Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana wkładek zamków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana wkładek zamków

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Czyżyny"
os. Dywizjonu 303 paw. nr 1
31-871 Kraków
powiat: Kraków
fax. 12-648-23-15, centrala: 12-647-15-00, tel. (12) 12 648 22 98 wew. 52
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 1.000,00 zł
Nr telefonu: fax. 12-648-23-15, c
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,CZYŻYNY"
zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na ,,wymianę wkładek zamków
pomieszczeń części wspólnych tzw. centralny klucz
w 11 budynkach wielorodzinnych ".
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Celem planowanych prac jest dostawa i wymiana na nowe, odpowiednio
zaprogramowanych wkładek zamków drzwiowych dla 11 nieruchomości
budynkowych zarządzanych przez Spółdzielnie (odpowiednie administrowanie
kluczami oraz sprawne otwieranie pomieszczeń części wspólnych
nieruchomości dla dysponentów lokali mieszkalnych danej nieruchomości,
firm i służb technicznych obsługujących daną nieruchomość), które ułatwi
funkcjonowanie na co dzień, jak również pomoże w sytuacjach w których
szybkość dostępu do niektórych pomieszczeń jest dla służb technicznych i
awaryjnych bardzo istotna.

Otwarcie ofert: otwarcie ofert z udziałem Oferentów - dnia 05.04.2024r. o godz. 10
00

Składanie ofert:
Oferta musi zostać dostarczona do sekretariatu siedziby Spółdzielni nie
później niż do dnia 05.04.2024r. do godz. 9.45.
2. Po złożeniu oferty Sp-nia odnotuje na kopercie zewnętrznej termin jej złożenia
(dzień, godz.) oraz numer, jakim oznakowana została oferta.
3. Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach.
4. Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,CZYŻYNY"
31-871 KRAKÓW os. Dywizjonu 303 Paw. nr 1
OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na ,,wymianę wkładek zamków pomieszczeń części wspólnych tzw. centralny klucz dla
nieruchomości w 11 budynkach os. Dywizjonu 303 i os.2 Pułku Lotniczego w Krakowie".
Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą
i adresem Oferenta.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - sukcesywnie w terminie 4 miesięcy od
daty podpisania umowy (uzgodniony harmonogram robót będzie załącznikiem do
umowy).

Wymagania:
II etap - negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami - dnia 05.04.2024r. o godz. 13
00
Uwagi:
1. Na negocjacje winni przybyć Przedstawiciele wszystkich Oferentów. Zamawiający
nie będzie wysyłał indywidualnych zaproszeń na negocjacje.
2. Do obowiązków Oferentów należy śledzenie na stronie internetowej
Spółdzielni www.smczyzyny.pl wszelkich zmian i uzupełnień, jakie mogą się
pojawić do niniejszej SIWZ w związku z zapytaniami Oferentów.
3. W celu umożliwienia dokonania oględzin pomieszczeń w budynkach
przeznaczonych do wykonania przedmiotu przetargu, Zamawiający wyznacza
termin spotkania na dzień 20.03.2024r r. (poniedziałek) o godz. 1000 pok. 27 w
siedzibie Zamawiającego.
Uwaga - każdy Oferent w wycenach robót winien ująć robociznę, materiały i pracę
sprzętu niezbędne do realizacji zakresu SIWZ, a także wszelkie prace pomocnicze
i uzupełniające konieczne do realizacji zakresu robót objętego SIWZ. W szczególności
zabezpieczenie elementów budynku, urządzeń i instalacji w budynku przed
zabrudzeniem, utrzymywanie na bieżąco porządku podczas prowadzenia prac,
wykonanie niezbędnych zabezpieczeń B.H.P. i p.poż., posprzątanie obszaru
prowadzenia prac itp. Wymienione działania powinny być zawarte w cenach
jednostkowych oferowanych robót wymienionych w załącznikach.
Oferent winien także zweryfikować przed złożeniem oferty przedmiary robót dostarczone
przez Zamawiającego.
III . INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT.
1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Oferent,
który przedłoży więcej aniżeli jedną ofertę dla tego samego zakresu rzeczowego
zostanie wyłączony z postępowania.
2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi
w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
SIWZ udostępniana będzie Oferentom w wersji pisemnej w siedzibie Zamawiającego
za odpłatnością 61,50 zł brutto. Wersja elektroniczna służąca tylko dla zapoznania
się Oferentów ze szczegółami przetargu, może zostać pobrana na stronie
Zamawiającego www.smczyzyny.pl Do przetargu przystąpić mogą tylko
Oferenci, którzy wniosą opłatę jak wyżej. Zamawiający po otrzymaniu od Oferenta
stosownego zamówienia na SIWZ faksem na nr (12) 648-23-15 wraz
z potwierdzeniem zapłaty lub mailem na adres techniczny@smczyzyny.pl może
wysłać SIWZ w formie elektronicznej lub w formie papierowej pocztą.
4. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim oraz podpisana przez osobę
upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
5. Wszystkie strony oferty winny być spięte, a każdą stroną oferty winna być opatrzona
kolejnym numerem.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę
podpisującą ofertę.
8. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł
/słownie: jeden tysiąc złotych/. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty.
9. Wadium należy wnieść przelewem na konto Spółdzielni w PKO B.P. II 0/Kraków
nr 32 1020 2906 0000 1002 0013 8032 , nie później niż do dnia 04.04.2024 r.
10. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
11. Zwrot wniesionych wadiów nastąpi w terminie 5 dni od daty podpisania umowy
z wybranym Oferentem lecz nie później niż 5-ego dnia po upływie terminu związania
ofertą.
12. Termin związania ofertą upływa po 45 dniach od terminu składania ofert.
13. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany
będzie do wniesienia kaucji gwarancyjnej w wysokości 3% ceny ofertowej netto,
tzn. bez podatku VAT, w formie potrąceń z przedstawionych przez Oferenta faktur.
Wadium tego oferenta zostanie zaliczona na poczet kaucji gwarancyjnej .
14. Zwrot kaucji gwarancyjnej nastąpi w terminie 30 dni po upływie okresu gwarancji.
V. TRYB PROWADZENIA PRZETARGU
1. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich
składania. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy oraz adresy Oferentów oraz
informacje dotyczące ceny.
2. W toku badania i oceny ofert Komisja może żądać od Oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert oraz wzywać do uzupełnienia brakujących
oświadczeń.
3. Oferenci mogą składać pytania lub prosić o wyjaśnienie treści SIWZ. Prośba taka
musi wpłynąć na piśmie do Spółdzielni nie później niż na 4 dni robocze przed
terminem składania ofert.
4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Oferentów, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie
wykonali zamówienia lub wykonali je z nienależytą starannością,

b) Oferentów, w stosunku do których otwarto likwidację, wszczęto postępowanie
upadłościowe lub których upadłość ogłoszono,
c) Oferentów, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni
przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
d) Oferentów, którzy nie wnieśli wadium,
e) Osoby fizyczne oraz wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską,
spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których
odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub
urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za
przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia
korzyści majątkowych,
f) Oferentów, odnośnie których Komisja stwierdzi, że dostarczone przez nich
informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Złożenie
przez Oferenta fałszywych dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających
istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
g) Nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5. Oferta złożona przez Oferenta wykluczonego jest odrzucana.
6. Przetarg uznaje się za ważny w przypadku złożenia minimum dwóch ważnych ofert.
7. Najkorzystniejszą ofertę spośród rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert wybiera się
na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert , w tym m.in. :
1. Wysokość oferowanej ceny.
2. Parametry techniczne przyjętej technologii.
3. Termin realizacji zamówienia.
4. Koszty eksploatacji.
5. Wiarygodność zawodowa i ekonomiczno - finansowa Oferenta.
8. Nieprzybycie Oferenta na etap negocjacji nie jest podstawą do odrzucenia oferty.
Uznaje się, że Oferent podtrzymał swoją pierwotną ofertę.
9. Po dokonaniu rozstrzygnięcia przetargu wyniki wysyła się do uczestników
postępowania pocztą elektroniczną, faksem lub listem oraz wywiesza na tablicy
ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni.
10. Wybrany Oferent otrzymuje zawiadomienie, w którym podany jest sposób zawarcia
Umowy.
11. Wybrany Oferent traci wadium jeżeli:
a) Odmówi podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego,
b) Zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta.
c) W przypadku podniesienia cen ofertowych w stosunku do złożonej oferty Oferent
jest wyłączony z dalszego postępowania i traci wadium.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dzielenia zamówienia lub ograniczenia jego
zakresu.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania
przyczyny.
VI. ZAWARTOŚĆ OFERT.
Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego
oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty
lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie:
1. Wycena prac zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Kopia dowodu wniesienia wadium;
3. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) potwierdzający dopuszczenie
Oferenta do działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub inny
dokument właściwy dla formy organizacyjnej Oferenta, wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
4. Zaświadczenie z właściwego dla Oferenta Urzędu Skarbowego o braku zaległości
podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania
ofert;
5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości
Oferenta w uiszczaniu opłat i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed terminem składania ofert;
6. Oświadczenie, że Oferent posiadania uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności wynikającej z SIWZ, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania;
7. Wykaz wszystkich robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich dwóch
lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia (minimum 2 poświadczenia należytego
wykonania);
8. Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
9. Oświadczenie, że w przypadku Oferenta nie zachodzą przesłanki określone
w części V pkt 4 niniejszej SIWZ, dające podstawę do wykluczenia Oferenta
z postępowania przetargowego;
10. Oświadczenie, że w latach 2021-2022 Oferent uzyskał przychody nie niższe niż
40 tys. zł.;
11. Oświadczenie, że sytuacja finansowa Oferenta pozwala na realizację zamówienia
bez udzielania zaliczki;
12. Oświadczenie, że Oferent w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę na
warunkach określonych w niniejszym SIWZ i załączonym projekcie umowy
/załącznik nr 4/;

13. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy;
14. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się na miejscu z zakresem zlecanych prac
(wizja lokalna);
15. Oświadczenie określające w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy
Oferent wykona całość prac będących przedmiotem niniejszej SIWZ.
16. Oświadczenie, że zatrudnieni pracownicy będą posiadać uprawnienia branżowe
zgodnie z przepisami.
17. Oświadczenie, że w przypadku obowiązywania dalszych przepisów w zakresie
przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się epidemii korona-wirusa, oferent zobowiązuje
się do ich bezwzględnego przestrzegania w kontaktach z uczestnikami przetargu,
w tym: stosowania indywidualnych środków ochrony osobistej (maseczek lub przyłbic
ochronnych, rękawic, itp.), odkażania rąk przy wejściu i opuszczaniu siedziby
ogłaszającego przetarg, utrzymywania bezpiecznych odległości podczas posiedzeń
komisji przetargowej.

Uwagi:
15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa
,,Czyżyny" z siedzibą w Krakowie, os. Dywizjonu 303 1 zwana dalej jako AD.
b) Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem
odo@smczyzyny.pl.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz
art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu
przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne
dla Administratora na podstawie zawartych umów.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania postepowania
przetargowego.
f) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia
ewentualnej umowy;
g) Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych w związku ze szczególną sytuacją.

h) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
i) Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych
należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub emailowo na adres: odo@smczyzyny.pl.
j) Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym
osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie.

Kontakt:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest
Kierownik BON/SM Czyżyny - Iwona Ziomek, Kraków os. Dywizjonu 303 paw.
nr 1 pokój nr 27, tel. (12) 12 648 22 98 wew. 52 w godz.11.00 -14.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.