chłodzenie narzędzi emulsją lub wariantowo; Zestaw tulei redukcyjnych do wierteł na stożku Morse'a; Imadło wiertarskie HEAVY DUTY szerokość szczęk minimum 160, maksymalne rozsuniecie 220mm; Zestaw montażowy TYPU T; Oprawka na stożku Morse'a z kompensacją osiową do gwintowania nr5 kod oprawki 48/3; Zabieraki szybkowymienne DIN do mocowania gwintowników ze sprzęgłem - oprawki nr 48/3 pod gwintowniki:M16, M20, M22/M24, M27, M30
4. Przecinarka taśmowa 1 szt. - maszyna do przecinania wzdłużnego i poprzecznego metalowych profili okrągłych i prostokątnych. Maszyna nowa. Parametry: profil okrągły - <=270mm, prostokątny <= 350x220, prędkość cięcia 20-100m/min, hydrauliczne sterowanie, Hydrauliczne sterowanie podnoszeniem oraz opadaniem ramienia; Prowadnice taśmy podwójnie łożyskowane z wkładką węglikową; Szczotka czyszcząca taśmę z wiór; Zderzak do ustawiania długości cięcia; Ruchome imadło; Cięcie w negatywnym kącie -45stopni; fundamentowanie; Tensometr do precyzyjnego określenia prawidłowego naciągu taśmy tnącej.
5. Walcarka 4 wałowa 1 szt. - maszyna do kształtowania blach metalowych o zmiennym promieniu poprzez podginanie wstępne oraz zwijanie właściwe. Parametry: długość robocza <=1080 mm, średnica rolek środkowych <= 130mm, średnica rolek bocznych <= 110mm, minimalna średnica zwijania 1,5 średnicy górnej rolki, fundamentowanie; Indukcyjnie hartowane rolki (58-60 HRC); Wyświetlacze cyfrowe do lokalizacji ustawienia pozycji rolek minimum 3 szt.; Rolka oporowa do zwijania stożków; Napęd rolek hydrauliczno-mechaniczny; Ruch rolek bocznych za pomocą siłowników hydraulicznych; Sterowanie 4 osiowe NC z ekranem dotykowym minimum 7"; Minimalna średnica zwijania 1,5 średnicy górnej rolki.
6. Gratownica taśmowa 1 szt. - maszyna z napędem elektrycznym do obróbki krawędzi i czyszczenia powierzchni wyciętych elementów metalowych. Maszyna nowa. Parametry: szerokość robocza <= 1250 mm, Jednostka robocza z cylindrem - zawierająca: system naciągu taśm; wahliwość kontrolowana elektronicznie; ustniki odprowadzające; układy zabezpieczające. Wyposażone w mimośród przy zmianie grubości pasów ciernych. Cylinder stykowy odporny na olej i temperaturę, Elektroniczne sterowanie pozycji cylindra; Druga jednostka robocza szczotek o ruchu wertykalnym. Silnik główny kontrolowany przez falownik; Elektroniczna regulacja jednostki. Trzecia jednostka robocza z cylindrem - zawierająca: system naciągu taśm; wahliwość kontrolowana elektronicznie; ustniki odprowadzające; układy zabezpieczające. Wyposażone w mimośród przy zmianie grubości pasów ciernych. Cylinder stykowy odporny na olej i temperaturę, Elektroniczne sterowanie pozycji cylindra. Silnik z wydajnością minimum IE3; Panel sterowania od strony załadunku materiału. Układ elektryczny zgodny z normami CE Volt. 400/50; Układ pneumatyczny wraz z filtrami - z nebulizatorem powietrze/olej - ciśnienie robocze >= 6 bar. Ciśnieniomierz zabezpieczający włączający stop w układzie bezpieczeństwa kiedy ciśnienie robocze zejdzie < 5bar; Program i kontrola jednostek - możliwość zapamiętania <= 250 kompletnych programów roboczych. Wyświetlacz minimum 9"; Filtr suchy o wydajności <=7.700m3/h.
7. Stół warsztatowo-montażowy 2 szt. - urządzenie warsztatowo - montażowe do wykonywania prac spawalniczych z zestawem akcesoriów mocujących. Urządzenia nowe. Parametry: wymiary <= 2400x1200x200, regulować wysokość <= 250mm, nośność <= 2200kg, blat grubości >= 24mm, Otwory w siatce ukośnej; Miarka na powierzchni stołu; Blat stołu wykonany ze stali narzędziowej, azotowany plazmowo.
8. Suwnica stanowiskowa 2 szt. - urządzenie elektryczne z linowym podnośnikiem do montażu wielkogabarytowych podzespołów. Urządzenia nowe. Parametry: udźwig <= 1100kg, wysięg <= 3000mm, promień obrotu <= 290stopni, wysokość <= 2845mm, prędkość podnoszenia >= 4 m/min - 2 biegi; Wciągnik elektryczny łańcuchowy; Obrót elektryczny do 290° + wyłącznik krańcowy, odboje; Wysokość całkowita maksymalnie do 4,5 [m]; Prędkość jazdy wciągnika do 20/5 [m/min] - 2 biegi; Napięcie zasilania Uz= 400 [V], 50 [Hz]; Napięcie sterowania Us= 24 [V], 50 [Hz]; Sterowanie z kasety sterowniczej o obniżonym napięciu, podwieszonej do wciągnika; Montaż i odbiór UDT.
9. Urządzenie wentylacji mechanicznej odciągowej 1 zestaw. - stojące urządzenie do mechanicznej wentylacji odciągowej przy obróbce i spawaniu metali. Urządzenie nowe lub używane. Parametry: wydajność <= 14000 m3/h, filtr z przepustnicą wbudowaną w komorę czystego powietrza, moduł przygotowania sprężonego powietrza, Filtr z przepustnicą wbudowaną w komorę czystego powietrza, Moduł przygotowania sprężonego powietrza, Temperatura pracy do 65°C; Instalacja odciągowo - filtrująca; Panel sterujący.
10. Spawarka laserowa 1 szt. -urządzenie elektryczne do stapiania i łączenia obszaru styku metali wiązką promieni laserowych. Urządzenie nowe. Parametry: moc wyjściowa <= 3 kW, długość fali <= 1080?5, zasilanie - 3 fazy, spawania stali konstrukcyjnej <= 6mm, częstotliwość impulsu laserowego 5-20KHZ, automatyczny podajnik drutu; Możliwość spawania stali konstrukcyjnej do grubości 6mm; Możliwość spawania stali nierdzewnej do grubości 6mm; Długość światłowodu >=15m; Agregat chłodniczy wbudowany w maszynę.
DOSTAWA i montaż Przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę, montaż wraz z fundamentowaniem jeśli wymagane, uruchomienie z gwarancją minimum na 24 miesiące (za wyjątkiem gratownica - gwarancja 12 miesięcy), zapewnienie przeszkolenia obsługi, Instrukcja obsługi maszyny: min. 2 egzemplarze w języku polskim; transport i ubezpieczenie transportu po stronie dostawcy, lista części zapasowych i instrukcja obsługi.
Okres gwarancji
minimum 2 lata

CPV: 38636110-6, 42400000-0, 42514000-2, 42514200-4, 42610000-5, 42620000-8, 42622000-2, 42630000-1, 42632000-5, 42633000-2

Dokument nr: 2024-57948-186176, Kusza DST 08/03/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-10
4. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem aplikacji baza konkurencyjności BK2021 w terminie do 10 kwietnia 2024 roku.
Ofertę należy złożyć tylko za pośrednictwem aplikacji baza konkurencyjności BK2021.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
dębicki
Gmina
Dębica
Miejscowość
Dębica
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-04-16
Koniec realizacji
2024-10-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
VII. Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin dostaw: w okresie od 16 kwietnia 2024 roku do 31 października 2024 roku.
2. Miejsce dostawy i montażu: Ul. Starzyńskiego 35B, Dębica, hala produkcyjna B.
3. Zamawiający będzie płacił za wykonanie cząstkowych dostaw maszyn w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Zaliczki na dostawy będą płacone przez Zamawiającego do 90% wartości maszyny dla pozycji nr 1,2 i 6. Całość Przedmiotu Zamówienia uważa się za zrealizowany w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego na piśmie pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą (Oferentem), stwierdzającego realizację dostawy i montażu Przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Faktury będą wystawiana dla Zamawiającego za kompletną dostawę, wykonanie, instalacje i uruchomienie poszczególnych maszyn i urządzeń Przedmiotu zamówienia.
Sposób przekazania Przedmiotu zamówienia: Zainstalowane i uruchomione maszyny zostaną przekazane w hali produkcyjnej Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony i zainstalowany według dokumentacji technicznej Zamawiającego, udostępnianej Oferentowi przez Zamawiającego po podpisaniu ,,Oświadczenia dopuszczającego do informacji poufnych Zamawiającego" (załącznik nr 3).

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie
Warunki zmiany umowy
IX.3 Dodatkowe warunki
1. Warunkiem złożenia oferty przez Oferenta jest przesłanie przez Oferenta wypełnionego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego ,,Oświadczenia dopuszczającego do informacji poufnych Zamawiającego".
2. Otwarcie ofert ma charakter niejawny.
3. W przypadku konieczności zapoznania się z dodatkowymi informacjami, niezbędnymi do przygotowania oferty lub wątpliwości dotyczących treści Zapytania ofertowego zamówieniu, pytania prosimy kierować za pośrednictwem aplikacji baza konkurencyjności BK2021. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące Zapytania ofertowego, które wpłyną do Zamawiającego nie później niż do końca dnia roboczego w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Na pytania Zamawiający odpowie nie później niż w ciągu 4 dni roboczych, co nie przedłuża w żaden sposób terminu składania przez Oferenta oferty. Odpowiedzi na pytania będą publikowane za pośrednictwem aplikacji baza konkurencyjności BK2021.
4. Zamawiający dokona oceny tylko tych ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Ocena ofert zostanie dokonana w oparciu o kryterium wyboru ofert wskazane w pkt.IX.2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w przedmiotowym postępowaniu.
5. Jakiekolwiek sformułowania użyte do opisu przedmiotu zamówienia mogące wskazywać na konkretne rozwiązanie techniczne użyte zostały tylko i wyłączne w celu określenia minimalnych wymagań technicznych jakich wobec przedmiotu zamówienia oczekuje Zamawiający.
6. Wszystkie dodatkowe koszty związane ze złożeniem oferty leżą po stronie Oferenta.
7. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
8. Oferent ubiegający się o realizację zamówienia zobligowany jest dopełnić obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
9. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania ofertowego przed terminem zamknięcia składania ofert.
X. Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie Przedmiotu zamówienia w przypadku:
1) zmiany terminu wykonania Zamówienia, w przypadku gdy:
a) niedotrzymanie terminu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub realizacji z umowy o dofinansowanie lub wniosku o dofinansowanie z działania FENG poddziałanie Kredyt technologiczny zaakceptowanych przez Instytucję Pośredniczącą,
b) wystąpi działanie siły wyższej, w tym epidemii wirusowej uniemożliwiające wykonanie Przedmiotu zamówienia zgodnie z jej postanowieniami;
c) zaistnienie niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych, za które żadna ze Stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkujące brakiem możliwości realizacji Umowy w terminie,
d) zaistnienia sytuacji prawno - administracyjnej, która będzie niekorzystna dla Zamawiającego.
2) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności, w przypadku zmiany wzoru umowy o dofinansowanie przez BGK dla działania FENG poddziałanie Kredyt technologiczny,
3) zmiany zapisów umowy jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy Przedmiotu Zamówienia do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Wszelkie zmiany w umowie Przedmiotu Zamówienia wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. Dopuszcza się Oferentów, którzy posiadają:
1) ważną polisę OC dla prowadzonej działalności o wartości >= 1 mln zł.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczony zostanie Oferent:
1) którego urzędujący członek organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnik spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurent został prawomocnie skazany za przestępstwo polegające na przyjęciu korzyści majątkowych lub osobistych, za przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, za przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub skarbowe;
2) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Oferent dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
3) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
4) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem oferenta, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655);
5) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
6) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia zawartą z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
3. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Oferenta, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
4. W celu wykazania przez Oferenta braku istnienia podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, o których mowa w pkt. 2 powyżej, do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Formularza oferty.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się na zasadzie spełnia - nie spełnia.
6. Oferty winny zostać złożone na formularzu oferty załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
7. Oferty nie spełniające wszystkich powyższych kryteriów formalnych zostaną odrzucone.

1. Oferta musi zawierać wszystkie pozycje zapytania ofertowego, a oferta nie kompletna, częściowa względem wskazanej w zapytaniu ofertowym zostanie odrzucona. Oferta może być wariantowa. Oferty należy składać według wzoru załączonego do zapytania ofertowego (załącznik nr 1 i nr 2).
2. Oferty mogą być składane przez Oferentów jedynie w języku polskim.
3. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi Oferentowi przez Zamawiającego.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert przed podpisaniem umowy.
9. Zapytanie ofertowe opublikowano za pośrednictwem aplikacji baza konkurencyjności BK2021.
10. Porównanie ofert i wybranie Dostawcy nastąpi do 15 kwietnia 2024 roku.
11. Informacja o wyborze Oferenta zostanie zamieszczona za pośrednictwem aplikacji baza konkurencyjności BK2021.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-08
Data ostatniej zmiany
2024-03-08 19:39:31

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium oceny jest cena oferty. Do oceny punktowej zostaną przekazane złożone oferty, które spełnią wymogi formalne i nie zostaną wykluczone z oceny ofert. Ceny w euro zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zamknięcia składania ofert.
Cena oferty 100%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu kryterium ceny: cena oferty (100%),
Cena netto całej oferty - waga 100%. Liczba punktów oferty = cena oferty najniżej skalkulowanej x 100/cena oferty ocenianej. Maksymalna ilość punktów 100 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Artur Kusza
tel.: 794-020-000
e-mail: kusza0082023@wp.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.