Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu garażu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu garażu

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stromiec
ul. Piaski 4
26-804 Stromiec
powiat: białobrzeski
tel./fax: 48 619 10 20/48 619 10 12, tel.: 509-679-057, tel. 48 6191020 w. 202
sekretariat@ugstromiec.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stromiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax: 48 619 10
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie remontu garażu w Ochotniczej Straży Pożarnej w Bożem
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu garażu w Ochotniczej Straży Pożarnej
w Bożem polegającego na:
- remoncie ścian i sufitu (250 m2)
zakres prac: usunięcie popękanych tynków, uzupełnienie ubytków tynku, gruntowanie, naciągnięcie siatki wzmacniającej z zaprawą klejową, wyrównanie ścian i sufitu zaprawą klejową, nałożenie tynku cienkowarstwowego.
- wymianie instalacji elektrycznej
zakres prac: wymiana zużytych elementów instalacji tj. rozdzielni wraz z przewodami, wymiana osprzętu (gniazda, wyłączniki), zestawów siłowych 400V, gniazdo do ładowarki samochodu.
Wartość oferty ma zawierać materiały i usługę. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz z zasadami sztuki budowlanej i normami przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązuję się do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na całość robót.

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferenci zainteresowani zaproszeniem do składania ofert proszeni są o złożenie pisemnej oferty wraz z wymaganymi podpisami Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy w terminie do dnia 9 kwietnia 2024 roku do godz. 10:00. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, w formie pisemnej osobiście w Sekretariacie Urzędu, pok. Nr 10, przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Stromiec, Ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec
(liczy się data wpływu do urzędu). Koperta powinna być opisana: Remont garażu w OSP Boże.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 30 września 2024 r.

Wymagania:
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
W przedmiocie niniejszego zamówienia zastosowano procedurę zamówień publicznych określoną w regulaminie wewnętrznym (Zarządzenie Nr 32.2021 Wójta Gminy Stromiec z dnia 28 kwietnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 130 000,00 zł, o której mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (,,pzp") w Urzędzie Gminy Stromiec).
Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu remontu celem sprawdzenia
i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót, po uprzednim ustaleniu terminu z Prezesem OSP Boże tel.: 509-679-057.
IV. WYMAGANIA
1. Złożenie ofert w niniejszym postepowaniu oznacza, że Wykonawca:
a) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, prowadzi działalność gospodarczą
w zakresie objętym zamówieniem oraz posiada wymagane uprawnienia, wiedzę i doświadczenie niezbędne do jego realizacji,
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) posiada możliwości finansowe oraz techniczne do wykonania zamówienia.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
l. Ofertę należy przygotować w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.
1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do składania ofert.
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2,
b) pełnomocnictwa, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
3. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oprze się na oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę.
4. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na treść zapytania, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi późniejszymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego i publikowanymi na stronie internetowej Zamawiającego.
5. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia, ustalenia oraz zmiany stają się integralną częścią zaproszenia do składania ofert i będą wiążące przy składaniu ofert.

VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Wykonawca wystawi fakturę po realizacji ww. zadania.
2. Zamawiający ureguluje należność za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie przelewu na rachunek wskazany na fakturze wystawionej na podstawie protokołu odbioru potwierdzającego zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszym zaproszeniu w terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy uzgodnić szczegóły z Zamawiającym.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania. 5. Oferta powinna być podpisana czytelnie przez Wykonawcę, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu.
6. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, niekompletne - nie będą rozpatrywane.
7. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
X. ROZTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMOWIENIA/OCENA OFERT
1. Zamawiający po otrzymaniu ofert dokona oceny ważnych ofert porównując ceny. Kryterium oceny: cena ofertowa - 100%.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty zhttps://ugstromiec.naszbip.pl/zamowienia-publiczne-do-130-000-zl/2024/n,zaproszenie-do-skladani a-ofert-gmina-stromiec-zawraca-sie-z- prosba-o-zlozenie-oferty-cenowej-na-wykonanie-remontu-gara zu-w-ochotniczej-strazy-pozarnej-w-bozemostanie ogłoszony na stronie internetowej: https://ugst romiec.naszbip.pl/zamowienia-publiczne-do-130-000-zl .
3. Wszyscy Oferenci zostaną poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty drogą mailową na wskazany adres mailowy w formularzu ofertowym.
4. Podpisanie umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę nastąpi niezwłocznie, po uprzednim ustaleniu terminu.

Kontakt:
8. Dodatkowych informacji udziela Pani Kinga Michalak tel. 48 6191020 w. 202.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.