Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
19-300 Ełk
powiat: ełcki
(+48) 087 732 62 00
um@um.elk.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (+48) 087 732 62 00
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2024 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres remontu :
a. masą mineralno-bitumiczną na gorąco ( z otaczarki ) o powierzchni łaty do 15m2- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łaty o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi łaty bitumicznej taśmy dylatacyjnej i rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki;
b. regulacja studni kanalizacyjnej (bez wymiany elementów żeliwnych) o powierzchni łaty do 15m2- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łaty o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie kompletnego włazu żeliwnego z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia i środowiska kwaśne lub z zastosowaniem podkładów gumowych lub zastosowanie obu technologii jednocześnie, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi łaty i żeliwnego korpusu studni bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki;
c. regulacja wpustu ulicznego (bez wymiany elementów żeliwnych) o powierzchni łaty do 15m2- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łaty o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie żeliwnego korpusu wpustu z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi łaty i żeliwnego korpusu wpustu bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki;
d. regulacja zaworu wodociągowego i gazowego (bez wymiany elementów żeliwnych) o powierzchni łaty do 15m2- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łaty o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie żeliwnego korpusu zaworu, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi łaty i żeliwnego korpusu zaworu bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
e. masą mineralno-bitumiczną na gorąco wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót,wykonanie frezowania, usunięcie rumoszu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, skropienie lepiszczem górnej warstwy nawierzchni wraz z zastosowaniem na krawędzi, osi łaty taśmy dylatacyjnej i rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej warstwie z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne warstwy ułożonej mieszanki;
f. regulacja studni kanalizacyjnej (bez wymiany elementów żeliwnych) wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie kompletnego włazu żeliwnego z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia i środowiska kwaśne lub z zastosowaniem podkładów gumowych lub zastosowanie obu technologii jednocześnie, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi żeliwnego korpusu studni bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej warstwie z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne warstwy ułożonej mieszanki;
g. regulacja wpustu ulicznego (bez wymiany elementów żeliwnych) wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie żeliwnego korpusu wpustu z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi żeliwnego korpusu wpustu bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej warstwie z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne warstwy ułożonej mieszanki;
h. regulacja zaworu wodociągowego i gazowego (bez wymiany elementów żeliwnych) wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie żeliwnego korpusu zaworu, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi żeliwnego korpusu zaworu bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej warstwie z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne warstwy ułożonej mieszanki.
Frezowina (destrukt) z wykonywanych robót przekazać Inwestorowi.
Projektowana kategoria ruchu dla wykonywanych robót: KR 2.
Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
- wbudowanie 1 tony masy z wycięciem uszkodzonych miejsc i odwiezieniem materiału z rozbiórki na odl do 5 km o powierzchni łaty do 15m2-20 ton,
- regulacja studni kanalizacyjnych o powierzchni łaty do 15m2-5 szt,
- regulacja wpustów ulicznych o powierzchni łaty do 15m2-5 szt,
- regulacja zaworów wodociągowych i gazowych o powierzchni łaty do 15m2-5 szt.
- wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)-2746 m2,
- wykonanie nakładki z MMA gr. 4 cm wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- 2746 m2,
- regulacja studni kanalizacyjnych wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- 5 szt,
- regulacja wpustów ulicznych wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- 10 szt,
- regulacja zaworów wodociągowych i gazowych wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- 3 szt.
2. Po podpisaniu umowy Wykonawca w terminie 7 dni zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu :
a) kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN,

CPV: 45233142-6

Dokument nr: 2024/BZP 00240579, O-ZP.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-043776df-df9c-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu E-Zamówień, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, oraz poczty
elektronicznej - um@um.elk.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
>>Wykonawca<< na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa >>Regulamin Platformy e-Zamówienia<<, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce >>Centrum Pomocy<<. (...)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, Ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;
b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2024 roku. nr sprawy: O-ZP.271.10.2024, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 546738,88 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres remontu :
a. masą mineralno-bitumiczną na gorąco ( z otaczarki ) o powierzchni łaty do 15m2- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łaty o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi łaty bitumicznej taśmy dylatacyjnej i rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki;
b. regulacja studni kanalizacyjnej (bez wymiany elementów żeliwnych) o powierzchni łaty do 15m2- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łaty o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie kompletnego włazu żeliwnego z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia i środowiska kwaśne lub z zastosowaniem podkładów gumowych lub zastosowanie obu technologii jednocześnie, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi łaty i żeliwnego korpusu studni bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki;
c. regulacja wpustu ulicznego (bez wymiany elementów żeliwnych) o powierzchni łaty do 15m2- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łaty o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie żeliwnego korpusu wpustu z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi łaty i żeliwnego korpusu wpustu bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki;
d. regulacja zaworu wodociągowego i gazowego (bez wymiany elementów żeliwnych) o powierzchni łaty do 15m2- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łaty o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie żeliwnego korpusu zaworu, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi łaty i żeliwnego korpusu zaworu bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
e. masą mineralno-bitumiczną na gorąco wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót,wykonanie frezowania, usunięcie rumoszu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, skropienie lepiszczem górnej warstwy nawierzchni wraz z zastosowaniem na krawędzi, osi łaty taśmy dylatacyjnej i rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej warstwie z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne warstwy ułożonej mieszanki;
f. regulacja studni kanalizacyjnej (bez wymiany elementów żeliwnych) wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie kompletnego włazu żeliwnego z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia i środowiska kwaśne lub z zastosowaniem podkładów gumowych lub zastosowanie obu technologii jednocześnie, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi żeliwnego korpusu studni bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej warstwie z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne warstwy ułożonej mieszanki;
g. regulacja wpustu ulicznego (bez wymiany elementów żeliwnych) wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie żeliwnego korpusu wpustu z zastosowaniem mas szybkowiążących odpornych na obciążenia, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi żeliwnego korpusu wpustu bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej warstwie z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne warstwy ułożonej mieszanki;
h. regulacja zaworu wodociągowego i gazowego (bez wymiany elementów żeliwnych) wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu na wysypisko, wyregulowanie żeliwnego korpusu zaworu, skropienie lepiszczem wyboju wraz z zastosowaniem na krawędzi żeliwnego korpusu zaworu bitumicznej taśmy dylatacyjnej, rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej w jednej warstwie z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne warstwy ułożonej mieszanki.
Frezowina (destrukt) z wykonywanych robót przekazać Inwestorowi.
Projektowana kategoria ruchu dla wykonywanych robót: KR 2.
Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco:
- wbudowanie 1 tony masy z wycięciem uszkodzonych miejsc i odwiezieniem materiału z rozbiórki na odl do 5 km o powierzchni łaty do 15m2-20 ton,
- regulacja studni kanalizacyjnych o powierzchni łaty do 15m2-5 szt,
- regulacja wpustów ulicznych o powierzchni łaty do 15m2-5 szt,
- regulacja zaworów wodociągowych i gazowych o powierzchni łaty do 15m2-5 szt.
- wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)-2746 m2,
- wykonanie nakładki z MMA gr. 4 cm wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- 2746 m2,
- regulacja studni kanalizacyjnych wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- 5 szt,
- regulacja wpustów ulicznych wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- 10 szt,
- regulacja zaworów wodociągowych i gazowych wg załączników graficznych nr 1, 2 i 3 do (SWZ)- 3 szt.
2. Po podpisaniu umowy Wykonawca w terminie 7 dni zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu :
a) kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40
1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów - przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn - najniższa oferowana cena
Cp - cena oferty porównywanej
Wc - wynik
1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.
Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40
Gp- okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy
Gn - najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy
Wg - wynik
Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 60 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 60 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
2. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wg
W - wynik punktowy oferty
Wc - wynik punktowy w kryterium ceny
Wg - wynik punktowy w kryterium gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1
ustawy, tj. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór załącznik nr 4 do SWZ), składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40
1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. liczbę punktów - przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozostałym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn - najniższa oferowana cena
Cp - cena oferty porównywanej
Wc - wynik
1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawierająca gwarancję na przedmiot zamówienia powyżej 24 miesięcy otrzyma proporcjonalnie więcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji należy określić w pełnych miesiącach.
Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40
Gp- okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy
Gn - najdłuższy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 24 miesięcy
Wg - wynik
Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 60 miesięcy i więcej, będzie przyjęta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 60 miesięcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego, oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy będzie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
2. Wynik
Oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
W= Wc + Wg
W - wynik punktowy oferty
Wc - wynik punktowy w kryterium ceny
Wg - wynik punktowy w kryterium gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-20

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.