Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja dzwonnicy i ołtarzy kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja dzwonnicy i ołtarzy kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakon Braci Mniejszych (O.O. Franciszkanów) Klasztor w Kobylinie
Plac Andrzeja Glabera 4
63-740 Kobylin
powiat: krotoszyński
tel. 65 54 824 26
klasztor@franciszkanie-kobylin.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kobylin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 65 54 824 26
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rządowy Program Odbudowy Zabytków Zapytanie ofertowe nr 1/2024 Zakon Braci Mniejszych (o.o. Franciszkanów) Klasztor w Kobylinie
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pod nazwą: Renowacja dzwonnicy i ołtarzy kościoła klasztornego w Kobylinie
Zatwierdzam Krzysztof Senczek (O. Masseo)
4. Ze względu na charakter i możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez różnych wykonawców, Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1. Pierwsza część: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch ołtarzy bocznych pw. Św. Józefa i św. Antoniego w zabytkowym kościele klasztornym w Kobylinie.
2. Druga część: Przygotowanie projektu wykonawczego prac konserwatorskich i restauratorskich drewnianej dzwonnicy wraz z pracami koniecznymi
Dla części I: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch ołtarzy bocznych pw. Św. Józefa i św. Antoniego w zabytkowym kościele klasztornym w Kobylinie
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
- postawienie rusztowań w kościele,
- wykonanie dokumentacji fotograficznej ilustrującej obecny stan zachowania,
- wykonanie badań specjalistycznych,
- przeprowadzenie badań z zakresu historii i historii sztuki w tym badań specjalistycznych,
- wykonanie odkrywek pasowych, stratygraficznych - rozpoznanie obiektów,
- dezynfekcja w miejscach występowania ataku biologicznego (preparaty firmy Remmers bądź tożsame),
2
- dezynsekcja elementów drewnianych zaatakowanych przez drewnojady (preparaty firmy Remers bądź tożsame),
- zabezpieczenie poprzez wzmacnianie słabych tynków pierwotnych preparatami krzemianowymi (preparaty firmy Remers bądź tożsame),
- wypełnianie pęknięć tynku preparatami mineralnymi (preparaty firmy Remers bądź tożsame)
- usunięcie wtórnych tynków i łat cementowych,
- odsalanie miejscowe tynków, w razie konieczności (metoda okładów wodnych na ligninie),
- oczyszczenie tynków z warstw wtórnych,
- oczyszczenie partii przyziemia, mensy, rzeźb z nalotów mineralnych i biologicznych (metody chemiczne i mechaniczne po wykonaniu prób),
- miejscowe wzmacnianie rzeźb preparatami krzemianowymi (preparaty firmy Remers bądź tożsame),
oczyszczanie miejscowe metalowych konstrukcji rzeźb oraz detalu architektonicznego (metody chemiczne i mechaniczne), z nawarstwień malarskich, mineralnych, organicznych oraz korozyjnych,
- wzmocnienie, reperacje drewnianego podłoża (impregnacja żywicą akrylową Paraloid B-72 w ksylenie lub etanolu, kit trocinowy na bazie żywicy akrylowej Primal AC-33),
- uzupełnianie ubytków zapraw tynkarskich (preparaty firmy Remers bądź tożsame),
- uzupełnianie ubytków zapraw sztukatorskich (detale architektoniczne wykonane z zapraw murarskich (wg badań oryginału, preparaty firmy Remers bądź tożsame),
- sklejanie luźnych fragmentów oraz rekonstrukcje brakujących elementów oraz uzupełnianie ubytków zaprawy rzeźb
i ornamentów znajdujących się w obrębie architektury w technice mineralnej zbliżonej do oryginału (preparaty firmy Remers bądź tożsame),
- wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych metalowych elementów (preparaty firmy Remers bądź tożsame),
- gruntowanie i uzupełnianie ubytków monochromii/polichromii wg badań stratygraficznych oraz badań techniki (techniki ścienne na bazie pigmentów i PAW),
- scalanie ubytków dekoracji barwnej powierzchni płaskich, płaskorzeźbionych, rzeźb oraz detalu architektury ołtarzy (techniki ścienne na bazie pigmentów i PAW),
- nałożenie warstwy ochronno-dekoracyjnej na elementy drewniane (preparaty firmy Remers bądź tożsame),
- wykonanie uzupełnień i rekonstrukcji warstw malarskich i pozłotniczych na elementach wykonanych w zaprawie/stiuku oraz rzeźbach drewnianych (technika Kolner),
Prace wykonane będą na podstawie programu prac konserwatorskich oraz w oparciu o pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr Pozwolenia 1/2024/B z dnia 03.01.2024
2. Ołtarze boczne pw. św. Józefa oraz pw. św. Antoniego będące elementami wystroju i wyposażenia kościoła klasztornego pw. Matki Bożej przy Żłóbku w Kobylinie gm. Kobylin, pow. krotoszyński wpisane są do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Konserwatora Zabytków z dnia 21 stycznia 2023 pod nr rejestru 44/Wlkp/B - pozycja 11-13 wg załącznika ww. decyzji.
3. Szczegółową dokumentację dotyczącą wykonania prac: stanowi Pozwolenie WWKZ Nr 1/2024/B (zał. nr 1) oraz program prac konserwatorskich autorstwa dyplomowanego konserwatora dzieł sztuki Katarzyny Wańtuch (załączniki odpowiednio nr 1 a do niniejszego zapytania);
1. Dla II części Przygotowanie projektu wykonawczego prac konserwatorskich i restauratorskich drewnianej dzwonnicy wraz z pracami koniecznymi
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przeprowadzenie ekspertyzy stanu zachowania,
- przeprowadzenie inwentaryzacji fotograficznej oraz rysunkowej i pomiarowej obiektu z zewnątrz oraz wnętrza,
- przeprowadzenie ekspertyzy porażenia mikrobiologicznego oraz entomologicznego (obserwacja mikroskopowa, metoda kolorymetryczna, ocena wizualna - kolor, skład chemiczny, mikrostruktura, makrostruktura, gęstość, właściwości wytrzymałościowe),
- ewaluacja elementów wymagających wzmocnienia/flekowania/wymiany,
- ocena konstruktorska konstrukcji nośnej budynku wraz z konstrukcją dachu,
- ocena elementów oszalowania,
- ocena elementów pokrycia i jego ewentualnej wymiany (badania ikonograficzne, archiwalne, porównawcze),
- opracowanie szczegółowych niezbędnych prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku - projekt wykonawczy (wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń oraz prewencją i określeniem dalszej formy użytkowania budynku,
-wykonanie prac porządkowych w dzwonnicy.
- przeprowadzenie koniecznych prac zabezpieczających.
4. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
Dla części I Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch ołtarzy bocznych pw. Św. Józefa i św. Antoniego w zabytkowym kościele klasztornym w Kobylinie
1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, załączoną dokumentacją prac konserwatorskich, wytycznymi określonymi w zapytaniu, zgodnie z obowiązującymi normami, z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami, ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przepisami BHP i p.poż, ogólnymi warunkami technicznymi i aktualnym poziomem wiedzy technicznej z wiedzą restauratorską i konserwatorską zabytków oraz z należytą starannością.
1) W przypadku prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu prac i robót w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładna lokalizację przestrzenną wszystkich czynności,
użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego.
2) Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót.
3) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.
4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.
5) Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne", co oznacza, że dopuszcza się rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia
0 równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji.
6) Wymagany okres gwarancji na wykonane prace (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
7) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia.
8) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów
1 urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne, i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, wykonawca złoży w formie trwale spiętej dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, o których mowa w niniejszym punkcie.
9) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie robót, metody użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia.
10) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
11) Wykonawstwo prac stanowiących przedmiot zamówienia, odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.
Dla części II Przygotowanie projektu wykonawczego prac konserwatorskich i restauratorskich drewnianej dzwonnicy wraz z pracami koniecznymi
1) W przypadku prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu prac i robót w sposób umożliwiający jednoznaczną
identyfikację i dokładna lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego.
2) Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót.
3) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.
4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.
5) Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne", co oznacza, że dopuszcza się rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji.
6) Wymagany okres gwarancji na wykonane prace (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
7) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia.
8) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne, i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, wykonawca złoży w formie trwale spiętej dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, o których mowa w niniejszym punkcie.
9) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie robót, metody użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia.
10) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
11) Wykonawstwo prac stanowiących przedmiot zamówienia, odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Dla części I Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch ołtarzy bocznych pw. Św. Józefa i św. Antoniego w zabytkowym kościele klasztornym w Kobylinie
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia i dokonanie odbioru końcowego (z udziałem WWKZ) 20 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem
1) Etapy prac związane wypłatą transz a, b, c będą zrealizowane w roku 2024.
2) realizacja pozostałej część przedmiotu zamówienia wraz z odbiorem końcowym w roku 2025
2. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę podpisania przez Strony oraz WWKZ pozytywnego protokołu odbioru końcowego.
3. Po zakończeniu całości prac objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o osiągnięciu gotowości i zwróci się do Zamawiającego o dokonanie odbioru końcowego. Przedmiotem odbioru końcowego jest całość prac składających się na przedmiot zamówienia.
Dla części II Przygotowanie projektu wykonawczego prac konserwatorskich i restauratorskich drewnianej dzwonnicy wraz z pracami koniecznymi
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia i dokonanie odbioru końcowego (z udziałem WWKZ) 20 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem
3) Etapy prac związane wypłatą transz a,b,c będą zrealizowane w roku 2024.
4) realizacja pozostałej część przedmiotu zamówienia wraz z odbiorem końcowym w roku 2025
2. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę podpisania przez Strony oraz WWKZ pozytywnego protokołu odbioru końcowego.
3. Po zakończeniu całości prac objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o osiągnięciu gotowości i zwróci się do Zamawiającego o dokonanie odbioru końcowego. Przedmiotem odbioru końcowego jest całość prac składających się na przedmiot zamówienia.

CPV: 45453000-7, 92522200-8, 92522100-7, 92522000-6

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 08.04.2023 r.
Dla części I o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego. Dla części II o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Dla części I: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch ołtarzy bocznych pw. Św. Józefa i św. Antoniego w zabytkowym kościele klasztornym w Kobylinie.:
Oryginał ofert należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Zakon Braci Mniejszych (O.O. Franciszkanów) Klasztor w Kobylinie Plac Andrzeja Glabera 4, 63 - 740 Kobylin
lub przesłać przez operatora pocztowego/kuriera na wskazany wyżej adres.
1. Ofertę należy umieścić w kopercie zewnętrznej zaadresowanej na:
Zakon Braci Mniejszych (O.O, Franciszkanów) Klasztor w Kobylinie Plac Andrzeja Glabera 4, 63 - 740 Kobylin
i oznaczonej:
Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch ołtarzy bocznych pw. Św. Józefa i św. Antoniego w zabytkowym kościele klasztornym w Kobylinie: Nie otwierać przed 08.04.2024 r. godz. 10.15".
Dla części II: Przygotowania projektu wykonawczego prac konserwatorskich i restauratorskich drewnianej dzwonnicy wraz z pracami koniecznymi
Oryginał ofert należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Zakon Braci Mniejszych (O.O. Franciszkanów) Klasztor w Kobylinie
Plac Andrzeja Glabera 4, 63 - 740 Kobylin
lub przesłać przez operatora pocztowego/kuriera na wskazany wyżej adres. 1. Ofertę należy umieścić w kopercie zewnętrznej zaadresowanej na:
Zakon Braci Mniejszych (O.O. Franciszkanów) Klasztor w Kobylinie Plac Andrzeja Glabera 4, 63 - 740 Kobylin
i oznaczonej: ,,Część II Przygotowania projektu wykonawczego prac konserwatorskich i restauratorskich drewnianej dzwonnicy wraz z pracami koniecznymi Nie otwierać przed 08.04.2024 r. godz. 10.30".
3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 08.04.2024 r. o godz. 10.00 dla części I, o godz. 10.15 dla części II

Wymagania:
I. PODSTAWA PRAWNA i TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Na podstawie Regulaminu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23.11.2022 r., zapisów udzielonej promesy wstępnej oraz przepisów art. 44 ust. 2 i ust. 3 ustawy o finansach publicznych.
2. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
3. Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 poz. 1605)
5. ODBIORY I PŁATNOŚCI.
1) Zamawiający dopuszcza częściowe odbiór prac stanowiących przedmiot niniejszego zapytania. Odbiór częściowy będzie odbywał się na podstawie protokołu.
2) Płatność wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej i doręczonej Zamawiającemu faktury w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze.
3) Warunkiem wystawienia przez Wykonawcę faktury i wypłaty wynagrodzenia jest uzyskanie pozytywnego protokołu odbioru częściowego/końcowego prac stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z zasadami wskazanymi w projekcie umowy.
4) Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie za wykonane prace. Wykonawca zobowiązuje się do rozliczenia wynagrodzenia
Dla części I Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch ołtarzy bocznych pw. Św. Józefa i św. Antoniego w zabytkowym kościele klasztornym w Kobylinie w transzach , tj.:
a) zaliczka w wysokości 2% stanowiącej wkład własny Zamawiającego
b) pierwsza transza- po zakończeniu wydzielonego etapu prac w wysokości nie wyższej niż 19 % dofinansowania na realizację inwestycji ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, przypadającego na tą część zamówienia
c) druga transza - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w wysokości nie wyższej niż 29 % dofinansowania na realizację inwestycji ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, przypadającego na tą część zamówienia
d) trzecia transza - po zakończeniu wszystkich prac do sumy wynagrodzenia. Z zastrzeżeniem że transze a), b) i c) płatne są w roku 2024, a transza d) w roku 2025
Dla części II Przygotowanie projektu wykonawczego prac konserwatorskich i restauratorskich drewnianej dzwonnicy wraz z pracami koniecznymi
W transzach tj:
a) pierwsza transza - wkład własny Zamawiającego - 2% wartości dofinansowania ze zaliczka w wysokości 2% stanowiącej wkład własny Zamawiającego
b) pierwsza transza- po zakończeniu wydzielonego etapu prac w wysokości nie wyższej niż 19 % dofinansowania na realizację inwestycji ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, przypadającego na tą część zamówienia
c) druga transza - po zakończeniu wydzielonego etapu prac w wysokości nie wyższej niż 29 % dofinansowania na realizację inwestycji ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, przypadającego na tą część zamówienia
d) trzecia transza - po zakończeniu wszystkich prac do sumy wynagrodzenia. Z zastrzeżeniem że transze a), b) i c) płatne są w roku 2024, a transza d) w roku 2025
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas
poprzedzający wypłatę Zamawiającemu dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
IV. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się:
Dla części I
1) Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
8
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129).
2) Wykonawcy, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, restauracyjnymi lub samodzielnie je wykonają. Osoby muszą spełniać wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami o ochronie zabytków i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - Co najmniej 3 zadań polegających na realizacji kompleksowych prac konserwatorskich w zabytkowych obiektach obejmujących ołtarze polichromowane i złocone o kompleksowej budowie o powierzchni minimum 100m 2 w zabytkowych obiektach wpisanych do rejestru zabytków wraz z podaniem nazwy zadania, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z oświadczeniem o należytym wykonaniu zadania poświadczony podpisem.
4) Wykonawca przedstawi oświadczenie o posiadaniu zaplecza merytorycznego do realizacji zadania (Załącznik Nr 4).
5) Zamawiający przewiduje konieczność złożenia oferty po dokonaniu wizji lokalnej. Wizja odbywa się w obecności Zamawiającego, wcześniej należy umówić się pod nr tel. 65 54 824 26
Dla części II
1) Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129).
2) Wykonawcy, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, restauracyjnymi lub samodzielnie je wykonają. Osoby muszą spełniać wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami o ochronie zabytków i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykazać się przynajmniej jednym udziałem w badanach zabytków architektury
4) Wykonawca przedstawi oświadczenie o posiadaniu zaplecza merytorycznego do realizacji zadania (Załącznik Nr4a).
5) Zamawiający przewiduje konieczność złożenia oferty po dokonaniu wizji lokalnej. Wizja odbywa się w obecności Zamawiającego, wcześniej należy umówić się pod nr tel. 65 54 824 26
VI. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY Dla części I
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru) - Załącznik Nr 2.
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym - Załącznik Nr 3
3. Wykaz wykonanych usług (załącznik Nr 5) -.
4. Oświadczenie o posiadaniu zaplecza merytorycznego do realizacji zadania (Załącznik Nr 4).
5. Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu zawarcia umowy dostarczy:
1) podpisany egzemplarz kosztorysu ofertowego uwzględniający zakres prac zgodny z niniejszym zapytaniem, na ogólną wartość jak w złożonej ofercie;
2) informacje niezbędne do wypełnienia postanowień wynikających z Pozwolenia WWKZ tj.:
a) adresu osoby która będzie kierować pracami konserwatorskimi, restauratorskimi lub będzie je samodzielnie wykonywać,
b) oświadczenie osoby, o której mowa w ppkt. ,,a" o przyjęciu przez tą osobę obowiązku kierowania tymi pracami albo samodzielnego ich wykonywania
6. Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez osoby nie wymienione w akcie rejestracyjnym)
Uwaga! Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania do złożenia/uzupełnienia/wyjaśnienia dokumentów o których mowa w ust. 2-4.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w złożonej ofercie/złożonych dokumentach poprawy omyłek pisarskich, a także dokonania poprawy omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych.
Dla części II
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru) - Załącznik Nr 2a.
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym - Załącznik Nr 3a
3. Wykaz wykonanych usług (załącznik Nr 5a) -.
4. Oświadczenie o posiadaniu zaplecza merytorycznego do realizacji zadania (Załącznik Nr 4a).
5. Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu zawarcia umowy dostarczy:
1) podpisany egzemplarz kosztorysu ofertowego uwzględniający zakres prac zgodny z niniejszym zapytaniem, na ogólną wartość jak w złożonej ofercie;
2) adres osoby, która będzie kierować pracami konserwatorskimi, restauratorskimi lub będzie je samodzielnie wykonywać adresu osoby która będzie kierować pracami konserwatorskimi, restauratorskimi lub będzie je samodzielnie wykonywać,
3) oświadczenie osoby, o której mowa w ppkt. ,,a" o przyjęciu przez tą osobę obowiązku kierowania tymi pracami albo samodzielnego ich wykonywania
6. Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez osoby nie wymienione w akcie rejestracyjnym)
Uwaga! Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania do złożenia/uzupełnienia/wyjaśnienia dokumentów o których mowa w ust. 2-4.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w złożonej ofercie/złożonych dokumentach poprawy omyłek pisarskich, a także dokonania poprawy omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT - Cena 100 % dla części I i II zamówienia. Ocenie podlegać będzie wartość brutto przedmiotu zamówienia w każdej z części.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY Dla części I
1. Podstawą wyceny oferty są: program prac konserwatorskich, pozwolenia WWKZ oraz wytyczne i zalecenia określone w zapytaniu! Kalkulacja winna być sporządzona również w oparciu i zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, restauratorską i konserwatorską zabytków.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny ogólnej wartości zamówienia w kwocie brutto- zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do zapytania. Złożona oferta winna zawierać wycenę wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również nieprzewidzianych.
3. Na etapie składania ofert, zamawiający nie wymaga od wykonawcy składania kosztorysu ofertowego. Do złożenia kosztorysu ofertowego zobowiązany będzie wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą.
4. Wartość prac podana w ofercie jest ceną ryczałtową, niezmienną. Z definicji wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest niezmienna w stosunku do ceny podanej przez wykonawcę w ofercie oraz nie zależy od rzeczywistej ilości i kosztów robót budowlanych objętych opisem przedmiotu zamówienia. Charakteryzuje się obowiązkiem wykonawcy wykonania całości robót za oferowaną cenę ryczałtową nawet w przypadku, gdy na moment składania ofert nie można było przewidzieć wszystkich kosztów i pełnego zakresu robót budowlanych, niezbędnych do całkowitego i należytego wykonania umowy. Wykonawca winien skalkulować w kosztach wszelkie okoliczności mogące zaistnieć podczas realizacji zadania.
5. Cena musi obejmować wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości zamówienia, musi odzwierciedlać całkowity koszt, który będzie poniesiony przez Zamawiającego przez cały czas trwania umowy.
6. Cenę ryczałtową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi cena brutto.
7. Obowiązkiem Wykonawcy jest wypełnić formularz ofertowy podając wartości z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
8. Niedopuszczalne jest wprowadzenie zapisów bez określenia ceny np. ,,bez opłat", ,,nie dotyczy", ,,-" oraz dodatkowych zapisów dotyczących rabatów np. ,,na podane ceny udzielam 10 % rabatu".
9. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który będzie miał obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dla części II
1. Podstawą wyceny oferty są: wytyczne i zalecenia określone w zapytaniu. Kalkulacja winna być sporządzona również w oparciu i zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, restauratorską i konserwatorską zabytków.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny ogólnej wartości zamówienia w kwocie brutto- zgodnie z Załącznikiem Nr 2a do zapytania. Złożona oferta winna zawierać wycenę wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również nieprzewidzianych.
3. Na etapie składania ofert, zamawiający nie wymaga od wykonawcy składania kosztorysu ofertowego. Do złożenia kosztorysu ofertowego zobowiązany będzie wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą.
4. Wartość prac podana w ofercie jest ceną ryczałtową, niezmienną. Z definicji wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest niezmienna w stosunku do ceny podanej przez wykonawcę w ofercie oraz nie zależy od rzeczywistej ilości i kosztów robót budowlanych objętych opisem przedmiotu zamówienia. Charakteryzuje się obowiązkiem wykonawcy wykonania całości robót za oferowaną cenę ryczałtową nawet w przypadku, gdy na moment składania ofert nie można było przewidzieć wszystkich kosztów i pełnego zakresu robót budowlanych, niezbędnych do całkowitego i należytego wykonania umowy. Wykonawca winien skalkulować w kosztach wszelkie okoliczności mogące zaistnieć podczas realizacji zadania.
5. Cena musi obejmować wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości zamówienia, musi odzwierciedlać całkowity koszt, który będzie poniesiony przez Zamawiającego przez cały czas trwania umowy.
6. Cenę ryczałtową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi cena brutto.
7. Obowiązkiem Wykonawcy jest wypełnić formularz ofertowy podając wartości z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
8. Niedopuszczalne jest wprowadzenie zapisów bez określenia ceny np. ,,bez opłat", ,,nie dotyczy", ,,-" oraz dodatkowych zapisów dotyczących rabatów np. ,,na podane ceny udzielam 10 % rabatu".
9. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który będzie miał obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na każdą z części, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym lub opracowaną przy użyciu komputera.
2.Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.Oferta Wykonawcy winna spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu, a także zawierać wszystkie żądane dokumenty i załączniki. 4.Zaleca się, aby oferta została sporządzona na formularzach stanowiących Załączniki do niniejszego zapytania.
5.Oferta oraz wymagane załączniki składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
6.Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii.
7.Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną. 8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisujących ofertę.
9.Zaleca się aby wszystkie strony oferty zostały spięte/zszyte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji oferty.
10. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji nie mogą zostać ujawnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Dokumenty stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa winny być wydzielone w sposób widoczny i niebudzący wątpliwości, z adnotacją ,, Tajemnica przedsiębiorstwa".
5. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert, zostaną zwrócone bez otwierania.
XII. WYBÓR OFERTY
1. O wyborze oferty, unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców składających oferty.
2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę pisemnie oraz określi termin zawarcia umowy.

Kontakt:
XI. OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI JEST: Krzysztof Senczek (O. Masseo)
- tel. 65 54 824 26 e-mail: klasztor@franciszkanie-kobylin.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.