kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Szpital Zespolony im Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ul. Rybickiego 1 96-100 Skierniewice powiat: Skierniewice sekretariat (46) 834-07-50, tel. 468340821 e.wieczorek@wsz-skier.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Skierniewice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | sekretariat (46) 834 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1 tj. bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych na przegląd i konserwację urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacyjnych usytuowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. 1. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach opisana w załączniku do niniejszego zapytania - Formularz oferty oraz w projekcie umowy. Wykaz klimatyzatorów i central wentylacyjnych stanowi załącznik nr 2 do umowy. 1.1 Przeprowadzenie konserwacji i przeglądu urządzeń klimatycznych w zakresie zgodnym z wymogami przepisów polskiego prawa i wytycznymi producenta systemów klimatyzacyjnych, w szczególności: a) utrzymanie w sprawności instalacji i urządzeń w okresach pracy i w trakcie przerw eksploatacyjnych, b) czyszczenie urządzeń (jednostek wewnętrznych i zewnętrznych), w tym skraplaczy i parowników, czyszczenie i w razie potrzeby wymiana filtrów, c) sprawdzanie oraz korygowanie parametrów pracy urządzeń z jednoczesną likwidacją spadku ciśnienia czynnika chłodniczego i w razie potrzeby uzupełnianiu czynnika do 10 gram i likwidacji przyczyn spadku ciśnienia, d) usuwaniu nieprawidłowości w instalacjach oraz pompkach odprowadzających skropliny, e) odgrzybianiu i dezynfekowaniu klimatyzatorów, 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostarczenia na swój koszt niezbędnych części eksploatacyjnych potrzebnych do wykonywania konserwacji oraz przeglądów np. filtrów, preparatów bakteriobójczych i grzybobójczych, usunięcie drobnych usterek niewymagających dodatkowych nakładów finansowych itp. 1.3 Częstotliwość przeglądów i konserwacji: a) przeglądy i konserwacje klimatyzatorów będą wykonywane dwa razy w roku (przegląd wiosenny do 30 maja i przegląd jesienny do 30 października) b) przegląd i serwis central wentylacyjnych: raz w roku do 30 maja Dokument nr: WSZ.DAT.SZP.261.2.37/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 03.04.2024r., godz. 10:30. Składanie ofert: 6. TERMIN SKŁADANIA ofert: 03.04.2024r., godz. 10:00. 7. Miejsce składania ofert: 7.1 PISEMNIE ? Ofertę należy złożyć w Kancelarii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, 96 - 100 Skierniewice, Ul. Rybickiego 1, w zabezpieczonej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: ,,Oferta na konserwację instalacji solarnej", nie otwierać do dnia 03.04.2024r. do godz. 10.00", na kopercie należy podać dane Wykonawcy. ? Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 7.2 ELEKTRONICZNIE: Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać na adres e-mail: e.wieczorek@wsz-skier.pl do dnia 03.04.2024r. do godz. 10:00. ? Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci skanu podpisanego własnoręcznym podpisem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. ? Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wczytania oferty na serwerze pocztowym Zamawiającego. ? Zamawiający zaleca zaszyfrowanie oferty oraz przesłanie hasła dostępu do złożonej oferty po upływie terminu składania ofert, nie później jednak niż w ciągu 60 minut od upływu terminu do składania ofert. ? W przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do oferty, Zmawiający jednokrotnie wezwie Wykonawcę do przekazania hasła dostępu w ciągu 120 minut od momentu przesłania wezwania. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy. Wymagania: 1.4 Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści zapytania ofertowego, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 1.5 Wnioski o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy składać na adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl w sposób umożliwiający kopiowanie ich treści i przenoszenie do innego dokumentu. 1.6 Wnioski o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy składać do dnia 27.03.2024r. 1.7 W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 1.6, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień. 1.8 Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z postępowaniem i zamieści je na stronie internetowej prowadzonego postepowania. 1.9 Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, oferta musi obejmować całość zamówienia. 1.10 Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia ważnego dokumentu uprawniającego do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest kserokopii aktualnych uprawnień osoby lub osób, które będą wykonywały czynności konserwacji: ? świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno- pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (Grupa1)- co najmniej 1 osoba; ? ? ? świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie konserwacji i kontrolno-pomiarowym urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW (Grupa2) - co najmniej 1 osoba; świadectwo kwalifikacji co najmniej na obsługę techniczną, demontaż oraz naprawę urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, ich recyklingu, regeneracji przekazywaniu do ponownego użytkowania oraz obrocie tymi substancjami - co najmniej 1 osoba; certyfikat potwierdzający, że osoba fizyczna spełnia wymagania wynikające z art. 25 ust. 1-3 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (kat. I,II,III, IV)- tzw. Ustawa F-gazowa) - co najmniej 1 osoba. 3. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: najniższa cena 3.1 Jako cenę ofertową należy rozumieć kwotę wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiącą sumę iloczynów ceny brutto oraz liczby jednostek miary. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 3.2 ocenie będą podlegały oferty, które spełniają wymogi określone w przedmiotowym zapytaniu ofertowym. Oferty, które nie spełniają wymogów zostaną przez Zamawiającego odrzucone i nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 4. Warunki płatności: nie mniej niż 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 5. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim. 5.1 Kompletna oferta musi zawierać: ? Formularz oferty; ? w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, należy załączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii notarialnej. ? Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub przedstawiają inny dokument z którego wynika (np. odpis umowy spółki lub umowy konsorcjum) umocowanie do działania w imieniu i na rzecz podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego wynika umocowanie winien być załączony do oferty. 5.2 Zamawiający w trakcie badania ofert może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. 5.3 Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji dokonanych poprawek, inne pomyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty oraz niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 5.3 Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Niniejsze nie dotyczy treści stanowiącej ofertę (np. zaoferowanej przez Wykonawcę ceny). 9. Termin związania ofertą: 30 dni, licząc od dnia upływu terminu do składania ofert, tj. 02.05.2024r. 10. Informacje dodatkowe: 10.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie jego postępowania bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów związanych z udziałem w postępowaniu. 10.2 Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę w następujących przypadkach: a) została złożona po terminie składania ofert; b) została złożona przez Wykonawcę podlegającemu wykluczeniu z postępowania, c) jest niezgodna z warunkami określonymi w przedmiotowym zapytaniu ofertowym; d) zawiera omyłki rachunkowe, pisarskie lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty których Zamawiający nie może poprawić jako oczywistych omyłek lub na których poprawę Wykonawca nie wyraził zgody; e) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień Zamawiającemu; f) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi określonymi przez zamawiającego. 10.3 Przesłanki wykluczenia z postępowania: a) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. b) Zamawiający będzie weryfikował brak podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w lit. a na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu oferty. 10.4 Zamawiający po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej zamieści informację na swojej stronie internetowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z jego udziałem w postępowaniu. 10.5 W razie uchylania się przez Wykonawcę od zawarcia umowy, Zamawiającemu przysługiwać będzie uprawnienie do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert pozostałych Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone i podlegały ocenie. Uwagi: 10.6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96 - 100 Skierniewice (46) 834-07-50, sekretariat@wsz- skier.pl ? wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych przez Administratora można kierować do Inspektora Ochrony Danych - Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96 - 100 Skierniewice pisemnie na adres administratora lub mailowo na adres iod@wsz- skier.pl tel. (46) 834 08 29, ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł, ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa jeśli jest dłuży niż wskazany powyżej np. okres przedawnienia roszczeń; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ?na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewa Wieczorek adres e - mail: e.wieczorek@wsz-skier.pl tel. 468340821 w godzinach od 8:00 - 15:00 |
© eurobudowa.pl 2004-2024