Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa wraz z rozbudową budynku produkcyjno-magazynowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
RUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Rolna 13 46-375 Pludry powiat: oleski 664111112 achim@rust.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186353 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Pludry |
Wadium: | 60 000 zł |
Nr telefonu: | 664111112 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3.1/FENGRUST/2024 na przebudowę wraz z rozbudową budynku produkcyjno-magazynowego Powstaje w kontekście projektu FENG.02.32-IP.03-0047/23 - Wdrożenie nowej technologii produkcji zabudowy kuchennej i łazienkowej z wykorzystaniem elementów płytowych pokrytych laminatami akrylowymi. Część 1 Przebudowa wraz z rozbudową budynku produkcyjno-magazynowego Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wraz z rozbudową budynku produkcyjno-magazynowego o powierzchni użytkowej 2211,83 m2 i parametrach nie gorszych niż: Szczegółowy zakres realizacji opisuje projekt budowlany wraz z rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5 do niniejszego postępowania. Prace przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia obejmują: 1. roboty przygotowawcze zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 2. roboty ziemne i fundamentowe zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5oraz projektem technicznym wykonanym przez Wykonawcę. 3. ściany fundamentowe wraz z izolacjami zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 4. ściany nadziemia zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 5. roboty żelbetowe zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 6. konstrukcja stalowa dachu zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 7. pokrycie dachu -membrana dachowa. Grubość min.1,5 mm. Należy przyjąć parametr nie mniej niż 40 dla warstwy zasadniczej i nie mniej niż 90 dla warstwy wierzchniej lub równoważnie technicznie zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5 i projektem technicznym wykonanym przez Wykonawcę. 8. wykonanie posadzki przemysłowej wraz z podbudową zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 9. tynki wewnętrzne zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 10. wykonanie elewacji budynku wraz z dociepleniem ścian zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 11. roboty elektryczne- Instalacje elektryczną należy wykonać - wykonawca ma wykonać potrzebne rysunki techniczne wg przepisów stosując się do poniższych wytycznych: a) Sieci zewnętrzne ? zasilanie obiektu, wraz z przeniesieniem złącza kablowego znajdującego się przy ścianie istniejącej hali (dla zasilania obiektu przyjęto moc 160 kVA, podłączenie zasilania do istniejącej rozdzielni RGNN przy słupkowej stacji transformatorowej, zasilanie kablem 4xYAKXS 1x240mm2. DOSTAWA szafki przeciwpożarowego wyłącznika prądu PWP na podstawie dokumentacji jednostkowego dopuszczenia przeniesienie istniejącego złącza kablowego przy istniejącej ścianie budynku kolidującego z rozbudową nowej hali; ? wykonanie instalacji odgromowej hali zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. b) Instalacje wewnętrzne ? Rozdzielnica główna dla nowoprojektowanej hali (z rozdzielni będą zasilane 2 maszyny 10kW, 1 maszyna 50kW, odbiory branży sanitarnej zgodnie z projektem PT, zasilanie bram segmentowych i bram pożarowych, gniazda 230V 3komplety, instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjnego i zewnętrznego nad bramami zewnętrznymi), ? Trasy kablowe i systemy prowadzenia kabli (koryto kablowe K200IE+K100IT prowadzone po obwodzie hali. Koryta K50/profil 40H40 pod ciągi oświetleniowe, rurki elektro instalacyjne, pozostałe systemy prowadzenia kabli), ? Instalacja uziemienia, połączeń wyrównawczych, ? Oprawy oświetlenia podstawowego (Oświetlenie hali podzielone na 8 segmentów załączanych oddzielnie, sumaryczne oświetlenie na poziome 500lx, oprawy oświetleniowe LED, 4 kasety sterowania oświetleniem, 4 naświetlacze nad bramami), ? Oprawy oświetlenia awaryjnego (oświetlenie awaryjne strefy otwartej + oświetlenie kierunkowe wymaga doprecyzowania po otrzymaniu planu ewakuacji. Zastosowano oprawy LED z auto testem. ? Osprzęt elektroinstalacyjny i aparaty elektryczne (2 przyciski PWP, 4 kasety sterowania oświetleniem, 3sztuki gniazdo 230V natynkowe, gniazda do zasilania bram, puszki elektroinstalacyjne, osprzęt łączeniowy), ? Kable i przewody elektroinstalacyjne (do zasilania poniższych odbiorów: WLZ4xYAKXS 1x240mm22 maszyny 10kW, 2 maszyna 50kW, zasilanie bram segmentowych i bram pożarowych, gniazda 230V 3komplety, instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjnego i zewnętrznego nad bramami zewnętrznymi, instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu), ? Badania i pomiary, próby i uruchomienia, ? Instalacja włamaniowa SSWiN (Centrala alarmowa, ochrona otworów drzwiowych i bramowych w nowej hali przy pomocy czujek ruchu, sygnalizatory 2sztuki, manipulatory przy wejściach na halę 2 sztuki, instalacja okablowania, uruchomienia), ? Instalacja monitoringu CCTV (4 kamery wewnętrzne 4MPx, 3 kamery zewnętrzne 4MPx sprowadzone do nowej szafy RACK 6U połączonej światłowodem z istniejącą szafą kamer do istniejącego rejestratora, ? System sygnalizacji SSP dla nowej hali system w oparciu o punktowe czujniki dymu, sygnalizatory pożarowe i ręczne ostrzegacze pożarowe ROP zgodnie z normą, do wysterowania przyjąć wyłączenie central wentylacyjnych + wysterowania bram pożarowych w ścianach oddzielenia pożarowego), Wykonanie projektu z ustaleniami i zaakceptowany specjalista do spraw P. pożarowych. 12. roboty sanitarne zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. W zakresie instalacji Co i wentylacji szczegółowy zakres realizacji opisuje projekt wentylacji wraz z rysunkami stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego postępowania. 13. ślusarka otworowa zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. 14. organizacja placu budowy zgodnie z projektem budowlanym oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 5. Roboty będą prowadzone w bezpośrednim sąsiedztwie czynnego obiektu produkcyjnego. Po stronie Wykonawcy będzie w szczególności wykonanie Robót Budowlano-Montażowych w zakresie kompleksowej realizacji Inwestycji obejmującej wykonanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji, w tym projektu technicznego, dokumentacji wykonawczej, powykonawczej, kompleksowe wykonanie wszelkich robót, wyposażenie, uruchomienie wszelkich urządzeń, instalacji, sieci i systemów obiektu, przeprowadzenie wymaganych próbnych eksploatacji. Budowa odbędzie się z zastosowaniem standardu architektonicznego, w tym koncepcji uniwersalnego projektowania i standardów dostępności. Zamawiający posiada aktualne pozwolenie na budowę na podstawie decyzji nr 365-VI/2023, wydanej przez Starostę Oleskiego z dnia 12.12.2023 r. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Na potrzeby wyceny robót należy przewidzieć, iż ziemia z wykopów i korytowania będzie wywieziona na odległość do 15 km i składowana na innej działce Inwestora. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Całość należy wykonać zgodnie z projektem, obowiązującymi regulacjami prawnymi w pełnym zakresie, sztuką budowlaną i technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami BHP pod nadzorem osoby uprawnionej. Konstrukcje stalowe muszą spełniać wymogi przepisów budowlanych. Wszelkie zmiany rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych wymagają akceptacji projektanta potwierdzonej odpowiednim wpisem w dzienniku budowy. Optymalizacja konstrukcji, w tym stalowej nie może doprowadzić do zmiany pozwolenia oraz do zmniejszenia wysokości użytkowych pomieszczeń w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami oraz nie może mieć negatywnego wpływu na technologię produkcji prowadzonej w zakładzie. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: ? dostęp do budynku z poziomu terenu ? przejścia pomiędzy halami bez progowe ułatwiające przemieszczanie osób z niepełnosprawnościami, ? szerokości przejść dostosowana do osób z niepełnosprawnościami min. 90 cm, ? wytyczenie i oznakowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,6x5m w ramach istniejących parkingów przed budynkiem, ? oznakowanie drzwi zewnętrznych jako wejścia dla osób niepełnosprawnych musza spełniać wymogi dotyczące osób niedowidzących, ? do obowiązku wykonawcy należy przeprowadzić kontrole akustyki w hali, aby umożliwić swobodne komunikowanie się osób niesłyszących i słabosłyszących. Dokumentacja wykonawcza i powykonawcza:zgodnie z zapytanie ofertowym. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia: -?Ubezpieczenie budowy zgodnie z zapytaniem ofertowym, -?Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na podstawie stosownych dokumentów, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów - w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia zgodnie z Zapytaniem ofertowym. Okres gwarancji zgodnie z zapytaniem ofertowym CPV: 44112000-8, 45000000-7, 45111200-0, 45210000-2, 45261000-4, 45300000-0, 45311200-2, 45320000-6, 45330000-9, 45343000-3 Dokument nr: 2024-62785-186353, 3.1/FENGRUST/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-03-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo opolskie Powiat oleski Gmina Dobrodzień Miejscowość Pludry Wymagania: Warunki zmiany umowy Zgodnie z zapytaniem ofertowym i wzorem umowy z wykonawcą. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis 11.2.1 O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który w okresie ostatnich 5lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie przynajmniej trzech hal produkcyjnych lub produkcyjno-magazynowych na bazie konstrukcji stalowej o powierzchni użytkowej każdej z nich min. 1500 m2 (Pojęcia budowa, przebudowa oraz budynek będą rozumiane w znaczeniu nadanym im w ustawie z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1625 z póz. zm.) - zwanej dalej ustawą Prawo budowlane). Weryfikacja na podstawie wykazu zrealizowanych robót na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie, tj. referencje i/lub poświadczenia i/lub bezusterkowe końcowe protokoły zdawczo odbiorcze ze zrealizowanych budów (kopia dokumentów lub skan). Jeśli referencje, protokoły lub poświadczenia nie zawierają informacji, kiedy miało miejsce wykonanie zamówienia, to należy przedstawić dodatkowo inny dokument potwierdzający datę wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od daty wezwania. 11.2.2 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą, kierownikiem budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym odpowiednie doświadczenie zawodowe. Przez odpowiednie doświadczenie zawodowe Zamawiający rozumie doświadczenie w byciu kierownikiem budowy min. 1 inwestycji polegających na budowie lub rozbudowie hali produkcyjnej lub produkcyjno-magazynowej o powierzchni użytkowej min. 1500 m2. Weryfikacja na podstawie wykazu osób stanowiącego załącznik nr 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia i uprawnień na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie i uprawnienia). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od daty wezwania. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 11.1.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 5 000 000 PLN. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dołączonej do oferty kserokopii/skanu aktualnej polisy ubezpieczeniowej. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1) Zamawiający żąda od wykonawców składających ofertę wniesienia wadium w wysokości 60 000 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych PLN). 2) Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem następujących przypadków, które mogą zaistnieć przed upływem tego terminu: a) zawarcia umowy z Wykonawcą w sprawie wykonania przedmiotu zamówienia; b) unieważnienia/anulowania postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego w ING 93 1050 1155 1000 0005 0105 1809 (w tytule przelewu należy wpisać: ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/FENGRUST/2024), przed upływem terminu składania ofert, tj. do 28.03.2024 r. Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia przelewu. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w pkt 6Załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego na pierwsze żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do jego zatrzymania. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bądź poręczenia należy wskazać, że: ? termin obowiązywania poręczenia/ gwarancji do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, ? informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz RUST sp. z o.o., dotyczące ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 3.1/FENGRUST/2024. Zasady zwrotu wadium zostały wskazane w załączniku nr4 do niniejszego zapytania. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń lub wyjaśnień, w zakresie prowadzonego postępowania i przedłożonych przez wykonawcę dokumentów, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) wykonawca, którego oferta została wybrana: ? odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ? nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona. Podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia podpisanego oświadczenia o braku powiązań stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: -?uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, -?pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, -?pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Zgodnie z zapytaniem ofertowym Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1) Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2) Należy również dostarczyć załącznik nr 2stanowiący oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych. 3) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału należy przedłożyć: a) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium - w zależności od sposobu jego wniesienia. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dostarczyć wydruk potwierdzenia płatności. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Potwierdzenia wniesienia wadium zgodnie z pkt 11.3. b) Dokumenty potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt 11: ? Kserokopia/skan aktualnej polisy ubezpieczeniowej; ? wykazu zrealizowanych robót na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3; ? wykazu osób stanowiącego załącznik nr 3. Oferta wraz z załącznikami muszą być podpisane przez Wykonawcę. Oferta musi być podpisana i zeskanowana z podpisem osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy bądź podpisana elektronicznie przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-13 Data ostatniej zmiany 2024-03-13 14:57:08 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Całkowita Cena netto za realizację zamówienia - 80 pkt Pa= Cmin/ Ca x 80 pkt,gdzie: Pa- liczba punktów dla Oferty nr ,,a" w kryterium ,,cena", Cmin- najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich Oferentów, Ca- cena całkowita Oferty ,,a". Zgodnie z zapytaniem ofertowym. Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja udzielona na konstrukcję 20 pkt. Pa= Cmin/ Ca x 80 pkt,gdzie: Pa- liczba punktów dla Oferty nr ,,a" w kryterium ,,cena", Cmin- najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich Oferentów, Ca- cena całkowita Oferty ,,a". Zgodnie z zapytaniem ofertowym. Kontakt: Osoby do kontaktu Joachim Drozdziok tel.: 664111112 e-mail: achim@rust.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024