Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p. w. św. Michała Archanioła w Turowie z siedzibą w Gardynach
Gardyny 12
14-120 Dąbrówno
powiat: ostródzki
tel. (89) 647-40-87 wew. 29
zamowienia@dabrowno.pl
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/28852c70-6cf8-4533-9d9c-c8f800cc81d3/pliki
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Dąbrówno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (89) 647-40-87
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. TYTUŁ ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. ,,Renowacja dachu budynku
kościoła w Gardynach"
dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr promesy wstępnej
RPOZ/2022/2493/PolskiLad.
VI. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem inwestycji jest renowacja dachu oraz podbicia z boazerii budynku kościoła
wybudowanego ok. 1720 w. (odbudowany w 1989 r.), wpisanego do rejestru zabytków
29.07.1968 r. decyzją nr A-1037.
Właścicielem obiektu jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Michała Archanioła w Turowie
z/s w Gardynach.
Zakres prac:
1) rozbiórka dachu kościoła,
2) przegląd stanu zachowania więźby (w razie konieczności wykonanie wzmocnienia oraz
wymiana skorodowanych elementów bądź wykonanie nowej więźby),
3) pokrycie dachu dachówką esówką, w kolorze naturalnej ceramiki, nieszkliwionej,
4) wykonanie nowych obróbek blacharskich,
5) wykonanie drzwi rewizyjnych z części wieży do części hali kościoła,
6) zdemontowanie istniejącej podsufitki z boazerii.
Zamawiający posiada decyzję Starosty Ostródzkiego nr 823/2021 z dnia 06.12.2021 r.
i pozwolenie WKZ znak WUOZ-ELBLĄG.5142.203.2021.jd z dnia 29.10.2021 r..
Szczegółowy opis zamówienia został określony w projekcie architektoniczno-
budowlanym stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Lokalizacja obiektu: Gardyny, 14-120 Dąbrówno, działka nr 40, obręb 0005 Gardyny,
gmina Dąbrówno.
1. Okres gwarancji.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia min. 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi za
wady na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem.
2. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca objętego
zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. W celu przeprowadzenia wizji
lokalnej prosimy o kontakt z Zamawiającym pod wskazanym danymi w dziale III.
Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie obowiązkowej wizji zostanie odrzucona.
Z przeprowadzonej wizji Zamawiający sporządzi notatkę, którą Wykonawca będzie
zobowiązany załączyć do oferty w celu potwierdzenia jej odbycia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Powierzenie
całości zamówienia podwykonawcom jest niedopuszczalne. Zamawiający wymaga
osobistego wykonania przez Wykonawcę prac restauratorskich i renowacyjnych.
Powierzenie wykonania prac restauratorskich i renowacyjnych podwykonawcy wymagać
będzie uprzedniego wykazania, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie
niezbędne do ich realizacji, które zostały określone w rozdziale IX ust. 1 pkt 2 lit. a
niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 45261900-3, 45261210-9, 45422000-1, 45210000-2, 45261000-4

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
XII. TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 12.04.2024 r.,
do godz. 12:00.
2. Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy
czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej
i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej(opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wyłącznie za pośrednictwem
Portalu pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-dabrowno.
Bezpośredni link do postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/28852c70-6cf8-4533-9d9c-c8f800cc81d3

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się na dzień 31.10.2024 r.
VIII. MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Miejscowość Gardyny, 14-120 Dąbrówno.

Wymagania:
IV. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie
internetowej
Wnioskodawcy:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-
dabrowno
Bezpośredni link do postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/28852c70-6cf8-4533-9d9c-c8f800cc81d3
V. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą
przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe
informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO zamieszczonej
we wzorze umowy.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące
przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.
Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości
co najmniej 372 000,00 zł,
2) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie, w tym renowacji,
budynku objętego ochroną konserwatorską, której wartość brutto wyniosła co najmniej
200 000,00 zł oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane w sposób
należyty. Zamawiający nie wyraża zgody na sumowanie kilku zamówień w celu
wykazania spełnienia niniejszego warunku.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy - osoba
posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i/lub
architektonicznej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budynek
wpisany do rejestru zabytków).
Uwaga:
Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz
Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub ważne odpowiadające im
kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym
zamówieniem.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje,
zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo
budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania
przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed
dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub
stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych
funkcji w dotychczasowym zakresie.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania:
1) na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Powyższy zakaz dotyczy również
podwykonawców, dostawców lub podmiotów, w przypadku gdy przypada na nich
ponad 10% wartości zamówienia,
2) w związku z powiązaniami osobowymi i kapitałowymi z Zamawiającym. Przez
powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a
Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa
drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami,
3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub
kadry kierowniczej wykonawcy,4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda załączenia do oferty:
1) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa
narodowego.
Powyższe
oświadczenie
dotyczy
również
podwykonawców, dostawców lub podmiotów, w przypadku gdy przypada na nich
ponad 10% wartości zamówienia,
2) oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do złożenia lub uzupełnienia dokumentów
określonych w ust. 3 i 4 w wyznaczonym przez siebie terminie, nie krótszym niż 2 dni
robocze od przesłania wezwania.
6. Niezłożenie dokumentów wraz z ofertą oraz ich nieuzupełnienie w związku wezwaniem,
o którym mowa w ust. 5, lub złożenie dokumentów które nie będą potwierdzały spełniania
warunków udziału w postępowaniu i/lub braku podstaw wykluczenia z postępowania,
spowoduje odrzucenie oferty.
X. MINIMALNY ZAKRES OFERTY
1. Oferta powinna być złożona zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Załącznik nr 1 zawiera również wzory oświadczeń,
o których mowa w rozdziale IX ust. 3 i 4.
2. Ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej i podpisać kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób uprawnionej/ych
do reprezentacji poszczególnych wykonawców.
XI. KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA
PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta,
która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona
w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako
niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
1) zostały złożone w terminie,
2) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
3. Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny kryterium cena - 100%, zgodnie
z poniższym wyjaśnieniem.
Punktacja oraz waga procentowa kryteriów oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób
przyznawania punktacji:
cena: 100%Ocenie podlega cena brutto danej oferty. Maksymalna punktacja dla danej oferty
z najniższą ceną brutto to 100 pkt.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z przedstawionymi
kryteriami wg wzoru:
C=(Cn/Cb)x100
gdzie:
C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w zakresie kryterium Cena
(C),
Cn - najniższa cena oferty brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb - cena oferty brutto oferty ocenianej (badanej),
przy czym w zakresie kryterium Cena (C), do porównania i oceny ofert brana będzie
cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Im niższa cena
oferty, tym większa liczba uzyskanych w tym kryterium punktów.
4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
5. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą
najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie
ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po
czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie
internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/28852c70-6cf8-4533-9d9c-c8f800cc81d3
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu
zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do
negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku
podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający będzie
rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
Z Wykonawcami dopuszczalne jest prowadzenie negocjacji w zakresie ceny
przedstawionej w ofercie. Negocjacje mogą być prowadzone z Wykonawcami w
kolejności przyznanej punktacji, jeżeli negocjacje z Wykonawcą, którego oferta zostanie
oceniona najwyżej nie przyniosą efektu w postaci wyboru jego oferty jako
najkorzystniejszej i zawarciu umowy o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie jest
zobowiązany do prowadzenia negocjacji. Decyzję w tym zakresie podejmuje wyłącznie
Zamawiający.
8. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania
przyczyny.
3. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania czynności związanych ze
złożeniem oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej znajdują się w
,,Instrukcji użytkownika Portalu - wykonawcy" zamieszczonej pod adresem:
https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
6. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę poprzez użycie
przycisku ,,WYCOFAJ OFERTĘ" w zakładce ,,MOJE PLIKI". Zmiana oferty następuje
poprzez wycofanie pierwotnej oferty oraz złożenie nowej oferty - z uwagi na zaszyfrowaną
ofertę nie ma możliwości edycji złożonej oferty.
7. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może wycofać złożonej oferty.
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, email: zamowienia@dabrowno.pl
Niedopuszczalne jest składanie ofert w inny sposób niż wskazany w ust. 2. Oferty złożone
za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
9. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia, tj. rejestrując się
bezpłatnie lub w przypadku posiadania konta w Portalu, logując się, akceptuje warunki
korzystania z Portalu określone w regulaminie dostępnym pod adresem:
https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf
oraz uznaje go za wiążący.
10. Obowiązkiem Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest śledzenie Portalu oraz
poczty elektronicznej, której adres wskazał w ofercie.
11. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji
przekazywanych przy użyciu Portalu opisane zostały w regulaminie dostępnym pod
adresem:
https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf
oraz w Instrukcji korzystania z Portalu dostępnej na stronie
https://sidaspzp.pl/wpcontent/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf
9. W celu korzystania z systemu Portal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika
urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Zamawiający określa
niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Portalu, tj.:
1) Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne:
a) dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 MB/s;
b) komputer klacy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3 GB
RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel
4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome,
Opera;
d) włączona obsługa JavaScript;e) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf, np. Acrobat Reader lub inny;
2) Dopuszczalne formaty przesłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB to: .png,
.jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,
.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7Z, .eml, .msg;
3) Informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik oferty wraz z załącznikami dodany z poziomu zakładki ,,Moja oferta" przez
Wykonawcę na Portalu i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ
w systemie widnieje jako plik zaszyfrowany. Możliwość otwarcia pliku dostępna jest
dopiero po upływie terminu składania ofert;
b) jako czas złożenia oferty poprzez Portal przyjmuje się moment otrzymania żądania
przez serwer Portalu po kliknięciu w opcję ,,Złóż ofertę". Czas jest prezentowany
w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawioną na komputerze Wykonawcy.
4) Czas serwera Portalu jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny
Urząd Miar.
12. Zamawiający informuje, że będzie zobowiązany udzielić odpowiedzi na pytania
dotyczące wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego o ile wpłyną one do Zamawiającego nie
później niż do dnia 05.04.2024 r. Odpowiedzi zostaną udzielone niezwłocznie, nie później
niż do dnia 09.04.2024 r.
XIII. WZÓR UMOWY
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
XIV. DODATKOWE WARUNKI
1. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku
obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Oferenta.
3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji
wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z
ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać
uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, np. do podpisania oferty.
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub
uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni
Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści
zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania
ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia
jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień,
dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądźuzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin.
W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający
uprawniony będzie do odrzucenia oferty (dotyczy również wyjaśnienia rażąco niskiej
ceny).
8. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone
oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od
Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze
wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym
terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są
zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania
umowy na etapie jej realizacji.
9. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia
warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna
z zapytaniem.
10. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do
Zamawiającego.
11. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do
należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna
przez cały okres obowiązywania umowy.
12. Podana cena w ofercie musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
13. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć
w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki,
taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Zapytaniu, w tym
wynikające ze wzoru umowy, opisu przedmiotu zamówienia, jego zakresu,
przeprowadzonej wizji lokalnej, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę
gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty
związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty
należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich
upustów i rabatów.
14. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego
zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi
czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
15. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą,
a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez
Zamawiającego.
16. Ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym
z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego
i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że wykonawca robót dysponując opisem
przedmiotu zamówienia powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że
opis przedmiotu zamówienia literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle
związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru
wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich
określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą
zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.
17. Za roboty dodatkowe nie można uznać robót, które wynikają z wykonania większych
ilości robót, niż to wynika z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie opisuprzedmiotu zamówienia wskazanego na etapie zapytania ofertowego, gdyż w istocie to
roboty, które stanowią przedmiot zamówienia. W interesie Wykonawcy leży własna ocena
robót budowlanych przewidzianych do wykonania oraz uwzględnienie wszelkich innych
okoliczności które mogą mieć wpływ na cenę. Takie roboty Wykonawca ma obowiązek
wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej.

Kontakt:
III. OSOBA DO KONTAKTU:
Krystian Chyliński
tel. (89) 647-40-87 wew. 29
email: zamowienia@dabrowno.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.