Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi powiatowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi powiatowej

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
Zaścianki, Szosa Baranowicka 37
15-522 Białystok
powiat: Białystok
zamowienia@pzd.bialystok.pl
https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,159122,6cb7ef7b3c015ae490e31cb5a3039d08.html
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1385B na długości Ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z Ul. Białostocką i budową sieci wodociągowej (gm. Dobrzyniewo Duże)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie drogi powiatowej Nr 1385B na długości Ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z Ul. Białostocką (gm. Dobrzyniewo Duże) w tym:
Zadanie 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1385B na długości Ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z Ul. Białostocką
Zadanie 2 - Budowa sieci wodociągowej na Ul. Lipowej i Białostockiej we wsi Dobrzyniewo Duże - Rozszerzenie sieci infrastruktury wodociągowej na terenie gminy.
Inwestorem zadania nr 1 jest Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku,
Inwestorem zadania nr 2 jest Gmina Dobrzyniewo Duże.
Szczegółowy zakres, sposób i warunki wykonywania zamówienia zawiera:
1. Opis przedmiotu zamówienia - rozdział III SWZ
2. Przedmiar robót - rozdział IV SWZ
3. Projektowane postanowienia umowy - rozdział V SWZ
4. Dokumentacja projektowa - rozdział VI SWZ.

CPV: 45233120-6, 45100000-8,45233290-8,45233222-1,45232130-2,45231400-9,45232310-8,45231300-8

Dokument nr: 2024/BZP 00239245, ZP.2620.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,159122,6cb7ef7b3c015ae490e31cb5a3039d08.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,159122,6cb7ef7b3c015ae490e31cb5a3039d08.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku: https://pzd-bialystok.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem:
https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,159122,6cb7ef7b3c015ae490e31cb5a3039d08.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Szczegółowe Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:
https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie ,,pdf" lub ,,xml" zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego.
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu ,,xml".
o dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
o dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", Zamawiający informuje o obowiązujących zasadach związanych z przetwarzaniem danych osobowych:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, tel. (85) 740-22-17, e-mail: pzd@pzd.bialystok.pl;
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: pzd@iod.podlasie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
b) archiwizacji
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO";
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.
1710), dalej ,,ustawa Pzp" oraz innym uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji w/w celów, w szczególności zgodnie z ustawą Pzp, ustawą o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznymi aktami prawnymi obowiązującymi u Zmawiającego
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Pani/Pana dane osobowe zostaną przekazane poza teren Polski, tylko w sytuacji, gdy taki obowiązek wynikać będzie z przepisów prawa;
9) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych nalezą m.in.
obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca winien w imieniu i na rzecz Administratora wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i
których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,159122,6cb7ef7b3c015ae490e31cb5a3039d08.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku:https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,159122,6cb7ef7b3c015ae490e31cb5a3039d08.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Wymagania:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000,00 złotych.
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. gwarancjach bankowych,
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 z dopiskiem - ,,Wadium w postępowaniu ZP.2620.10.2024"
6. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w postaci elektronicznej.
UWAGA!
W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia zaleca się, aby w treści gwarancji lub poręczenia byli wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo dokument powinien zawierać co najmniej zasygnalizowanie, że gwarant/poręczyciel bierze odpowiedzialność za działania i zaniechania ewentualnych i nieznanych sobie konsorcjantów wykonawcy zlecającego udzielenie gwarancji/poręczenia, z którymi wykonawca zdecyduje lub zdecydował się złożyć ofertę.
Szczegółowe wymagania zawarto w Rozdziale I SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2620.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie drogi powiatowej Nr 1385B na długości ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z ul. Białostocką (gm. Dobrzyniewo Duże) w tym:
Zadanie 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1385B na długości ul. Lipowej w Dobrzyniewie Dużym wraz z rozbudową skrzyżowania z ul. Białostocką
Zadanie 2 - Budowa sieci wodociągowej na ul. Lipowej i Białostockiej we wsi Dobrzyniewo Duże - Rozszerzenie sieci infrastruktury wodociągowej na terenie gminy.
Inwestorem zadania nr 1 jest Powiat Białostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku,
Inwestorem zadania nr 2 jest Gmina Dobrzyniewo Duże.
Szczegółowy zakres, sposób i warunki wykonywania zamówienia zawiera:
1. Opis przedmiotu zamówienia - rozdział III SWZ
2. Przedmiar robót - rozdział IV SWZ
3. Projektowane postanowienia umowy - rozdział V SWZ
4. Dokumentacja projektowa - rozdział VI SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
1.2. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej - w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się, że:
a) wykonał (zakończona robota) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
o 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych Dz. U. 2022, poz. 1518) o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto każda
o 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie wodociągu lub kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o wartości min. 100 000,00 zł brutto
b) dysponuje lub będzie dysponował:
o osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownik budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz zrealizowała min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie dróg publicznych klasy min. Z (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych) o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; (należy wskazać imię i nazwisko do oferty);
o osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych;
o osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót teletechnicznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych;
o osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych;
o osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia do geodezyjnej obsługi inwestycji, posiadającą uprawnienia geodezyjne w specjalności geodezyjna obsługa inwestycji;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (na lub wg załącznika nr 5 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg załącznika nr 6 do SWZ);
3. oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego (na lub wg załącznika nr 7 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać:
o wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego Rozdział II SWZ;
o wypełnione kosztorysy ofertowe Rozdział IV SWZ;
o informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty;
o Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
o Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
o Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postepowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;
o Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby Załącznik nr 2 do SWZ (jeżeli dotyczy);
o Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
o Oświadczenie o podziale zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt 10.2, Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
o Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000,00 złotych.
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. gwarancjach bankowych,
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 z dopiskiem - ,,Wadium w postępowaniu ZP.2620.10.2024"
6. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w postaci elektronicznej.
UWAGA!
W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia zaleca się, aby w treści gwarancji lub poręczenia byli wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo dokument powinien zawierać co najmniej zasygnalizowanie, że gwarant/poręczyciel bierze odpowiedzialność za działania i zaniechania ewentualnych i nieznanych sobie konsorcjantów wykonawcy zlecającego udzielenie gwarancji/poręczenia, z którymi wykonawca zdecyduje lub zdecydował się złożyć ofertę.
Szczegółowe wymagania zawarto w Rozdziale I SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Szczegółowe wymagania zawarto w Rozdziale I SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w Dziale V SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.