lubelskie (Puławy)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa ulicy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO PUSZCZYKOWO ul. Podleśna 4 62-040 Puszczykowo powiat: poznański 61 89 83 716 przetargi@puszczykowo.pl https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Puszczykowo |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 61 89 83 716 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara i ulicy Kwiatowej w Puszczykowie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które polegają na: 1.1. budowie ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej długości ok. 228,12 m (od skrzyżowania z Ul. Niwka Stara - droga gminna o nawierzchni z kostki betonowej do włączenia w Ul. Nadwarciańską - droga powiatowa o nawierzchni bitumicznej) wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego, chodnika, zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej oraz wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i montaż progów zwalniających; 1.2. budowie ulicy Kwiatowej w Puszczykowie o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości ok. 201,6 m wraz z placem do zawracania, budową kanalizacji deszczowej i zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej oraz wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i montaż progu zwalniającego. 2.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone: 1) w projekcie budowlanym dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie zatwierdzonym Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 14/2022 z dnia 2 marca 2022 r., 2) w projekcie technicznym (wykonawczym) dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie, 3) w opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dotyczącej budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie, 4) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie, 5) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie zatwierdzonym Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 12/2023 z dnia 11 maja 2023 r., 6) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (branża drogowa), 7) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (kanalizacja deszczowa), 8) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (kanalizacja deszczowa), 9) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci elektroenergetycznej), 10) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci elektroenergetycznej), 11) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci telekomunikacyjnej), 12) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci telekomunikacyjnej), 13) w projekcie zagospodarowania terenu - załączniki projektu budowlanego dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie, 14) w opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dotyczącej budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie, 15) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie zwanymi dalej projektem lub dokumentacją projektową oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zwanymi dalej STWiORB stanowiące załącznik SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót zwane dalej przedmiarem mają wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Uwaga 1: Zakres zamówienia dotyczący ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara obejmuje rozbiórkę ogrodzenia z siatki na odcinku prowadzonej inwestycji bez jego utylizacji. CPV: 45000000-7, 45111300-1,45111200-0,45233200-1,45233220-7,45232130-2,45233290-8,45232310-8,45232210-7,45231400-9 Dokument nr: 2024/BZP 00239186, ZP.271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: Rozdział XII: Sposób komunikacji 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ; Rozdział XXV: Informacja o ochronie danych osobowych Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które polegają na: 1.1. budowie ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie o nawierzchni z kostki betonowej o łącznej długości ok. 228,12 m (od skrzyżowania z ul. Niwka Stara - droga gminna o nawierzchni z kostki betonowej do włączenia w ul. Nadwarciańską - droga powiatowa o nawierzchni bitumicznej) wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego, chodnika, zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej oraz wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i montaż progów zwalniających; 1.2. budowie ulicy Kwiatowej w Puszczykowie o nawierzchni bitumicznej o łącznej długości ok. 201,6 m wraz z placem do zawracania, budową kanalizacji deszczowej i zjazdów do posesji prywatnych z kostki betonowej oraz wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i montaż progu zwalniającego. 2.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone: 1) w projekcie budowlanym dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie zatwierdzonym Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 14/2022 z dnia 2 marca 2022 r., 2) w projekcie technicznym (wykonawczym) dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie, 3) w opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dotyczącej budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie, 4) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara w Puszczykowie, 5) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie zatwierdzonym Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 12/2023 z dnia 11 maja 2023 r., 6) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (branża drogowa), 7) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (kanalizacja deszczowa), 8) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (kanalizacja deszczowa), 9) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci elektroenergetycznej), 10) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci elektroenergetycznej), 11) w projekcie architektoniczno - budowlanym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci telekomunikacyjnej), 12) w projekcie technicznym/wykonawczym dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie (przebudowa sieci telekomunikacyjnej), 13) w projekcie zagospodarowania terenu - załączniki projektu budowlanego dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie, 14) w opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowo-wodne dotyczącej budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie, 15) w projekcie stałej organizacji ruchu dotyczącym budowy ulicy Kwiatowej w Puszczykowie zwanymi dalej projektem lub dokumentacją projektową oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zwanymi dalej STWiORB stanowiące załącznik SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót zwane dalej przedmiarem mają wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Uwaga 1: Zakres zamówienia dotyczący ulicy bocznej od ulicy Niwka Stara obejmuje rozbiórkę ogrodzenia z siatki na odcinku prowadzonej inwestycji bez jego utylizacji. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1. Cena (C) - waga kryterium 60 pkt; 2. Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości (R) - waga kryterium 40 pkt; 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Na podstawie art. 112 PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. 1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: 1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat* przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi (w tym: minimum jedna robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi wraz z kanalizacją deszczową i minimum jedna robota budowlana polegająca na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej) o wartości minimum 700.000,00 złotych brutto każda. * Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) Kierownik budowy - min. 1 osoba Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Doświadczenie zawodowe: Posiadać min. pięcioletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji co najmniej trzech obiektów budowlanych polegających na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi w tym minimum jeden polegający na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi wraz z kanalizacją deszczową i minimum jeden polegający na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej 2) Kierownik robót - min. 1 osoba Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Doświadczenie zawodowe: Posiadać min. trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności. 3) Kierownik robót - min. 1 osoba Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. Doświadczenie zawodowe: Posiadać min. trzyletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności. 4) Nadzór przyrodniczy - min. 1 osoba Wymagane uprawnienia: Ukończony kurs arborystyczny poziom A i B 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 SWZ); b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: - art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, - art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, - art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP - art. 109 ust. 1 pkt 5 PZP - art. 109 ust. 1 pkt 7 PZP art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 7A do SWZ). c. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 3 SWZ). UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 SWZ). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia z ofertą przedmiotowych środków dowodowych 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Do oferty wykonawca załącza również: a. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). c. Dowód wniesienia wadium. d. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy). e. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1. Cena (C) - waga kryterium 60 pkt; 2. Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości (R) - waga kryterium 40 pkt; 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024