łódzkie (Łódź)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Jana Chrzciciela Szymanowice ul. Kościelna 1 63-308 Gizałki powiat: pleszewski Tel. 663 571 445, tel. 663 571 445 147alfa@wp.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gizałki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 663 571 445, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w ramach postępowania zakupowego w sprawie zamówienia na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich w ramach zadania: ,,Renowacja witraży, wymiana okiennic i utwardzenie otoczenia zabytkowego kościoła parafialnego pw. Św. Jana Chrzciciela w Szymanowicach''. 3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: renowacji 2 witraży z wizerunkiem baranka oraz pelikana poprzez ich wymontowanie, oczyszczenie z rdzy, malowanie ram, oczyszczenie oszklenia, sprawdzenie i uzupełnienie ołowianych połączeńramek. Wymiana okiennic z wieży z osadzeniem i obrobieniem ościeży nowych okiennic na wzór pierwotnych i oryginalnych, ościeżnice mają być wykonane z drewna dębowego klejonego. Inwestycja obejmuje również wymianę chodnika i wykonanie nowego chodnika z kostki granitowej o grubości 8 cm. Zakres prac został opisany w przedmiarze robót. Składanie ofert: Oferty można składać w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.04.2024 r. do godz. 9.00, na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1 . Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji: Termin realizacji: 19.04.2024 r. - 31.10.2024 r. Wymagania: 2. Tryb udzielania zamówienia: 1. Zamawiający realizuje zadanie pn. ,,Renowacja witraży, wymiana okiennic i utwardzenie otoczenia zabytkowego kościoła parafialnego pw. Św. Jana Chrzciciela w Szymanowicach''. Zadanie współfinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. 2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego. 3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień. 6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert. 7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. 9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. 10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Warunki wykonania robót: Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z: pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku. Pełna dokumentacja zadania jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wskazana jest wizja lokalna obiektu. 5. Opis warunków udziału w postępowaniu: - Oferent wykaże 2 roboty o podobnym charakterze wykonane w ciągu ostatnich 5 lat, w tym: ? jedną z robót zrealizowaną na budynku objętym ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości całkowitej roboty nie mniejszej niż 250 000 zł brutto . Oferent złoży dokument potwierdzający należyte zrealizowanie robót, przy czym dokumentami tymi mogą być referencje lub inne dokumenty. ? jedną z robót zrealizowanych w zakresie utwardzeń i nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Oferent złoży dokument potwierdzający należyte zrealizowanie robót, przy czym dokumentami tymi mogą być referencje lub inne dokumenty. ? wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami konserwatorskimi w ramach planowanego zadania (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez oferenta dokumentów potwierdzających uprawnienia). Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z powyższych warunków, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. 7. Kryteria wyboru ofert: Za najlepszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie warunki udziału opisane w punkcie 5 i udokumentowane oraz przewidująca najniższe wynagrodzenie brutto.8. Sposób i termin złożenia oferty: Oferty złożone po wyznaczonym wyżej terminie zostaną odrzucone. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby składające ofertę. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.bip.gizalki.pl Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu: Proboszcz Ks. dr Marcin Holak, tel. 663 571 445, e-mail: 147alfa@wp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024