Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Udanin Kościelna 10 55-340 Udanin powiat: średzki (śląski) aleksandra.zastocka@udanin.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/900700 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Udanin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Udaninie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym i łącznikiem oraz kompleksowe wyposażenie obiektu w oparciu o koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Główną funkcją projektowanego budynku jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie obiektu hali sportowej, aby mógł on pełnić rolę miejsca rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godz.mi funkcjonowania szkoły. Budynek hali sportowej powinien być połączony funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, a w czasie wolnym od zajęć lub w trakcie ich trwania powinien posiadać możliwość pełnego wydzielenia wraz z zapleczem i funkcjonowania jako samodzielny obiekt. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i zgód w tym pozwolenia na budowę - jeśli będzie wymagane. W ramach realizacji zadania Wykonawca wykona i zamontuje tablicę promocyjną informującą o otrzymanym dofinansowaniu. Wzór tablicy zostanie przekazany po zawarciu umowy z Wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. CPV: 45200000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00241932, OS.271.1.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.platformazakupowa.pl/pn/udanin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/udanin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem ,,Platformy Zakupowej" dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/udanin Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji obywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ,,Platformy Zakupowej", korzystając z przycisku ,,Wyślij wiadomość" znajdującego się na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1320 z późn. zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. Zalecany format: .pdf. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z ,,Platformy Zakupowej", określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z ,,Platformy Zakupowej" dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ,,Platformy Zakupowej" znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/900700 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 09:45 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/udanin Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.1.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym i łącznikiem oraz kompleksowe wyposażenie obiektu w oparciu o koncepcję stanowiącą załącznik do niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Główną funkcją projektowanego budynku jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie obiektu hali sportowej, aby mógł on pełnić rolę miejsca rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godzinami funkcjonowania szkoły. Budynek hali sportowej powinien być połączony funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły, a w czasie wolnym od zajęć lub w trakcie ich trwania powinien posiadać możliwość pełnego wydzielenia wraz z zapleczem i funkcjonowania jako samodzielny obiekt. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i zgód w tym pozwolenia na budowę - jeśli będzie wymagane. W ramach realizacji zadania Wykonawca wykona i zamontuje tablicę promocyjną informującą o otrzymanym dofinansowaniu. Wzór tablicy zostanie przekazany po zawarciu umowy z Wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy. Proponowana osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót o specjalności odpowiadającej niniejszemu zamówieniu, a także posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024