Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Czyżyny"
os. Dywizjonu 303 paw. nr 1
31-871 Kraków
powiat: Kraków
12-647-15-00 fax. 12-648-23-15, tel. 12 648 22 98; 647 15 00 wew. 52
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 1000,00 zł
Nr telefonu: 12-647-15-00 fax. 12
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do udziału w przetargu nieograniczonym na wykonanie prac;
,,wymianę instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową w 23 klatkach w
2024r. oraz konserwację domofonów".
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmuje:
,,wymianę instalacji domofonowej analogowej na cyfrową w budynkach
mieszkalnych w os. 2 Pułku Lotniczego nr 2 kl. I i II ,nr 5 kl.I i II , nr 19 kl.II
i V , oraz w budynku nr 5 kl. XII , nr 11 kl.V zewnątrz i na zewnątrz , nr 14 kl.
I/II, III/IV, V/VI strona południowa, nr 42 kl. I,II,III,VI, nr 44 kl. III ,IV, nr
45 kl. III, 50 kl. I, nr 64 kl.IV w os. Dywizjonu 303 wraz z określeniem ceny
za wymianę domofonu brutto za jeden lokal, cenę kosztu 1 breloka i
konserwację domofonu za 1 lokal.

Zakres prac:
1. Demontaż kasety analogowej,
2. Montaż kasety cyfrowej,
3. Montaż zasilaczy,
4. Montaż centrali domofonowej,
5. Demontaż unifonów analogowych,
6. Montaż unifonów cyfrowych w każdym mieszkaniu,
7. Breloki do wejścia.
8. Konserwacja,
Uwaga - każdy Oferent w wycenach robót winien ująć wszelkie prace
pomocnicze i uzupełniające konieczne do realizacji zakresu robót objętego
SIWZ. W szczególności zabezpieczenie elementów budynku, urządzeń
i instalacji w budynku przed zabrudzeniem, utrzymywanie na bieżąco porządku
podczas prowadzenia prac, wykonanie niezbędnych zabezpieczeń B.H.P.
i p.poż., posprzątanie obszaru prowadzenia prac itp. Wymienione działania
powinny być zawarte w cenach jednostkowych oferowanych robót. Oferent
winien także zweryfikować przed złożeniem oferty przedmiary robót
dostarczone przez zamawiającego.

Otwarcie ofert: I etap - otwarcie ofert z udziałem Oferentów - dnia 09.04.2024 godz. 11.00.
II etap - negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami - dnia 09.04.2024r o godz.
14.00

Składanie ofert:
IV. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT.
1. Oferta musi zostać złożona w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 12 (sekretariat)
nie później niż do dnia 09.04.2024r. do godz. 10.45.
2. Po złożeniu oferty Sp-nia odnotuje na kopercie zewnętrznej termin jej złożenia
(dzień, godz.) oraz numer, jakim oznakowana zostanie oferta.

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - do 3 miesięcy od wskazanego w umowie
terminu rozpoczęcia.

Wymagania:
Uwagi:
1. Na negocjacje winni przybyć Przedstawiciele wszystkich Oferentów.
Zamawiający nie będzie wysyłał indywidualnych zaproszeń na
negocjacje.
2. Do obowiązków Oferentów należy śledzenie na stronie internetowej
Spółdzielni www.smczyzyny.pl wszelkich zmian i uzupełnień, jakie mogą
się pojawić do niniejszej SIWZ w związku z zapytaniami Oferentów.
III . INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT.
1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy.
Oferent, który przedłoży więcej aniżeli jedną ofertę dla tego samego zakresu
rzeczowego zostanie wyłączony z postępowania.
2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi
w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
SIWZ udostępniana będzie Oferentom w wersji pisemnej w siedzibie
Zamawiającego za odpłatnością 61,50 zł brutto. Wersja elektroniczna służąca
tylko dla zapoznania się Oferentów ze szczegółami przetargu, może zostać
pobrana na stronie Zamawiającego www.smczyzyny.pl. Do przetargu

przystąpić mogą tylko Oferenci, którzy wniosą opłatę jak wyżej. Zamawiający
po otrzymaniu od Oferenta stosownego zamówienia na SIWZ faksem na nr (12)
648-23-15 wraz z potwierdzeniem zapłaty lub mailem na adres
techniczny@smczyzyny.pl może wysłać SIWZ w formie elektronicznej lub w formie
papierowej pocztą.
4. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim oraz podpisana przez osobę
upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
5. Wszystkie strony oferty winny być spięte, a każda strona oferty winna być
opatrzona kolejnym numerem.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez
osobę podpisującą ofertę.
8. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 zł
(słownie: tysiąc złotych). Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty.
9. Wadium należy wnieść przelewem na konto Spółdzielni w PKO B.P. II
0/Kraków nr 32 1020 2906 0000 1002 0013 8032 nie później niż do dnia
08.04.2024r.
10. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
11. Zwrot wniesionych wadiów nastąpi w terminie 5 dni od daty podpisania
umowy z wybranym Oferentem lecz nie później niż 5-ego dnia po upływie
terminu związania ofertą.
12. Termin związania ofertą upływa po 45 dniach od terminu składania ofert.
13. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany
będzie do wniesienia kaucji gwarancyjnej w wysokości 3% ceny ofertowej netto,
tzn. bez podatku VAT, w formie potrąceń z przedstawionych przez Oferenta
faktur. Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet kaucji gwarancyjnej.
14. Zwrot kaucji gwarancyjnej nastąpi w terminie 30 dni po upływie okresu gwarancji.

3. Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach.
Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana według poniższego wzoru :
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,CZYŻYNY"
31-871 KRAKÓW os. Dywizjonu 303 paw. nr 1
OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
modernizacji instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową w budynkach
mieszkalnych w os. 2 Pułku Lotniczego i Dywizjonu 303 w 2024r .
Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej winna być opisana nazwą
i adresem Oferenta.
V. TRYB PROWADZENIA PRZETARGU.
1. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich
składania. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy oraz adresy Oferentów oraz
informacje dotyczące ceny.
2. W toku badania i oceny ofert Komisja może żądać od Oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert oraz wzywać do uzupełnienia brakujących
oświadczeń.

3. Oferenci mogą składać pytania lub prosić o wyjaśnienie treści SIWZ. Prośba taka
musi wpłynąć na piśmie do Spółdzielni nie później niż na 4 dni robocze przed
terminem składania ofert.
4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Oferentów, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania
nie wykonali zamówienia lub wykonali je z nienależytą starannością,
b) Oferentów, w stosunku do których otwarto likwidację, wszczęto postępowanie
upadłościowe lub których upadłość ogłoszono,
c) Oferentów, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali
oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
podatkowego,
d) Oferentów, którzy nie wnieśli wadium,
e) osoby fizyczne oraz wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską,
spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których
odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub
urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za
przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych,
f) Oferentów, odnośnie których Komisja stwierdzi, że dostarczone przez nich
informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Złożenie
przez Oferenta fałszywych dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających
istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
g) Nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5. Oferta złożona przez Oferenta wykluczonego jest odrzucana.
6. Przetarg uznaje się za ważny w przypadku złożenia minimum dwóch ważnych
ofert.
7. Najkorzystniejszą ofertę spośród rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert wybiera
się na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, w tym m.in.:
a) Wysokość oferowanej ceny
b) Parametry techniczne przyjętej technologii
c) Termin realizacji zamówienia

d) Koszty eksploatacji
e) Wiarygodność zawodowa i ekonomiczno - finansowa oferenta
8. Nieprzybycie Oferenta na etap negocjacji nie jest podstawą do odrzucenia oferty.
Uznaje się, że Oferent podtrzymał swoją pierwotną ofertę.
9. Po dokonaniu rozstrzygnięcia przetargu wyniki wysyła się do uczestników
postępowania pocztą elektroniczną, faksem lub listem oraz wywiesza na tablicy
ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni.
10. Wybrany Oferent otrzymuje zawiadomienie, w którym podany jest sposób
zawarcia Umowy.
11. Wybrany Oferent traci wadium, jeżeli:
a) Odmówi podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez
Zamawiającego,
b) Zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta.
c) W przypadku podniesienia cen ofertowych w stosunku do złożonej oferty Oferent
jest wyłączony z dalszego postępowania i traci wadium.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dzielenia zamówienia lub ograniczenia jego
zakresu.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania
przyczyny.
VI. ZAWARTOŚĆ OFERT.
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez
Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać
następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie:
1. Wycena prac zgodnie z załącznikiem do SIWZ nr 1;
2. Kopia dowodu wniesienia wadium;
3. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) potwierdzający dopuszczenie
Oferenta do działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub inny
dokument właściwy dla formy organizacyjnej Oferenta, wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;

4. Zaświadczenie z właściwego dla Oferenta Urzędu Skarbowego o braku
zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
terminem składania ofert.;
5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości
Oferenta w uiszczaniu opłat i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed terminem składania ofert;
6. Wykaz wszystkich robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich
dwóch lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia, potwierdzony referencjami
zamawiających (minimum 2 poświadczenia należytego wykonania);
7. Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
8. Oświadczenie, że w przypadku Oferenta nie zachodzą przesłanki określone
w części V pkt 5 niniejszej SIWZ, dające podstawę do wykluczenia Oferenta
z postępowania przetargowego;
9. Oświadczenie, że w latach 2021 -2022 Oferent uzyskał przychody nie niższe niż
50 tys. zł;
10. Oświadczenie, że sytuacja finansowa Oferenta pozwala na realizację
zamówienia bez udzielania zaliczki;
11. Oświadczenie, że Oferent w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę na
warunkach określonych w niniejszym SIWZ i załączonym projekcie umowy
(załącznik nr 2);
12. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesięcy;
13. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się na miejscu z zakresem zlecanych prac
(wizja lokalna);
14. Oświadczenie określające w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy
Oferent wykona całość prac będących przedmiotem niniejszej SIWZ.
15. Oświadczenie, że w przypadku obowiązywania dalszych przepisów w zakresie
przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się epidemii koronawirusa, Oferenci
zobowiązują się do ich bezwzględnego przestrzegania w kontaktach z
uczestnikami przetargu, jak i podczas wykonywania prac, w tym: stosowania
indywidualnych środków ochrony osobistej (maseczek lub przyłbic ochronnych,
rękawic), odkażania rąk przy wejściu i opuszczaniu siedziby ogłaszającego

Uwagi:
15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa
,,Czyżyny" z siedzibą w Krakowie, os. Dywizjonu 303 1 zwana dalej jako AD.
b) Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem
odo@smczyzyny.pl.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B
oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu
przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub
organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania
postepowania przetargowego.
f) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia
ewentualnej umowy;
g) Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych w związku ze szczególną sytuacją.
h) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

i) Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych
należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub emailowo na adres: odo@smczyzyny.pl.
j) Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym
osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie.

Kontakt:
7. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest
Iwona Ziomek -Kierownik Biura Obsługi Nieruchomości SM ,,Czyżyny", Kraków
os. Dywizjonu 303 paw. nr 1 pokój nr 25 , tel. 12 648 22 98; 647 15 00 wew. 52 w
godz.11.00 -14.00.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.