Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Impregnacja zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Impregnacja zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia św. Marcina Biskupa i Wyznawcy, Cieszowa
ul. Szkolna 27
42-714 Cieszowa
powiat: lubliniecki
tel. (34) 357 13 30
cieszowa.hadra@wp.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Cieszowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (34) 357 13 30
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zadanie pn. ,,Impregnacja zabytkowego kościoła p.w. św. Marcina w miejscowości Cieszowa wraz z odnowieniem obrazu św. Marcina",
dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
HI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) dla części I:
Przedmiotem zamówienia są prace przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków: kościół p.w. św. Marcina w Cieszowej (nr rej. A/72), polegające na oczyszczeniu i impregnacji drewnianych gontów pokrycia dachowego i elewacji kościoła p.w. św. Marcina w Cieszowej, zgodnie z ,,Opisem prac na kościele p.w. św. Marcina w Cieszowej";
2) dla części II:
Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków: kościół p.w. św. Marcina w Cieszowej (nr rej. A/72), polegające na pracach przy obrazie olejnym z przedstawieniem św. Marcina z ołtarza głównego (nr rej. ołtarza B-89/1-16/96).
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej z udziałem Zamawiającego przed złożeniem oferty/ofert.
Planowane prace muszą zostać wykonane zgodnie ze sztuką konserwatorską, przy użyciu materiałów najwyższej jakości.
Podczas całego procesu konserwacji Wykonawca musi prowadzić szczegółową dokumentację fotograficzną poszczególnych etapów prac przy zabytku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym dodatkowe obowiązki Wykonawcy, zawiera:
a) dla części I - pozwolenie konserwatorskie z dnia 23 lutego 2024 r., nr CZ/49/2024, stanowiące załącznik nr 2a do niniejszego zaproszenia ofertowego,
b) dla części II - pozwolenie konserwatorskie z dnia 23 lutego 2024 r., nr CZ/50/2024, stanowiące załącznik nr 2b do niniejszego zaproszenia ofertowego.
Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania
lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny". W związku z powyższym Oferenci mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w zapytaniu ofertowym. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, technologii, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Oferent, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planuje wykorzystać przy prowadzeniu prac. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca stosowanie materiałów konkretnego producenta, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie jego realizacji.
Materiały stosowane przez Wykonawcę dla realizacji przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom przyjętym przy wykonywaniu prac konserwatorskich oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w przedmiotowym zaproszeniu wraz z załącznikami - przeznaczone do prac przy zabytkach i dostosowane do przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty można przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Marcina Biskupa i Wyznawcy Ul. Szkolna 27,42-714 Cieszowa
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w wersji elektronicznej w formie skanu na adres e-mail: cieszowa.hadra@wp.pl
Oferty należy składać w terminie do dnia 15.04. 2024 r. do godz. 15:00. Decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego - Ul. Szkolna 27, 42-714 Cieszowa.
Oferty niekompletne i otrzymane przez Zamawiającego po terminie nie podlegają ocenie -podlegają odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferentów do wyjaśnień treści złożonych ofert.

Miejsce i termin realizacji:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do:
- dla części I - od podpisania umowy do 31 października 2024 r.
- dla części II - od podpisania umowy do 31 października 2024 r.
Termin zakończenia zadania - rozumiany jako data podpisania protokołu końcowego - jest nieprzekraczalny.

Wymagania:
Zamawiający nie prowadzi strony interntowej. Wszystkie ogłoszenia związane z niniejszym postępowaniem będą zamieszczane przez Zamawiającego na tablicy ogłoszeń zlokalizowanej przy kościele św. Marcina Biskupa i Wyznawcy w Cieszowej oraz na stronie internetowej Wnioskodawcy tj. Gminy Koszęcin - www.koszecin.pl i www.koszecin.bipgmina.pl - zakładka ,,Oferty Inwestycyjne".
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I INFORMACJE O ZAMÓWIENIU
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2) Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
3) Zamawiający realizuje inwestycję, na którą Gmina Koszęcin przyznała dotację, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 840 z późn. zm.), dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
4) Zamówienie składa się z II zadań (części). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na jedno lub dwa zadania. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie zadania.
5) Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
6) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień, w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Oferentów.
8) W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert, podając zmiany na stronie prowadzonego postępowania.
9) Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązujące, w szczególności ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Kodeks cywilny, Prawo budowlane, w tym akty wykonawcze do tej ustawy.
10) Sposób, miejsce i czas publikacji zapytania ofertowego - upublicznienie zapytania ofertowego nastąpi poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy tj. Gminy Koszęcin - www.koszecin.pl i www.koszecin.bipgmina.pl - zakładka ,,Oferty Inwestycyjne" oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego na okres nie krótszy niż 30 dni (termin składania ofert).
IV. WARUNKI UDZIAŁU ORAZ WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERENTÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu: warunek spełni Wykonawca, który udokumentuje, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie i opiece nad zabytkami i prawidłowo ukończył prace konserwatorskie zgodne z zakresem niniejszego zamówienia tj.
a) dla części [ co najmniej 1 pracę konserwatorską przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości minimum 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) brutto, która została odebrane protokołem częściowym lub końcowym;
b) dla części II co najmniej 1 pracę konserwatorską przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, polegającą na pracach konserwatorskich przy obrazie, o wartości minimum
5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto, która została odebrane protokołem częściowym lub końcowym.
Zamawiający żąda przedłożenia przez Oferentów wraz z ofertą dowodów określających czy prace konserwatorskie te zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace konserwatorskie były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
2. Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia - pracami kieruje albo samodzielnie je wykonuje osoba spełniająca wymagania, o których mowa odpowiednio w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
[Zamawiający żąda najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenia przez Oferenta dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów, o których mowa wyżej (pkt 2)J.
3. Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
VI. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
1) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną (osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy, zgodnie załącznikiem nr 1 do zaproszenia. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów takich jak CEiDG albo KRS, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. W przypadku składania oferty przez konsorcjum-Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - do oferty należy załączyć umowę spółki/ umowy współpracy.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza oferty częściowe.
3) Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
VII. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY:
Zamawiający podkreśla, że wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotowego zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym oraz że zasady jego wypłaty będą zgodne z zapisami przewidzianymi w Regulaminie Programu Polski Ład.
Zapłata wynagrodzenia nastąpi po zrealizowaniu całości przedmiotu umowy. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek i płatności częściowych Wykonawcy.
Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
X. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA MOŻLIWOŚĆ:
1) zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
3) odwołania postępowania najpóźniej w dzień poprzedzający termin składania ofert,
4) unieważnienia postępowania jeśli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,
5) w przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
XI. Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
IX. W sprawie szczegółów oraz informacji niezbędnych do przygotowania powyższej oferty prosimy o kontakt: osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami: ks. Andrzej Niesporek, tel. (34) 357 13 30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.