Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, dostawa i montaż instalacji mroźniczo-chłodniczej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa i montaż instalacji mroźniczo-chłodniczej

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Piekarniczy "OMAR" Paweł Okólski
Skrajna 88
25-650 Kielce
powiat: Kielce
+48 506 974 095
grzegorz.czarnota@omar.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186296
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 506 974 095
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR FENG 2.32/13 - zakup, dostawa i montaż instalacji mroźniczo-chłodniczej
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.32-IP.03-0044/23 - Wdrożenie innowacyjnej gamy suplementowanego pieczywa o udoskonalonych parametrach żywieniowych i przedłużonej trwałości

Część 1
Instalacja mroźniczo-chłodnicza

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem niniejszego postępowania ofertowego jest zakup, dostawa i montaż instalacji mroźniczo-chłodniczej dla nowego zakładu piekarniczego w Ostrowcu Świętokrzyskim co opisano/wyszczególniono poniżej. Parametry podane w Wytycznych do przygotowania oferty oraz dokumentacji technicznej mogą ulec zmianie +/- 5%, w związku z tym, iż budynek, w którym będzie zlokalizowane urządzenie jest obecnie na etapie prac projektowych i zmiana ta będzie wynikać ze zmian wprowadzonych w projekcie budowlanym, technicznym lub wykonawczym lub z tego, że wykonanie prac w zmienionym zakresie będzie korzystniejsze ze względów technologicznych lub ekonomicznych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania przedmiotu umowy do zmienionych parametrów. W przypadku zmiany parametrów w zakresie +/- 5% Wykonawcy nie należy się dodatkowe wynagrodzenie z tytułu takiej zmiany.
Instalacja mroźniczo- chłodnicza odpowiedzialna będzie za mrożenie produktu w spirali mroźniczej oraz magazynie mroźniczym. Z tych urządzeń będzie również wykorzystane schładzanie fermentatorów, central wentylacyjnych oraz wytwarzanie wody lodowej wykorzystanej w produkcji. Instalacja będzie działała na ekologicznym czynniku amoniak (NH3). Instalacja ta powinna być również połączona z systemem odzysku ciepła, który będzie używany do grzania pomieszczeń, ciepłej wody, garowni oraz zastosowana będzie w centralach wentylacji.
1. Czynnik mroźniczo-chłodniczy to amoniak i glikol z przeznaczeniem do stosowania przy produkcji spożywczej;
2. System odzysku ciepła zapewniający wykorzystanie tego ciepła przynajmniej do ciepłej wody użytkowej oraz grzania hali produkcyjnej i biur;
3. Produkt wchodzący na magazyn mroźnię będzie miał temperaturę około -10 stopni Celsjusza. Urządzenia mroźnicze muszą być tak dobrane, by domrozić produkt do około -20 stopni Celsjusza
w 2-4 dni maksymalnie;
4. Instalacja wentylacji powinna być tak dobrana by utrzymać wymagane temperatury w pomieszczeniach biurowo-socjalnych jak i techniczno-produkcyjnych. W przypadku pomieszczeń biurowo-socjalnych temperatura określona została w ogólnych przepisach BHP.
Parametry nie gorsze niż (przy założeniu, że wszędzie tam, gdzie wymienione są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, możliwe do zastąpienia rozwiązaniami równoważnymi):
? Układ mrożenia do zasilania odbiorów pracujących przy temperaturze parowania od -36oC do -40oC
? Układ chłodzenia do zasilania odbiorów chłodniczych zimnego glikolu
? Układ przygotowania wody lodowej ze zbiornikiem buforowym
? Układ odzysku ciepła skraplania, przegrzania oraz chłodzenia oleju agregatów sprężarkowych dla zapewnienia ciepła na potrzeby wentylacji produkcji, centralnego ogrzewania dla pomieszczeń technicznych i socjalnych, ciepłej wody użytkowej oraz na potrzeby grzania gruntu pod mroźnią
? Układ wentylacji pomieszczeń produkcyjnych i technicznych
? Układ wentylacji pomieszczeń socjalno-biurowych
? Rurociągi czynnika chłodniczego oraz zimnego i ciepłego glikolu w maszynowni chłodniczej oraz do odbiorów chłodu i ciepła
? Izolacja termiczna rurociągów, zbiorników oraz kanałów wentylacyjnych
? Instalacja elektryczna zawierająca szafy elektryczne, okablowanie, tory kablowe wraz z montażem
? Układ detekcji czynnika chłodniczego oraz wentylacji awaryjnej
? Układ sterowania i wizualizacji instalacji chłodniczej, wentylacyjnej i grzewczej
? Napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym, olejem, glikolem
? Uruchomienie i regulacja instalacji
? Przygotowanie dokumentacji projektowej, odbiorowej dla UDT oraz powykonawczej
Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją techniczną tj.: ,,Rzut przyziemia budynku - Koncepcja", ,,Rzut parteru budynku - Koncepcja", ,,Rzut piętra budynku - Koncepcja" oraz Załącznik ,,Wytyczne do przygotowania oferty"; dotyczącą przedmiotu zapytania ofertowego.

CPV: 42513000-5

Dokument nr: 2024-61247-186296, FENG 2.32/13

Specyfikacja:
Dokumentacja techniczna oraz wytyczne zostaną udostępnione dla zainteresowanych Oferentów, którzy wcześniej podpiszą zobowiązanie do zachowania poufności (wzór stanowi załącznik nr 4) i odeślą na adres mailowy: grzegorz.czarnota@omar.com.pl
Zamawiający udostępni mailowo dokumentację techniczną w terminie do 2 dni roboczych.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-22

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05
Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski (woj. świętokrzyskie)
Planowany termin realizacji: Zakończenie w terminie do 31.12.2025r
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
ostrowiecki
Gmina
Ostrowiec Świętokrzyski
Miejscowość
Ostrowiec Świętokrzyski

Wymagania:
Niezapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz wytycznymi przed złożeniem oferty, będzie skutkowało jej odrzuceniem.
Warunki zmiany umowy
ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONĄ ILOŚĆ ZNAKÓW - SZCZEGÓŁOWY OPIS DOPUSZCZALNYCH ISTOTNYCH ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY ZAWARTO W ZAPYTANIU OFERTOWYM.
A. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności, co do których zachodzi co najmniej jedna z przesłanek wskazanych w punktach poniżej:
? Zjawiska losowe i/lub niezależne od Zamawiającego/Wykonawcy: zjawiska wywołane siłami natury (takie jak: wichury, silne wiatry, ulewy, obfite deszcze, intensywne opady śniegu, lawiny, gradobicia, powodzie, trzęsienia ziemi), pożary, eksplozje, katastrofy, awarie, wypadki, kradzieże, dewastacje uniemożliwiające lub utrudniające realizację Umowy lub jej części.
? Zdarzenia wykraczające poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego: konflikty zbrojne, stany nadzwyczajne [definicja stanów nadzwyczajnych: stany wojenne, stany wyjątkowe, stany klęski żywiołowej], stany epidemii.
? Długofalowe skutki wywołane pandemią Covid-19 na świecie (wg WHO).
? Opóźnienia leżące po stronie Zamawiającego, związane z pracami koniecznymi do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
? Problemy związane z łańcuchem dostaw części lub komponentów lub danego urządzenia. Łańcuch dostaw rozumiany jako dostawa od podwykonawców oraz transport do miejsca docelowego.
? Zlecenie Wykonawcy do wykonania prac nieobjętych pierwotnym zakresem Umowy
? Zaistnienia wad w dokumentacji projektowej lub wad bądź rozbieżności w robotach budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej lub założeń technicznych uniemożliwiających lub utrudniających Wykonawcy realizację Umowy
? Przerw wynikających z działań osób trzecich (w tym również organów administracji, władz państwowych i innych)
? Opóźnień w działaniach organów administracyjnych, których działania są niezbędne dla realizacji Umowy
? Zmian przepisów mających znaczenie dla realizacji Umowy
? Konieczności uwzględnienia zaleceń służb, inspekcji, straży, organów, jeżeli nie wynikają one z przyczyn zależnych od Wykonawcy (w szczególności z nienależytej realizacji Umowy)
? Aktualizacji rozwiązań projektowych
? Przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji Umowy (dostaw) w przypadku opóźnień w pracach projektowych lub opóźnień w robotach budowlanych, co spowoduje brak możliwości rozpoczęcia Umowy (dostaw) w przewidywanym terminie - wówczas termin zakończenia realizacji Umowy ulegnie odpowiedniemu (równoległemu) przesunięciu
W każdym z wyżej wymienionych przypadków możliwa jest zmiana terminu realizacji umowy, tak aby umożliwić prawidłową realizację zamówienia.
B. Wydłużenia terminu realizacji Umowy powyżej terminu określonego w zapytaniu ofertowym, tj. 31.12.2025r., z wyłącznej winy Zamawiającego uprawnia Strony do zmiany Umowy - to jest wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) poprzez jego zwiększenie o uzasadniony i udokumentowany (udowodniony) wzrost kosztów realizacji Umowy przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że wartość zmiany nie może przekroczyć 10% całkowitej wartości złożonej oferty. W takim przypadku Wykonawca złoży Zamawiającemu wniosek o wprowadzenie zmiany zawierający maksymalnie szczegółowe wyliczenie wzrostu kosztów z osobno opisanym i wyliczonym każdym pojedynczym kosztem oraz dołączy do wniosku dokumenty (dowody) które będą potwierdzać wyliczenia i opis Wykonawcy zawarte we wniosku. Zamawiający uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień, wyliczeń lub dowodów uzupełniających w przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub braków.
C. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń, na wniosek Wykonawcy, dotyczący rozwiązań równoważnych w stosunku do materiałów lub urządzeń opisanych w zapytaniu ofertowym, przy zachowaniu minimalnych parametrów wymaganych w zapytaniu ofertowym. Rozwiązania równoważne mogą zostać wprowadzone w przypadku, gdy:
a. przedmiot Umowy może uzyskać lepszą jakość w stosunku do przewidzianej w zapytaniu ofertowym
b. przedmiot Umowy może zostać zrealizowany szybciej niż przewiduje to zapytanie ofertowe
c. przedmiot Umowy może zostać zrealizowany taniej niż przewidziano w ofercie lub zaproponowane rozwiązania równoważne pozwalają na obniżenie kosztów eksploatacji lub kosztów innego etapu cyklu życia przedmiotu Umowy
d. zaprzestano produkcji materiałów lub urządzeń przewidzianych w ofercie (wyłącznie w tym wypadku możliwe jest odstępstwo od minimalnych parametrów wskazanych w zapytaniu ofertowym - pod warunkiem, że parametry nowego materiału lub urządzenia nie odbiegają znacznie od pierwotnych parametrów) za uprzednią pisemną zgodą projektanta sprawującego nadzór autorski oraz uzyskaniem uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
D. Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu przedmiotu Umowy poprzez odstępstwo na plus i/lub na minus o nie więcej niż 5% w odniesieniu do podanych wartości w załączniku ,,wytyczne do przygotowania oferty", w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wskazanych w punktach poniżej:
1. nastąpi konieczność dostosowania zakresu prac do wymogów projektu budowlanego, technicznego lub wykonawczego
2. wykonanie prac w zmienionym zakresie będzie korzystniejsze ze względów technologicznych lub ekonomicznych
(zmiany zakresu nieprzekraczające 5% pierwotnych założeń, o których mowa powyżej, nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy).
CIĄG DALSZY W ZAPYTANIU OFERTOWYM.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wymaga się, aby oferent spełniał łącznie niżej wskazane warunki udziału w postepowaniu:
? Doświadczenie:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem złożenia oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zadania polegające na realizacji instalacji mroźniczo-chłodniczej dla zakładu produkcyjnego o wydajności łącznej co najmniej 1000 kW.
Na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego powyżej należy dołączyć do oferty referencje lub inne dokumenty np. protokół zdawczo-odbiorczy, z których będą wynikały powyższe informacje.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta powinna zawierać:
- Informację, że została skierowana do: Zakład Piekarniczy "OMAR" Paweł Okólski;
- Nazwę i numer postępowania ofertowego, którego dotyczy;
- Dane Oferenta: nazwę, adres, NIP;
- Odniesienie do parametrów przedmiotu zamówienia;
- Podanie ceny netto oraz brutto wraz ze wskazaniem waluty;
- Wskazanie gwarancji (w miesiącach);
- Wskazanie czasu reakcji serwisu (w godzinach);
- Wskazanie nominalnej wydajności wysokotemperaturowego (min + 45oC) odzysku ciepła z instalacji chłodniczej na potrzeby centralnego ogrzewania zakładu
- Dane osoby do kontaktu: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail;
- Termin realizacji zamówienia;
- Datę sporządzenia oferty;
- Datę ważności oferty, zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym;
- Oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym;
- Podpis i pieczęć Oferenta.
1. Oferta powinna zostać sporządzona na Załączniku nr 1, tj. Formularz ofertowy.
2. Do oferty należy załączyć Załącznik nr 2, tj. Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi.
3. Do oferty należy załączyć Załącznik nr 3, tj. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy.
4. Do oferty należy dołączyć Załącznik nr 5, tj. Wykaz referencji oraz dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia, zgodnie z punktem 4.
5. Językiem wypełnienia oferty musi być język polski lub angielski.
6. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
A. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulacji/unieważnienia zapytania na każdym etapie, najpóźniej do momentu podpisania umowy z Wykonawcą, bez podania przyczyny anulacji.
B. Termin związania ofertą do 30.06.2024r.
C. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
D. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych
E. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
F. Oferent przed terminem składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
G. Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego poprzez portal Baza Konkurencyjności. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania, jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu wyznaczonym na termin składania ofert.
H. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeśli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
I. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i rozwiązania technologiczne o standardach nie gorszych od zaproponowanych w zapytaniu ofertowym, z takim zastrzeżeniem, że zaproponowane rozwiązania muszą spełniać założenia i być zaakceptowane przez Zamawiającego.
J. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego.
K. Dla udowodnienia Zamawiającemu równoważności zaproponowanego rozwiązania Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty, które w sposób jednoznaczny wskażą, iż zaproponowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym lub lepszym od opisanego w zapytaniu ofertowym.
ZAKRES WYKLUCZENIA:
A. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
B. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż:
a) nie jest osobą fizyczną skazaną prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, o którym mowa w rozdziale XXVIII Kodeksu karnego, lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego,
b) nie jest osobą fizyczną prawomocnie ukaraną za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny,
c) nie wydano wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, prawa pracy lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną
d) żadnego członka jego organu zarządzającego ani nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej ani prokurenta nie skazano prawomocnie za przestępstwo ani nie ukarano za wykroczenie, o których mowa w lit. a lub lit. b powyżej
10. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY:
Oferta zostanie odrzucona w przypadku zajścia przynajmniej jednej przesłanki opisanej poniżej:
? jeśli oferent nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu;
? jeśli oferent podlega wykluczeniu z postępowania;
? jeśli oferent nie złożył wymaganych dokumentów i nie uzupełnił/poprawił ich na wezwanie Zamawiającego;
? jeśli oferta jest niezgodna z przepisami prawa lub niezgodna z zapytaniem ofertowym;
? jeśli oferta zawiera rażąco niską cenę lub jeśli oferent nie złożył wyjaśnień dotyczących ceny na wezwanie Zamawiającego lub jeśli wyjaśnienia złożone przez oferenta nie rozwiewają wątpliwości Zamawiającego, co do rzetelności ceny oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-12
Data ostatniej zmiany
2024-03-12 14:22:46

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Ci=Cmin/Cn x waga 50% x 100 pkt
Podane wartości oznaczają:
Ci - liczba punktów dla oferty nr ,,i" w kryterium ,,Cena netto"
Cmin - najniższa cena netto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Cn - cena netto badanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gi= Gn/Gmax x waga 20% x 100 pkt
Podane wartości oznaczają:
Gi - liczba punktów dla oferty nr ,,i" w kryterium ,,Okres gwarancji"
Gn - okres gwarancji w badanej ofercie
Gmax - najdłuższy okres gwarancji ze wskazanych we wszystkich ofertach.
Szczegółowy opis metodologii w zawarto w zapytaniu
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Ri=Rmin/Rn x waga 10% x 100 pkt
Podane wartości oznaczają:
Ri - liczba punktów dla oferty nr ,,i" w kryterium ,,Czas reakcji serwisu"
Rmin - najkrótszy czas reakcji serwisu ze wskazanych we wszystkich ofertach
Rn - czas reakcji serwisu w badanej ofercie
Szczegółowy opis metodologii zawarto w zapytani
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wi= Wn/Wmax x waga 20% x 100 pkt
Podane wartości oznaczają:
Wi - liczba punktów dla oferty nr ,,i" w kryterium ,,Wydajność odzysku ciepła"
Wn - nominalna wydajność w badanej ofercie
Wmax - najwyższa wydajność ze wskazanych we wszystkich ofertach.
Szczegółowy opis metodologii zawarto w zapytaniu

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Grzegorz Czarnota
tel.: +48 506 974 095
e-mail: grzegorz.czarnota@omar.com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.