kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie elewacji budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie Poznańska 18 66-100 Sulechów powiat: zielonogórski +48 68 385 10 21, faks +48 68 385 28 26 zgmk@zgmksulechow.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Sulechów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 68 385 10 21, fa |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie elewacji budynków w Sulechowie przy Ul. Kościuszki 15 i Ul. Jana Pawła II 23 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot i zakres zamówienia w ramach części I - ,,Wykonanie elewacji budynku w Sulechowie przy Ul. Kościuszki 15": Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji budynku mieszkalnego położonego przy Ul. Kościuszki 15 w m. Sulechów, działka nr ewid. 91/3 obręb 0002 m. Sulechów oraz budynku gospodarczego i rozbiórce budynku gospodarczego przyległego do budynku mieszkalnego. Budynki są położone w strefie konserwatorskiej wpisanej do rejestru zabytków pod nr 58 i 2164 i są ujęte w gminnej ewidencji zabytków. Budynek mieszkalny wielorodzinny przy Ul. Kościuszki 15 jest usytuowany w zabudowie wolnostojącej, składającej się z budynku głównego i przybudówki. Budynek główny został wybudowany w 1881r. Jest to budynek 2-kondygnacyjny, podpiwniczony, murowany i otynkowany. Dach konstrukcji drewnianej, jednospadowy, kryty papą. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji budynku mieszkalnego położonego przy Ul. Jana Pawła II 23 w Sulechowie, na działce nr ewid. 428/19 obręb 0001 m. Sulechów., ujętego w gminnej ewidencji zabytków. Budynek jest położony w strefie konserwatorskiej wpisanej do rejestru zabytków pod nr 58 i 2164. Budynek mieszkalny wielorodzinny położony przy Ul. Jana Pawła II 23 w Sulechowie jest usytuowany w zabudowie pierzejowej, trzykondygnacyjny, jednoklatkowy. Dach płaski pokryty papą. CPV: 45000000-7, 45453000-7,45262500-6,45400000-1,45421000-4,45111100-9, 45453000-7,45262500-6,45400000-1,45421000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00242743, A.391.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11bc542f-e11d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-11bc542f-e11d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl 2. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej przedmiotowego postępowania (link prowadzony bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator ID postępowania, znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: https://zgmk.bip.sulechow.pl. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,przeglądaj postępowania/ konkursy"). 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać/ zarejestrować swoje konto (konto podmiotu ,,Wykonawca") na Platformie e-Zamówienia. 5. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, wymagania techniczne i organizacyjne wysyłani i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu są opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, w instrukcjach zamieszczonych na Platformie e-Zamówienia, a w szczególności w zakładce ,,Centrum pomocy". Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty winien zapoznać się ze wszystkimi aktualnymi wytycznymi technicznymi i organizacyjnymi Platformy e-Zamówieni. Przystąpienie do postępowania jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanej z funkcjonowaniem Platformy, użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu: 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, w zakładce ,,Zgłoś problem". 6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 7. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą wynosi 250 MB. 8. Strona internetowa prowadzonego postępowania jest stroną, na której udostępniane będą Dokumenty zamówienia, w tym również zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentach postępowania zamieszczonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie, reprezentowana przez Dyrektora (ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów tel. 68 3851021 e-mail: zgmk-sulechow@wp.pl.). 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. Pozostałe zapisy określono w SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-11bc542f-e11d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024