Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachowego

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Antoniego Padewskiego
Kopaniec 27a
58-512 Stara Kamienica
powiat: karkonoski
tel. +48 75 76 93 617, tel./fax +48 75 76 93 617
parafia.sw.antoniego.k@o2.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Stara Kamienica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 75 76 93 61
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji postępowania zakupowego, w tym w załączniku do
opisu przedmiotu zamówienia.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Remont pokrycia dachowego z gontu w kościele drewnianym
pod wezwaniem św. Jerzego w Kromnowie jako element zabezpieczenia i utrwalenia substancji zabytku".
W ramach prac planuje się wykonanie prac odnowieniowych pokrycia dachowego poprzez rozbiórkę pokrycia
dachowego wraz z łatami i częścią skorodowanych elementów istniejącej więźby wraz z obróbkami blacharskimi oraz
orynnowaniem. Przewiduje się wymianę pojedynczych, skorodowanych elementów więźby w całości oraz części
elementów mniej skorodowanych poprzez wycięcie i wstawienie nowego fragmentu. Wykonana zostanie rekonstrukcja
historycznego pokrycia dachu gontem (zalecane modrzewiowym) współczesnym z ewentualną ekspozycją części gontu
pierwotnego (poddanego konserwacji). Nowe pokrycie dachowe wykonane zostanie jako rekonstrukcja historycznego
pokrycia dachu gontem drewnianym. Wymiary i kształty oraz sposób układania gontów współczesnych będą
maksymalnie zbliżone do wymiarów i kształtu gontów istniejących. Wszystkie elementy drewniane zabezpieczone
zostaną preparatami przeciwko korozji biologicznej oraz preparatami ogniochronnymi. Opierzenia gzymsów, obróbki
blacharskie, rynny i rury spustowe wymienione zostaną na nowe, z blachy tytanowo-cynkowej w kolorze naturalnym,
matowym.
Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/7213/PolskiLad,
przyjętego na mocy uchwały Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 Listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia rządowego
programu odbudowy zabytków.
Kwota dotacji na 2024 rok przyznana Uchwałą Rady Gminy Stara Kamienica NR LXIII.386.2023 z dnia 29.09.2023 r. wynosi
325 360,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia pięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100), w tym Kwota Promesy
Wstępnej nr RPOZ/2022/983/PolskiLad z dnia 27.07.2023r., stanowiąca wysokość dofinansowania Inwestycji z Rządowego
Funduszu Polski Ład wynosi 318 852,00 PLN (słownie złotych: trzysta osiemnaście tysięcy osiemset pięćdziesiąt dwa złote
00/100); kwota z budżetu Gminy Stara Kamienica wynosi: 6 508,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset osiem złotych
00/100)

CPV: 45453000-7, 45422000-1, 45212360-7, 45212361-4, 45262690-4, 45260000-7

Otwarcie ofert: 11.5 Termin i miejsce otwarcia ofert:
Miejsce otwarcia ofert - siedziba Urzędu Gminy w Starej Kamienicy-
w dniu
15 kwietnia 2024 r.
o godz.
09:15
Otwarcie ofert nastąpi na sesji niejawnej. O wyniku postępowania o zamówienie Wykonawcy zostaną
powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej.

Składanie ofert:
11
SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
11.1 Miejsce i termin składania ofert:
Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę: ,,Oferta: ,,Remont pokrycia dachowego z gontu w kościele drewnianym
pod wezwaniem św. Jerzego w Kromnowie jako element zabezpieczenia i utrwalenia substancji zabytku", zawierającą
ofertę można przesłać za pośrednictwem operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 r. - Prawo
pocztowe lub posłańca na adres korespondencyjny (Urząd Gminy w Starej Kamienicy, Ul. Kamienicka 11, 58-512 Stara
Kamienica) w godz.ch pracy Urzędu lub złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy (adres j.w.) (w godz.ch pracy
Urzędu) - w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia
15 kwietnia 2024 r.
do godz.
09:00

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
5.1 Planowany termin wykonania zamówienia ustala się do 7,5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy (data podpisania
protokołu końcowego wykonania przedmiotu umowy), jednak nie później niż do dnia 30 listopada 2024r., przy
uwzględnieniu, iż:
5.2 Wykonawca zobowiązany jest co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w pkt 5.1. zakończyć wykonywanie
przedmiotu umowy i dokonać zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego (data pisemnego zgłoszenia Wykonawcy
o wykonaniu przedmiotu umowy).

Wymagania:
4. Adres strony internetowej, na której jest udostępnione ogłoszenie postępowania zakupowego (Specyfikacja
postępowania zakupowego wraz z załącznikami) i na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem zakupowym:
www.starakamienica.bip.net.pl
2.3. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
wynosi 36 miesięcy od dnia zakończenia zadania, tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
Okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert.
3. INFORMACJE OGÓLE.
3.1 Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zakupowego na każdym jego etapie, bez
podania przyczyn.
3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji,
dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
3.4 W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może
modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
3.5 Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
3.6 Postępowanie zakupowe prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
3.7 Postępowanie zakupowe prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku
obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.8 Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje itp.
3.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.10 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3.11 Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczenia w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją
zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza Specyfikacja dokonywane będą w PLN.
3.12 Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę lub sprawdzenie
dokumentacji projektowej zamówienia. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej - należy ustalić poprzez numer tel.
tel. 75 75 14 337
4. ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi kosztami
wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części
zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia
podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich
przedsiębiorstw - zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy
małych lub średnich przedsiębiorstw.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu;
- nie podlegają wykluczeniu.
6.1. Warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
6.1.1
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 PLN.
6.1.2
zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
a) Kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) - Rozdział 2 ,,Samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie" lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest uprawniona do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym
zakresie
b) co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje potwierdzające spełnienie wymogów dla osoby
kierującej robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określonych w art. 37a ust. 1 i 2
ustawy ,,O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami" z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r.
poz. 840) - tj.
- 37a ust. 1: która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie
konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów
drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co
najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub
badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru,
- 37a ust. 2 która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie
średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych
w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
- oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach
restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do
rejestru,
Kierownikiem budowy i osobą posiadającą kwalifikacje potwierdzające spełnienie wymogów dla
osoby kierującej robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określonych w ustawie
,,O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami" może być ta sama osoba.
2) Wykonawca musi wykazać, że:
w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) licząc wstecz
od dnia, w którym upływa termin składania ofert, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończył co najmniej jedno (1) zamówienie w zakresie: wymiany pokrycia dachowego w obiektach wpisanych
do rejestru zabytków.
6.2 Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie wykazu oraz dowodów, o których mowa w pkt. 8
Specyfikacji postępowania zakupowego.
7.
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy, którzy:
7.1 nie spełniają warunków udziału w postepowaniu
7.2 posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym
7.3 w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności.
7.4 Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW
WYKLUCZENIA
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu należy złożyć wraz z ofertą:
8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji postępowania
zakupowego
8.2 dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 PLN.
8.3 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, z uwzględnieniem wymagań wskazanych
przez Zamawiającego w pkt. 6.1.2 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do
Specyfikacji postępowania zakupowego
8.4 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Specyfikacji
postępowania zakupowego
8.5 Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - zgodnie z
załącznikiem nr 5 do Specyfikacji postępowania zakupowego
9.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
9.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania
ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
9.3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika,
jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do
Specyfikacji postępowania zakupowego
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
10.1 Wymagania podstawowe.
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Postępowania zakupowego. Zamawiający zaleca
wykorzystywanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie
załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść będzie zgodna z treścią
formularzy opracowanych przez Zamawiającego.
c) Oferta (oraz załączniki do niej) musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli
z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw)
wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące
w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
d) Upoważnienie osób podpisujących ofertę (oraz załączników do niej) musi bezpośrednio wynikać
z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z
dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
wystawione przez osoby do tego upoważnione. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty
e) Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające
ofertę.
10.2 Zawartość oferty:
Kompletna oferta musi zawierać:
1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji
postępowania zakupowego.
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodne z treścią załącznika nr 2 do
Specyfikacji postępowania zakupowego.
3. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
4. Wykaz osób- zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Specyfikacji postępowania zakupowego
5. Wykaz robót budowlanych- zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Specyfikacji postępowania
zakupowego
6. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym -
zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji postępowania zakupowego
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego
wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z treścią
załącznika nr 6 do Specyfikacji postępowania zakupowego
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument
ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
9. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny.

W obu przypadkach o dochowaniu terminu decyduje data potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego ( (liczy
się data wpływu do siedziby Zamawiającego, nie data wysłania!)
11.2 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej
oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu do składania ofert.
11.3 Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez
umocowanego na piśmie przedstawiciela wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad
obowiązujących przy składaniu oferty.
11.4 Zamawiający, po otrzymaniu pisemnego powiadomienia oddaje ofertę upoważnionemu wykonawcy.
W przypadku, kiedy nie można w sposób jednoznaczny, bez otwarcia oferty zidentyfikować jej właściciela -
zwrot oferty następuje dopiero po otwarciu wszystkich, pozostałych ofert.
11.6 Ofertę złożoną po terminie Zamawiający niezwłocznie zwraca wykonawcy bez jej otwierania.
12 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca będzie związany z ofertą od dnia upływu terminu składania ofert przez okres
30 dni, przy czym - pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
13 OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
13.3 Podana w ofercie cena ryczałtowa (łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT) musi być wyrażona
w PLN i podana z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku.
13.2 Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji oraz obejmować wszelkie koszty, jakie
doświadczony Wykonawca powinien przewidzieć do poniesienia z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi
przepisami prawa realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności wszelkie koszty związane z realizacją zadania
niezbędne do jego prawidłowego wykonania wynikające z opisu przedmiotu zamówienia oraz załączników oraz
wszelkie inne niewyszczególnione w Specyfikacji ani w załącznikach koszty, które będą konieczne do poniesienia
dla prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania przedmiotu zamówienia.
W celu rozeznania rozmiaru i zakresu oraz dokonania wyceny zadania zaleca się dokonać wizji lokalnej.
13.3 Cena ryczałtowa brutto oferty = wartość ryczałtowa netto oferty + podatek VAT, gdzie podatek VAT należy
obliczyć z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
13.4 Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia i zgodnie
z art. 632 § 1 kodeksu cywilnego nie będzie podlegała zmianom w okresie realizacji umowy. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany
wynagrodzenia ryczałtowego
13.5 Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego
zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub
kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby
obowiązek rozliczyć.
13.6 Cena podana w ofercie ma wynikać z kosztorysu ofertowego, który Wykonawca przedłoży przed podpisaniem
umowy.
15 TRYB OCENY OFERT
15.1 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
15.2 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej
oferty, z zastrzeżeniem treści następnego punktu, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
15.3 Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności
oferty ze specyfikacją warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
15.4 Sposób oceny zgodności oferty z treścią niniejszej Specyfikacji.
Ocena zgodności oferty z treścią niniejszej Specyfikacji przeprowadzona zostanie na podstawie analizy
dokumentów i oświadczeń (w zakresie wymaganym przez Zamawiającego), jakie Wykonawca zawarł w swej
ofercie.

Uwagi:
14 KRYTERIA OCENY OFERT
14.1
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena - 60%
2) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 40%
Ad 1.1). Cena - 60 %
a) Kryterium to będzie oceniane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,
określonej na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w pkt 4.3 lit. a) Formularza Oferty.
b) W kryterium ,,Cena" - Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą
z działania:
Pi (C) =
Cmin
o Max (C)
Ci
gdzie:
Pi (C)
Cmin
Ci
Max (C)
ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" (badana) za kryterium ,,Cena";
najniższa cena spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert;
cena oferty "i";
maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium ,,Cena" - 60.
Ad 1.2). Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 40 %
a) Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga tego kryterium
wynosi 40% ogólnej oceny.
b) Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w pkt 4.3 lit. b) Formularza
oferty.
c) Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36
miesięcy od dnia zakończenia zadania, tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego całości przedmiotu
zamówienia.
d) Najdłuższy punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na wykonane
roboty budowlane to 60 miesięcy.
e) Zamawiający w niniejszym kryterium przyzna ofercie Wykonawcy odpowiednią ilość punktów wynikającą z
poniższego zestawienia:
Okres gwarancji
na wykonane roboty budowlaneilość punktów
do przyznania
36 m-cy0
48 m-cy20
60 m-cy40
14.2 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tego Wykonawcy (Wykonawców), którego(rych) oferta
uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru:
Pi = Pi (C) + Pi(G)
gdzie:
Pi
Pi(C)
Pi(G)
łączna ilość punktów jakie otrzyma oferta badana (i);
ilość punktów jakie otrzymała oferta (i) za kryterium ,,Cena"
ilość punktów jakie otrzymała oferta (i) za kryterium ,,Okres gwarancji na wykonane roboty
14.3 Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty
które uzyskały taką samą liczbę punktów (Pi), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
14.4 Oferty dodatkowe mogą dotyczyć jedynie kryterium cenowego (ceny ofertowej).
14.5 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Kontakt:
5. Wskazanie osób do kontaktowania się z Wykonawcami:
5.1 Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest Andrzej
Grocki - Proboszcz Parafii, tel. +48 75 76 93 617
5.2 Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach
formalnych są:
Ewelina Maciuszonek, tel. 75 75 14 337
Sylwia Domańska-Mośko, tel. 75 75 14 337

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.