Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
ul. 1 Maja 3
12-122 Jedwabno
powiat: szczycieński
89 621 30 05, faks 89 621 30 15
jedwabno@olsztyn.lasy.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Jedwabno
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 89 621 30 05, faks 8
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw wraz z niezbędną infrastrukturą, przewidywana do realizacji w 2024 r. w zakresie, objętym opracowaną na zlecenie Zamawiającego przez firmę: NB ARCHITEKCI Pracownia Projektowa Natalia Balcerzak z Gdańska, dokumentacją projektową, w ramach inwestycji pn.: Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą w leśnictwie Zimna Woda, na fragmencie działki nr 3134/1, obr. ewid. 0029 Wały, gm. Nidzica, pow. nidzicki, woj. warmińsko-mazurskie.
W zakres realizacji robót budowlanych przy budowie budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wchodzi m.in.:
- budowa parterowego, niepodpiwniczonego, bez poddasza użytkowego - budynku biurowego dwóch leśnictw, o pow. użytkowej 69,35 m^2 i kubaturze 394,69 m^3, przeznaczonego do wykonywania czynności administracyjnych i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictw w ramach prowadzonej gospodarki leśnej,
- budowa linii kablowej zasilającej ww. budynek (od złącza kablowo-pomiarowego, wybudowanego w linii ogrodzenia przez ZE do elektrycznej rozdzielnicy głównej budynku) wraz z zainstalowaniem instalacji fotowoltaicznej w formie zamontowanej na gruncie sekcji 18 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 6,3 kWp, przyłączonej do rozdzielnicy głównej budynku,
- budowa ujęcia wodnego (studni głębinowej) o głębokości max. 30 m, służącej do zwykłego korzystania z wód podziemnych dla celów socjalnych o poborze do 0,02 m3/h (0,2 m3 na dobę) wraz z przyłączem wodociągowym do budynku,
- budowa szczelnego bezodpływowego zbiornika na ścieki o poj. 10 m3 z przyłączem kanalizacyjnym do budynku.
- budowa elementów zagospodarowaniu terenu, polegająca na wykonaniu zjazdu na posesję z powiatowej drogi asfaltowej, utwardzonych kostką betonową podjazdów, miejsc postojowych i chodników oraz ogrodzenia posesji.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót budowlanych określono w dokumentacji projektowej (tj. w projekcie zagospodarowania terenu (PZT), w projekcie architektoniczno-budowlanym (PA_B), w projektach technicznych (PT), w projektach wykonawczych (PW), w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)),
stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45200000-9,45223500-1,45262522-6,45261100-5,45261210-9,45443000-4,45310000-3,45311100-1

Dokument nr: 2024/BZP 00244526, SA.270.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings
- po wybraniu w sekcji zatytułowanej DO TERMINU SKŁADANIA nazwy niniejszego postępowania przetargowego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wg zapisów rozdziału 12 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg zapisów rozdziału 25 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_jedwabno/proceedings - po wybraniu w sekcji zatytułowanej DO TERMINU SKŁADANIA nazwy niniejszego postępowania przetargowego

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Wymagania:
Na podstawie art. 97 ust. 1 i art. 281 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), które musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 03 kwietnia 2024 r. do godziny 10.00.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych w rozdziale 14 SWZ.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BOŚ SA o/Olsztyn nr rachunku 07 1540 1072 2107 5071 0912 0003 z dopiskiem: Wadium przetargowe (budowa kancelarii w Zimnej Wodzie).
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego).
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje lub poręczenia, o których mowa w SWZ), musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej wymagania podane w SWZ.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp - zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Pozostałe informacje, dotyczące wadium - wg zapisów rozdziału 14 SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw wraz z niezbędną infrastrukturą, przewidywana do realizacji w 2024 r. w zakresie, objętym opracowaną na zlecenie Zamawiającego przez firmę: NB ARCHITEKCI Pracownia Projektowa Natalia Balcerzak z Gdańska, dokumentacją projektową, w ramach inwestycji pn.: Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą w leśnictwie Zimna Woda, na fragmencie działki nr 3134/1, obr. ewid. 0029 Wały, gm. Nidzica, pow. nidzicki, woj. warmińsko-mazurskie.
W zakres realizacji robót budowlanych przy budowie budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną wchodzi m.in.:
- budowa parterowego, niepodpiwniczonego, bez poddasza użytkowego - budynku biurowego dwóch leśnictw, o pow. użytkowej 69,35 m^2 i kubaturze 394,69 m^3, przeznaczonego do wykonywania czynności administracyjnych i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictw w ramach prowadzonej gospodarki leśnej,
- budowa linii kablowej zasilającej ww. budynek (od złącza kablowo-pomiarowego, wybudowanego w linii ogrodzenia przez ZE do elektrycznej rozdzielnicy głównej budynku) wraz z zainstalowaniem instalacji fotowoltaicznej w formie zamontowanej na gruncie sekcji 18 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 6,3 kWp, przyłączonej do rozdzielnicy głównej budynku,
- budowa ujęcia wodnego (studni głębinowej) o głębokości max. 30 m, służącej do zwykłego korzystania z wód podziemnych dla celów socjalnych o poborze do 0,02 m3/h (0,2 m3 na dobę) wraz z przyłączem wodociągowym do budynku,
- budowa szczelnego bezodpływowego zbiornika na ścieki o poj. 10 m3 z przyłączem kanalizacyjnym do budynku.
- budowa elementów zagospodarowaniu terenu, polegająca na wykonaniu zjazdu na posesję z powiatowej drogi asfaltowej, utwardzonych kostką betonową podjazdów, miejsc postojowych i chodników oraz ogrodzenia posesji.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót budowlanych określono w dokumentacji projektowej (tj. w projekcie zagospodarowania terenu (PZT), w projekcie architektoniczno-budowlanym (PA_B), w projektach technicznych (PT), w projektach wykonawczych (PW), w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)),
stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262522-6 - Roboty murarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert wraz z przypisanymi im wagami:
- cena brutto oferty,
- okres udzielanej gwarancji powyżej wymaganego terminu podstawowego (tj. powyżej 60 miesięcy) na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Sposób oceny ofert - wg zapisów rozdziału 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy:
1. prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do rejestrów, do których wpis jest obowiązkowy - handlowych (np. CEIDG, KRS itp.) lub zawodowych (np. Izby inżynierów Budownictwa, IARP itp.). Niniejszy warunek nie ogranicza katalogu wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie tylko do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą czy wyeliminowania z postępowania wykonawców, będących osobami fizycznymi lub wykonawców, będących jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej.
2. wykazali spełnienie warunku dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1,0 mln PLN (słownie: jeden milion złotych), a osoby, które będą kierować robotami budowlanymi posiadaniem aktualnego ubezpieczenia OC, zawartego w ramach przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanie środków finansowych (lub zdolności kredytowej) na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
3. wykazali spełnienie warunku dot. posiadania zdolności technicznej w zakresie doświadczenia poprzez wykazanie, że wykonali i prawidłowo ukończyli (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w sposób należyty:
o w zakresie budowy obiektów kubaturowych, przez który rozumie się budynek biurowy lub budynek mieszkalny - zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane* o wartości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN (słownie: jeden milion złotych) brutto każda (*/ przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie jednej umowy),
o w zakresie budowy systemu fotowoltaicznego dla wytwarzania energii elektrycznej - wybudował, przebudował lub rozbudował co najmniej jedną instalację fotowoltaiczną o mocy nie mniejszej niż 10 kWp z panelami fotowoltaicznymi instalowanymi na gruncie,
o w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacji niskoprądowych (CCTV i SSWiN) - realizował co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 50 tys. PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto w technologii wykonywanych robót elektrycznych, zbliżonej do wskazanej w dokumentacji projektowej niniejszego zamówienia,
o w zakresie budowy sieci i instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej - realizował co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 50 tys. PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto w technologii wykonywanych robót sanitarnych, zbliżonej do wskazanej w dokumentacji projektowej niniejszego zamówienia,
o w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu dróg i nawierzchni utwardzonych - wybudował, przebudował lub rozbudował co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 50 tys. PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto w technologii wykonywanych robót drogowych zbliżonej do wskazanej w dokumentacji projektowej niniejszego zamówienia.
Uwaga !
1) W przypadku wykonania robót budowlanych rozliczanych w walutach innych niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień ich zakończenia.
2) Zamawiający wymaga aby w załączonym do oferty wykazie robót, podane zostały nazwy przedmiotu zrealizowanych zamówień, rodzaje wykonanych robót, ich wartość (netto i brutto), data i miejsce wykonania oraz nazwa podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane. Wykonanie tych zadań potwierdzone musi być dowodami, określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie, prawidłowo ukończone i odebrane przez inwestora (zamawiającego).
3) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmować będzie szerszy zakres i wartość robót od wielkości wymaganych.
4) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia w zakresie wszystkich wyżej wymienionych robót.
4. wykazali spełnienie warunku dot. posiadania zdolności technicznej w zakresie personelu poprzez wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie podpisanego odpowiedniego oświadczenia oraz wykazu osób, tworzących odpowiednią kadrę, jaką w czasie realizacji zamówienia będzie dysponował Wykonawca składający ofertę; wymienione w wykazie osoby powinny posiadać niezbędną wiedzę i uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, poświadczone odpowiednimi dokumentami, w tym:
- osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji oraz urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz sieci wodociągowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia,
- osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektr. i elektroenergetycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a do kierowania robotami budowlanymi przy budowie m.in. instalacji fotowoltaicznej ewentualnie ważny certyfikat wystawiony przez Prezesa UDT,
- osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży drogowej - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów:
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych.
Osoby, które będą pełnić funkcje kierownicze (kierownika budowy, kierowników robót) przy realizacji zamówienia powinny posiadać w branży, w której będą kierować robotami budowlanymi:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (w branży drogowej dopuszcza się uprawnienia drogowe w ograniczonym zakresie),
- minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe, liczone od dnia uzyskania ww. uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót przy budowie obiektów, sieci lub instalacji, odpowiednie do przewidywanego dla nich zakresu robót,
- być wpisane na listę członków właściwej regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,
- posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) inżynierów budownictwa.
Wpis na listę członków właściwej regionalnej Izby Samorządu Zawodowego i obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) muszą być potem (w trakcie realizacji zamówienia) aktualizowane na okres kiedy osoby te będą brać udział w jego realizacji.
Do składanej oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć, w terminie składania ofert, aktualne na ten dzień oświadczenia, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodne ze wzorami tych oświadczeń załączonymi do SWZ . Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe informacje, dotyczące warunków udziału w postępowaniu - wg zapisów rozdziału 7 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wg zapisów rozdziału 9 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg zapisów rozdziału 9 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Na podstawie art. 97 ust. 1 i art. 281 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), które musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 03 kwietnia 2024 r. do godziny 10.00.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych w rozdziale 14 SWZ.
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BOŚ SA o/Olsztyn nr rachunku 07 1540 1072 2107 5071 0912 0003 z dopiskiem: Wadium przetargowe (budowa kancelarii w Zimnej Wodzie).
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego (za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego).
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje lub poręczenia, o których mowa w SWZ), musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej wymagania podane w SWZ.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp - zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Pozostałe informacje, dotyczące wadium - wg zapisów rozdziału 14 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wg zapisów rozdziału 7 SWZ i pozostałych zapisów SWZ, dotyczących wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wg zapisów rozdziału 22 SWZ:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert wraz z przypisanymi im wagami:
- cena brutto oferty,
- okres udzielanej gwarancji powyżej wymaganego terminu podstawowego (tj. powyżej 60 miesięcy) na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Sposób oceny ofert - wg zapisów rozdziału 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-03

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.