Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolickapw. Narodzenia NMP w Charłupi Małej
ul. Ks. Ludgarda Radzymińskiego
98-200 Sieradz
powiat: sieradzki
tel. +48 43 8222527, tel.: 518 014 770
f.zygadlinski@wp.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Sieradz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 43 8222527,
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich - Edycja II
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są następujące roboty w ramach zadania pn. ,,Remont elewacji Kościoła Parafialnego pw. Narodzenia NMP w Chariupi Małej - Etap II - ,,ściana podłużna nawy głównej -wschodniej".
Zakres prac obejmuje:
1) wymiana zdegradowanych korozją mrozową cegieł;
2) uzupełnienie ubytków cegieł i spoin;
3) czyszczenie powierzchni ścian;
4) impregnacja lica ceglanego elewacji kościoła;
5) przetarcie istniejących tynków;
Zakres robót określa ,,przedmiar robót", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Warunki wykonania prac:
Prace muszą być wykonane zgodnie ze zgłoszeniem robót oraz z wytycznymi Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku.
Cała dokumentacja projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
Oferent wszystkie roboty wykona z materiałów posiadających atesty i dopuszczenia odpowiednich instytucji.. Wykona je zgodnie z warunkami wykonawstwa i odbioru robót.
Wykona je siłami własnymi. Udzieli na roboty co najmniej 5-letniej gwarancji.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowanych materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenie miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.

Składanie ofert:
9. Sposób i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (adres jak wyżej) w nieprzekraczalnym terminie do dnia -11.04.2024 roku, do godz. 15:00.

Miejsce i termin realizacji:
prace wymienione w pkt 3 muszą zostać wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia - 30 listopada 2025 roku.

Wymagania:
w ramach postępowania zakupowego Nr2/2024
2. Tryb udzjelenia zamówienia
1) Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") ,,Remont elewacji kościoła Parafialnego pw. Narodzenia
NMP w Charłupi Małej - Etap II, który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Edycja II) w ramach Polskiego Ładu.
Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Gmina Sieradz.
2) Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
3) Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom Prawo Zamówień Publicznych.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Oferentów.
6) W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie przed upływem składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
7) Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
8) Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu (kryteria dostępu).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
2) Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji projektów:
W celu potwierdzenia posiadania doświadczenia;
- Oferent winien udokumentować w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie realizację co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na:
- przebudowie, remoncie zabytku wpisanego do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto.
3) Dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował kierownikiem budowy, który spełnia wymagania, o których mowa art. 37 a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., póz. 840 ze zm.), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy obejmującym swoim zakresem roboty konstrukcyjno-budowlane oraz stosowne przegotowanie w zakresie mykologiczne- budowlanym. W celu udowodnienia spełnienia warunku dysponowania osobą kierownika ww. robót, Wykonawca wskaże osobę spełniającą ten warunek. UWAGA:
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2023 r. póz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. póz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy powinien posiadać ukończony kurs mykologiczno-budowlany.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- w zakresie określonym w punkcie 5. 2) - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarygodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.),
- w okresie określonym w punkcie 5. 3). -- spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarygodność takiego oświadczenia (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia i doświadczenie).
7. Kryterium oceny oferty.
Cena - podana cena stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia.
Oferty należy składać wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę składającą ofertę.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).
O wyborze bądź odrzuceniu oferty, Oferent zostanie powiadomiony telefonicznie.
10. Termin związania ofertą:
Oferenci pozostają powiązani ofertą przez okres 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Istotne postanowienia umowne:
- warunki płatności - zgodnie z Regulaminem Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Etap li) w trzech transzach:
a) pierwsza: wysokość wkładu własnego Benificjenta;
b) druga: do 50 % całości wynagrodzenia brutto;
c) trzecia: pozostała część wynagrodzenia brutto;
-po zakończeniu realizacji prac wymienionych w punkcie 3, na podstawie faktur częściowych wraz z protokołem odbioru wykonanych robót;
- przekazanie frontu robót nastąpi w dniu zawarcia umowy;
Z wybranym przez Parafię w Charłupi Małej Oferentem zostanie podpisana umowa, w której zostaną określone wszystkie warunki wykonania zamówienia.

Kontakt:
8. Dane kontaktowe dla Oferentów:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Charłupi Małej, ul. Ks. L. Radzymińskiego 2, 98-200 Sieradz, tel.: 518 014 770, e-mail: f.zygadlinski@wp.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.