łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja estetyczna i techniczna zabytków |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA I MIASTO ULANÓW ul. Rynek 5 37-410 Ulanów powiat: niżański 158763041, faks 158763053 przetargi@ulanow.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/901259 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Ulanów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 158763041, faks 1587 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Konserwacja estetyczna i techniczna zabytków położonych na terenie Gminy i Miasta Ulanów. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zad. 1 Remont elewacji budynku Urzędu Miasta i Gminy Ulanów wraz z izolacją pionową i poziomą fundamentów. Projektowany zakres robót obejmuje: 1. Rozbiórkę przy ścianach zewnętrznych nawierzchni z kostki betonowej pasami szerokości 1,50 m. 2. Odkrycie fundamentów celem wykonania ich izolacji przeciwwilgociowych pionowych. 3. Osuszenie i oczyszczenie powierzchni fundamentów. 4. Wykonanie dwuwarstwowej izolacji pionowej z emulsji izolacyjnej. 5. Osłonięcie części podziemnej fundamentów folią kubełkową. 6. Zasypanie wykopów z warstwowym zagęszczaniem gruntu i uzupełnieniem nawierzchni z kostki betonowej. 7. Wykonanie izolacji poziomej fundamentów metodą iniekcji krystalicznej 8. Odbicie uszkodzonych tynków na elewacjach budynku 9. Zeskrobanie i zmycie starej farby na tynkach istniejących 10. Uzupełnienie tynków w miejscach tynków odbitych 11. Zagruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym. 12. Pomalowanie dwukrotne elewacji budynku farbą silikatową. 13. Oczyszczenie powierzchnia kamiennej okładziny cokołu budynku. 14. Impregnację powierzchni z kamienia przez dwukrotne smarowanie impregnatem do okładzin kamiennych. Zad. 2 Remont elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w zabudowie szeregowej Ul. Rynek w miejscowości Ulanów (dz. ewid. nr 365) Projektowany zakres robót obejmuje: 1. Wymianę okna i drzwi balkonowych w poziomie piętra w ścianie frontowej budynku. 2. Zmianę pokrycia dachu z dachówki cementowej zakładkowej na blachodachówkę wraz z wymianą rynien i rur spustowych 3. Reperację istniejących tynków na elewacji frontowej 4. Zagruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym metodą natrysku. 5. Pomalowanie dwukrotne elewacji budynku farbą silikatową metodą natrysku. 6. Wykonanie okładziny balkonów z płytek ceramicznych mrozoodpornych. 7. Pomalowanie balustrad balkonowych. Zad. 3 Remont elewacji budynku mieszkalnego w zabudowie szeregowej Ul. Rynek w miejscowości Ulanów (dz. ewid. nr 275) Projektowany zakres robót obejmuje: 1. Wymianę okien i drzwi wejściowych w ścianie frontowej budynku. 2. Przebudowę schodów zewnętrznych z wykonaniem okładziny z płyt granitowych. 3. Reperację istniejących tynków na elewacji frontowej 4. Skucie tynku na cokole elewacji frontowej 5. Zagruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym. 6. Pomalowanie dwukrotne elewacji budynku farbą silikatową. 7. Wykonanie okładziny cokołu z płyt granitowych polerowanych. Zad. 4 Remont elewacji budynku mieszkalnego w zabudowie bliźniaczej Ul. 11 Listopada w miejscowości Ulanów (dz. ewid. nr 278) Projektowany zakres robót obejmuje: 1. Wymianę okien w poziomie piętra w ścianie frontowej i bocznej budynku. 2. Reperację istniejących tynków na elewacji frontowej 3. Zagruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym. 4. Pomalowanie dwukrotne elewacji budynku farbą silikatową. Zad. 5 Remont i konserwacja kapliczki przydrożnej p.w. Świętego Jana Chrzciciela w miejscowości Kurzyna Średnia Projektowany zakres robót obejmuje: 1 Remont dachu 2 Wykonanie ławy fundamentowej 3 Konserwacja i rekonstrukcja polichromii 4 Konserwacja i rekonstrukcja ołtarza 5 Wykonanie zagospodarowanie otoczenia kapliczki CPV: 45111000-8, 45233200-1,45320000-6,45324000-4,45410000-4,45442100-8, 45324000-4, 45410000-4,45421132-8,45442100-8 Dokument nr: 2024/BZP 00243223, I.270.20.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 12:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ulanow 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, wymaganych dokumentów i oświadczeń odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ulanow 2. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@ulanow.pl, jest dopuszczalna w wyjątkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej (nie dotyczy składania ofert). 3. W kontaktach z Zamawiającym należy posługiwać się numerem prowadzonego postępowania. I.270.12.2024 4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert). Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. 6. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnień treści SWZ wpłynął po upływie powyższego terminu Zamawiający nie ma obowiązku udzielenie wyjaśnień. 7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 8. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 9. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 10. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminy i Miasta Ulanów, z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Rynek 5, 37- 410 Ulanów, tel. 15 8763041 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.akolodziej@gmail.com lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/901259 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ulanow Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024