Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont, rewaloryzacja i konserwacja kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont, rewaloryzacja i konserwacja kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Michała Archanioła w Dobrzanach
ul. Staszica 56
73-130 Dobrzany
powiat: stargardzki
Tel. 512342265
parafiadobrzany@gmail.com
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Dobrzany
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 512342265
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
TYTUŁ ZAMÓWIENIA

Remont, rewaloryzacja i konserwacja kościoła w miejscowości Odargowo w Gminie Dobrzany.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Remont, rewaloryzacja i konserwacja kościoła w miejscowości Odargowo w Gminie Dobrzany".
2. Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej i ograniczony przedmiarem robót.
3. Kościół filialny pw. Przemienienia Pańskiego zlokalizowany jest na działce nr 112 obręb Odargowo w Gminie Dobrzany i stanowi własność Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Michała Archanioła w Dobrzanach.
4. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków nr rej. A-1402 decyzją z dnia 21.12.1963 r.
5. Kościół wzniesiony został w drugiej połowie XV w. z kamienia polnego i cegły. Salowy, na rzucie prostokąta. Szczyt wschodni ozdobiony jest siedmioma smukłymi ostrołukowymi blendami na jego krawędziach trzy sterczyny. W XVIII w. dostawiono do północnego odcinka ściany zachodniej przyporę. Ok. 1850 r. dostawiono do zachodniego korpusu wieżę, wzniesioną w dolnej części z kamienia polnego, wyżej z cegły. Na elewacjach zdobioną lizenami. Przykryta hełmem z latarnią. Ołtarz z 1596 r., przeniesiony po 1945 r. ze zrujnowanego kościoła w Szadzku.
6. W przypadku wystąpienia w dokumentacji niniejszego postępowania opisów przedmiotu zamówienia, zawierających wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, w tym w szczególności jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych, urządzeń i konkretnych typów katalogowych, wszystkie takie wskazania i nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą ,,lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu).
7. Zamawiający informuje, że ewentualne znaki towarowe i nazwy produktów ujęte w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie jako przykładowe. W każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. produktów spełniających nie gorzej tę samą funkcję, a także spełniających kryteria równoważności wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Jeśli gdziekolwiek w dokumentach zamówienia, w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ,,ustawą Pzp", Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w dokumentach zamówienia towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
9. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zamówienia jest przewidziany do dofinansowania z programu Rządowego Fundusz Polski ład: Rządowy Program Odbudowy Zabytków. Edycja RPOZ/2022, zwanego dalej ,,Programem", w wysokości 98% wartości inwestycji.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 15.04.2023 r. do godz. 10:00.
2. Dopuszcza się złożenie oferty:
1) w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście pod adres:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Michała Archanioła
ul. Staszica 56
73-130 Dobrzany
lub
2) w formie elektronicznej na adres e-mail: parafiadobrzany@gmail.com
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
TREMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia należy wykonać do dnia 15.11.2024 r.

Wymagania:
SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA

Upublicznienie zapytania ofertowego następuje poprzez umieszczenie zapytania na stronach internetowych: www.parafiadobrzany.com oraz www.dobrzany.pl

TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem §8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się ustawy Pzp.
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.
4. Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za przedmiot umowy obejmujący roboty budowlane i wyposażenie przez minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót, stwierdzającego ich bezusterkowe wykonanie. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji i rękojmi. Okres ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
5. Zamawiający nie przewiduje obowiązku, ale przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
6. Wykonawcy, którzy zamierzają skorzystać z możliwości określonej w ust. 5 powinni uzgodnić termin wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów z Proboszczem.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował obsługą techniczną:
1) inspektorem nadzoru budowlanego;
2) kierownikiem budowy, który spełnia wymagania o których mowa w art. 37a ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.).
2. Wykonawca jest zobowiązany do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunku o którym mowa w ust. 1.

OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:

Lp.
Kryterium oceny
Opis kryterium
Waga - udział w ocenie
1.
Cena
Cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia.
60 %
2.
Okres gwarancji
i rękojmi za wady
Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi za wady, liczony od dnia odbioru końcowego bez uwag, określony w miesiącach.
40 %

2. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
3. Liczba punktów za kryterium ,,cena" będzie obliczona według poniższego wzoru:

Liczba punktów =
cena brutto oferty z najniższą ceną
x 60

cena brutto badanej oferty

4. Liczba punktów za kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi za wady" przyznana będzie w następujący sposób:
1) zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący od 36 do 43 miesięcy - 10 punktów;
2) zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący od 44 do 51 miesięcy - 20 punktów;
3) zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący od 52 do 59 miesięcy - 30 punktów;
4) zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący 60 i więcej miesięcy - 40 punktów.
5. Ocena końcowa dla poszczególnych Wykonawców zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria.
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.
8. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona na stronach internetowych: www.parafiadobrzany.com oraz www.dobrzany.pl
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym bez podania przyczyny.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania ceny ze wszystkimi Wykonawcami biorącymi udział w postepowaniu.
DODATKOWE INFORMACJE
1. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej opublikuje wynik postępowania na stronach internetowych: www.parafiadobrzany.com oraz www.dobrzany.pl
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
5. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Wykonawcy stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze oferty Wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
6. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
7. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
8. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m. in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
9. Z tytułu odrzucenia oferty, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
10. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
11. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie.
12. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w zapytaniu ofertowym, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa, w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
13. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
14. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym m. in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
15. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
16. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody Zamawiającego.
17. Przyjmuje się, że robotami zamiennymi są roboty ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, przewidziane do wykonania wg odpowiedniej technologii i z konkretnych materiałów i urządzeń, lecz za zgodą Zamawiającego wykonane w innej technologii, z innych materiałów i przy zastosowaniu innych urządzeń.
18. Ewentualne roboty dodatkowe, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia mogą być przedmiotem zmiany wartości umowy.
19. Przez zamówienie dodatkowe należy rozumieć takie zamówienie, które nie zostało ujęte w opisie przedmiotu zamówienia określającego przedmiot zamówienia podstawowego oraz objęte treścią zapytania ofertowego, jego wykonanie jest niezbędne do zapewnienia prawidłowości całego zamówienia, a Wykonawca nie był w stanie ich przewidzieć. Zakres wskazanych robót musi wynikać ze sporządzonego i zatwierdzonego protokołu konieczności wystąpienia robót, natomiast warunki udzielenia zamówienia muszą być równoważne do warunków zamówienia podstawowego.
20. Ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że Wykonawca robót dysponując opisem przedmiotu zamówienia powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że opis przedmiotu zamówienia literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.
21. Ewentualne spory w relacjach pomiędzy stronami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacje lub inne polubowne rozwiązaniu sporu poddaje się przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobie prowadzącej inne polubowne rozwiązanie sporu.

ZAPŁATA WYNAGRODZENIA
1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości wynagrodzenia brutto wynikającego ze złożonej oferty.
2. Zaliczka zostanie wypłacona na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od przekazania placu budowy. Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zaliczki wystawi fakturę VAT/rachunek na kwotę obejmującą otrzymaną zaliczkę.
3. Zaliczka wypłacona Wykonawcy zostanie rozliczona poprzez pomniejszenie wartości faktury końcowej Wykonawcy o kwotę zaliczki udzielonej Wykonawcy.
4. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy, w wysokości wynikającej z rozliczenia zaliczki, o którym mowa w ust. 1, płatne będzie po:
1) protokolarnym odbiorze końcowym robót;
2) wystawieniu faktury/rachunku przez Wykonawcę.
5. Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części niepokrytej zaliczką (udziałem własnym Zamawiającego), na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
6. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w całości nastąpi po jej wykonaniu w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.

Uwagi:
KLAUZULA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Michała Archanioła w Dobrzanach, ul. Staszica 56, 73-130 Dobrzany;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: ks. mgr lic Robert Kaszak, e-mail: inspektor@kuria.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora (Gmina Suchań), organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Ks. Bogusław Kozioł - Proboszcz Parafii
Tel. 512342265
email: parafiadobrzany@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.