Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi transportu i załadunku odpadów oraz materiałów do zwalczania śliskości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi transportu i załadunku odpadów oraz materiałów do zwalczania śliskości

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o
Al. gen. Władysława Sikorskiego 428
35-304 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Telefon: 178613001
mpgk@mpgk.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: 40 000,00 zł
Nr telefonu: Telefon: 178613001
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi transportu i załadunku
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu i załadunku. odpadów oraz materiałów do zwalczania śliskości na drogach. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)usługę załadunku odpadów komunalnych oraz materiałów do zwalczania śliskości dróg na samochody będące w dyspozycji Zamawiającego. - usługa powinna być wykonywana ładowarką kołową o parametrach: pojemność łyżki minimum 5 m3, długość ramienia minimum 5 m, wysokość podnoszenia minimum 6 m; - załadunek odpadów komunalnych odbywał się będzie na terenie Zakładu Zagospodarowania odpadami, w hali przeładunku przy Ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie, od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1700, a także w innych godz.ch i dniach, gdy wynika to z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zgłoszenie konieczności udostępnienia pojazdów do załadunku odpadów odbywać się będzie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z co najmniej 4 godzinnym wyprzedzeniem; - załadunek odpadów odbywał się będzie na podstawie pobranego zlecenia transportowego określającego kod odpadów, pobieranego na wadze przy Ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie; - załadunek materiałów do zwalczania śliskości w magazynie soli i piasku odbywał się będzie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego; - wykonywanie innych prac wymagających użycia ładowarki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego odbywać się będą na każdorazowe wezwanie Zamawiającego; - dyżury pełnione będą w Rzeszowie przy Ul. Ciepłowniczej 11; - szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki - do 2700; szacunkowa ilość godzin dyżuru - do 400. 2) transport odpadów o kodach: 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 02 03 - inne odpady nieulegające biodegradacji, 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne), 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211, 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji ( skoszona trawa, liście, gałęzie), 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów, 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, 15 01 07 - opakowania ze szkła, 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych. - szacunkowa ilość odpadów do przewiezienia ok. 37 000 Mg odpadów, w większości będą to odpady pozostałe po sortowaniu odpadów komunalnych. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej ilości odpadów do wywozu przez Wykonawcę. Jednostką rozliczeniową będzie tonokilometr. Odległość z miejsca odbioru odpadów do miejsca ich zagospodarowania będzie liczona przy wykorzystaniu Lokalizatora Internetowego Googole Maps, dostępnego pod adresem www.maps.google.pl. Odpady będą ważone dwukrotnie tj. przy wyjeździe z obiektu przy Ul. Ciepłowniczej oraz u odbiorcy odpadów, przy czym do obciążenia za transport będzie przyjmowana waga odpadów wykazana na wadze Zamawiającego. Transport odpadów odbywać się będzie najkrótszą trasą do miejsca docelowego wskazanego przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca wykona transport trasą dłuższą, nie nabywa prawa do wynagrodzenia ponad kwotę należną za transport trasą najkrótszą; - odpady należy przewieźć do wyznaczonego przez Zamawiającego odbiorcy odpadów i rozładować w miejscu wskazanym przez odbierającego. Zamawiający będzie jako przekazujący odpady wystawiał ,,kartę przekazania odpadów", którą każdorazowo potwierdzi wykonawca; - wykonawca po załadowaniu odpadów na własny pojazd staje się ich posiadaczem co jest zgodne z ustawą o odpadach; - transport odpadów wykonywany będzie głównie w okresie od poniedziałku do piątku, (sporadycznie w soboty) przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wywóz odpadów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego; - wykonawca wykonując transport odpadów winien przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa i ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie, w tym również odpowiedzialność za ewentualne kary i obciążenia nałożone na Zamawiającego w związku z naruszeniem przez pojazdy transportujące odpady, przepisów ruchu drogowego; - w przypadku awarii pojazdu podstawowego przeznaczonego do transportu odpadów Wykonawca winien podstawić pojazd zastępczy, który spełniał określone parametry tj. zestaw ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą o pojemności 65 m^3 do 100 m^3 i ładowności nie mniejszej niż 24 Mg. Skrzynia ładunkowa pojazdu winna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający rozwiewanie odpadów w czasie ich transportu; - zamawiający wyraża zgodę na parkowanie pojazdów tj. trzy ciągniki siodłowe z naczepami samowyładowczymi, które będą wykonywały usługę transportu odpadów na terenie bazy przy Ul. Ciepłowniczej 11

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Usługi transportu i załadunku
Opis: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu i załadunku. odpadów oraz materiałów do zwalczania śliskości na drogach. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)usługę załadunku odpadów komunalnych oraz materiałów do zwalczania śliskości dróg na samochody będące w dyspozycji Zamawiającego. - usługa powinna być wykonywana ładowarką kołową o parametrach: pojemność łyżki minimum 5 m3, długość ramienia minimum 5 m, wysokość podnoszenia minimum 6 m; - załadunek odpadów komunalnych odbywał się będzie na terenie Zakładu Zagospodarowania odpadami, w hali przeładunku przy Ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie, od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1700, a także w innych godz.ch i dniach, gdy wynika to z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zgłoszenie konieczności udostępnienia pojazdów do załadunku odpadów odbywać się będzie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z co najmniej 4 godzinnym wyprzedzeniem; - załadunek odpadów odbywał się będzie na podstawie pobranego zlecenia transportowego określającego kod odpadów, pobieranego na wadze przy Ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie; - załadunek materiałów do zwalczania śliskości w magazynie soli i piasku odbywał się będzie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego; - wykonywanie innych prac wymagających użycia ładowarki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego odbywać się będą na każdorazowe wezwanie Zamawiającego; - dyżury pełnione będą w Rzeszowie przy Ul. Ciepłowniczej 11; - szacunkowa ilość godzin pracy ładowarki - do 2700; szacunkowa ilość godzin dyżuru - do 400. 2)transport odpadów o kodach: 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 02 03 - inne odpady nieulegające biodegradacji, 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne), 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211, 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji, 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji ( skoszona trawa, liście, gałęzie), 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów, 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, 15 01 07 - opakowania ze szkła, 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych. - szacunkowa ilość odpadów do przewiezienia ok. 37 000 Mg odpadów, w większości będą to odpady pozostałe po sortowaniu odpadów komunalnych. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej ilości odpadów do wywozu przez Wykonawcę. Jednostką rozliczeniową będzie tonokilometr. Odległość z miejsca odbioru odpadów do miejsca ich zagospodarowania będzie liczona przy wykorzystaniu Lokalizatora Internetowego Googole Maps, dostępnego pod adresem www.maps.google.pl. Odpady będą ważone dwukrotnie tj. przy wyjeździe z obiektu przy Ul. Ciepłowniczej oraz u odbiorcy odpadów, przy czym do obciążenia za transport będzie przyjmowana waga odpadów wykazana na wadze Zamawiającego. Transport odpadów odbywać się będzie najkrótszą trasą do miejsca docelowego wskazanego przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca wykona transport trasą dłuższą, nie nabywa prawa do wynagrodzenia ponad kwotę należną za transport trasą najkrótszą; - odpady należy przewieźć do wyznaczonego przez Zamawiającego odbiorcy odpadów i rozładować w miejscu wskazanym przez odbierającego. Zamawiający będzie jako przekazujący odpady wystawiał ,,kartę przekazania odpadów", którą każdorazowo potwierdzi wykonawca; - wykonawca po załadowaniu odpadów na własny pojazd staje się ich posiadaczem co jest zgodne z ustawą o odpadach; - transport odpadów wykonywany będzie głównie w okresie od poniedziałku do piątku, (sporadycznie w soboty) przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wywóz odpadów w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego; - wykonawca wykonując transport odpadów winien przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa i ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie, w tym również odpowiedzialność za ewentualne kary i obciążenia nałożone na Zamawiającego w związku z naruszeniem przez pojazdy transportujące odpady, przepisów ruchu drogowego; - w przypadku awarii pojazdu podstawowego przeznaczonego do transportu odpadów Wykonawca winien podstawić pojazd zastępczy, który spełniał określone parametry tj. zestaw ciągnika siodłowego z naczepą samowyładowczą o pojemności 65 m^3 do 100 m^3 i ładowności nie mniejszej niż 24 Mg. Skrzynia ładunkowa pojazdu winna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający rozwiewanie odpadów w czasie ich transportu; - zamawiający wyraża zgodę na parkowanie pojazdów tj. trzy ciągniki siodłowe z naczepami samowyładowczymi, które będą wykonywały usługę transportu odpadów na terenie bazy przy Ul. Ciepłowniczej 11.
Wewnętrzny identyfikator: NO-223/V/24
Główna klasyfikacja (cpv): 90512000 Usługi transportu odpadów
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 63110000 Usługi przeładunku towarów

CPV: 90512000, 63110000

Dokument nr: 155445-2024, NO-223/V/24

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 18/04/2024 10:30:00 (UTC+2)
Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9241a88-e067-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9241a88-e067-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 18/04/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 60 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Ciepłownicza 11
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-322
Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 12 Miesiąc

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o.o.
Numer rejestracyjny: NIP 8130009854, REGON 690260991
Adres pocztowy: Al. gen. Władysława Sikorskiego 428
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-304
Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823)
Kraj: Polska
E-mail: mpgk@mpgk.pl
Telefon: 178613001
Faks: 178613003
Adres strony internetowej: http://www.mpgk.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): http://ezamowienia.gov.pl
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9241a88-e067-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.