Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachu

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Józefa Oblubieńca NMP
ul. Orzeszkowej 6
59-850 Świeradów-Zdrój
powiat: lubański
Telefon: 722 11 22 44
parafia@jozefswieradow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świeradów-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 722 11 22 4
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W ramach przedsięwzięcia ,,Remont pokrycia dachu iglic dwóch wież w kościele p.w. św. Józefa Oblubieńca NMP w m. Świeradów-Zdrój".

dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
obejmuje wykonanie następującego zadania pn. ,,Remont pokrycia dachu iglic dwóch wież w kościele p.w. św. Józefa Oblubieńca NMP w m. Świeradów-Zdrój". Remont dotyczy ratunkowej naprawy nieszczelnego pokrycia iglic dwóch wież poprzez wymianę uszkodzonej blachy wraz z uszkodzonym deskowaniem na wykonanie nowej z blachy tytanowo-cynkowej. Zakres obejmuje pokrycie szpic, pokrycie dachu pulpitowego między wieżami oraz wymianą instalacji odgromowej.

Szczegółowy zakres prac wskazany został w:
o Program prac konserwatorskich,
o Projekt architektoniczno-budowlany,
o Pozwolenie budowlane,
o Pozwolenie konserwatorskiej,

Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem wskazań zawartych w pozwoleniach na podejmowanie innych działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu zabytków wpisanego do rejestru pod numerem A/6230 decyzją z dnia 03.01.2023 r. stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Wszelkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały zabezpieczy Wykonawca we własnym zakresie.

Wymagania:
a) Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie.
b) W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań.
c) Roboty budowlano-montażowe należy wykonać przy zastosowaniu obowiązujących w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego rodzaju prac.
d) Jeżeli w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca musi wszelkie zmiany uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany. Wykonawca zobowiązany jest przygotować tabelę równoważności dla każdego materiału zamiennego, która zostanie zaakceptowana między innymi przez Projektanta, Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego - Inwestora.
e) Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
f) Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji minimum 36 miesięcy na przedmiot zapytania pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji.
g) Zapłata za wykonanie zadania nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę zgodnie z treścią zawartej umowy. Zapłata nastąpi niezwłocznie po wypłacie dofinansowania z programu Polski Ład, przy czym wypłaty z programu realizowane są w oknach płatniczych, zgodnie z kalendarzem publikowanym przez BGK, na stronie internetowej BGK.
h) Zamówienie udzielane jest w drodze postępowania zakupowego prowadzonego zgodnie z Regulaminem Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Ochrony Zabytków i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
i) Koszt ewentualnych prac dodatkowych koniecznych winien zostać uwzględniony w cenie ofertowej, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
j) Wykonawca ubiegający o zamówienie oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
k) Wykonawca ubiegający o zamówienie oświadcza, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Dokument nr: 2/2024

Składanie ofert:
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Oferty należy składać do dnia 10.04.2024 roku, do godz. 13.00 w siedzibie
Zamawiającego (adres: Ul. Orzeszkowej 6, 59-850 Świeradów-Zdrój).

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 31.10.2024 r.

4. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Świeradów-Zdrój (59-850) Ul. Orzeszkowej 6, kościół Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Józefa Oblubieńca NMP

Wymagania:
Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na nazwę zadania.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:

A) co najmniej co najmniej 2 roboty budowlano-konserwatorskie przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości każdej z nich przynajmniej 400 000,00 zł brutto.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu robót stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na podstawie dowodów, w postaci:
- referencje/poświadczenia z których treści wynikać będzie spełnienie wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane warunki.

5.2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia:

A) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz spełniającego wymogi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie na terenach objętych ochroną konserwatorską, zgodnie z art. 37c ustawy z dn. 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r., poz. 1446 ze zm.).

Zamawiający w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie przepisów ustawy prawo budowlane oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. O zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).

Ocenę spełniania warunków dokona Zamawiający na podstawie złożonego oświadczenia/wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego oraz dowodów w postaci: dołączenia uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń zgodne z ustawą Prawa Budowlanego, dołączenia poświadczenia posiada co najmniej 18 - miesięczne doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza będącego instytucją kultury - zgodnie z wymaganiami określonymi w treści art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.).

5.3. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na w/w sumę.

5.4. Wykonawca przed złożeniem oferty dokona obowiązkowej wizji lokalnej obiektu w obecności przedstawiciela Zamawiającego - Administratora Parafii. Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej na dzień: 14.03.2024 r. godz. 9.00. lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o dacie dokonanej wizji lokalnej, podpisanego przez Zamawiającego, złożonego w ofercie cenowej - załącznik nr 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez udziału w wizji lokalnej.

6. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY
Zamawiający wymaga, aby wraz z oferta przedłożyć:
? wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załączonego
wzoru (załącznik nr 1)
? oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2)
- oświadczenie - wykaz robót - wg wzoru - załącznik nr 3
? oświadczenie - wykaz osób - wg wzoru - załącznik nr 4
- oświadczenie - wizja lokalna - wg wzoru - załącznik nr 5
- punktowane doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 7
? dokumenty rejestrowe firmy CEDIG/KRS
- polisa OC przedsiębiorstwa

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
a) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
b) Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą pisemną z dopuszczeniem możliwości przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą środków komunikacji elektronicznej - należy przez to rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219). Dokumenty i oświadczenia oraz pełnomocnictwa, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu pisemnie.
c) Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty - którą należy złożyć w formie pisemnej.
d) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się nazwą zadania określoną w Zapytaniu ofertowym. Korespondencję przesyłaną za pomocą poczty elektronicznej należy przesyłać pod adres: proboszcz@jozefswierawow.pl

10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
3) Oferta winna być sporządzona według formularza ofertowego stanowiącego
załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
4) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
5) Wykonawca zamieszcza ofertę bezwzględnie w opisanej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób:
,,Remont pokrycia dachu iglic dwóch wież w kościele p.w. św. Józefa Oblubieńca NMP w m. Świeradów-Zdrój. NIE otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert"

11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem otwarcia ofert.

12. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
1) Zamawiający przyzna zamówienie temu Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako
najkorzystniejsza.

Uwagi:
9. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o podane niżej kryteria:
1)
Cena
- 60 pkt
2)
Gwarancja
- 20 pkt
3)
Doświadczenie Wykonawcy
- 20 pkt

Punkty przyznawane za kryterium ,,cena zamówienia" będą liczone wg następującego wzoru:

C = (C n : C b ) x waga

gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie,
C n - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
C b - cena oferty badanej,
waga - 60
Punkty przyznawane za kryterium ,,G" - ,,okres gwarancji na materiały i wykonane roboty budowlane" będą liczone następująco:

36 m-ce
0 pkt
44 m-cy
10 pkt
52 m-cy
15 pkt
60 m-cy
20 pkt

Waga - 20 pkt

Punkty przyznawane za kryterium ,,W" ,,doświadczenie wykonawcy" będzie liczone następująco:
Doświadczenie wykonawcy będzie liczone jako wykonanie dodatkowych robót budowlanych innych niż podane na spełnienie warunku, w okresie ostatnich 5 lat obejmujących roboty budowlano-konserwatorskie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości każdej z nich przynajmniej 400 000,00 zł brutto przy czym każda z nich powinna zawierać wykonanie wymiany pokrycia dachowego wraz z naprawą więźby dachowej.

Ilość wykonanych robót budowlanych spełniających w/w warunek

1-2 roboty
5 pkt
3-4 robót
10 pkt
5-6 robót
15 pkt
7 lub więcej roboty
20 pkt

Waga - 20 pkt

Punktowane doświadczenie wykonawcy będzie weryfikowane na podstawie dokumentów, które stanowić będą integralną część z załącznikiem nr 7 wykaz punktowanego doświadczenia wykonawcy poprzez dołączenie dokumentów: referencje/poświadczenia z których treści wynikać będzie spełnienie wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane warunki.

Kontakt:
e) uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: ks. Grzegorz Ropiak , tel. 516 174 315 od
poniedziałku do piątku w godz. 10.00-15.00. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień wezwań oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.