Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie kompleksowej konserwacji i restauracji północnego ołtarza bocznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kompleksowej konserwacji i restauracji północnego ołtarza bocznego

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia rzymskokatolicka p.w. św. Marcina w Śnieciskach reprezentowana przez ks. Przemysława Przybylski - Proboszcza
ul. Kościelna 13
63-021 Śnieciska
powiat: średzki
tel. + 48 720 751 691
proboszcz@parafiasnieciska.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Śnieciska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. + 48 720 751 69
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W ramach przedsięwzięcia ,,Renowacja północnego ołtarza bocznego św. Józefa" z kościoła św. Marcina
w Śnieciskach dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Wykonanie kompleksowej konserwacji i restauracji północnego ołtarza bocznego św. Józefa
stanowiącego wyposażenie z kościoła p.w. św. Marcina w Śnieciskach obejmuje wykonanie całego
zakresu prac konserwatorskich i restauratorskich uwzględnionych w opracowanym i
zatwierdzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu programie prac
konserwatorskich dotyczący ołtarzy bocznych z kościoła parafialnego autorstwa Agaty
Grajkowskiej, Toruń styczeń 2023 oraz zgodnie z wydanym pozwoleniem konserwatorskim nr
4/2023/B z dnia 06.02.2023 r.
1.1. Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem wskazań zawartych w pozwoleniu na
podejmowanie innych działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany
wyglądu zabytków wpisanego do rejestru pod numerem 134/B decyzją z dnia 26.11.1971 r.
poz. 5 stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Wszelkie niezbędne do
wykonania zamówienia materiały zabezpieczy Wykonawca we własnym zakresie.
1.2. Wymagania:
a) Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi
i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie.
b) Jeżeli w dokumentacji przetargowej wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent
lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem
cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca może
zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne
wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami
określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca,
który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez
niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed
zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca na wszelkie zmiany musi uzyskać zgodę
Zamawiającego. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w
projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany.
c) Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie
wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach,
katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami
producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku
do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta
(dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie
produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na
poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych
lub lepszych parametrach.
W
takiej
sytuacji
zamawiający
wymaga
złożenia
stosownych
dokumentów,
uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Miejsce składania ofert: Oferta w formie papierowej w zamkniętej kopercie, powinna być
dostarczona za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Parafia
Rzymskokatolicka p.w. św. Marcina w Śnieciskach, ks. Przemysław Przybylski, Ul. Kościelna 13, 63-021
Śnieciska
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 08.04.2024 r. do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia : do 30 listopada 2024 r.
2. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez Wykonawcę
zakończenia wykonania prac konserwatorskich i gotowość do odbioru robót.
3. Miejsce wykonania zamówienia: Śnieciska (63-021), Ul. Kościelna 13 - kościół parafialny pw.
św. Marcina

Wymagania:
1.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
1.5. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyn.
1.6. Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji minimum 36 miesięcy na przedmiot zapytania pod
rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji.
1.7. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ryczałtowe. Koszt
ewentualnych
prac
dodatkowych
koniecznych do wykonania powinien zostać uwzględniony w cenie ofertowej.
1.8. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
1.9. Zapłata za wykonanie zadania nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę
zgodnie z treścią zawartej umowy. Zapłata nastąpi niezwłocznie po wypłacie dofinansowania z
programu Polski Ład, przy czym wypłaty z programu realizowane są w oknach płatniczych, zgodnie
z kalendarzem publikowanym przez BGK, na stronie internetowej BGK.
IV. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN DOŁĄCZYĆ DO OFERTY ORAZ WARUNKI WYMAGANE
PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (data
odbioru prac musi nastąpić w okresie 5 lat), a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 pracę konserwatorską/ restauratorską/ przy
obiekcie ruchomym - drewniany ołtarz wpisany do rejestru zabytków, o wartości
przynajmniej 150 000,00 zł brutto oraz obejmować będzie wykonanie prac
konserwatorskich ołtarza obejmujący złocenia, srebrzenia elementów architektury,
snycerki i rzeźb ołtarza
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu
prac, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na podstawie
dowodów, w postaci:
? referencje/poświadczenia z których treści wynikać będzie spełnienie
wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane
warunki.
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.
posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do
wykonywania zamówienia:
a) konserwatora do kierowania pracami konserwatorskimi, lub samodzielnego ich
wykonywania, posiadającą uprawnienia określone w art. 37 a Ustawy z dnia 23
lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym posiadającą co
najmniej 18 miesięczne doświadczenie w pracach konserwatorskich, pracach
restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach
wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub
zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o
ochronie zabytków oraz posiadający doświadczenie zawodowe z ostatnich 5 lat,
jako konserwator w co najmniej 1 pracy konserwatorskiej drewnianego ołtarza
wpisanego do rejestru zabytków i wartości robót co najmniej 150 000 zł, brutto.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu
osób, stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz na podstawie
dowodów, w postaci:
? dyplomu ukończenia studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki,
? referencje/poświadczenia z których treści wynikać będzie spełnienie
wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane
warunki.
Przed złożeniem oferty Wykonawca dokonuje obowiązkowych oględzin obiektu w
obecności przedstawiciela Zamawiającego, ks. Przemysława Przybylskiego -
proboszcza Parafii. Zamawiający wyznacza termin odbycia oględzin obiektu na dzień
22.03.2024 r. godz. 12.00. Dla prawidłowej wyceny prac konieczne są oględziny
pozwalające na ocenę stopnia i rodzaju zniszczeń.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o dacie
dokonanych oględzin, podpisanych przez Zamawiającego, złożonego w ofercie
cenowej - załącznik nr 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez
udziału w oględzinach.
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł
(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca przedstawi dokument
potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na w/w sumę.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wymogi formalne:
a. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty wariantowej
spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
b. Na ofertę składają się:
? wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załączonego
wzoru (załącznik nr 1)
? oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2)
- oświadczenie - wykaz prac - wg wzoru - załącznik nr 3
? oświadczenie - wykaz osób - wg wzoru - załącznik nr 4
- oświadczenie - oględziny obiektu - wg wzoru - załącznik nr 5
- punktowane doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 7
? dokumenty rejestrowe firmy CEDIG/KRS
- polisa OC przedsiębiorstwa
c. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania.
d. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
e. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą we właściwym rejestrze.
f. Jeżeli oferta będzie podpisana przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć
prawidłowo podpisane pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osobę/y
uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy figurującą/e w rejestrze lub wypisie z ewidencji
działalności gospodarczej.
g. Podpis Wykonawcy winien być czytelny bądź opatrzony pieczęcią identyfikującą osobę składającą
podpis.
h. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych
tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
i. Wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być naniesione
czytelnie oraz parafowane przez Wykonawcę.
j. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego
pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie
nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
3. Wybrany oferent oraz wszyscy biorący udział w zapytaniu, zostaną powiadomieni niezwłocznie o
wyborze oferty.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
VII OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z
PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o podane niżej kryteria:
1)
2)
3)
Cena
Gwarancja
Doświadczenie Wykonawcy
- 80 pkt
- 15 pkt
- 5 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,cena zamówienia" będą liczone wg następującego wzoru:
C = (C n : C b ) x waga
gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie,
C n - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
C b - cena oferty badanej,
waga - 80 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,G" - ,,okres gwarancji na materiały i wykonane prace
konserwatorskie" będą liczone następująco:
36 m-ce
44 m-cy
52 m-cy
60 m-cy
0 pkt
5 pkt
10 pkt
15 pkt
Waga - 15 pkt
Punkty przyznawane za kryterium ,,W" ,,doświadczenie wykonawcy" będzie liczone następująco:
Doświadczenie wykonawcy będzie liczone jako wykonanie dodatkowych prac konserwatorskich innych
niż podane na spełnienie warunku, w okresie ostatnich 5 lat obejmujących prace konserwatorskie
ołtarzy wpisanych do rejestru zabytków, obejmujący złocenia, srebrzenia elementów architektury,
snycerki i rzeźb ołtarza o wartości każdej z nich przynajmniej 100 000,00 zł brutto,
Ilość wykonanych prac konserwatorskich spełniających w/w warunek
2-3 robót
4-5 robót
powyżej 5 robót
1 pkt
3 pkt
5 pkt
Waga - 5 pkt
Punktowane doświadczenie wykonawcy będzie weryfikowane na podstawie dokumentów, które
stanowić będą integralną część z załącznikiem nr 7 wykaz punktowanego doświadczenia wykonawcy
poprzez dołączenie dokumentów: referencje/poświadczenia z których treści wynikać będzie spełnienie
wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane warunki.
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą pisemną z
dopuszczeniem możliwości przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji
za pomocą środków komunikacji elektronicznej - należy przez to rozumieć środki
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219).
3. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy
mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną , za wyjątkiem oferty - którą należy złożyć w
formie pisemnej
4. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się nazwą
zadania określoną w Zapytaniu ofertowym. Korespondencję przesyłaną za pomocą poczty
elektronicznej należy przesyłać pod adres: proboszcz@parafiasnieciska.pl
5. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami : ks. Przemysław Przybylski tel. 720 751
691. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wezwań oraz
informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
IX. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ
UMOWY
1. Wszelkie postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6.
2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy i Zapytania ofertowego.
X. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
1. Zamawiający przyzna zamówienie temu Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.
XI. INFORMACJE DODATKOWE
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w
szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 w/w Regulaminu Naboru Wniosków o
Dofinansowanie.
2. Rządowy Program Odbudowy Zabytków ustanowiony uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z
dnia 23.11.2022 r., zapisy Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków i udzielonej wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z
RPOZ NR RPOZ/2022/8294/PolskiLad oraz przepisy art. 44 ustawy o finansach publicznych z
dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.).
3. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania na każdym jego etapie
prowadzenia bez podania przyczyny.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem,
że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty
wymagają zachowania formy pisemnej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi
Wykonawcami.
7. Do przeprowadzanego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej
wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Oferta ulega odrzuceniu, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) zawiera błędy w obliczeniu ceny i/lub kosztu;
c) została złożona po terminie określonym w zapytaniu ofertowym.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.
10.Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania.
11.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez
przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13. RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marcina w Śnieciskach, ul. Kościelna
13, 63-021 Śnieciska
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy,
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz po jego
zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy),
- przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na
których zasoby powołują się wykonawcy,
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz
inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu
udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów
państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących
działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i
które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zasadami i regulaminem Rządowego Programu
Ochrony Zabytków.
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.