kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT KROŚNIEŃSKI F. Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie powiat: krośnieński (odrzański) 683836090 sekretariat@zdp.powiatkrosnienski.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Krosno Odrzańskie |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 683836090 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego na drogach Powiatu Krośnieńskiego II Krótki opis przedmiotu zamówienia W ramach części drogowej Wykonawca zobowiązuje się do wykonania niżej wymienionych zadań: a) Budowa strefy komunikacyjnej przy centrum usług publicznych; b) Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1153F w m. Chlebowo; c) Sporządzenie dokumentacji i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1157F w m. Bytnica (zaprojektuj i wybuduj); d) Remont chodnika w m. Połupin; e) Sporządzenie dokumentacji i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1162F w m. Lubogoszcz (zaprojektuj i wybuduj); f) Budowa placu manewrowego przy szpitalu w Krośnie Odrzańskim. W ramach części elektrycznej Wykonawca zobowiązuje się do wykonania niżej wymienionych zadań: a) Wyświetlacz prędkości - Ul. Rycerska w Gubinie b) Wykonanie przejścia dla pieszych wraz z doświetleniem - ul. Cmentarna/Mylna w Gubinie; c) Doświetlenie przejścia dla pieszych przy Komisariacie Policji - Ul. Różana w Gubinie; d) Doświetlenie przejścia dla pieszych przy Szkole Muzycznej - Ul. Piastowska w Gubinie; e) Doświetlenie 2 przejść dla pieszych przy Przedszkolu Miejskim nr 3 - ul. Wojska Polskiego w Gubinie; f) Montaż wyświetlaczy prędkości w m. Dychów (2 szt.) oraz w m. Brzezinka (2 szt.); g) Montaż wyświetlaczy prędkości w m. Maszewo (2 szt.); h) Doświetlenie drogi wewnętrznej na terenie szpitala w Krośnie Odrzańskim; i) Doświetlenie przejścia oraz sygnalizacja świetlna na przejściu sterowana radarem przy Jeziorze Glibiel w Łochowicach. Zakup nowego rębaka do gałęzi Zakup używanej zamiatarki ulicznej Zakup używanego ciągnika CPV: 45233140-2, 45233222-1,71320000-7, 34928510-6, 45316213-1,71320000-7, 43312200-5, 34921100-0, 16720000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00240647, ZDPIII.272.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9386735-e051-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 4. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: s.kosciukiewicz@zdp.powiatkrosnienski.pl oraz w.walczak@zdp.powiatkrosnienski.pl (nie dotyczy składania ofert). 10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). 11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych Ul. Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych Ul. Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie; poprzez email: sekretariat@zdp.powiatkrosnienski.pl tel.: 68 383 60 90 / 68 383 60 98; 2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@zdp.powiatkrosnienski.pl lub listownie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych Ul. Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych przez administratora oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (realizacji obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa) w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Pzp), gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy Ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Zarząd Dróg Powiatowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Dane osobowe mogą być udostępnianie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz administratora. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyłonionego wykonawcy okres przechowywania może ulec przedłużeniu z uwagi na np. obronę przed roszczeniami po zakończeniu umowy - okres przedawnienia roszczeń. Po zrealizowaniu celu przetwarzania, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat, dla zamówień publicznych unijnych jest to okres 10 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.; 6. Dane osobowe pochodzą bezpośrednio od osób, których dane dotyczą lub pośrednio od ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XVI SWZ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024