Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA LUBISZYN
ul. Plac Jedności Robotniczej 1
66-433 Lubiszyn
powiat: gorzowski
95 727 71 30, faks 95 727 71 36
przetargi@lubiszyn.pl
https://lubiszyn.logintrade.net/zapytania_email,159421,195d39434943721fda570c9e432812eb.html
Województwo: lubuskie
Miasto: Lubiszyn
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 95 727 71 30, faks 9
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola gminnego oraz remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubiszynie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacja pomieszczeń szkoły podstawowej w Baczynie
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola gminnego oraz remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubiszynie wraz z zagospodarowaniem terenu.

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola gminnego oraz remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubiszynie wraz z zagospodarowaniem terenu.
Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- odłączenie i zabezpieczenie wewnętrznych instalacji,
- demontaż stolarki drzwiowej,
- rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian działowych i konstrukcyjnych budynków,
- rozbiórka posadzek, ścian fundamentowych,
- prace niwelacyjne i uporządkowanie terenu,
- usunięcie 30 cm ziemi urodzajnej pod projektowanym budynkiem,
- rozbiórkę odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej, który koliduje z projektowaną rozbudową;

Roboty ogólnobudowlane w zakresie przebudowy:
oDla przedszkola:
- wykucie otworu na drzwi A.D6 w ścianie zewnętrznej do projektowanej części budynku,
- wykucie otworu w ścianie do projektowanej części budynku,

oDla remizy:
- wykucie otworu w ścianie zewnętrznej do projektowanej części budynku,
- wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniu garażowym,
- wymianę podłogi w istniejącym pomieszczeniu biurowym,
- likwidacja kształtek szklanych w zewnętrznej ścianie pomieszczenia garażowego i zamurowanie otworów,
- malowanie ścian wewnętrznych wszystkich pomieszczeń,
- wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych wraz z tynkiem,
- wykonanie izolacji termicznej stropodachu,
Roboty fundamentowe
- posadowienie na ławach i stopach żelbetowych z betonu konstrukcyjnego C-20/25MPa, zbrojonych stalą zbrojeniową B500SP oraz B500B,
- wykonanie ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych,
Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie ścian działowych z pustaków ceramicznych P+W gr. 11,5 cm na zaprawie cementowo-wapiennej otynkowane i wykończenie wg projektu,
- wykonanie ścian zewnętrznych z pustaków ceramicznych gr.25cm usztywnionymi trzpieniami żelbetowymi z izolacją termiczną gr. 20cm z wełny mineralnej,
- dostawa i montaż kratownic drewnianych nad częścią przedszkola, natomiast konstrukcję dachu nad częścią remizy, stanowić będą elementy stalowe oparte na słupach żelbetowych. Pokrycie wykonać z blachy trapezowej,
- dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej aluminiowej oraz aluminiowo-szklanej natomiast dla drzwi wewnętrznych do pomieszczeń drzwi drewniane płycinowe,
- wykonanie posadzek,
- wykonanie tynków i okładzin zewnętrznych,
- wykonanie elewacji wraz z ociepleniem i montażem parapetów,
- dostawa i montaż bram segmentowych z podwójnych płyt stalowych, ocynkowanych i malowanych farbą na bazie poliestru z doświetleniem w górnej części. Napęd elektryczny,
- dostawa i montaż systemowych wycieraczek zewnętrznych stalowych, ocynkowanych ogniowo oraz wewnętrznych z elementami czyszczącymi w postaci szczotek z wkładami osuszającymi osadzonymi w aluminiowych profilach,
- wykonanie działowej ścianki mobilnej, samonośnej, akustycznej składanej na ścianę, złożoną z lekkich modułów,
- dostawa i montaż daszków szklanych przy wejściach,
- dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń,
- dostawa i montaż urządzeń terenowych,
Roboty instalacyjne:
- wewnętrzna instalacja zimnej wody,
- wewnętrzna instalacja hydrantowa,
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja grzewczą i ciepłej wody z kotłowni na olej opałowy,
- instalacja elektryczna,
- instalacja teletechniczna,
- instalacja fotowoltaiczna,
- instalacja pompy ciepła,

Zagospodarowanie terenu:
- wykonanie chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm;
- wykonanie drogi dojazdowej z eko-kostki betonowej gr. 8cm,
- wykonanie miejsc postojowych z kostki betonowej gr. 8cm dla pojazdów w tym dla pojazdów osób niepełnosprawnych,
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej w miejscu istniejącego placu zabaw,
- demontaż i montaż placu zabaw,
- sadzenie drzew i wysianie trawników,
Wymagania techniczne dla pomp ciepła:
- Zastosowane pompy ciepła muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu delegowanym Komisji (UE) NR 811/2013 z dnia 18 lutego 2013 r oraz w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1369 z dnia 4 lipca 2017 r. ustanawiającym ramy etykietowania energetycznego i uchylającym dyrektywę 2010/30/UE.
- Pompy ciepła muszą spełniać w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A+.
- Zastosowane pompy ciepła muszą posiadać Europejski Znak Jakości dla Pomp Ciepła EHPA-Q lub równoważny
Wykonawca zobowiązany jest obowiązek zainstalować pompy ciepła posiadająca certyfikat akredytowanego laboratorium.

Dodatkowe elementy opisu przedmiotu zamówienia:
Przy kalkulacji powyższych zadań należy uwzględnić stosowanie materiałów fabrycznie nowych, producentów i marek podanych w pozycjach lub inne równoważne. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jak również nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to min. koszty:
- wszelkich robot przygotowawczych,
- ustawienia czasu pracy i rozebrania rusztowania,
- prac porządkowych,
- zagospodarowanie placu budowy,
- utrzymania zaplecza budowy(naprawy, woda, energia elektryczna, telefon),
- koszty zużycia energii elektrycznej i wody do procesów technologicznych i administracyjnych budowy,
- odtworzenie dróg, chodników,
- wywóz nadmiaru gruntu,
- sporządzenie planu bioz,
- prac geodezyjnych,
- koszty ubezpieczeń majątkowych budowy,
- koszty geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i naniesienia wykonanych robót na mapę,
- koszty odbiorów poszczególnych elementów robót przez osoby uprawnione (np. odbiór kominiarski przewodów dymowych i wentylacyjnych) według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania,
- koszt opłaty środowiskowej za przyjęcie gruzu i ziemi na wysypisko,
- innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,

Roboty, które nie są wyraźnie wymienione w przedmiarze lecz są opisane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, powinny być uwzględnione w dodatkowych pozycjach kosztorysu ofertowego, gdyż nie będą odrębnie płacone i stanowią ryzyko wykonawcy. Wykonawca bezwzględnie musi sprawdzić niniejsze przedmiary z dokumentacją projektową, zweryfikować i zgłosić ewentualne rozbieżności zamawiającemu przed datą złożenia oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego, na podstawie załączonego przedmiaru. Przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.

UWAGA - W przypadku składania oferty na część 1 - Kosztorys ofertowy musi być opracowany oddzielnie dla następujących zadań wchodzących w skład części pierwszej
-Zadanie 1 - Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola gminnego w Lubiszynie wraz
z zagospodarowaniem terenu

-Zadanie 2 - Rozbudowa i przebudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej
w Lubiszynie wraz z zagospodarowaniem terenu.

Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych oraz do określenie kosztów zadania dla przedszkola i dla OSP.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja projektowa z przedmiarem - załącznik nr 1 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 6 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Część 2 - Modernizacja pomieszczeń szkoły podstawowej w Baczynie - Etap I
Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
- wyburzenia elementów istniejących ścian konstrukcyjnych i działowych, zgodnie z rysunkami projektu,
- demontaż nadproży, zgodnie z rysunkami projektu,
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej,
- demontaż wyposażenia,
- demontaż instalacji i urządzeń,
- demontaż witryn, stolarki i ślusarki,
- wywóz gruzu, materiałów porozbiórkowych do miejsc ich składowania,
- zamurowania bloczkami gazobetonowymi kl. 500 gr. 12 i 24 cm, zgodnie z rysunkami projektu (wykończyć tynkiem wewnętrznymi gipsowymi oraz wykończyć zgodnie z rysunkami projektu),
- wykonanie ścianek działowych w zabudowie suchej. Ściana o łącznej grubości 15 cm, na stelażu systemowym CW 100, z okładziną 2x płyta g-k 12,5 mm. Wypełnienie ściany wełną mineralną gr. 100 mm, =0,038 [W/mK],
- wykonanie obudowy szachtów na szkielecie metalowym pojedynczym z wielowarstwową okładziną z płyt gipsowo - kartonowych,
- w pomieszczeniu 0.2 wykonanie obniżenia podciągu do wys. 250 cm nad poziomem podsadzki, zgodnie z detalem D1,
- wykonanie stelaży systemowych z wypełnieniem wełną mineralną gr. 10 cm,
- dostawa i montaż wycieraczki wtopionej w warstwy posadzki,
- dostawa i montaż balustrad wewnętrznych z profili prostokątnych,
- dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV uchylno - rozwierna z zamkami w klamkach oraz zamontowanymi nawiewnikami,
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej: aluminiowa i płycinowa,
- parapety zewnętrzne z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,6 mm
- wykonanie sufitu kasetonowego,
- uzupełnienie tynków w ścianach istniejących i tynkowanie zamurowań,
- roboty malarskie,
- wykończenie posadzek płytkami gresowymi oraz wykładziną PCV zgodnie z rysunkami projektu,
- renowacje lastriko na obu klatkach schodowych,
- wymianę warstw posadzki sali gimnastycznej (pom. nr 1.38),
- wykonanie instalacji wodnej,
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej
- wykonanie instalacji elektrycznej
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej dla etapu I

Dodatkowe elementy opisu przedmiotu zamówienia:
Przy kalkulacji powyższych zadań należy uwzględnić stosowanie materiałów fabrycznie nowych, producentów i marek podanych w pozycjach lub inne równoważne. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jak również nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to min. koszty:
- wszelkich robot przygotowawczych,
- ustawienia czasu pracy i rozebrania rusztowania,
- prac porządkowych,
- zagospodarowanie placu budowy,
- utrzymania zaplecza budowy(naprawy, woda, energia elektryczna, telefon),
- koszty zużycia energii elektrycznej i wody do procesów technologicznych i administracyjnych budowy,
- odtworzenie dróg, chodników,
- wywóz nadmiaru gruntu,
- sporządzenie planu bioz,
- prac geodezyjnych,
- koszty ubezpieczeń majątkowych budowy,
- koszty geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i naniesienia wykonanych robót na mapę,
- koszty odbiorów poszczególnych elementów robót przez osoby uprawnione (np. odbiór kominiarski przewodów dymowych i wentylacyjnych) według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania,
- koszt opłaty środowiskowej za przyjęcie gruzu i ziemi na wysypisko,
- innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,

Roboty, które nie są wyraźnie wymienione w przedmiarze lecz są opisane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, powinny być uwzględnione w dodatkowych pozycjach kosztorysu ofertowego, gdyż nie będą odrębnie płacone i stanowią ryzyko wykonawcy. Wykonawca bezwzględnie musi sprawdzić niniejsze przedmiary z dokumentacją projektową, zweryfikować i zgłosić ewentualne rozbieżności zamawiającemu przed datą złożenia oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego, na podstawie załączonego przedmiaru. Przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.
Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja projektowa z przedmiarem - załącznik nr 1 do SWZ
- wzór umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
Uwaga
Zamawiający w zadaniu związanym z związanym z modernizacją SP Baczyna przewiduje wykonanie tylko Etapu I wskazanego w dokumentacji projektowej, pozostałe etapy nie są objęte tym postępowaniem.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0, 45260000-7, 45450000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00240848, RIT.271.4.02.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html zwanej dalej Platformą
2. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcjami korzystania z Platformy zakupowej (załącznik nr 10 do SWZ). Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie.
3. Specyfikację połączenia oraz niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
1. Edge
2. Google Chrome
3. Mozilla Firefox
4. Opera;
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
c) włączona obsługa JavaScript
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
4. Zamawiający wskazuje dopuszczalne formaty przesyłanych plików, w szczególności: JPG .js .tif .dwg .dfx .ods .odt .pdf .xls .txt .doc .ico .bmp .zip .gif .jpg .png .css .php .htm .jpeg.
5. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Możliwość otwarcia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 71 787-37-57 lub 71 787-35-34; pn-pt, 8.00-16.00 e-mail: helpdesk@logintrade.net
7. Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być opatrzona numerem postępowania, tj. Sprawa nr RIT.271.4.02.2024
8. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
9. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
10. W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest kontaktować się wyłączne drogą elektroniczną poprzez Platformę Zakupową Zamawiającego.
11. Wykonawca może zwracać się poprzez Platformę Zakupową do Zamawiającego
o wyjaśnienie treści SWZ.
12. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na Platformie Zakupowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie
z przepisami krajowymi.
2. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn
3. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 2 powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 2 powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
6. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
8. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta w formularzu ofertowym.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych
z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym
o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych
z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa
w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lubiszyn.logintrade.net/zapytania_email,159421,195d39434943721fda570c9e432812eb.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 12:00
Miejsce składania ofert: https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.