Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowe zarządzanie techniczne, eksploatacyjne i komercyjne przystanią żeglarską

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowe zarządzanie techniczne, eksploatacyjne i komercyjne przystanią żeglarską

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tolkmicko
ul. Plac Wolności 3
82-340 Tolkmicko
powiat: elbląski
tel. 55 231 61 21 fax 55 231 61 27
sekretariat@tolkmicko.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Tolkmicko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 55 231 61 21 fa
Termin składania ofert: 2024-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł
zg. z Regulaminem udzielania zamówień publicznych zapraszamy do złożenia ofert cenowych na wykonanie zamówienia obejmującego świadczenie usług polegających na: kompleksowym zarządzaniu technicznym, eksploatacyjnym i komercyjnym przystanią żeglarską w Tolkmicku oraz pobieraniu opłat portowych na terenie portu w Tolkmicku, w okresie od 15 kwietnia 2024r. do 31 października 2024r.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Zgodnie ze wzorem umowy
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 70.33.00.00-3, 70.30.00.00-4

Dokument nr: ZPFS.271.2.2024

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 31 marca 2024 r. godz.11:00.

Dopuszcza się złożenie oferty:
o w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, Ul. Plac Wolności 3,
82-340 Tolkmicko, pokój 111.
o lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@tolkmicko.pl

Wymagania:
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
2. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, tj. oferty, która będzie opiewała
na najniższą cenę, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawierają taką samą cenę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uwagi:
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Kryterium oceny ofert - cena 100%.

IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tolkmicko mający siedzibę przy ul. Plac Wolności 3 w Tolkmicku reprezentowana przez Burmistrza Tolkmicka.
2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Tolkmicko można się skontaktować
w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email: iod@tolkmicko.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późń. zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840
z późń. zm.), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późń. zm. ), przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r.
o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.),
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) obsługa prawna
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Tolkmicko przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Tolkmicko.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Tolkmicko Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Tolkmicko ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia
i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający
z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.
10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl/public/?id=114029 w zakładce RODO.

Kontakt:
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Katarzyna Paczkowska i Pani Magdalena Dalman.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek, wtorek, czwartek - 7:00-15:00, środa - 7:00-16:00, piątek - 7:00-14:00

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.