Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RYGLICE
ul. Rynek 9
33-160 Ryglice
powiat: tarnowski
146541019
przetargi@ryglice.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/899500
Województwo: małopolskie
Miasto: Ryglice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 146541019
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Przebudowa drogi gminnej 200272K w km od 0+000 do km 0+625 w miejscowości Kowalowa, Gmina Ryglice:
1) Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Rozebranie (frezowanie) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 0-11 cm;
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 10 cm - pod pobocza;
- Rozebranie obrzeży betonowych;
- Rozebranie krawężników betonowych;
- Rozebranie ław pod krawężniki i obrzeża z betonu;
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km.
Jezdnia 0+000-0+036
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem krotność 2;
Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (grubość 2-4 cm);
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.
Jezdnia 0+036- 0+141
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem krotność 2;
Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (grubość 2-4 cm);
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.
Jezdnia 0+141-0251
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
- Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2<4 MPa wykonywana mieszarkami doczepnymi - grubość po zagęszczeniu 30 cm;
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm;
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (grubość 2-4 cm);
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.
Jezdnia 0+251 - 0+625
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (grubość 2-4 cm);
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm.
Pobocza
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gruncie kat. I-III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C1,5/2<4 MPa - śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm;
- Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem krotność 2.
Dowiązanie skrzyżowań
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum)
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm;
- Ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem;
- Krawężniki betonowe o wymiarach 15x22 cm;
- Przebrukowanie nawierzchni z kostki betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem i uzupełnieniem podsypki cementowo-piaskowej;
- Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 10 cm.
Elementy odwodnienia
- Przepusty rurowe - ława fundamentowa z pospółki o gr.30 cm;
- Przepusty rurowe o śr. 40 cm - ścianki czołowe gr. 30 cm z betonu C25/30 (zbrojone 2x siatką zgrzewaną fi 8 mm, oczko 15x15 cm), na fundamentach betonowych C20/25;
- Przepusty rurowe o śr. 80 cm - ścianki czołowe gr. 30 cm z betonu C25/30 (zbrojone 2x siatką zgrzewaną fi 8 mm, oczko 15x15 cm), na fundamentach betonowych C20/25;
- Wymiana przepustu rurowego z tworzywa sztucznego o śr. 40 cm;
- Wymiana przepustu rurowego z tworzywa sztucznego o śr. 80 cm;
- Umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi o wym. 40x60x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
Roboty wykończeniowe
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych;
- Montaż barierki U-11a na fundamentach betonowych C16/20;
- Ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem;
- Krawężniki betonowe o wymiarach 15x25 cm;
- Ława pod obrzeża betonowa C12/15 zwykła;
- Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;
- Przebrukowanie nawierzchni chodników z kostki betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem i uzupełnieniem podsypki cementowo-piaskowej.
Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pań-stwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy Ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.
Część II: Przebudowa drogi gminnej 200234K (ul. Piastowska) w km od 2+100 do km 2+510 w miejscowości Ryglice, Gmina Ryglice:
1) Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Roboty ziemne koparkami podsiebiernymi z transportem urobku samochodami
samowyładowczymi do 1 km, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, koparka 0,60˙m3, grunt kategorii I-III, spycharka 55 kW, samochód do 5 t;
- Roboty remontowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z
rozbiórki na odległość do 1 km, nawierzchnia gr. 7 cm;
- Rozbiórka zjazdu betonowego wraz z odwozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km, grubości 12 cm.
Jezdnia
- Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa profilująca o grubość 0-6˙cm, krotność 0,75;
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa wiążąca o grubość 4 cm;
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna o grubość 3˙cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego - konstrukcja jezdni - dowiązanie nawierzchni jezdni do istn. zjazdów i skrzyżowań.
Pobocza
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV;
- Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm;
- Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, dodatek za każdy dalszy 1˙cm grubość (DOPEŁNIENIE DO 30) KROTNOŚĆ 10;
- Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm;
- Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubość warstwy (DOPEŁNIENIE DO 15) KROTNOŚĆ 8.
Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy Ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45111300-1,45233220-7,45233140-2,45200000-9,45233100-0

Dokument nr: 2024/BZP 00239534, RI.271.1.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/899500
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/899500
(Adres str. internetowej prowadzonych postępowań: https://platformazakupowa.pl/pn/ryglice) 2. W celu skrócenia czasu udzielenia
odp. na pytania komunikacja w zakresie oświadczeń, wniosków, informacji, zawiadomień odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) przyjmuje się datę przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 3. W sytuacjach awaryjnych (tj. w przypadku niedziałania platformyzakupowej.pl) z wyjątkiem składania ofert Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email: przetargi@ryglice.pl. 4. Zamawiający będzie przekazywał informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z RPRM z dn. 30.12.2020 r. (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,7)
oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Zalecenia dotyczące korzystania z platformazakupowa.pl i przygotowania plików przesyłanych za pośrednictwem platformy: 1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z ,,OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dn. 9.11.2017 r. w sprawie ogłoszenia jedn. tekstu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych". 2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. 4) Wśród rozszerzeń powszechnych a
niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5) Zamawiający zaleca przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. 6) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. 7) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 8) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.9) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 10) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. 3. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący oraz zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do
zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę. 5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 6. Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.7.
Dokumenty wskazane w SWZ winny być sporządzone i podpisane zgodnie z zasadami wskazanymi w RPRM z dnia 30.12.2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz RMRPiT z dnia 23.12.2020 r. (Dz. U. 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z Zamawiający, tj.: Gmina Ryglice, reprezentowana przez Burmistrza Ryglic - Pawła Augustyna Adres siedziby administratora: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, Ul. Rynek 9 Dane kontaktowe : Tel. 146541019, Fax: 146541054 adres strony internetowej: www.ryglice.pl adres poczty elektronicznej: gmina@ryglice.pl; 2) z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Ryglicach można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iod@ryglice.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 ustawy PZP oraz odpowiednie organy kontrolne w zakresie ich
kompetencji; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14.07.1983 r. (t.j. dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, jednakże prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie ZP w postępowaniu (Wyjaśnienie: w przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca w
Formularzu ofertowym (wzór zał. nr 1 do SWZ) nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz pkt powyżej niniejszego ogłoszenia - RODO (obowiązek informacyjny)

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/899500
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/899500

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.