Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Ratunkowy remont konstrukcji więźby hełmu wieży wraz z poszyciem oraz remont elewacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ratunkowy remont konstrukcji więźby hełmu wieży wraz z poszyciem oraz remont elewacji kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia rzymskokatolicka św. Michała Archanioła w Witoszynie
ul. Marii Konopnickiej 4
68-131 Wymiarki
powiat: żagański
witoszyn.polski.lad@gmail.com
Województwo: lubuskie
Miasto: Wymiarki
Wadium: 38 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH w ramach zadania: ,,Ratunkowy remont konstrukcji
więźby hełmu wieży wraz z poszyciem oraz remont elewacji kościoła pw. św. Michała Archanioła
w Witoszynie" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR
Edycja2RPOZ/2023/1581/PolskiLad.
IV. CEL ZAMÓWIENIA
Celem zadania jest kontynuowanie zachowania materialnego dziedzictwa kulturowego jakim jest
zabytkowy kościół pw. św. Michała Archanioła w Witoszynie, którego realizacja nastąpi poprzez
wykonanie robót budowlanych zabytkowego hełmu wieży wraz z elewacją wieży kościoła.
VII. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie pn. ,,Ratunkowy remont konstrukcji więźby
hełmu wieży wraz z poszyciem oraz remont elewacji kościoła pw. św. Michała Archanioła
w Witoszynie" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Rozebranie pozostałości pokrycia dachowego z blachy;
2) Rozebranie pozostałości deskowania dachu;
3) Konserwacja elementów metalowych zwieńczenia hełmu - złocenie, rekonstrukcja krzyża;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
2) przedmiar robót budowlanych stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
4. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z:
1) pozwoleniem ZN.5142.14.2022 [gmWym]2 z dnia 25.11.2022 r. Lubuskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
2) decyzją nr 3/2023 z dnia 03.01.2023 r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania działki oraz
projekt architektoniczno-budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę - załącznik nr 4
do Zapytania ofertowego;
3) uzgodnieniami z Zamawiającym;
4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego,
5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych,
6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
5. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, bezpośrednie wskazania danego producenta lub
dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy
określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne
pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania
w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań
równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie
prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych
i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od
wymaganego, leży po stronie Oferenta.
6. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z materiałów oraz przy użyciu urządzeń
dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy materiały oraz
urządzenia, określone co do rodzaju, standardu i ilości w dokumentacji projektowej i umowie
oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
7. Materiały dostarczone przez Wykonawcę, o których mowa powyżej, muszą być nieużywane
i fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a także wymaganiom jakościowym
określonym w dokumentacji projektowo - budowlanej.
8. Wykonawca w momencie rozpoczęcia prac budowlanych winien wykonać i umieścić
w miejscu realizacji zadania tablicę informacyjną zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty
realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych
funduszy celowych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 5 letniej gwarancji i rękojmi za wady
na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 11.04.2024 r. do godz. 15.00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie zamawiającego w
Witoszynie.
Liczy się dzień i godz. wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.

Miejsce i termin realizacji:
1) Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2024 r.
2) Planowany termin podpisania umowy z Wykonawcą: do 3 dni od wyboru najkorzystniejszej oferty.

Wymagania:
V. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Upublicznienie Zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej
Gminy Wymiarki: https://bip.wymiarki.pl/
VI. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie
z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego postępowania w trybie Zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą
przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje
w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 6
do niniejszego Zapytania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy
prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz.
1610 z późn. zm.).
10. Zamawiający wymaga dokonania przez Oferenta WIZJI LOKALNEJ. Podmiotom
zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji
lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia. Wizja lokalna
odbędzie się w dniu 18.03.2024 r. o godzinie 830.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia:
a) Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania
ofert minimum 1 (jedną) robotę budowlaną przy obiekcie sakralnym polegającą na
budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów zabytkowych lub znajdujących się w
strefie ochrony konserwatorskiej, o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania
ofert minimum 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub
remoncie obiektów zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej,
obejmujące swym zakresem remont dachu i/lub elewacji, o wartości każdej roboty co
najmniej 500 000,00 zł brutto każde wykonane zadanie.
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia:
Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:
? Kierownik Budowy - wymagana liczba osób: 1:
- Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- Doświadczenie zawodowe: minimum 18 miesięcy doświadczenia na stanowisku Kierownik
Budowy, pełniący funkcję przy obiektach zabytkowych lub znajdujących się w strefie ochrony
konserwatorskiej.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
we wskazanym terminie:
Wykonawca wykaże że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę
min. 1 000 000,00 zł
5) zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi
60 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
6) dokonają wizji lokalnej miejsca realizacji inwestycji
X. OFERTĘ STANOWIĄ NASTEPUJĄCE DOKUMENTY (warunek obligatoryjny)
1) Formularz oferty - stanowiący załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego;
2) Oświadczenie w zakresie spełniania warunków określonych w dziale IX pkt. 1 - 6 - stanowiące
załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego.
3) Wykaz robót budowlanych na potwierdzenie spełniania warunku określonego w dziale
IX pkt. 2 - stanowiący załącznik nr 9 do Zapytania ofertowego.
4) Wykaz osób - stanowiący załącznik nr 10 do Zapytania ofertowego.
XI. KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną
poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie
zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie
uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna
z treścią Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
d) zostały sporządzone zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym
załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
3. Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny kryterium cena - 100%, zgodnie
z poniższym wyjaśnieniem.
Punktacja oraz waga procentowa kryteriów oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób przyznawania
punktacji:
1 - cena: 100%
Ocenie podlega cena brutto danej oferty. Maksymalna punktacja dla danej oferty z najniższą ceną
brutto to 100 pkt. Kolejne oferty oceniane są proporcjonalnie do podanej ceny brutto zgodnie ze
wzorem: (cena brutto najniższa / cena brutto oferty badanej) * 100 pkt.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z przedstawionymi kryteriami wg
wzoru:
W = C (cena)
6 / 10
gdzie:
W - Wybrana oferta
C - najkorzystniejsza cena
4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
5. W przypadku, kiedy Oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą
cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert
zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający
wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na
realizację roboty budowlanej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
postępowania objętego niniejszym Zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny
z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy
negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający ma prawo do podjęcia negocjacji z kolejnym
Wykonawcom znajdującym się na liście rankingowej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
XIII. ZAKRES WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo
z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą
następujące oświadczenie w tym zakresie:
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez
powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
XIV. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Postanowienia w zakresie dopuszczalnych zmian umowy i warunków na jakich zmiany te mogą być
dokonane zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
XV. DODATKOWE WARUNKI
1. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym
muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób
je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien
być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji
Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby
podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG),
to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej
treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia
treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli
już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o
ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach Zapytania
ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek
skutków prawnych i finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach Zapytania
ofertowego bez podania przyczyny.
7. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych
dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w
złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia
oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie
do odrzucenia oferty.
8. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone
oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta
stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze Wykonawcy oraz po
podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz
braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma
prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
9. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia
warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna
z Zapytaniem ofertowym lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje
w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia
powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
10. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku
do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do Wykonawcy o udzielenie w określonym
terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
11. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki,
w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne,
wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne,
wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy,
oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
12. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku
do Zamawiającego.
13. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne
do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna
przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo
oraz słownie.
15. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć
w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory
bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Zapytaniu ofertowym, w tym wynikające z
istotnych postanowień umowy, opisu przedmiotu zamówienia, jego zakres, wizję lokalną, koszty
9 / 10
wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, wymagane przeglądy
gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu
zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak
również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
16. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z
przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć
wpływ na cenę zamówienia.
17. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w
tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych,
ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
18. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą,
a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez
Zamawiającego.
19. Ewentualne roboty zamienne, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia muszą
zostać wykonane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej oraz wymagają zgody
Zamawiającego.
20. Zapłata wynagrodzenia: zostanie wypłacona zgodnie z warunkami i na zasadach
określonych w projekcie umowy - stanowiącym zał. nr 5 do Zapytania ofertowego.
21. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 38 000,00 zł (słownie
trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100) w formie:
a) w pieniądzu;
b) w poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240).
W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto
w banku Zamawiającego. Wadium powinno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed
upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do
oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych
Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
22. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ujętej w umowie wartości
brutto w formie:
a) w pieniądzu;
b) w poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) w gwarancjach bankowych;
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) w poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240).
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie gwarancji, poręczeń winno być
bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na
konto banku Zamawiającego. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienie zabezpieczenia należytego
wykonania umowy zostały określone w projekcie umowy.

Uwagi:
2. Kancelaria parafialna czynna jest: PN- PT 1800 - 1900

Kontakt:
III. OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Bogdan Konarzewski - Proboszcz Parafii
email: witoszyn.polski.lad@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.