świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Adaptacja części pomieszczeń bibliotecznych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH im. J. A. Komeńskiego w Lesznie Adama Mickiewicza 5 64-100 Leszno powiat: Leszno marika.leszno@ansleszno.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/901084 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Leszno |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Adaptacja części pomieszczeń bibliotecznych" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń bibliotecznych. 2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują przebudowę pomieszczeń na poziomie parteru i I. piętra Biblioteki Uczelnianej w Lesznie przy Ul. Opalińskich 1 wraz z niezbędną infrastrukturą (instalacje elektryczne, teletechniczne) oraz dostawę i montaż regałów jezdnych, remont boksu śmietnika na terenie przyległym do Biblioteki Uczelnianej. 3. Zakres robót obejmuje 2 etapy: I. ETAP: DOSTAWA i montaż regałów jezdnych, Zabudowa - pomieszczenie magazynowe ( parter), Remont boksu śmietnika. II. ETAP: Modernizacja pomieszczeń I. piętra wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi. Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji, nadzoru zabezpieczenia i koordynacji robót. 4. Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie: 4.1. Zakres prac rozbiórkowych/demontaże wewnętrzne: Biblioteka: Roboty rozbiórkowe ścian działowych wewnętrznych Demontaż części sufitu podwieszanego Demontaż wykładziny PCV Demontaż stolarki/ślusarki drzwiowej Demontaż instalacji elektrycznej , oświetlenia i teletechnicznej. Boks śmietnika Rozbiórka okładziny ściennej ( płytki ceramiczne od strony zewnętrznej oraz tynk cem.-wap. od strony wewnętrznej) CPV: 45214400-4, 45310000-3,45400000-1,39141100-3 Dokument nr: 2024/BZP 00242827, K-DGT-261-1/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bip.ansleszno.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_leszno 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_leszno; 2) poczty elektronicznej: - z zastrzeżeniem, iż oferty mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Plat-formy. 2. Zgodnie z art.281 ust. 1 pkt 9 ustawy p. z. p. w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określo-nych w art.65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy p. z. p. Zamawiający dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami poprzez pocztę elektroniczną pod adresem: marika.neimann@ansleszno.pl. 3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga założenia Konta Użytkownika. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptu-je regulamin korzystania z Platformy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia RODO informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych im. J.A. Komeńskiego, Ul. Adama Mickiewicza 5, 64 -100 Leszno. 2. Na podstawie obowiązujących przepisów, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się: a) listownie na adres: 64-100 Leszno, Ul. Adama Mickiewicza 5 b) przez e-mail: iodo@ansleszno.pl. 3. Dane osobowe pozyskane w związku niniejszym postępowaniem przetargowym będą przetwarzane w następujących celach: a) związanych z przetargiem; b) związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań; c) udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski i skargi; d) udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/901084 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_leszno Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 do dnia 04.04.2024r. 3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 13 1140 1124 0000 4442 2200 1022 b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019, poz. 310, 836 i 1572). 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) - d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: K-DGT-261-1/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń bibliotecznych. 2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują przebudowę pomieszczeń na poziomie parteru i I. piętra Biblioteki Uczelnianej w Lesznie przy ul. Opalińskich 1 wraz z niezbędną infrastrukturą (instalacje elektryczne, teletechniczne) oraz dostawę i montaż regałów jezdnych, remont boksu śmietnika na terenie przyległym do Biblioteki Uczelnianej. 3. Zakres robót obejmuje 2 etapy: I. ETAP: Dostawa i montaż regałów jezdnych, Zabudowa - pomieszczenie magazynowe ( parter), Remont boksu śmietnika. II. ETAP: Modernizacja pomieszczeń I. piętra wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi. Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji, nadzoru zabezpieczenia i koordynacji robót. 4. Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie: 4.1. Zakres prac rozbiórkowych/demontaże wewnętrzne: Biblioteka: Roboty rozbiórkowe ścian działowych wewnętrznych Demontaż części sufitu podwieszanego Demontaż wykładziny PCV Demontaż stolarki/ślusarki drzwiowej Demontaż instalacji elektrycznej , oświetlenia i teletechnicznej. Boks śmietnika Rozbiórka okładziny ściennej ( płytki ceramiczne od strony zewnętrznej oraz tynk cem.-wap. od strony wewnętrznej) 4.2. Zakres robót budowlanych wewnętrznych: Biblioteka: Przebudowa układu pomieszczeń biblioteki parter oraz I piętro Wykonanie nowych ścianek działowych Wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych Wykonanie uzupełnień w ścianach istniejących, sufitach, wykonanie gładzi Malowanie i naprawa tynków wewnętrznych na ścianach i suficie Montaż nowej oraz z demontażu stolarki drzwiowej ( ścianka aluminiowa) Boks śmietnika Wykonanie wyprawy tynkarskiej ( cem.-wap.) na ścianach ( od strony zewnętrznej oraz wewnętrznej) Wykonanie elewacji ścian śmietnika 4.3. Instalacje elektryczne wewnętrzne: Przebudowa instalacja oświetlenia podstawowego Przebudowa Instalacji gniazd wtykowych 230V Przebudowa instalacji teletechnicznej, niskich prądów 4.4. Dostawa 8 szt. regałów jezdnych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39141100-3 - Regały 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie: 1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy: 1.4.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli: 1.4.1.1. co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane o podobnym charakterze do robót stanowiących przedmiot zamówienia (należy przez to rozumieć budowę, przebudowę lub rozbudowę: budynku użyteczności publicznej, budynku wielorodzinnego, budynku zamieszkania zbiorowego) o wartości min. 250 000,00 PLN brutto. 1.4.2. wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.: 1.4.2.1. minimum jedna (1) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika robót; 1.4.2.2. minimum jedna (1) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy : a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SWZ b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. c) Zaakceptowany Wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ. d) Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 5 do SWZ. 2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 2.1. Wykaz robót wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane. Wykaz musi zawierać min trzy roboty zrealizowane lub realizowane w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto oraz wykaz osób skierowanych do realizacji robót- wzór wykazu stanowi załącznik nr 2A do SWZ. Do wykazu Wykonawca załączy dowody określające czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. 2.2. Oświadczenie wykonawcy o braku istnienia podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z in-nym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej sa-mej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygoto-wanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ; 2.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2.4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp. sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 do dnia 04.04.2024r. 3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 13 1140 1124 0000 4442 2200 1022 b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019, poz. 310, 836 i 1572). 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) - d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonaw-cy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowa-nia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Dopuszczalna jest tylko zmiana umowy przy zastosowaniu art. 454 i art. 455 ustawy PZP 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2024