lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowe zarządzanie techniczne, eksploatacyjne i komercyjne przystanią żeglarską |
Data zamieszczenia: | 2024-03-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tolkmicko ul. Plac Wolności 3 82-340 Tolkmicko powiat: elbląski tel. 55 231 61 21 fax 55 231 61 27 sekretariat@tolkmicko.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Tolkmicko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 55 231 61 21 fa |
Termin składania ofert: | 2024-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł zg. z Regulaminem udzielania zamówień publicznych zapraszamy do złożenia ofert cenowych na wykonanie zamówienia obejmującego świadczenie usług polegających na: kompleksowym zarządzaniu technicznym, eksploatacyjnym i komercyjnym przystanią żeglarską w Tolkmicku oraz pobieraniu opłat portowych na terenie portu w Tolkmicku, w okresie od 15 kwietnia 2024r. do 31 października 2024r. II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Zgodnie ze wzorem umowy 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 70.33.00.00-3, 70.30.00.00-4 Dokument nr: ZPFS.271.2.2024 Składanie ofert: VI. Miejsce i termin składania ofert Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 31 marca 2024 r. godz.11:00. Dopuszcza się złożenie oferty: o w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, Ul. Plac Wolności 3, 82-340 Tolkmicko, pokój 111. o lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@tolkmicko.pl Wymagania: 4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. 2. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, tj. oferty, która będzie opiewała na najniższą cenę, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawierają taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Kryterium oceny ofert - cena 100%. IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tolkmicko mający siedzibę przy ul. Plac Wolności 3 w Tolkmicku reprezentowana przez Burmistrza Tolkmicka. 2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Tolkmicko można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email: iod@tolkmicko.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. 4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późń. zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840 z późń. zm.), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późń. zm. ), przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.), 5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) obsługa prawna c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Tolkmicko przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Tolkmicko. 6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ; d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Tolkmicko Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Tolkmicko ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. 9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów. 10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl/public/?id=114029 w zakładce RODO. Kontakt: V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Katarzyna Paczkowska i Pani Magdalena Dalman. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek, wtorek, czwartek - 7:00-15:00, środa - 7:00-16:00, piątek - 7:00-14:00 |
© eurobudowa.pl 2004-2024