Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI Gmina Sokołów Małopolski
ul. Rynek 1
36-050 Sokołów Małopolski
powiat: rzeszowski
tel. 17 7729 019
ugim@sokolow-mlp.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Sokołów Małopolski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 7729 019
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Przedmiot zamówienia:
Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej dz. nr 1543/7 i 1541/7 w m. Trzebuska -
dowieszenie przewodu i opraw oświetlenia na istniejącej sieci napowietrznej niskiego
napięcia.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Inwestycja polega na dowieszeniu przewodu na istniejącej sieci AsXSn 2x25 o długości
262 m, oraz zamontowaniu 6 szt. opraw oświetleniowych LED na istniejących słupach.

Dokument nr: RG.ZP.271.10.D.2024

Otwarcie ofert: 7. Termin otwarcia ofert:
Zamawiający nie planuje Komisyjnego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty należy składać:
? sekretariat (pokój nr 6) Urzędu Gminy i Miasta Sokołów Małopolski, Ul. Rynek 1,
36-050 Sokołów Małopolski
? e-mail: ugim@sokolow-mlp.pl
w terminie do godz. 12:00 dnia 28 marca 2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia:
60 dni od podpisania umowy

Wymagania:
2. Podstawa prawna:
Zamawiający prowadzi niniejsze postepowanie w formie uproszczonej - stosując art. 2 ust. 1
pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz Zarządzenie
Burmistrza Gminy i Miasta Sokołów Małopolski z dnia 04.01.2021 Nr 404/2021 w sprawie
wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza
wyrażonych w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 pkt. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych
8. Warunki płatności:
Płatność nastąpi na podstawie faktury w terminie do 30 dni od dnia złożenia faktury
w tutejszym urzędzie.
b) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać.
c) Jeśli dostawca którego oferta została wybrana będzie się uchylał od podpisania umowy
w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego - Zamawiający wybierze ofertę
sklasyfikowaną jako następną według kryterium oceny ofert.
d) Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku,
gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez
Zamawiającego lub gdy cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
e) Wykonawca składa ofertę na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 wraz
z kosztorysem ofertowym stanowiącym integralną cześć oferty zgodnie
z załącznikiem nr 2.
f) Oferty złożone po terminie i niekompletne nie będą rozpatrywane.
11. Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego oraz kosztorysu ofertowego, który jest
integralną częścią formularza ofertowego.
Do kryterium oceny ofert będzie brana wycena dla całego zamówienia.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Ofertę oraz wszystkie załączniki należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej.
Oferta musi być czytelna.
12. Wynik postępowania:
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, zostanie zamieszczone na stronie internetowej
Urzędu Gminy i Miasta Sokołów Młp. bez powiadamiania wykonawców, którzy złożyli oferty.

Uwagi:
10. Kryteria oceny ofert:
a) 100% cena brutto
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sokołów Małopolski, 36-050
Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, nr tel. 17 77 29 019.
2. Inspektor Ochrony Danych został wyznaczony i można się z nim skontaktować za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl bądź poczty
tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: ,,Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej dz. nr 1543/7
i 1541/7 w m. Trzebuska - dowieszenie przewodu i opraw oświetlenia na istniejącej sieci
napowietrznej niskiego napięcia" sygn. RG.ZP.271.10.D.2024, prowadzonego w trybie
zapytania cenowego.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawi:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
b) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U. z 2023 r. poz.40),
c) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.: Dz.U. z 2022 r. poz. 1634)
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru
Pani/Pana danych w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów
prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą
Sokołów Małopolski przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina
Sokołów Małopolski.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu
określonego w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez
przepisy powszechnie obowiązującego prawa w zakresie archiwizacji tj. zgodnie z ustawą
z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Fakt
niepodania danych osobowych skutkować będzie niemożliwością wzięcia przed przepisy
powszechnie obowiązującego prawa z zakresie archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan na zasadach określonych w art. 15-16 i 18 RODO prawo:
? dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? do sprostowania i uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych,
? żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

Kontakt:
9. Osoba upoważniona do kontaktu z Sprzedawcami:
Jakub Rumak - pomoc administracyjna w Referacie Rozwoju Gospodarczego - Drogi
tel. 17 7729 019 (wewnętrzny 36)

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.