Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja części pomieszczeń bibliotecznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja części pomieszczeń bibliotecznych

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH im. J. A. Komeńskiego w Lesznie
Adama Mickiewicza 5
64-100 Leszno
powiat: Leszno
marika.leszno@ansleszno.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/901084
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Leszno
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Adaptacja części pomieszczeń bibliotecznych"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń bibliotecznych.
2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują przebudowę pomieszczeń na poziomie parteru i I. piętra Biblioteki Uczelnianej w Lesznie przy Ul. Opalińskich 1 wraz z niezbędną infrastrukturą (instalacje elektryczne, teletechniczne) oraz dostawę i montaż regałów jezdnych, remont boksu śmietnika na terenie przyległym do Biblioteki Uczelnianej.
3. Zakres robót obejmuje 2 etapy:
I. ETAP:
DOSTAWA i montaż regałów jezdnych,
Zabudowa - pomieszczenie magazynowe ( parter),
Remont boksu śmietnika.
II. ETAP:
Modernizacja pomieszczeń I. piętra wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi.
Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji, nadzoru zabezpieczenia i koordynacji robót.
4. Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie:
4.1. Zakres prac rozbiórkowych/demontaże wewnętrzne:
Biblioteka:
Roboty rozbiórkowe ścian działowych wewnętrznych
Demontaż części sufitu podwieszanego
Demontaż wykładziny PCV
Demontaż stolarki/ślusarki drzwiowej
Demontaż instalacji elektrycznej , oświetlenia i teletechnicznej.
Boks śmietnika
Rozbiórka okładziny ściennej ( płytki ceramiczne od strony zewnętrznej oraz tynk cem.-wap. od strony wewnętrznej)

CPV: 45214400-4, 45310000-3,45400000-1,39141100-3

Dokument nr: 2024/BZP 00242827, K-DGT-261-1/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.ansleszno.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_leszno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_leszno;
2) poczty elektronicznej:
- z zastrzeżeniem, iż oferty mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Plat-formy.
2. Zgodnie z art.281 ust. 1 pkt 9 ustawy p. z. p. w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określo-nych w art.65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy p. z. p. Zamawiający dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami poprzez pocztę elektroniczną pod adresem: marika.neimann@ansleszno.pl.
3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga założenia Konta Użytkownika.
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptu-je regulamin korzystania z Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia RODO informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych im. J.A. Komeńskiego, Ul. Adama Mickiewicza 5, 64 -100 Leszno.
2. Na podstawie obowiązujących przepisów, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się:
a) listownie na adres: 64-100 Leszno, Ul. Adama Mickiewicza 5
b) przez e-mail: iodo@ansleszno.pl.
3. Dane osobowe pozyskane w związku niniejszym postępowaniem przetargowym będą przetwarzane w następujących celach:
a) związanych z przetargiem;
b) związanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań;
c) udzielania odpowiedzi na pisma, wnioski i skargi;
d) udzielania odpowiedzi w toczących się postępowaniach.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/901084
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz_leszno

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 do dnia 04.04.2024r.
3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
13 1140 1124 0000 4442 2200 1022
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) - d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-DGT-261-1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja pomieszczeń bibliotecznych.
2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują przebudowę pomieszczeń na poziomie parteru i I. piętra Biblioteki Uczelnianej w Lesznie przy ul. Opalińskich 1 wraz z niezbędną infrastrukturą (instalacje elektryczne, teletechniczne) oraz dostawę i montaż regałów jezdnych, remont boksu śmietnika na terenie przyległym do Biblioteki Uczelnianej.
3. Zakres robót obejmuje 2 etapy:
I. ETAP:
Dostawa i montaż regałów jezdnych,
Zabudowa - pomieszczenie magazynowe ( parter),
Remont boksu śmietnika.
II. ETAP:
Modernizacja pomieszczeń I. piętra wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi.
Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji, nadzoru zabezpieczenia i koordynacji robót.
4. Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie:
4.1. Zakres prac rozbiórkowych/demontaże wewnętrzne:
Biblioteka:
Roboty rozbiórkowe ścian działowych wewnętrznych
Demontaż części sufitu podwieszanego
Demontaż wykładziny PCV
Demontaż stolarki/ślusarki drzwiowej
Demontaż instalacji elektrycznej , oświetlenia i teletechnicznej.
Boks śmietnika
Rozbiórka okładziny ściennej ( płytki ceramiczne od strony zewnętrznej oraz tynk cem.-wap. od strony wewnętrznej)
4.2. Zakres robót budowlanych wewnętrznych:
Biblioteka:
Przebudowa układu pomieszczeń biblioteki parter oraz I piętro
Wykonanie nowych ścianek działowych
Wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych
Wykonanie uzupełnień w ścianach istniejących, sufitach, wykonanie gładzi
Malowanie i naprawa tynków wewnętrznych na ścianach i suficie
Montaż nowej oraz z demontażu stolarki drzwiowej ( ścianka aluminiowa)
Boks śmietnika
Wykonanie wyprawy tynkarskiej ( cem.-wap.) na ścianach ( od strony zewnętrznej oraz wewnętrznej)
Wykonanie elewacji ścian śmietnika
4.3. Instalacje elektryczne wewnętrzne:
Przebudowa instalacja oświetlenia podstawowego
Przebudowa Instalacji gniazd wtykowych 230V
Przebudowa instalacji teletechnicznej, niskich prądów
4.4. Dostawa 8 szt. regałów jezdnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39141100-3 - Regały
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
1.4.1. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli:
1.4.1.1. co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane o podobnym charakterze do robót stanowiących przedmiot zamówienia (należy przez to rozumieć budowę, przebudowę lub rozbudowę: budynku użyteczności publicznej, budynku wielorodzinnego, budynku zamieszkania zbiorowego) o wartości min. 250 000,00 PLN brutto.
1.4.2. wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
1.4.2.1. minimum jedna (1) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika robót;
1.4.2.2. minimum jedna (1) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy :
a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SWZ
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
c) Zaakceptowany Wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
d) Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
2.1. Wykaz robót wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane.
Wykaz musi zawierać min trzy roboty zrealizowane lub realizowane w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto oraz wykaz osób skierowanych do realizacji robót- wzór wykazu stanowi załącznik nr 2A do SWZ.
Do wykazu Wykonawca załączy dowody określające czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2.2. Oświadczenie wykonawcy o braku istnienia podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z in-nym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej sa-mej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygoto-wanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;
2.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp. sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 do dnia 04.04.2024r.
3. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
13 1140 1124 0000 4442 2200 1022
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 lit. b) - d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonaw-cy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowa-nia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalna jest tylko zmiana umowy przy zastosowaniu art. 454 i art. 455 ustawy PZP
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-03

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.