łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozwój infrastruktury społecznej i technicznej na obszarach popegeerowskich |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA GOSTYCYN ul. Bydgoska 8 89-520 Gostycyn powiat: tucholski 523367310, faks 523367311 gostycyn@las.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Gostycyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 523367310, faks 5233 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
NASZA SZANSA - rozwój infrastruktury społecznej i technicznej na obszarach popegeerowskich w gminie Gostycyn Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ 1 - BUDOWA SZCZELNEGO ZBIORNIKA WÓD DESZCZOWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GOSTYCYNIE. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w Dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, iż. przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna są dokumentami wzajemnie uzupełniającymi się. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wyszczególnionych w załączonych do postępowania dokumentach. CZĘŚĆ 2 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU DAWNEJ SZKOŁY W WIELKIEJ KLONI WRAZ ZE ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA CZĘŚĆ MIESZKALNĄ, Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w Dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, iż. przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna są dokumentami wzajemnie uzupełniającymi się. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wyszczególnionych w załączonych do postępowania dokumentach. CZĘŚĆ 3 - MODERNIZACJA POKRYCIA DACHOWEGO NA CZĘŚCI BUDYNKU MIESZKALNEGO W MIEJSCOWOŚCI KAMIENICA. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w Dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, iż. przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna są dokumentami wzajemnie uzupełniającymi się. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wyszczególnionych w załączonych do postępowania dokumentach. CZĘŚĆ 4 - ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU REMIZY W WIELKIM MĘDROMIERZU GM. GOSTYCYN. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w Dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, iż. przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna są dokumentami wzajemnie uzupełniającymi się. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wyszczególnionych w załączonych do postępowania dokumentach. CZĘŚĆ 5 - MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY ULICY SŁONECZNEJ W GOSTYCYNIE. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w Dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, iż. przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna są dokumentami wzajemnie uzupełniającymi się. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wyszczególnionych w załączonych do postępowania dokumentach. CPV: 45000000-7, 71322000-1,45111200-0, 45210000-2,45111200-0 Dokument nr: 2024/BZP 00244591, IW.271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25713789-e07b-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani/Pan Iwona Giłka, Łukasz Jutrowski, tel. 52 3367312, e-mail: inwestycje@gostycyn.pl. 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gostycyn; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gostycyn.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024