Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Michała Archanioła w Sławie
Pl. Ks. Kazimierza Tomkiewicza 1
67-410 Sława
powiat: wschowski
tel. 603640651
przetargi@slawa.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Sława
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 603640651
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie zadania pn. ,,Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy
Kościele pw. Miłosierdzia Bożego w Sławie"
które uzyskało dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład.
Promesa wstępna dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr
Edycja2RPOZ/2023/1045/PolskiLad wystawiona na Wnioskodawcę, Gminę Sława.
Rada Miejska w Sławie podjęła Uchwałę nr LXVI/478/24 z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie udzjelenia
dotacji Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Michała Archanioła w Sławie.
Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków LWKZ pod nr 1626 z 15.03.1965 r.
Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Zakres inwestycji pt. ,,Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy kościele pw. Miłosierdzia Bożego w Sławie" obejmuje wykonanie następujących robót:
1) wymiana uszkodzeń i luźnych cegieł przy użyciu zaprawy TWM,
2) usunięcie luźnych spoin,
3) mechaniczne oczyszczenie elewacji,
4) odgrzybienie ścian preparatem APE-FR,
5) wzmocnienie ścian poprzez naprawę spękań prętami Helibar w technologii Helifix oraz naproży i gzymsów,
6) wykonanie tynków renowacyjnych 2-warstwowych,
7) odtworzenie brakujących i uszkodzonych detali architektonicznych,
8) hydrofobizacja powierzchni gzymsów i parapetów,
9) szpachlowanie tynków szpachlą z włóknami SHF,
10) malowanie elewacji krzemianową farbą dyfuzyjną w kolorystyce uzgodnionej z LWKZ,
11) wykonanie obróbek z blachy tytan-cynk,
12) malowanie farbą antygraffiti,
13) montaż zabezpieczeń przez ptakami,
14) pozostała stolarka okienna,
15) renowacja okien, drzwi i belek.
UWAGA!
Zamawiająca informuje, że wykonano część robót t.j. elewacja od strony północnej, wymieniono 30 szt. okien, wykonano izolację i naprawę fundamentów do wysokości cokołu budynku, wykonano otynkowanie do wysokości parapetów okien parteru.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - konserwatorskich kościoła parafialnego pw. Miłosierdzia Bożego w Sławie zgodnie z dokumentacją budowlaną - załączniki do zapytania ofertowego.
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z pozwoleniem na budowę Nr 72/2016 z dnia 21.03.2016 r. wydaną przez Starostę Wschowskiego (znak: SOB.6740.19.2016), Decyzją pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.49.2019[Sła] z dnia 29.10.2019 r. Wszelkie zmiany w projekcie i w trakcie realizacji prac należy niezwłocznie skonsultować z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.

CPV: 45212361-4

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 12 kwietnia 2024 r. o godz. 10.15. Po otwarciu ofert wykonawcy zostaną poinformowani e-mailem o złożonych ofertach.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w następujących formach:
a) pisemnej - przesłać za pośrednictwem poczty, kuriera, dostarczyć osobiście/przez posłańca na adres: GMINA SŁAWA Ul. Henryka Pobożnego 10, 67-410 Sława - parter Biuro Obsługi Klienta,
b) e-mailem na adres: przetargi@slawa.pl
w terminie do dnia 12 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00, z zastrzeżeniem, że decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania przesyłki. Oferta składana zgodnie z punktem VII ust. 1 lit a) powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznaczona dopiskiem ,,Remont Kościoła".

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia:
15 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
2. Okres gwarancji: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
3. Płatności wynagrodzenia będzie realizowana na zasadach określonych w Rządowym Programie Odbudowy Zabytków.
Wypłata wynagrodzenia nastąpi 3 transzach, w terminie 30 dni od wystawienia faktury, po zakończeniu określonego etapu prac i dokonaniu odbioru:
1) pierwsza płatność zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym w wysokości:
- w przypadku ceny ofertowej równej bądź poniżej kwoty 1.326.530,00 zł brutto - w
wysokości 2% wynagrodzenia o którym mowa w ofercie Wykonawcy albo;
- w przypadku ceny ofertowej powyżej kwoty 1.326.530,00 zł brutto - w wysokości sumy
kwoty 26.530,00 zł brutto oraz nadwyżki ceny ponad kwotę 1.326.530,00 zł brutto.
2) druga płatność zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym - w wysokości 50% pozostałego do zapłaty wynagrodzenia;
3) trzecia płatność zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - pozostała do zapłaty część wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Okres związania ofertą: oferenci pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Warunki udziału w postępowaniu:
1. Typ: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wypełni i podpisze stosowne oświadczenie w ,,Formularzu oferty", stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Typ: Wiedza i doświadczenie
Opis: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 robota budowlano -konserwatorska obiektu wpisanego do rejestru zabytków w zakresie naprawy elewacji ceglanej i tynkowanej o wartości minimum 170.000,00 zł brutto każda.
3. Typ: Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego.
4. Typ: Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. W związku z warunkami finansowania inwestycji określonych w Rządowym Programie Odbudowy Zabytków, wypłata wynagrodzenia nastąpi w 3 płatnościach:
1) pierwsza płatność zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym w wysokości:
- w przypadku ceny ofertowej równej bądź poniżej kwoty 1.326.530,00 zł brutto - w wysokości 2% wynagrodzenia w złożonej ofercie;
- w przypadku ceny ofertowej powyżej kwoty 1.326.530,00 zł brutto - w wysokości sumy kwoty 26.530,00 zł brutto oraz nadwyżki ceny ponad kwotę 1.326.530,00 zł brutto
2) druga płatność zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym - w wysokości 50% pozostałego do zapłaty wynagrodzenia;
3) trzecia płatność zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym - pozostała do zapłaty część wynagrodzenia Wykonawcy.
Wykonawca musi więc mieć zdolność finansowania prac ze środków własnych przez okres do czasu częściowych lub końcowych odbiorów robót.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wypełni i podpisze stosowne oświadczenie w ,,Formularzu oferty", stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5. Typ: Dodatkowe warunki udziału Opis:
A) W celu uniknięcia konfliktu interesów Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim kapitałowo lub osobowo, przez co rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań, w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
B) W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Weryfikacja spełnienia w/w warunków będzie dokonana na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczeń Wykonawcy. ,,Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych" (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego). Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełnią warunku braku powiązań kapitałowych lub osobowych. 6. Typ: Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis: Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty/oświadczenia:
1) ,,Formularz oferty" (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2) ,,Wykaz prac - naprawa elewacji ceglanej i tynkowanej o wartości minimum 170.000,00 zł brutto" (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
3) ,,Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych" (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
4) Kosztorys ofertowy.
Kryteria oceny ofert
1) W zakresie określonym w punkcie IV - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów;
2) Kryterium wyboru oferty jest CENA - 100 %
Tryb zamówienia
1) Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
2) Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
5) W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
7) Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego oraz warunków umowy, której wzór stanowi załącznik 4 do Zapytania ofertowego.
8) Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
9) Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającej do akceptacji projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie ze złożonym do oferty kosztorysem ofertowym.
10) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającej gwarancję należytego wykonania umowy lub potwierdzenie przelewu należytego wykonania umowy.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3) Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo do reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
4) Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
5) Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wys. 1,5% ceny ofertowej brutto w formie zgodnej z art. 450 § 1 Prawem zamówień publicznych. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
Cena podana w formularzu cenowym jest ceną ryczałtową i będzie niezmienna do końca realizacji zadania.

Kontakt:
Dane kontaktowe dla Wykonawców:
ks. Jerzy Ślusarczyk
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Michała Archanioła w Sławie
tel. 603640651
Wszystkie zapytania kierowane na adres: przetargi@slawa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.