Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Andrzeja Boboli
Ul. Spacerowa 2
56-300 Milicz
powiat: milicki
Tel. 605 406 054
slobin@op.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Milicz
Wadium: 5.000,00 zł
Nr telefonu: Tel. 605 406 054
Termin składania ofert: 2024-04-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
TYTUŁ ZAMÓWIENIA
Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH związanych z remontem pn. ,,Remont przybudówek zabytkowego
kościoła pw. Św. Andrzeja Boboli w Miliczu" dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków NR RPOZ/2022/8439/PolskiLad
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest remont przybudówek północnych (północnej, północno-zachodniej,
północno-wschodniej) i południowych (południowej, południowo-zachodniej, południowo-wschodniej)
zabytkowego kościoła pw. Św. Andrzeja Boboli w Miliczu. Łącznie 6 przybudówek. Wykonawca będzie
zobowiązany do wykonania prac niezbędnych zmierzających do zachowania zabytkowego kościoła,
zatrzymania jego degradacji i uwydatnienia walorów artystycznych i wątków konserwatorskich. Prace
będą prowadzone w obrysie przybudówek i stycznych do nich fragmentach korpusu kościoła i będą
obejmowały, w szczególności:
a)
b)
c)
d)
Zabezpieczenie terenu robót m.in.:
? Ogrodzenie, oznakowanie i rozebranie ogrodzenia terenu robót
? Zabezpieczenie stolarki przez zabrudzeniem w trakcie prac
? Demontaż i montaż tablic informacyjnych
? Stemplowania zabezpieczające
Prace rozbiórkowe m.in.:
? Rozbiórka rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich
? Rozebranie pokrycia dachu
? Oczyszczenie konstrukcji dachu
? Częściowe skucie tynków
Prace ciesielskie m.in.:
? Wymiany uszkodzonych podwalin
? Wymiany uszkodzonych końcówek słupa
? Wymiana uszkodzonych fragmentów krokwi
? Wzmocnienie węzłów
? Deskowanie połaci dachu
Prace pokrywcze i izolacyjne m.in.:e)
f)
g)
h)
? Uzupełnienie tynków
? Krycie dachu blachą miedzianą
? Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy miedzianej
Prace konserwatorskie m.in.:
? Usuwanie wadliwych przemurowań
? Oczyszczenie i uzupełnienie widocznych elementów konstrukcji drewnianej
? Malowanie konstrukcji drewnianej
? Demontaż, czyszczenie, malowanie i powtórny montaż okien kratowych
Prace odgrzybieniowe i impregnacyjne m.in.:
? Dezynfekcja powierzchni muru
? Impregnacja grzybo i owadobójcza konstrukcji drewnianej
? Malowanie konstrukcji murowej
Prace elektryczne m.in.:
? Odłączenie i ponowne podłączenie fragmentu instalacji elektrycznych
Wywóz materiałów z rozbiórki
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo doprecyzowany w następujących dokumentach, które
to stanowią załącznik do niniejszego zapytania ofertowego:
1. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego;
2. Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego;
3. Załącznik graficzny z zaznaczonym na rzucie kościoła obrysem zadania - załącznik nr 8 do niniejszego
zapytania ofertowego;
4. Decyzja konserwatora zabytków - załącznik nr 9 do niniejszego zapytania ofertowego;
5. Pozwolenie na budowę - załącznik nr 10 do niniejszego zapytania ofertowego;
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot
zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji jakości
oraz rękojmi za wady ujęte są we wzorze Istotnych Postanowień Umownych stanowiących załącznik nr 4
do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
Istotnych Postanowień Umownych stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dokument nr: IFE.042.1.2024, IFE.042.1.2024/1

Składanie ofert:
2. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 13.04.2024 r. do godz. 10:00 (Uwaga:
termin składania ofert wynosi co najmniej 30 dni liczonych od dnia opublikowania niniejszego zapytania
ofertowego na stronie internetowej Wnioskodawcy - właściwej jednostki samorządu terytorialnego).
3. Dopuszcza się złożenie oferty w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka Matki Boskiej Różańcowej,
ul. Spacerowa 2, 56-300 Milicz
Liczy się dzień i godz. wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od podpisania Umowy.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 31.11.2024 roku.
3. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod
warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków, co określa wzór Istotnych Postanowień Umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego
zapytania ofertowego.

Wymagania:
INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejsze zapytanie ofertowe, zwane również ,,Postępowaniem" prowadzi się pisemnie.
2. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty
zawierającej rozwiązania wariantowe lub częściowe lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom, na warunkach i
w zakresie określonym we wzorze Istotnych Postanowień Umownych stanowiącym załącznik nr 4 do
niniejszego zaproszenia do składania ofert.
5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności.7. Nieruchomość, której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest w przy ul. Spacerowej 2, 56-300 Milicz,
numer w rejestrze zabytków A/1326/1542 z dnia 25.02.1966. Podmiotom zainteresowanym udziałem
w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia. W
tym celu należy bezpośrednio kontaktować się z osobą do kontaktu w sprawie niniejszego ogłoszenia
ze strony Zamawiającego wskazanym powyżej.
III.TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności
z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane
zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej
Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli
informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa
w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z
późn. zm.).
Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o ,,zamówieniu" należy przez to rozumieć zamówienie
opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1. dokonał wizji lokalnej obiektu przed terminem złożenia ofert (wymagane potwierdzenie tego warunku
w siedzibie Zamawiającego - możliwe wyłącznie w dni robocze w godzinach 8-16 po wcześniejszym
umówieniu telefonicznym z osobą do kontaktu);
2. spełniał warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu ofertowym, w szczególności:
2.1. dysponował kierownikiem budowy*, który posiada uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót
przy przebudowie lub remoncie minimum 2 (dwóch) obiektów zabytkowych o konstrukcji drewnianej.
Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać co najmniej 18 miesięczną
praktykę w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru
zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (tj. Dz. U. z 2022 poz. 840 ze zm.).
*wraz z informacjami
na
temat
ich kwalifikacji
zawodowych,
doświadczenia
i
wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2.2. posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert w niniejszym zapytaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym
okresie:
a) wykonał minimum 3 (trzy) zamówienia** o wartości całkowitej nie mniejszej niż 300.000,00 zł każde
polegające na przebudowie lub remoncie obiektu zabytkowego o konstrukcji drewnianej, objętego
wpisem do rejestru zabytków.
**wraz z dowodami, tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane oraz dowodem, że roboty zostały odebrane przez Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków.
Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem, o którym mowa w punkcie
2.1 oraz punkcie 2.2 w ramach jednej realizacji, tzn. w przypadku gdy Wykonawca realizował jedno
zadanie obejmujące swoim zakresem jednocześnie oba wymagania wskazane w warunku udziału w
zapytaniu ofertowym, o których mowa powyżej, tj. w pkt 2.1 oraz pkt 2.2.
Przez UPRAWNIENIA BUDOWLANE rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego (rozdz. 2 Samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie) oraz w Rozporządzeniu Przygotowania Zawodowego lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego
oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane
oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.).
Przez OBIEKT ZABYTKOWY O KONSTRUKCJI DREWNIANEJ rozumie się obiekt nieruchomy wpisany do
rejestru zabytków o drewnianej konstrukcji ścian - szkieletowej, słupowo-ryglowej lub zrębowej widocznej
z zewnątrz lub odeskowanej
Przez PRZEBUDOWĘ NALEŻY ROZUMIEĆ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje
zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem
charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość
bądź liczba kondygnacji.
Przez REMONT NALEŻY ROZUMIEĆ wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót
budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji,
przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto wstanie pierwotnym.
Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
ofertowego) oraz wykaz robót budowlanych (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) wrazz dokumentami potwierdzającymi że wskazane w wykazie roboty zostały przez Wykonawcę wykonane
należycie (np. referencje oraz dowody, że roboty zostały odebrane przez Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków).
VII. WADIUM
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi:
5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone wyłącznie w pieniądzu - przelew na rachunek Zamawiającego nr 61 9582
0000 2000 0016 7123 0101. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać
nazwę przetargu ,,Wadium - remont przybudówek kościoła w Miliczu". Za datę złożenia wadium
przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek.
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą.
5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed upływem terminu
składania ofert.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony termin związania ofertą
lub nie zgodzi się na przedłużenie terminu związania ofertą, wniesie je w sposób nieprawidłowy,
zostanie odrzucona.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub po
unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium,
jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a. formularz ofertowy którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
b. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c. w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym
(ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć oryginał albo skan oryginału stosownego
pełnomocnictwa,
d. wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego),
e. wykaz robót budowlanych (wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z
dokumentami potwierdzającymi, że wskazane w wykazie roboty zostały przez Wykonawcę wykonane
należycie (np. referencje),
f. klauzule dotyczącą ochrony danych osobowych zgodnie z RODO stanowiącą załącznik nr 5 do
niniejszego zapytania ofertowego.
4. Oferta złożona po terminie bez względu na przyczynę, będzie odrzucona.
5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną
propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
danego Wykonawcę.
7. Termin związania ofertą wynosi 60 dni kalendarzowych. Termin o którym mowa w zdaniu
poprzedzającym może zostać przedłużony przez Wykonawcę.
8. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających
tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem
imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami
reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji
działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby.
Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania
oświadczeń woli w zapytaniu ofertowym, np. do podpisania oferty.
9. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści
niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę
zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym
terminie składania ofert.
10.Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach niniejszego
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawy oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę, w którego ofercie dokonano poprawy o tym fakcie.
Wykonawca w którego ofercie dokonana zostanie poprawa oczywistej omyłki pisarskiej lub
rachunkowej może nie wyrazić zgody na poprawę dokonaną przez Zamawiającego w terminie 3 dni
kalendarzowych od dnia dokonania poprawy.
IX.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
2. Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cyfry podane powyżej dwóch miejsc po przecinku zostaną pominięte.
3. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4. Cena oferty za realizację robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zapytania
ofertowego, jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszelkie koszty związane z ich
kompleksową realizacją. Wynagrodzenie Wykonawcy wyczerpuje wszelkie należności Wykonawcy
wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawcy nie przysługuje zwrot od Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów
poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją Umowy, w szczególności zwrot kosztów
transportu, podróży lub jakichkolwiek innych, dodatkowych kosztów czy nakładów ponoszonych przez
Wykonawcę związanych z realizacją Umowy. Wykonawca ma pełną świadomość, że koszty ujęte w
Ofercie Wykonawcy obejmują wszelkie koszty niezbędne do osiągnięcia wyznaczonego celu.5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, za wartość właściwą
zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
6. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dokonywane będą w złotych polskich.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację
usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego
niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył
najkorzystniejszą ofertę.
X.
ZAKRES WYKLUCZENIA
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez
powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Do złożenia oferty na zapytanie ofertowe Zamawiający dopuści podmioty, które złożą oświadczenie o
braku powiązań osobowych lub kapitałowych o których mowa powyżej.
XI.
DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania
przyczyny.
2. Wykonawcy uczestniczący w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia
postępowania lub odrzucenia jego oferty.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej
Zamawiającego lub stronie internetowej na której opublikowano niniejsze zapytanie ofertowe.
4. Zamawiający może żądać od oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych
dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej
ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub
niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
5. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone
oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od oferenta
stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po
podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku
udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do
odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
6. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest:
a) niekompletna, lub
b) nie spełnia warunków udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym, lub
c) nie spełnia wymogów formalnych niniejszego zapytania ofertowego lub
d) zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest
niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług,
ustalonej przed wszczęciem postępowania.7. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień
dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
8. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności
oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające
warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki
wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy (a także
przedstawione dowody).
9. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
10.Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
11.Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w
oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki
kosztów, dane, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego
zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji
wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi
przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług
VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
12.Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do starannego zapoznania się z niniejszym
zapytaniem ofertowym, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę
zamówienia.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Zbigniew Słobodecki - Proboszcz Parafii
Tel. 605 406 054
email: slobin@op.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.