Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja kopuły wieży oraz części ścian elewacji przylegających do kopuły kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja kopuły wieży oraz części ścian elewacji przylegających do kopuły kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Opieki Matki Bożej w Osięcinach
Plac Wolności 22
88-220 Osięciny
powiat: radziejowski
Telefon: 54 265 00 53
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Osięciny
Wadium: 25.000,00 zł
Nr telefonu: Telefon: 54 265 00 5
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zadanie pn. ,,Renowacja kopuły wieży oraz części ścian elewacji przylegających do kopuły kościoła P. W. Opieki Matki Bożej w Osięcinach "
dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Rządowy Fundusz Polski Ład WSTĘPNA PROMESA DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW
zapraszamy do złożenia oferty na prace konserwatorskie w ramach zadnia pn. ,,Renowacja kopuły wieży oraz części ścian elewacji przylegających do kopuły kościoła P.W. Opieki Matki Bożej w Osięcinach"
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa zamówienia: ,,Renowacja kopuły wieży oraz części ścian elewacji przylegających do kopuły kościoła P.W. Opieki Matki Bożej w Osięcinach"
2. Opis inwestycji:
Renowacja kopuły wieży wraz z wymianą pokrycia ma zabezpieczyć, zachować i utrwalić cenną substancję zabytku oraz postępującą destrukcję wieży kościoła. Remont ścian zewnętrznych przylegających do kopuły polegający na rozebraniu rur spustowych, demontaż elementów wtórnych elewacji. mycie wstępne murów, odgrzybianie, czyszczenie ciśnieniowe, wykucie starych spoin z muru, naprawa powierzchni poprzez wykucie starych cegieł, wykonanie kształtek profilowanych, wymiana cegieł w murze w zakresie koniecznym, szycie murów ceglanych, uzupełnienie ubytków kitem, spoinowanie murów, tynkowanie wnęk stolarki okiennej i drzwiowej, patynowanie cegły, hydrofobizacja murów, malowanie okien.
3. Lokalizacja obiektu: Plac Wolności 22, 88 - 220 Osięciny.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w:
> Przedmiarze robót - zał. Nr 1 do niniejszego ogłoszenia
> Decyzj i Kuj awsko-Pomorskiego Woj ewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN/507/2021 z dnia 29 października 2021 r. pozwalającą Parafii Rzymskokatolickiej Opieki Matki Bożej, Ul. Plac Wolności 22, 88-200 Osięciny, na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku - kościele parafialnym pw. Opieki Matki Bożej w Osięcinach, wpisanym do rejestru zabytku pod nr A/703/1-3 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 19 lutego 1981 r. w zakresie przeprowadzenia prac konserwatorskich przy elewacjach kościoła parafialnego pw. Opieki Matki Bożej w Osięcinach, na terenie działki nr 158 obręb Osięciny- zał. Nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
> Decyzji Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN/73/2022 z dnia 25 lutego 2022 r. pozwalającą Parafii Rzymskokatolickiej Opieki Matki Bożej, Ul. Plac Wolności 22, 88-200 Osięciny na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku -- kościele parafialnym pw. Opieki Matki Bożej w Osięcinach, wpisanym do rejestru zabytku pod nr A/703/1 -3 decyzj ą Woj ewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 19 lutego 1981 r. w zakresie remontu ścian fundamentowych kościoła, remontu wieżyczki, więźby oraz wymiany pokrycia dachowego - zał. Nr 3 do niniejszego ogłoszenia,
> Decyzji Starosty Radziejowskiego nr 50/2022 z dnia 22.03.2022 zatwierdzającą projekt architektoniczno -- budowlany wraz z projektem zagospodarowania działki i udzielająca pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych polegających na: ,,remoncie konserwatorskim kościoła p.w. Opieki Matki Boskiej w Osięcinach" zał. Nr 4 do niniejszego ogłoszenia - zał. Nr 4 do niniejszego ogłoszenia,
> Dokumentacji projektowej - Pełna dokumentacja Projektu jest dostępna do wglądu w siedzibie Zmawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu (Ks. Piotr Dziurdziński - proboszcz Parafii numer tel.: 693106378).
5. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego lub patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych, pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta.

CPV: 45261210-9, 45261900-3, 45422000-1, 45000000-7, 45453100

Dokument nr: 1/RPOZ/2024, RPOZ/2022/2569/PolskiLad

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę cenową należy złożyć do dnia 12 kwietnia 2024 r. do godz. 9.00, w formie:

- papierowej na adres Zamawiającego Parafia Rzymskokatolicka p.w. Opieki Matki Bożej w Osięcinach, Plac Wolności 22, 88 - 220 Osięciny.
1)Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).
2) Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
a) osobiście w siedzibie Parafia Rzymskokatolicka p.w. Opieki Matki Bożej w Osięcinach, Plac Wolności 22, 88 - 220 Osięciny.
b) listownie na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Opieki Matki Bożej w Osięcinach, z siedzibą: Plac Wolności 22, 88 - 220 Osięciny
Na kopercie należy umieścić: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy,
nazwę inwestycji: ,,Renowacja kopuły wieży oraz części ścian elewacji przylegających do kopuły kościoła P.W. Opieki Matki Bożej w Osięcinach"

Miejsce i termin realizacji:
6. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 30.09.2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1. Niniejsze zamówienie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, transparentności i przejrzystości postępowania, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. - Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków).
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO).
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
III. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru Wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Osięciny - http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl
7. Zamawiający wymaga udzjelenia minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękoj mi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji i rękojmi. Okres ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji zostanie odrzucona.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OPISEM SPOSOBU OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1.1. Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z Ustawa z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.0.840 t.j. ze zm.),
1.2. Przed złożeniem oferty dokonanie oględzin obiektu kościoła w obecności przedstawiciela Zamawiającego, Ks. Piotr Dziurdziński - proboszcz Parafii numer tel: 693106378, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się. W związku z tym, że prace przy kościele trwają od kilku lat, ze względu na dobro zabytku niezbędne jest zapoznanie się z efektami dotychczas przeprowadzonych prac, celem ujednolicenia dalszych prac z dotychczas przeprowadzonymi.
1.3. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania.
Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 projekty polegające na remoncie obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków na kwotę co najmniej 500 000,00 zł.
1.4. posiadanie aktualnego ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż wartość złożonej oferty przez Oferenta/Wykonawcę.
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:

2.1. w zakresie określonym w podpunkcie 1.1. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia).
2.2. w zakresie określonym w podpunkcie 1.2. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia wykonawcy o dacie dokonanych oględzin (potwierdzone przez Zamawiającego), złożonego w ofercie cenowej.
2.3 w zakresie określonym w podpunkcie 1.3. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania -np. w formie protokołów konserwatorskich odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.)
2.4 w zakresie określonym w podpunkcie 1.4 spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia, potwierdzenie posiadanego aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż wartość złożonej oferty przez Oferenta/Wykonawcę.
3. Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w rozdziale V pkt. 1, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w rozdziale V pkt. 2, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie.
4. Z postępowania wyklucza się: wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.
3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
VI. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium oceny Opis kryterium Waga - udział w ocenie
1. Cena Cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia. 60 %
2. Wykaz doświadczenia przy pracach przy zabytku sakralnym Przedstawiony wykaz wykonanych prac przy zabytkach sakralnych w ciągu 5 ostatnich lat. * W punkcie tym nie bierze się pod uwagę 3 projektów wykazanych w warunkach koniecznych do spełnienia Dział V pkt. 1.3 30 %
3. Okres gwarancji i rękojmi Z aoferowany okres gwarancji i rękojmi za wady, określony w miesiącach, liczony od dnia odbioru końcowego bez uwag. 10 %
*(lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania -np. w formie protokołów konserwatorskich odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.)
1. Liczba punktów za kryterium ,,cena" będzie liczona wg. poniższego wzoru:
cena brutto oferty z najniższa ceną
Liczba punktów =-'----- x 100 pkt. X 60 %
cena brutto badanej oferty
2. Liczba punktów za kryterium ,,wykaz wykonanych prac przy zabytkach w ciągu 5 ostatnich lat" będzie przyznana w następujący sposób:
_ liczba wykonanych prac przy zabytkach sakralnych badanej oferty
Liczba punktów (iczfca wykonanych prac przy za&ytfcacft safcra(nycft x 100 pkt. X 30 %
o/erty z najwięfeszą (iczfrą robót
3. Liczba punktów za kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi" będzie przyznana w następujący sposób:
1) Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący od 36 do 47 miesięcy - 5 punktów
2) Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący od 48 do 59 miesięcy - 7 punktów
3) Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący 60 i więcej miesięcy - 10 punktów
4. Ocena końcowa dla poszczególnych wykonawców zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria oceny ofert.
5. Za ofertę najkorzystniejsza zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
VI. WADIUM
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych gr. 00/100).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium najpóźniej na 3 dni przed terminem składania ofert.
3. Wykonawca może wnieść wadium w pieniądzu/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym/ gwarancjach bankowych/ gwarancjach ubezpieczeniowych/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Numer rachunku * 15 9550 0003 2110 0010 5819 0004 z adnotacją: wadium - ,,Renowacja kopuły wieży oraz części ścian elewacji przylegających do kopuły kościoła P.W. Opieki Matki Bożej w Osięcinach"
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty.
7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8. Wadium musi być zabezpieczone na okres 45 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, lub
b) zawarcie umowy z sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3) Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS), oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa, zostanie odrzucona ze względów formalnych.
4) W oryginale należy złożyć:
a) formularz ofertowy (załącznik nr 5),
b) oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 7),
c) oświadczenia z działu V( załącznik nr 7)
5) w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
a) dokumenty potwierdzające doświadczenie,
b) dokumenty potwierdzające kwalifikacje/uprawnieniach osób skierowanych do realizacji inwestycji,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
d) dokumenty potwierdzającego wniesienia wadium,
e) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
3. Oferta powinna być złożona w języku polskim i w formie pisemnej.
Viii. płatność wynagrodzenia
1. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi w promesie z Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Zamawiający dopuszcza wypłatę wynagrodzenia dla poszczególnych rozliczeń w następujących wysokościach:
1) pierwsza faktura częściowa w wysokości do 2 % wynagrodzenia brutto, po wykonaniu robót potwierdzonych protokołem częściowym,
2) faktura końcowa (98% wartości zadania) w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia brutto - płatność dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Szczegółowe warunki płatności oraz realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi integralną część Postępowania Zakupowego - zał. Nr 6 do niniejszego ogłoszenia,
IX. DODATKOWE INFORMACJE
1. Wykonawca składając ofertę jest z nią związany przez 45 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
2. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
5. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzu-pełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
6. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
7. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena
całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
8. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
9. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
10. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
11. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzącego zamówienie.
12. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
13. Ewentualne spory w relacja z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne metody rozwiązania sporów.
14. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
15. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
16. Przyjmuje się, że robotami zamiennymi są roboty ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, przewidziane do wykonania wg odpowiedniej technologii i z konkretnych materiałów i urządzeń, lecz za zgodą zamawiającego wykonane w innej technologii, z innych materiałów i przy zastosowaniu innych urządzeń.
17. Ewentualne roboty dodatkowe, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia mogą być przedmiotem zmiany wartości umowy.
18. Przez zamówienie dodatkowe należy rozumieć takie zamówienie, które nie zostało ujęte w opisie przedmiotu zamówienia określający przedmiot zamówienia podstawowego oraz objęte treścią zapytania ofertowego a jego wykonanie jest niezbędne do zapewnienia prawidłowości całego zamówienia, a Wykonawca nie był w stanie ich przewidzieć, z zastrzeżeniem pkt. 19 i 20. Zakres wskazanych robót musi wynikać ze sporządzonego i zatwierdzonego protokołu konieczności wystąpienia robót, natomiast warunki udzjelenia zamówienia muszą być równoważne do warunków zamówienia podstawowego.
19. Ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego
i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że wykonawca robót dysponując opis przedmiotu zamówienia powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że opis przedmiotu zamówienia literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.
20. Za roboty dodatkowe nie można uznać robót, które wynikają z wykonania większych ilości robót, niż to wynika z opisu przedmiotu zamówienia wskazanego na etapie zapytania ofertowego, gdyż w istocie to roboty, które stanowią przedmiot zamówienia. W interesie Wykonawcy leży własna ocena robót budowlanych przewidzianych do wykonania oraz uwzględnienie wszelkich innych okoliczności które mogą mieć wpływ na cenę. Takie roboty Wykonawca ma obowiązek wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej.
21. Wszelkie ewentualne koszty powstałe w trakcie prowadzonych robót w przypadku wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych, których nie da się oszacować na etapie przygotowania oferty leżą po stronie Wykonawcy.

Uwagi:
X. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pana/i danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Opieki Matki Bożej w Osięcinach, Plac Wolności 22, 88 - 220 Osięciny;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
3) dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu;
5) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krótszy niż okres przewidziany w przepisach o archiwizacji;
6) każdej osobie, której dane są przetwarzane przez Zamawiającego przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 17 RODO w zakresie wynikającym z przepisów - prawo do usunięcia danych
osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1- 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.

Kontakt:
Osoba do kontaktów ze strony zamawiającego: proboszcz ks. Piotr Dziurdziński

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.