Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa ulicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa ulicy

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO
ul. Podleśna 4
62-040 Puszczykowo
powiat: poznański
61 89 83 716
przetargi@puszczykowo.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Puszczykowo
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 61 89 83 716
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara i ulicy Kwiatowej w Puszczykowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które polegają na:
1.1. budowie ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej długości ok. 228,12 m (od skrzyżowania z Ul. Niwka Stara - droga gminna o nawierzchni z kostki betonowej do włączenia w Ul. Nadwarciańską - droga powiatowa o nawierzchni bitumicznej) wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego, chodnika, zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej oraz wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i montaż progów zwalniających;
1.2. budowie ulicy Kwiatowej w Puszczykowie o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości ok. 201,6 m wraz z placem do zawracania, budową kanalizacji deszczowej i zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej oraz wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i montaż progu zwalniającego.
2.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone:
1) w projekcie budowlanym dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie zatwierdzonym Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 14/2022 z dnia 2 marca 2022 r.,
2) w projekcie technicznym (wykonawczym) dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara
w Puszczykowie,
3) w opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dotyczącej budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie,
4) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie,
5) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie zatwierdzonym Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 12/2023 z dnia 11 maja 2023 r.,
6) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (branża drogowa),
7) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (kanalizacja deszczowa),
8) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (kanalizacja deszczowa),
9) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci elektroenergetycznej),
10) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci elektroenergetycznej),
11) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci telekomunikacyjnej),
12) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci telekomunikacyjnej),
13) w projekcie zagospodarowania terenu - załączniki projektu budowlanego dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie,
14) w opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dotyczącej budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie,
15) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie
zwanymi dalej projektem lub dokumentacją projektową oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zwanymi dalej STWiORB stanowiące załącznik SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót zwane dalej przedmiarem mają wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.
Uwaga 1: Zakres zamówienia dotyczący ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara obejmuje rozbiórkę ogrodzenia z siatki na odcinku prowadzonej inwestycji bez jego utylizacji.

CPV: 45000000-7, 45111300-1,45111200-0,45233200-1,45233220-7,45232130-2,45233290-8,45232310-8,45232210-7,45231400-9

Dokument nr: 2024/BZP 00239186, ZP.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: Rozdział XII: Sposób komunikacji
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ; Rozdział XXV: Informacja o ochronie danych osobowych

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które polegają na:
1.1. budowie ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej długości ok. 228,12 m (od skrzyżowania z ul. Niwka Stara - droga gminna o nawierzchni z kostki betonowej do włączenia w ul. Nadwarciańską - droga powiatowa o nawierzchni bitumicznej) wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego, chodnika, zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej oraz wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i montaż progów zwalniających;
1.2. budowie ulicy Kwiatowej w Puszczykowie o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości ok. 201,6 m wraz z placem do zawracania, budową kanalizacji deszczowej i zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej oraz wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i montaż progu zwalniającego.
2.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone:
1) w projekcie budowlanym dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie zatwierdzonym Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 14/2022 z dnia 2 marca 2022 r.,
2) w projekcie technicznym (wykonawczym) dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara
w Puszczykowie,
3) w opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dotyczącej budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie,
4) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie,
5) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie zatwierdzonym Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 12/2023 z dnia 11 maja 2023 r.,
6) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (branża drogowa),
7) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (kanalizacja deszczowa),
8) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (kanalizacja deszczowa),
9) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci elektroenergetycznej),
10) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci elektroenergetycznej),
11) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci telekomunikacyjnej),
12) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci telekomunikacyjnej),
13) w projekcie zagospodarowania terenu - załączniki projektu budowlanego dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie,
14) w opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dotyczącej budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie,
15) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie
zwanymi dalej projektem lub dokumentacją projektową oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zwanymi dalej STWiORB stanowiące załącznik SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót zwane dalej przedmiarem mają wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.
Uwaga 1: Zakres zamówienia dotyczący ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara obejmuje rozbiórkę ogrodzenia z siatki na odcinku prowadzonej inwestycji bez jego utylizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1. Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2. Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości (R) - waga kryterium 40 pkt;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat*
przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi (w tym: minimum jedna robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi wraz z kanalizacją deszczową i minimum jedna robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej) o wartości minimum 700.000,00 złotych brutto każda.
* Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
1) Kierownik budowy - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
Doświadczenie zawodowe: Posiadać min. pięcioletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji co najmniej trzech obiektów budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi w tym minimum jeden polegający na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi wraz z kanalizacją deszczową i minimum jeden polegający na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej
2) Kierownik robót - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Doświadczenie zawodowe: Posiadać min. trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności.
3) Kierownik robót - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej.
Doświadczenie zawodowe: Posiadać min. trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności.
4) Nadzór przyrodniczy - min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: Ukończony kurs arborystyczny poziom A i B
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 SWZ);
b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
- art. 109 ust. 1 pkt 5 PZP
- art. 109 ust. 1 pkt 7 PZP
art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 7A do SWZ).
c. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 3 SWZ).
UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca załącza również:
a. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
c. Dowód wniesienia wadium.
d. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy).
e. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania;
e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1. Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2. Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości (R) - waga kryterium 40 pkt;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-26

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.