Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja kamienicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja kamienicy

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gorzów Śląski
Wojska Polskiego 15
46-310 Gorzów Śląski
powiat: oleski
34 3505710, faks 34 3505710 wew. 142
um@gorzowslaski.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/900125
Województwo: opolskie
Miasto: Gorzów Śląski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 34 3505710, faks 34
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Renowacja kamienicy "Poczta" w Gorzowie Śląskim".
,,Renowacja zabytkowej kamienicy przy Ul. Wojska Polskiego w Gorzowie Śląskim".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Renowacja kamienicy ,,Poczta" w Gorzowie Śląskim".
Przedmiotem planowanej inwestycji jest wykonanie remontu elewacji zewnętrznej wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, obejmujące następujące roboty:
a) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej;
b) remont schodów wejściowych do budynku, obłożenie stopnicami granitowymi;
c) renowację drewnianych drzwi wejściowych do budynku (wejście od ulicy);
d) demontaż istniejących obróbek blacharskich oraz pozostałych elementów zamontowanych na elewacjach budynku;
e) demontaż metalowych krat okiennych;
f) skucie istniejących tynków;
g) demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych od podwórza;
h) demontaż parapetów i wykucie podmurówek pod oknami (przywrócenie stanu pierwotnego);
i) wykucie bruzd w ścianach, w celu poprowadzenia pod tynkiem istniejących przewodów biegnących po elewacji;
j) montaż i obróbka nowej stolarki okiennej z pcv;
k) montaż parapetów wewnętrznych pcv;
l) montaż parapetów granitowych na elewacji frontowej;
m) montaż nowych drzwi drewnianych, od strony podwórza;
n) wykonanie nowych zewnętrznych tynków cementowo-wapiennych na elewacji;
o) odtworzenie gzymsów, pilastrów, opasek i pozostałych detali architektonicznych;
p) wypiaskowanie cokołu z kamienia naturalnego i zaimpregnowanie cokołu;
r) malowanie zewnętrznych tynków na elewacji farbami silikonowymi, zgodnie z zaprojektowaną kolorystyką;
s) montaż nowych rynien stalowych, rur spustowych oraz nowych obróbek blacharskich.
t) uzupełnienie ubytków cegieł i spoin cokołu kamiennego budynku;
u) ustawienie i demontaż rusztowań przyściennych;
w) demontaż na czas prowadzenia robót tablic, reklam, anten i uchwytów na czas prowadzenia robót oraz ich ewentualny ponowny montaż.
Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana dla niniejszego zamówienia - załącznik nr 13 do SWZ.
,,Renowacja zabytkowej kamienicy przy Ul. Wojska Polskiego w Gorzowie Śląskim".
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) naprawę zarysowanych murów elewacji;
b) uzupełnienie ubytków w ścianach;
c) osuszenie ścian zewnętrznych oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych;
d) docieplenie ścian zewnętrznych (elewacja północna, południowa, wschodnia) wraz z otynkowaniem i wykonaniem zdobień (boniowanie na elewacji południowej);
e) remont elewacji frontowej (zachodniej) z zachowaniem oryginalnego i uzupełnieniem
braków detalu architektonicznego wraz z wykonaniem boniowania;
f) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
g) renowację zabytkowych drzwi wejściowych;
h) demontaż pokrycia dachowego wraz z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi;
i) wykonanie wzmocnień więźby dachowej i wymiany skorodowanych elementów;
j) wykonanie nowego pokrycia dachowego (z blachodachówki imitującą karpiówkę w kolorze ceglasto czerwonym) wraz z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi;
k) obłożenie istniejących kominów płytkami klinkierowymi w kolorze ceglasto - czerwonym matowym;
l) docieplenie poddasza (ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją matami z wełny mineralnej);
m) wykonanie kominów dla zapewnienia odpowiedniej wentylacji pomieszczeń oraz potrzebnych do wykonanie gazyfikacji budynku.

CPV: 45443000-4, 45000000-7,45400000-1,45453000-7,45262500-6,45421000-4

Dokument nr: 2024/BZP 00240062, IZP-IV.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzowslaski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzowslaski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gorzowslaski 2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający
dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: mg.izs@gorzowslaski.pl (nie dotyczy składania ofert). 3. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty".
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż
system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7.
Informacja o środkach komunikacji przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego, określono w rozdziale XIV i XV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.) zwanego dalej RODO,
uprzejmie informujemy że: 1.Administratorem danych osobowych jest Gmina Gorzów Śląski, Ul. Wojska Polskiego 15, 46-310
Gorzów Śląski, NIP 5761550857, REGON 151398617, tel. 34 35-05-710, email: um@gorzowslaski.pl (dalej Zamawiający,
Administrator). 2.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt
pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na wskazany w poprzednim punkcie, pocztą elektroniczną na adres mail: kontakt@idpo.pl,
tel.: +48511793443. Funkcję IOD pełni Tomasz Trzciałkowski.3.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i
c) RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych
spoczywających na Administratorze.4.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) dalej PZP, a także podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu i na polecenie
Administratora.
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy.6.Podanie danych osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy PZP.7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do brzmienia art. 22 RODO.
8. Osoba, której dane dotyczą posiada następujące prawa wynikające z przepisów RODO:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy
czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w trybie i na zasadach opisanych na stronie Urzędu
pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/83/155;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określono w rozdziale XXIV SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/900125
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/gorzowslaski

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.