Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont konserwatorski zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont konserwatorski zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Wojciecha BM w Bolesławiu
Bolesław 33
33-220 Bolesław
powiat: dąbrowski
tel. 14 6415013
boleslaw@diecezja.tarnow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Bolesław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 14 6415013
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2024
w ramach prowadzonego postępowania zakupowego na zadanie:
,,Remont konserwatorski zabytkowego kościoła pw. św. Wojciecha BM
w Bolesławiu"

Rozdział 3
Przedmiot zamówienia
1. ,,Remont konserwatorski zabytkowego kościoła pw. św. Wojciecha BM
w Bolesławiu" obejmujący:
1) remont konserwatorski w zakresie malowania kopuły nad kaplicą Ligęzów (kaplicą św. Anny) z 1605 r., malowania latarni na dachu kościoła, malowania obicia ściany szczytowej dachu między prezbiterium a nawą, wraz z przeglądem szczelności, uszczelnieniem i zaciśnięciem rąbków (łączeń); malowania dachu nad zakrystią, sprawdzenia stanu technicznego wszystkich rynien, konserwacji
i malowania blachy okapnika, konserwacji i wymiany rynien i rur spustowych, uzupełnienia tynku i malowania cokołu w dolnej części elewacji zewnętrznej.
2) prace przy kolejnym etapie remontu konserwatorskiego ogrodzenia kościoła parafialnego pw. św. Wojciecha BM w Bolesławiu (w oparciu o proj. mgr inż. arch. Elżbiety Langer 2012 r.) - zakup brakującej części kamienia piaskowca, obłożenie piaskowcem, konserwacja i montaż metalowych przęseł. Mycie
i impregnacja istniejącej części ogrodzenia.
2. Przedmiot umowy opisany wyżej w ust 1 pkt 1) obejmuje swym zakresem również sfinansowanie niezbędnych wymaganych prawem dokumentacji (budowlanych
i konserwatorskich), a w szczególności uzyskanie pozwolenia na budowę.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: 11.04.2024 r. do godz. 9.00.
Za termin złożenia oferty liczy się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (kancelaria parafialna), nie zaś data nadania listu lub przekazania kurierowi.
4. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w zaklejonej kopercie
z dopiskiem ,,Oferta na remont zabytkowego kościoła pw. św. Wojciecha BM
w Bolesławiu z dopiskiem: nie otwierać przed 11.04.2024 r. do godz. 9.00".
Osobiście, listownie lub przez posłańca na adres:
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Wojciecha BM w Bolesławiu
Bolesław 33, 33-220 Bolesław.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 5
1. Termin realizacji zamówienia: do 18 października 2024 r.

Wymagania:
Rozdział 1
Tryb udzielenia zamówienia
1. Zamawiający realizuje zadanie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Odbudowy Zabytków. Podmiotem wnioskującym o dofinansowanie jest Gmina Bolesław, zaś Beneficjentem uzyskanych środków jest Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Wojciecha BM w Bolesławiu. Niniejsze postępowanie zakupowe ma na celu wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych oraz wykonania usługi.
2. Zamówienie jest udzielane w trybie zapytania ofertowego. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( j. Dz. U. 2023 r., poz. 1605 ze zm.). Postępowanie zakupowe ogłasza się na postawie Regulaminu naboru wniosków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Kościół parafialny pw. św. Wojciecha BM w Bolesławiu został wpisany do rejestru zabytków pod nr A - 328 decyzją z dnia 6.12.1971 r.
Rozdział 2
Informacje ogólne
1. Postępowanie zakupowe prowadzi się jawnie i transparentnie, z uwzględnieniem obowiązku równego traktowania wszystkich Wykonawców, z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim. Dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia itp. sporządzone w innym języku Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia, dokumenty, pozwolenia dotyczące prawidłowego wykonania zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów, zaświadczeń, w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych wraz z ofertą.
6. Wykonawca w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert, jednak nie później niż na dwa dni przed końcem tego terminu, może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące treści zapytania ofertowego i inne, na które Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi.
7. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może dokonać zmian w treści ogłoszonego zapytania ofertowego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia danej części postępowania, jak również całego postępowania zakupowego na każdym etapie bez podania przyczyny oraz możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
9. Wynagrodzenie będzie płatne dwoma przelewami na podstawie faktury po zakończeniu całości zadania i jego protokolarnym odbiorze.
10. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego).
11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez wykonawców działających wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna). Wykonawcy działający wspólnie:
- ponoszą solidarnie odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia,
- ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji Wykonawców w postępowaniu zakupowym,
- w przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy dołączają do oferty odpowiednie pełnomocnictwo - oryginał lub kopie poświadczoną ,,za zgodność
z oryginałem" przez notariusza bądź wystawiającego.
12. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, Zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
13. Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu.
Rozdział 4
Wizja lokalna
Przed złożeniem oferty możliwe będzie przeprowadzenie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Księdzem Proboszczem pod nr. tel. 14 6415013.
2. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty składania ofert, przy czym termin składania ofert jest uważany za pierwszy dzień terminu.

Rozdział 6
Warunki udziału w postępowaniu
1. Do udziału w postępowaniu uprawnieni są Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie określone poniżej warunki udziału:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że dysponuje, bądź będzie dysponował na czas realizacji zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z wymogami określonymi w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 poz. 840 z późn. zm.);
oraz
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert osoba ta brała udział
w realizacji co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonywaniu prac budowlanych przy zabytkach nieruchomych.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
2. Wykonawca, który zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, musi przedstawić takie same dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, jak gdyby korzystał z zasobów własnych.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy wraz z ofertą:
- oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego,
- w zakresie dysponowania odpowiednią kadrą - wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.
4. Z prowadzonego postępowania zakupowego Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który:
- nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
- posiada powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym
- w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zakupowym Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, zgodnie
z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.

Rozdział 7
Kryteria oceny ofert
1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi CENA - 100%.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów.
4. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do jednego punktu.
5. Jeżeli złożone zostaną co najmniej dwie lub więcej oferty zawierającą taką samą cenę wykonania zamówienia, Zamawiający zaprosi tych wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe Wykonawca nie może zaoferować cen wyższych niż w pierwotnie złożonej ofercie.
6. Wybrany Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o zaakceptowaniu i wyborze jego oferty.
7. Wynik rozstrzygnięcia postępowania zostanie podany do publicznej wiadomości za pomocą strony internetowej Urzędu Gminy Bolesław (BIP) i Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Wojciecha BM w Bolesławiu.

Rozdział 8
Sposób obliczenia ceny oferty
1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia.
2. Cena ofertowa brutto jest ceną ryczałtową, uwzględniającą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz projektowanymi postanowieniami umowy.
3. Cena podana w Formularzu ofertowym musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przy uwzględnieniu polskich norm i warunków technicznych wykonania zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Cena podana w Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
7. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie/po realizacji zamówienia.
8. W formularzu ofertowym Wykonawca określa stawkę podatku VAT właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu na dzień składania ofert. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
9. W przypadku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę wykonania zamówienia, skutki błędów w ofercie ponosić będzie Wykonawca. Od Wykonawcy wymaga się szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, z warunkami jego realizacji oraz skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.
10. Przedmiar robót stanowi pomocniczy dokument dla Wykonawcy, obrazujący zakres planowanych prac do wykonania.

Rozdział 9
Rażąco niska cena
1. Rażąco niska cena to taka, która nie pozwala na realizację zamówienia z należytą starannością, jest nierealistyczna i niewiarygodna w porównaniu do cen rynkowych takich samych lub podobnych zamówień, wskazująca na zamiar wykonania zamówienia poniżej kosztów własnych Wykonawcy.
2. Przy badaniu czy zaoferowana cena oferty jest rażąco niska czy nie, Zamawiający będzie brał pod uwagę następujące kryteria:
- kwota przeznaczona na realizację zadania,
- kwota otrzymanych ofert.
3. Za rażąco niską cenę zostanie uznana oferta, której cena będzie niższa o 30% (lub więcej) od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej złożonych ofert.
4. W przypadku, gdy Zamawiający uzna cenę oferty za rażąco niską, wzywa Wykonawcę do wyjaśnień wyliczenia ceny oferty.
5. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę wyjaśnień, o których mowa powyżej, lub jeżeli wyjaśnienia nie są przekonujące, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.
1. Wykonawca składa ofertę zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego (załącznik nr 5).
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania zakupowego, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3,
- wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 4,
- pełnomocnictwo - jeśli jest wymagane.

5. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy prawo do reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (np. CEIDG, KRS) należy wraz z ofertą przedłożyć odpowiednie pełnomocnictwo.
6. Wszelkie kopie dokumentów składane w postępowaniu muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę/osobę upoważnioną.
7. W przypadku otrzymania oferty niekompletnej (niezawierającej wszystkich wymaganych dokumentów/załączników) Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oferty o wymagane dokumenty w wyznaczonym terminie.
8. W przypadku braku uzupełnienia dokumentów, o którym mowa powyżej, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.

Rozdział 11
Zawarcie umowy z Wykonawcą
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia swojej działalności.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.

Kontakt:
Kontakt:
ks. Proboszcz - Robert Groch, tel. 14 6415013
e-mail: boleslaw@diecezja.tarnow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.