Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utworzenie kompleksu boisk oraz doposażenie bazy sportowej w szkołach

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utworzenie kompleksu boisk oraz doposażenie bazy sportowej w szkołach

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Przasnyski
Świętego Stanisława Kostki 5
06-300 Przasnysz
powiat: przasnyski
starostwo@powiat-przasnysz.pl
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/6f310327-d4d1-46c5-8c98-cdb67e0617a3
Województwo: mazowieckie
Miasto: Przasnysz
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utworzenie kompleksu boisk przy ZSP w Przasnyszu oraz doposażenie bazy sportowej w szkołach prowadzonych przez Powiat Przasnyski
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu dwóch boisk sportowych [boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne do piłki siatkowej (szt. 2), koszykowej (szt. 2)
i piłki ręcznej], bieżni lekkoatletycznej 3-torowej wraz ze skocznią w dal oraz doposażenia bazy sportowej w szkołach prowadzonych przez Powiat Przasnyski.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) roboty przygotowawcze terenu, które obejmować będą m.in.:
a) wyrównanie terenu pod budowę dwóch boisk sportowych oraz bieżni lekkoatletycznej 3-torowej ze zdjęciem warstwy roślinnej (humusu)
gr. około - 20 cm;
b) wywiezienie ziemi lub wykorzystanie jej do wyrównania terenu z uwagi na podniesienie projektowanych boisk;
c) budowę boiska sportowego piłkarskiego o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej o wymiarach 44,0 x 66,0 m;
d) budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej o wymiarach 28,0 x 44,0 m;
e) budowę bieżni lekkoatletycznej 3-torowej 110 mb wraz ze skocznią
w dal;
f) zakup i montaż kompletnego wyposażenia boiska do gry w piłkę nożną;
g) zakup i montaż kompletnego wyposażenia boiska do gry w piłkę koszykową (szt. 2);
h) zakup i montaż kompletnego wyposażenia boiska do gry w piłkę siatkową (szt 2);
i) zakup i montaż kompletnego wyposażenia boiska do gry w piłkę ręczną (szt. 1);
j) zakup i montaż kompletnego wyposażenia pod skocznię w dal;
k) zakup i montaż piłkochwytów wraz z bramą wjazdową (szt. 2) i furtką wejściową (szt. 1);
l) zakup i montaż ogrodzenia panelowego z bramą wjazdową i furtką wejściową (szt. 1);
m) wykonanie chodników do boisk o szer. 1,8 m;
n) zakup i montaż trybuny sportowej na 104 miejsca (2 szt. po 52 miejsca);
o) zakup i montaż rur osłonowych do kabli elektrycznych i 10 szt. fundamentów pod słupy wysokie oświetlenia boiska piłkarskiego
i wielofunkcyjnego;
p) demontaż 2 szt. istniejących bramek do piłki nożnej;
q) wycięcie 2 szt. drzew (tuje) kolidujących ze skrzynią skoczni w dal.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45212224-2,45233222-1,45340000-2, 45233330-1,44113100-6,37440000-4,45233120-6

Dokument nr: 2024/BZP 00243310, WRP.272.3.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-przasnyski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-przasnyski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych (SIDAS PZP), zwanej dalej ,,Platformą".
2) Platforma dostępna jest po zalogowaniu się na stronie: app.sidaspzp.pl . Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, rejestruje się bezpłatnie na Platformie lub - w przypadku posiadania już konta na Platformie - logując się na Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy dostępne pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/assets/regulamin-SIDAS-PZP-fe0c4fb3.pdf oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3) Szczegółowa instrukcja obsługi Platformy jest zamieszczona pod adresem: https://sidaspzp.pl/instrukcje . Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się
z instrukcją i komunikowania się z Zamawiającym zgodnie z wymogami określonymi w ww. instrukcji. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy. Zamawiający nie udziela wyjaśnień ani porad w zakresie wsparcia technicznego przy korzystaniu przez Wykonawcę z Platformy, w tym przy składaniu ofert (Zamawiający nie ma podglądu Platformy z perspektywy Wykonawcy).
4) Zamawiający dopuszcza również komunikowanie za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@powiat-przasnysz.pl .
5) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf. i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie
i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy Platformy pod adresem:https://sidaspzp.pl/instrukcje .
4. Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP lub wykonawców.
5. Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES.
6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do korzystania z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć ram
min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden
z systemów operacyjnych: Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana przeglądarka internetowa w najnowszych wersjach,
np.: Firefox, Chrome, Opera,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program do obsługi formatów .pdf np. Acrobat Reader.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 09:00
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-przasnyski

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
06 1020 1592 0000 2702 0263 1331. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
4. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem
i zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRP.272.3.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu dwóch boisk sportowych [boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne do piłki siatkowej (szt. 2), koszykowej (szt. 2)
i piłki ręcznej], bieżni lekkoatletycznej 3-torowej wraz ze skocznią w dal oraz doposażenia bazy sportowej w szkołach prowadzonych przez Powiat Przasnyski.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) roboty przygotowawcze terenu, które obejmować będą m.in.:
a) wyrównanie terenu pod budowę dwóch boisk sportowych oraz bieżni lekkoatletycznej 3-torowej ze zdjęciem warstwy roślinnej (humusu)
gr. około - 20 cm;
b) wywiezienie ziemi lub wykorzystanie jej do wyrównania terenu z uwagi na podniesienie projektowanych boisk;
c) budowę boiska sportowego piłkarskiego o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej o wymiarach 44,0 x 66,0 m;
d) budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej o wymiarach 28,0 x 44,0 m;
e) budowę bieżni lekkoatletycznej 3-torowej 110 mb wraz ze skocznią
w dal;
f) zakup i montaż kompletnego wyposażenia boiska do gry w piłkę nożną;
g) zakup i montaż kompletnego wyposażenia boiska do gry w piłkę koszykową (szt. 2);
h) zakup i montaż kompletnego wyposażenia boiska do gry w piłkę siatkową (szt 2);
i) zakup i montaż kompletnego wyposażenia boiska do gry w piłkę ręczną (szt. 1);
j) zakup i montaż kompletnego wyposażenia pod skocznię w dal;
k) zakup i montaż piłkochwytów wraz z bramą wjazdową (szt. 2) i furtką wejściową (szt. 1);
l) zakup i montaż ogrodzenia panelowego z bramą wjazdową i furtką wejściową (szt. 1);
m) wykonanie chodników do boisk o szer. 1,8 m;
n) zakup i montaż trybuny sportowej na 104 miejsca (2 szt. po 52 miejsca);
o) zakup i montaż rur osłonowych do kabli elektrycznych i 10 szt. fundamentów pod słupy wysokie oświetlenia boiska piłkarskiego
i wielofunkcyjnego;
p) demontaż 2 szt. istniejących bramek do piłki nożnej;
q) wycięcie 2 szt. drzew (tuje) kolidujących ze skrzynią skoczni w dal.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
44113100-6 - Materiały chodnikowe
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena ofert nastąpi według kryteriów oceny ofert wskazanych i opisanych w treści swz i treści niniejszego ogłoszenia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w przepisie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał
co najmniej jedno zamówienie - robotę budowlaną, która polegała na budowie
lub przebudowie lub remoncie boiska sportowego / kompleksu boisk sportowych,
a wartość zamówienia - roboty budowlanej wynosiła co najmniej 400.000,00 (czterysta tysięcy) zł brutto.
Pojęcie budowy, przebudowy oraz remontu należy rozumieć zgodnie z ich definicją legalną zawartą w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane.
w zakresie potencjału osobowego
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dysponował co najmniej jedną osobą [Kierownik robót] posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane
na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa
lub na podstawie przepisów obowiązujących w innych krajach*.
*Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym
lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisem art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
w zakresie warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej
lub zawodowej
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi
ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć :
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3)Zobowiązanie do udostępnienia zasobów lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający dysponowanie zasobami - jeśli dotyczy;
4)Wykaz rozwiązań równoważnych - jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
06 1020 1592 0000 2702 0263 1331. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
4. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem
i zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia lub wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Nie mniej niż 2,44% wynagrodzenia całkowitego brutto, co stanowi wkład własny Zamawiającego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - zostanie wypłacone w formie zaliczki na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy (termin zapłaty faktury zaliczkowej: 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury). Szczegółowe zasady wypłaty zaliczki określono w projektowanych postanowieniach umownych.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie:
1) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych, o ile zmiany takie są korzystne
dla Zamawiającego, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy;
b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe
z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca,
a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy;
c) jeśli w toku realizacji Umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia;
d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów;
e) wystąpienia anomalii pogodowych;
f) wstrzymania realizacji projektu przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy;
g) zawieszenie robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy;
h) przedłużenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o każdy dzień powyżej planowanych 40 dni;
3) zmiany terminu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku konieczności robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione potrzebą zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy;
4) zmiany terminu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku robót zamiennych, jeżeli nie odstępują one w sposób istotny od zatwierdzonego projektu po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy;
5) jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy
przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych,
w szczególności w sytuacji, gdy nowe rozwiązania techniczne/technologiczne będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, a ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji projektowej;
6) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
7) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymania robót przez Zamawiającego; konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
8) zmiany terminu wykonania Umowy będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień
itp., do wydania których są zobowiązane na mocy przepisów prawa;
9) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy.
2. Zmiany do Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena ofert nastąpi według kryteriów oceny ofert wskazanych i opisanych w treści swz i treści niniejszego ogłoszenia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.