Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja ołtarza

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja ołtarza

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Kurozwękach
ul. Kościelna 2
28-200 Staszów
powiat: staszowski
tel. 693833265
parafiakurozweki@gmail.com
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Staszów
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 693833265
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Tytuł zamówienia
Konserwacja ołtarza pw. Św. Anny i Św. Joachima z początku XVIII w. wraz z ołtarzowym obrazem z Kaplicy Pięciu Ran Chrystusa w kościele pw. WNMP w Kurozwękach
4 Opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia:
Usługa (prace konserwatorskie): ,,Konserwacja ołtarza pw. Św. Anny i Św. Joachima z początku XVIII w. wraz z ołtarzowym obrazem z Kaplicy Pięciu Ran Chrystusa w kościele pw. WNMP w Kurozwękach"
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie konserwacji technicznej i estetycznej drewnianego ołtarza bocznego pw. Św. Anny i Św. Joachima (z obrazem ołtarzowym) z pocz. XVIII w. z Kaplicy Pięciu Ran Chrystusa w kościele parafialnym pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Kurozwękach (woj. świętokrzyskie), wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Świętokrzyskiego pod nr 365 B, decyzją z dnia 11.01.2024 r. (nastawa ołtarzowa, cokół i mensa) oraz z dnia 19.06.1984 r. (obraz olejny na płótnie ,,Św. Anna i Św. Joachim adorujący Marię").
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Konserwacja obiektu przeprowadzona zostanie w dwóch etapach: konserwacja techniczno - zachowawcza wartościowych historycznie i artystycznie warstw obiektu, konserwacja estetyczna zmierzająca do przywrócenia zabytkowi pierwotnych walorów plastycznych. Celem konserwacji techniczno -zachowawczej będzie zatrzymanie procesów destrukcyjnych postępujących w obiekcie, wyeliminowanie ich przyczyn oraz przywrócenie warstwom obiektu utraconych właściwości technicznych. Zabiegi o charakterze estetycznym polegać będą na uzupełnieniu i rekonstrukcji złoceń oraz scaleniu kolorystycznym warstw malarskich. Zakres rzeczowy prac będzie obejmował:
- Demontaż ołtarza.
- Dezynsekcja i dezynfekcja drewna.
- Usunięcie przemalowań i nawarstwień z elementów ołtarza.
- Odczyszczenie lica i odwrocia oraz dublaż ciśnieniowy obrazu olejnego.
- Wykonanie badań technologicznych (laboratoryjnych) warstw malarskich.
- Impregnacja wzmacniająca elementów drewnianych.
- Uzupełnienie ubytków drewnianej struktury i detali ołtarza, naprawa połączeń drewna.
- Uzupełninie zaprawkredowo - klejowych uzupełnienie ubytków pulmentów, uzupełnienie ubytków gruntów obrazu olejnego na płótnie.
- Uzupełnienie scalające odsłoniętych złoceń i srebrzeń.
- Scalenie kolorystyczne powierzchni struktury ołtarza.
- Scalenie kolorystyczne lica obrazu.
- Werniksowanie powierzchni struktury ołtarza i lica obrazu.
- Montaż ołtarza w pierwotnym miejscu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie prac konserwatorskich stanowiącym załącznik do postępowania zakupowego - wyciąg z programu prac konserwatorskich.
5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności
do:
5.1. wykonania prac konserwatorskich określonych w programie prac konserwatorskich.
5.2. przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do zawiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o rozpoczęciu i zakończeniu prac
5.3. utrzymania należytego porządku na terenie prowadzenia prac konserwatorskich i przestrzegania przepisów BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,
5.4. uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
6. Dodatkowe informacje w zakresie przedmiotu zamówienia:
6.1. Zamawiający informuje, iż dysponuje Pozwoleniem Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 6/B/2024 z dnia 15.02.2024 r. Dokument powyższy stanowią załącznik do postępowania zakupowego.
6.2. Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w złożonej ofercie wszystkich ewentualnych dodatkowych prac i elementów, które nie zostały wprost ujęte w opisie przedmiotu zamówienia i dołączonych załącznikach uszczegóławiających opis przedmiotu zamówienia, ale są ważne bądź niezbędne do poprawnego wykonania wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego funkcjonowania przedmiotu zamówienia.
7. Warunki gwarancji:
Zamawiający wymaga udzjelenia:
5-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane prace konserwatorskie
W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia, które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia albo jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy. W okresie gwarancji i rękojmi na wykonane prace konserwatorskie Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia, które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia albo jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy.

CPV: 92522100-7

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: 8.5 Otwarcie ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2024 r. o godz. 12:30.

Składanie ofert:
7 TERMIN SKŁADANIA ofert
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 11.04.2024 r. o godz. 12:00
8.3 Sposób złożenia oferty - informacje ogólne
Oferty można składać:
1. w formie papierowej na adres Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Kurozwękach Kurozwęki, Ul. Kościelna 2, 28-200 Staszów
2. W formie elektronicznej na adres: parafiakurozweki@gmail.com
Oferty składane drogą elektroniczną powinny posiadać formę pliku PDF podpisanego odręcznie i następnie zeskanowanego lub podpisanego podpisem osobistym, profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oferta, w formie elektronicznej niepodpisania podpisem osobistym, profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym powinna zostać podpisana przez osoby upoważnione, a następnie zeskanowana i w takiej formie przesłana. W takim wypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania oryginału oferty.
Zaleca się, aby oferta elektroniczna miała formę pojedynczego pliku PDF lub spakowanego archiwum np. ZIP, RAR, itp.
Wielkość oferty nie może przekraczać 20 MB.

Miejsce i termin realizacji:
8. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.
11 Termin realizacji umowy
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.

Wymagania:
1 Wprowadzenie
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt. ,,Konserwacja ołtarza pw. Św. Anny i Św. Joachima z początku XVIII w. wraz z ołtarzowym obrazem z Kaplicy Pięciu Ran Chrystusa w kościele pw. WNMP w Kurozwękach" współfinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zamówienie jest realizowane przez Parafię Rzymskokatolicką pw. Wniebowzięcia NMP w Kurozwękach w ramach umowy zawartej ze Starostwem Powiatowym w Staszowie.
3. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. ,,Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków".
4. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy PZP.
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2 Sposób publikacji
1. Ogłoszenie o postępowaniu opublikowane zostanie:
a) w gablocie informacyjnej Parafii Rzymskokatolickiej pw. Wniebowzięcia NMP w Kurozwękach, ul. Kościelna 2,
b) na stronie Starostwa Powiatowego w Staszowie: www.staszowski.eu
2. Wszelkie dalsze zmiany dokumentów postępowania, odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz inne dokumenty i ogłoszenia publikowane są wyłącznie na stronie Starostwa Powiatowego w Staszowie.
3 Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzone jest w trybie postępowania zakupowego. Wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000 zł ale nie jest wyższa od kwot określonych w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 3 grudnia 2021 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów.
9. Wizja lokalna.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu zapoznania się z powierzchnią, charakterem i stanem zachowania obiektu oraz poznania uwarunkowań prowadzenia prac konserwatorskich. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w niniejszym postępowaniu. Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. Nieprzeprowadzenie wizji lokalnej oraz pomiarów i weryfikacja stanu istniejącego na miejscu inwestycji nie może być powodem żadnych roszczeń ani innych negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego
5 Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na dzień wskazany w PZ jako dzień składania ofert określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje w niniejszym postępowaniu, możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadanie czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) poszczególne warunki określone w niniejszym rozdziale muszą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z zapisami w pkt 14 postępowania zakupowego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z zapisami w pkt 14 postępowania zakupowego.
5.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności i czynności określonych przedmiotem niniejszego postępowania zakupowego. Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego integralną część formularza ofertowego.
5.2 Wiedza i doświadczenie
O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
- wykażą, że należycie wykonali w okresie ostatnich 10 (słownie: dziesięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zadania/inwestycje/projekty/zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN każde obejmujące konserwację zabytków ruchomych (np. obrazy sztalugowe, polichromie ścienne, drewniane ołtarze).
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu zrealizowanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedstawionych usług, np. kserokopie referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów mających tożsamą wartość dowodową, wg wyboru wykonawcy. Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
5.3 Potencjał techniczny
O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu i zapewnią odpowiedni potencjał techniczny, tj.:
a) dysponują pracownią konserwatorską wyposażoną w system sygnalizacji włamania i napadu
b) dysponują własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu dzieł sztuki
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia. Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
5.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu i zapewnią odpowiedni potencjał kadrowy, tj.:
a) dysponują co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą - kierownikiem prac konserwatorskich:
1. posiadającą odpowiednie do wykonywanego zakresu prac wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 ze zm.).
2. posiadającą co najmniej 10 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, liczony od dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
3. która, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała (była kierownikiem prac konserwatorskich) co najmniej trzech zamówieniach, które dotyczyło prac konserwatorskich w zabytkowym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków obejmujących swoim zakresem konserwację obrazów sztalugowych, polichromii ściennych, drewnianych ołtarzy o wartości prac co najmniej 100 000,00
PLN.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
5.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty, które spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu i zapewnią odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, tj.:
a) posiadają środki finansowe lub/i zdolność kredytową w łącznej wysokości co najmniej 300 000,00
PLN.
Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia co najmniej 500 000, 00 PLN. Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5.6 Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) Formularz ofertowy
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (stanowiące część formularza ofertowego);
c) Wykaz zrealizowanych usług wraz z kserokopiami referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów mających tożsamą wartość dowodową, wg wyboru wykonawcy, potwierdzających należyte wykonanie robót przedstawionych w wykazie zrealizowanych robót. -wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego
d) Wykaz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy - wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
e) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wykaz stanowi integralną część formularza ofertowego.
f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
g) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
h) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów:
1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów).
2. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
i) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (stanowiące część formularza ofertowego).
j) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
wynikających z RODO (stanowiące część formularza ofertowego). k) Pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje osoba, której umocowanie nie wynika z właściwego Rejestru,
który można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę.
Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę/ów, notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów.
W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
Zamawiający na etapie przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu zakupowym Wykonawcą, może żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
Dokumenty wydane w językach innych niż polski należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wymaga tłumaczenia przysięgłego.
W sytuacji stwierdzenia na etapie badania oferty nie wykazania się spełnienia warunku podmiotowego, bądź nie wykazania nie spełnienia przesłanek wykluczenia Zamawiający dopuszcza jednokrotne wezwanie wykonawcy do złożenia/uzupełnienia wymaganego dokumentu.
5.7 Dodatkowe warunki udziału
Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie.
6 Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty i sposobem przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert
6.1 Kryteria oceny ofert i ich wagi punktowe
Kryteria oceny ofert to:
o Cena - 80%
o Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich - 20%
6.1.1 Cena
1. Wykonawca określi cenę oferty w Formularzu oferty.
2. Wykonawca musi podać cenę oferty w PLN.
3. Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone we Wzorze Umowy, oraz musi zawierać wszelkie opłaty publicznoprawne oraz podatek VAT.
4. Cena oferty podana przez Wykonawcę będzie stała przez okres realizacji Umowy i nie będzie mogła podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we Wzorze Umowy).
5. Cena oferty powinna być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Oceniana będzie cena brutto oferty. Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:
Najniższa cena
....................................x 100 pkt x waga kryterium
Cena badanej oferty
6.1.2 Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich
1. Wykonawca wskaże w Formularzu oferty doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich przy wykonaniu kompleksowej konserwacji drewnianych ołtarzy wpisanych do rejestru zabytków, osoby która będzie pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich (musi to być ta sama osoba, którą wykonawca wskaże jako spełniającą warunek udziału w postepowaniu określony w pkt 5.4 ppkt a).
2. Doświadczenie będzie wyrażone w powierzchni drewnianych ołtarzy przy konserwacji/restauracji których osoba ta, pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich.
3. Powierzchnia ołtarzy powinna być wyrażona w metrach kwadratowych (m2) z dokładnością do pełnego metra kwadratowego. W przypadku podania przez wykonawcę powierzchni w niepełnych metrach kwadratowych zamawiający do oceny przyjmie powierzchnię zaokrągloną w dół do pełnego metra kwadratowego.
4. Jeżeli wykonawca nie wskaże doświadczenia osoby, o której mowa w pkt 1 w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich przy wykonaniu kompleksowej konserwacji, drewnianych, polichromowanych i złoconych ołtarzy w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, oferta otrzyma 0 pkt.
5. W przypadku podania przez wykonawcę powierzchni większej niż 100 m2 do punktacji zostanie podstawiona wartość 100 m2.
6. Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:
Powierzchnia ołtarzy z badanej oferty
....................................................................... x 100 pkt x waga kryterium
Najmniejsza powierzchnia ołtarzy
6.2 Wybór oferty
1. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
2. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
3. W wypadku uzyskania takiej samej ilości punktów Zamawiający może wystąpić do wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty o złożenie nie mniej korzystnych, ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
8 Sposób i forma składania ofert
8.1 Informacje ogólne
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie, a w szczególności by treść oferty odpowiadała treści PZ.
2. Zaleca się, aby Wykonawcy do sporządzenia oferty wykorzystali Załączniki stanowiące integralną część Zapytania Ofertowego. Dopuszcza się sporządzenie własnych formularzy z zastrzeżeniem dokonywania jakichkolwiek zmian merytorycznych w stosunku do wzorów.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.2 Komunikacja z Zamawiającym
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej lub tradycyjnej.
2. Pytania co do przedmiotu zamówienia składa się wyłącznie w postaci elektronicznej na adres: parafiakurozweki@gmail.com .
3. Wykonawca zobowiązany jest do wysyłania wszelkiej korespondencji na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Kurozwękach Kurozwęki, ul. Kościelna 2, 28-200 Staszów.
4. Pytania do treści zapytania:
a) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści postępowania zakupowego. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
b) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści postępowania zakupowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w lit. a), lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
c) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w lit. a)
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenie odpowiedzi na pytania przekazane mu w sposób inny niż opisany powyżej, w szczególności Zamawiający nie odpowiada na pytania za pośrednictwem telefonu.
3. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W tym celu należy złożyć stosowne oświadczenie na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Kurozwękach, Kurozwęki, ul. Kościelna 2, 28-200 Staszów lub parafiakurozweki@gmail. com
4. Za datę złożenia oferty elektronicznej uważa się datę widoczną w systemie pocztowym Zamawiającego.
5. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na zamówienie i/lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert.
7. Oferty zaleca się sporządzić na załączonym formularzu.
8. Oferty zaleca się sporządzić pismem maszynowym lub komputerowym.
9. Oferty należy złożyć z ceną wyrażoną w Polskich Złotych (PLN). Oferty złożone z ceną wyrażoną w innej walucie zostaną odrzucone.
10. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jeżeli:
a. została złożona po terminie składania ofert;
b. została złożona przez wykonawcę:
- podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
- niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
- który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczeń lub innych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
c. jest niezgodna lub jej treść jest niezgodna z treścią Zapytania ofertowego;
d. nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
e. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
f. wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
g. wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą;
8.4 Sposób oceny ofert
1. Zamawiający dokona oceny ofert zgodnie z regulacjami ,,procedury odwróconej". Oznacza to, ze Zamawiający:
a) Dokona oceny wszystkich złożonych ofert zgodnie z kryteriami oceny opisanymi Zapytaniu Ofertowym. W toku oceny ofert Zamawiający poprawi w ofercie:
1. oczywiste omyłki pisarskie,
2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W wypadku uzyskania takiej samej ilości punktów Zamawiający może wystąpić do wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty o złożenie nie mniej korzystnych, ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
2. Dokona zbadania, czy oferta oceniona jako najbardziej korzystna nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
3. W przypadku stwierdzenia braków w ofercie pozwalających na jej uzupełnienie wezwie Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą do uzupełnienia dokumentów.
4. W przypadku uzupełnienia dokumentów we wskazanym terminie oraz stwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona wyboru oferty i wezwie Wykonawcę do zawarcia umowy
5. W przypadku gdy Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą nie uzupełni wymaganych dokumentów lub uzupełni je niewłaściwie Zamawiający dokona odrzucenia oferty i przystąpi do badania kolejnej oferty z najwyższą liczbą punktów powtarzając czynności b) - d).
6. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów.
7. W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
9 Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ust. 2, nie powoduje utraty ewentualnego wadium.
10 Tajemnica przedsiębiorstwa
Oferty składane w postępowaniu o zamówienie są jawne i mogą zostać udostępnione od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r., poz. 1010). Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010).
Informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa powinna być wydzielona do odrębnego pliku, a plik opatrzony podpisem uprawnionych osób.
Uzasadnienie dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy zawrzeć w odrębnym pliku opatrzonym podpisem uprawnionych osób.
Wyłączenia
1. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
c) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom, wobec których zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
13 Wspólne ubieganie się o zamówienie
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że:
1) Upoważnią jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczą pełnomocnika) do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami postępowania zakupowego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - powinno być dołączone do oferty - dotyczy konsorcjum.
2) W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, lub przedłożyć umowę spółki/uchwałę wspólników określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników stosowanie do postanowień art. 865 KC.
3) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja, zawarcie umowy oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.
4) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej lub przez ustanowionego pełnomocnika.
5) Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę winien spełnić warunki określone w pkt 13 postępowania zakupowego Warunki określone w pkt 6 postępowania zakupowego muszą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. Z zastrzeżeniem, iż w zakresie posiadania doświadczenia, przynajmniej jeden z Wykonawców składających wspólną ofertę musi wykazać, że spełnia samodzielnie w całości warunek i wykona zakres zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
6) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
7) W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum, członkowie konsorcjum przed podpisaniem umowy, na żądanie Zamawiającego, zobowiązani będą do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców - członków konsorcjum.
8) Po złożeniu oferty zmiany w składzie konsorcjum nie są dopuszczalne.
14 Poleganie na zasobach innych podmiotów
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, pod warunkiem, że:
1) Podmiot udostępniający zasoby winien spełnić warunki określone w pkt 13 postępowania zakupowego.
2) W zakresie posiadania doświadczenia, wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, jeśli podmiot ten wykona jako podwykonawca zakres zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4) Wykonawca nie może, po upływie terminu ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
15 Formalności poprzedzające zawarcie umowy
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania zakupowego.
2. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego. Nieusprawiedliwione niestawienie się przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie do podpisania umowy uznaje się za odstąpienie od zawarcia umowy, co upoważni Zamawiającego do podpisania umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
16 Wadium
Zamawiający nie wymaga wadium.
17 Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
18 Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie
Nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu składania ofert wariantowych.

Uwagi:
19 Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie niniejszego postępowania, w tym dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty.
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Kurozwękach Kurozwęki, ul. Kościelna 2 28-200 Staszów
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie postępowania zakupowego pt. ,,Konserwacja ołtarza pw. Św. Anny i Św. Joachima z początku XVIII w. wraz z ołtarzowym obrazem z Kaplicy Pięciu Ran Chrystusa w kościele pw. WNMP w Kurozwękach" odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zakupowego, prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności,
o z uwagi na fakt, iż niniejsze postępowanie toczy się na podstawie norm obowiązujących w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków dane osobowe Wykonawcy objęte są przepisami o dostępie do informacji publicznej, tym samym mogą zostać udostępnione podmiotom, które na podstawie powyższej regulacji zwrócą się o ich udostępnienie, a ponadto zostaną udostępnione instytucjom i podmiotom zaangażowanym w proces realizacji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
o Pani/Pana dane osobowe w celach archiwizacyjnych będą przechowywane przez okres realizacji, trwałości oraz okres przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu pt. ,,Konserwacja ołtarza pw. Św. Anny i Św. Joachima z początku XVIII w. wraz z ołtarzowym obrazem z Kaplicy Pięciu Ran Chrystusa w kościele pw. WNMP w Kurozwękach"
o Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane,
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
o posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO,
o nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
20 Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków postępowania zakupowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie postępowania bez wyboru ofert, w szczególności, gdy wystąpią następujące przesłanki
a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
c. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
d. wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
2. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a. odwołania postępowania w każdym czasie;
b. zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy;
c. unieważnienia postępowania, zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. W przypadkach, o których mowa powyżej Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze, jak też nie przysługuje zwrot kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków postępowania zakupowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
5. Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu zakończenia przez Zamawiającego niniejszego postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
21 Informacje dodatkowe
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych we wzorze umowy.

Kontakt:
6. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
ks. Andrzej Bąk - Proboszcz Parafii, tel. 693833265, adres e-mail: parafiakurozweki@gmail.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.