Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa dachu, zabezpieczenie okien wieży, założenie rynien i odprowadzenie wody, montaż...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa dachu, zabezpieczenie okien wieży, założenie rynien i odprowadzenie wody, montaż instalacji odgromowej, naprawa murów oraz tynków na kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Bożego Ciała w Brzegu Głogowskim
Brzeg Głogowski 59
67-231 Żukowice
powiat: głogowski
TeL: 76-831-41-21
brzegg@diecezjazg.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Żukowice
Wadium: ---
Nr telefonu: TeL: 76-831-41-21
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW ,,Remont budynku kościoła św. Heleny Wróblin Głogowski"
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu, zabezpieczenie okien wieży, założenie rynien i odprowadzenie wody, montaż instalacji odgromowej, naprawa murów oraz tynków na kościele.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kościół św. Heleny Wróblin Głogowski (dz. nr 250, obręb:0017 Wróblin Głogowski, J. ewidencyjna: 020301J M. Głogów). Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/1557/375 z dnia 02.04.1963 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące
integralną część ogłoszenia postępowania zakupowego. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjno-pomocniczym. Oferent zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem architektoniczno-budowlanym oraz stanem rzeczywistym na miejscu wykonania robót.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (tj. rodzaj materiałów, producent, oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zweryfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równoważne lub lepsze od wymaganego, leży po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres prac oraz przyjęte rozwiązania techniczne konieczne do uwzględnienia w ramach projektu zostały przedstawione w następujących dokumentach stanowiących załącznik do niniejszego postępowania zakupowego tj.:
1) Decyzja nr 13.2024 pozwolenie na budowę z dnia 05 stycznia 2024 r.
2) Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Legnicy nr 930/2023 z dnia 08.11.2023 r.
3) Przedmiar robót budowlanych.
4) Projekt architektoniczno-budowlany.

CPV: 45453000-7, 45261900-3, 45223200-8, 45000000-7, 45422000-1, 45442100-8

Składanie ofert:
X. Miejsce składania ofert sposób składania oferty
1) Ofertę cenową należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Parafia rzymsko-katolicka pw. Bożego Ciała Brzeg Głogowski 59 67-231 Żukowice do dnia 10.04.2024 r. godz. 14:00.
2) W tytule oferty należy wpisać: Oferta na realizację zadania pn.: ,,Remont kościoła św. Heleny Wróblin Głogowski" - NIE OTWIERAĆ DO DNIA 10.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zadania:
Termin realizacji zadania: do dnia 31.10.2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, na podstawie wytycznych zawartych w załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022r. - Szczegółowe zasady i tryb udzjelenia dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.).
4. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
8. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. W razie złożenia więcej niż jednej oferty przez Oferenta, wszystkie złożone przez niego oferty podlegają odrzuceniu.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Oferentów.
11. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
12. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
13. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
IV. Postanowienia postępowania zakupowego:
1. Zamawiający wymaga przeprowadzenia obowiązkowej wizji przedmiotu zamówienia. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji terenowej skutkuje odrzuceniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji terenowej na dzień 06.04.2024 r. o godz. 12:00 w Kościół św. Heleny - Wróblin Głogowski. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
2. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po podpisaniu przez Zamawiającego umowy dotacji z Gminą Miejską Głogów na realizację przedmiotowego zadania.
3. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch częściach i będzie oparta o zasady przyjęte w Regulaminie naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z 23 listopada 2022 r.
4. Oferent oświadcza, że zapoznał się dokumentami wymienionym w pkt 3. W zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji umowy. Zgodnie z wymaganiami Regulaminu Naboru Oferent zobowiązuje się do zapewnienia finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym, na czas poprzedzający wypłatę dofinansowania o jakim mowa w § 11 Szczegółowych zasad i trybu udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
5. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy koszty realizacji zadania będą wyższe niż dotacja otrzymana z budżetu Gminy Miejskiej Głogów, zobowiązuje się pozostałe koszty pokryć z własnego budżetu.
6. Wykonawca jest zobowiązany do udzjelenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace, licząc od daty odbioru końcowego.
WAŻNE: Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu
Warunki obligatoryjne, jakie musi spełnić Oferent, aby jego oferta podlegała ocenie: a) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia:
- Oferent przedstawi referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o podobnym rodzaju i zakresie rzeczowym do przedmiotu zamówienia przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub ujętym w gminnej ewidencji zabytków. Warunek zostanie spełniony, jeśli Oferent przedłoży dowody, że wykazane prace zostały wykonane należycie i zostały odebrane przez konserwatora zabytków.
b) klasyfikacja osób skierowanych do realizacji zamówienia:
- Oferent spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz która brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, pełniąc funkcję kierownika budowy. Osoba pełniącą powyższą funkcję powinna posiadać co najmniej 18 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy w tej specjalności. Aby warunek został uznany za spełniony należy dołączyć kopię zaświadczenia właściwej izby zawodowej.
UWAGA: Do oferty należy dołączyć dowody potwierdzające spełnienie ww. warunków, np. referencje, opinie, świadectwa, dokumenty itp. wydane przez uprawniony podmiot.
Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w dziale V zapytania ofertowego, lit: a) i b) zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego Oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarygodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
VII. Dokumenty, jakie Oferent powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Oferenta formularz ofertowy (załącznik nr 1);
2) oświadczenie o spełnieniu warunków oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2);
3) wykaz robót (załącznik nr 3);
4) wykaz osób (załącznik nr 4) wraz z kserokopią ich uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem;
5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
6) kosztorys ofertowy;
2. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać upoważnienie do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
3. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu, w tym godzina dostarczenia oferty (nie decyduje data nadania listu poleconego).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
5. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania Oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
6. Oferent związany jest ofertą 60 dni.
7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci mogą przekazywać pisemnie, za pomocą drogą elektroniczną.
2. Zmiany i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępnione na stronie internetowej: htłps://glogow.bip.info.pl1.
XI. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
1. Wszystkie oferty, które wpłyną do Zamawiającego zostaną poddane weryfikacji pod kątem spełnienia następujących warunków formalnych:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
Oferta, która nie będzie spełniać wszystkich warunków, zostanie odrzucona.
2. Oferty spełniające warunki formalne zostaną poddane ocenie punktowej, która zostanie dokonana na podstawie jednego kryterium:
Lp. Opis kryterium oceny Waga
1 Cena całkowita oferty brutto 100%
3. Oferta z najwyższą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najkorzystniejsza.
4. W przypadku, kiedy Oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów, tj. podali taką sama najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
5. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizacje usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny ze wszystkimi oferentami.
6. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
7. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
8. Oferent, określając wynagrodzenie zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
9. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
XII. Informacje o formalnościach
1. Informacja o postępowaniu zakupowym i wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na tablicy ogłoszeń parafii Rzymsko-Katolicka p.w. Bożego Ciała w Brzegu Głogowskim, która ma siedzibę w Brzeg Głogowski 59; 67-231 Żukowice i na stronie internetowej Gminy Miejskiej Głogów: https://głogow.bip.info.pl/.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Przed wystąpieniem na drogę sądową Zamawiający zobowiązuje się poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobom prowadzącą inne polubowne rozwiązania sporu.
6. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:
7. Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowywaniem i przeprowadzeniem procedury wybory Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) Posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopni w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwagi:
XIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Bożego Ciała w Brzegu Głogowskim, która ma siedzibę w Brzeg Głogowski 59; 67-231 Żukowice reprezentowana przez ks. Edwarda Białas.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
5) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
IX. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Oferentami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
w sprawach formalno-prawnych:
Ks. Edward Białas..............................................
w sprawach merytorycznych:
ks. Edward Białas..................................
2. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu parafialnego.:
- środa w godzinach: 15.00-16.30
- sobota w godzinach:9.00-10.00 lub telefonicznie pod nr.768314121

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.