Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru |
Data zamieszczenia: | 2024-03-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Fredry 12 38-400 Krosno powiat: Krosno malgorzata.pachana@khk.krosno.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Krosno |
Wadium: | 15 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru dla obiektu Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Pożaru dla obiektu instalacji mechanicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów wstępnie posegregowanych. Zadanie należy zrealizować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 2. Wykonywane roboty w ramach realizacji niniejszego zadania będą wykonywane na czynnym obiekcie i nie mogą ograniczyć jego pracy. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w użytkowanym obiekcie pracującym: - pn.-piat.: 6.00-22.00 - sobota.: 7.00-15.00 3. Szczegółowy zakres zadania określa kompletna dokumentacja przetargowa - Załącznik nr 6 do SWZ. Przedmiary pełnią dla Wykonawcy rolę pomocniczą do wyceny zamówienia. Jeżeli zakres robót przedstawiony w przedmiarze robót nie obejmuje całości zadania Wykonawca powinien to uwzględnić na etapie składania oferty, a co za tym idzie ująć w zaproponowanej kwocie ryczałtowej całość kosztów dla wykonania zadania 4. W okresie gwarancji koszty wymaganych przeglądów gwarancyjnych, konserwacyjnych i napraw, części zamiennych (zastępujących zepsutą lub zużytą część) dokonywane będą na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonanie robót objętych umową, w tym użyte materiały i urządzenia, na okres 36 miesięcy licząc od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu umowy i przejęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego na podstawie protokołu odbioru danego zadania podpisanego przez strony umowy. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji przeglądy instalacji wykonywane były z częstotliwością raz na kwartał. CPV: 45343000-3, 45312100-8 Dokument nr: 2024/BZP 00241620, DZ-2300-4/RCO/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e646d08b-d48a-11ee-a3b5-e25d731b0da9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: malgorzata.pachana@khk.krosno.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 2.Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 4.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania. 5.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że: o Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. Może Pani/Pan skontaktować się z nami pisząc na adres: Ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, lub z powołanym przez nas Inspektorem ochrony danych, pisząc na adres: iod@khk.krosno.pl. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. o Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy PZP. o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. Posiada Pani/Pan: a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-2300-4/RCO/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Pożaru dla obiektu instalacji mechanicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów wstępnie posegregowanych. Zadanie należy zrealizować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 2. Wykonywane roboty w ramach realizacji niniejszego zadania będą wykonywane na czynnym obiekcie i nie mogą ograniczyć jego pracy. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w użytkowanym obiekcie pracującym: - pn.-piat.: 6.00-22.00 - sobota.: 7.00-15.00 3. Szczegółowy zakres zadania określa kompletna dokumentacja przetargowa - Załącznik nr 6 do SWZ. Przedmiary pełnią dla Wykonawcy rolę pomocniczą do wyceny zamówienia. Jeżeli zakres robót przedstawiony w przedmiarze robót nie obejmuje całości zadania Wykonawca powinien to uwzględnić na etapie składania oferty, a co za tym idzie ująć w zaproponowanej kwocie ryczałtowej całość kosztów dla wykonania zadania 4. W okresie gwarancji koszty wymaganych przeglądów gwarancyjnych, konserwacyjnych i napraw, części zamiennych (zastępujących zepsutą lub zużytą część) dokonywane będą na koszt Wykonawcy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonanie robót objętych umową, w tym użyte materiały i urządzenia, na okres 36 miesięcy licząc od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu umowy i przejęcia go przez Zamawiającego jako należycie wykonanego na podstawie protokołu odbioru danego zadania podpisanego przez strony umowy. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji przeglądy instalacji wykonywane były z częstotliwością raz na kwartał. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty następującymi kryteriami: Kryterium - Waga cena - 100 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność zawodowa Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że: 1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie Systemu Sygnalizacji Pożaru dla instalacji przetwarzającej odpady. 2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej niżej wymienionymi osobami: -Kierownikiem robót elektroenergetycznych Niniejsza osoba powinna - posiadać łącznie: a) co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/ Kierownika robót branży elektroenergetycznej, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2023 r., poz. 334.). Poza ww. osobami, Wykonawca zapewni udział w realizacji niniejszego zamówienia niezbędnej ilości osób, posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie jeżeli w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, wystąpi taka konieczność. Wszystkie osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą biegle władać językiem polskim, w przypadku, gdy którakolwiek z osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek można spełniać łącznie) 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganej zdolności zawodowej złoży : a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdziale XIX SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: 1) Jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, 2) Wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Wszelka korespondencja i rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu - Załącznik nr 1A do SWZ, które roboty budowalne wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust 4 ustawy Pzp). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych w paragrafie 15 wzoru umowy - Część II SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty następującymi kryteriami: Kryterium - Waga cena - 100 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2024